Live Liv Skrevet April 6, 2018 Rapporter Share Skrevet April 6, 2018 Hei Det er nå godt og vel 3 år siden jeg meldte meg på kurs, og gikk ned totalt 28kg. Det er jeg selvfølgelig veldig fornøyd med, men har nå gått opp 3-4 kg. Det er innafor, og jeg skal klare å få de bort igjen. Men problemete denne gangen er at jeg er konstant sulten. Noen som har noen gode tips på hvordan jeg kan dempe sultfølelsen uten å spise? Prøver jo å telle kalorier i ett og alt. Tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuxie Skrevet April 7, 2018 Rapporter Share Skrevet April 7, 2018 Hei Live Liv, så urolig flink du har vært! Ja de 3-4 kiloene skal du nok bli kvitt lett som en plett jeg tenderer også til å føle meg sulten hele tiden og jeg har funnet ut at jeg ikke alltid er sulten, mer fysen og hjernen oppleves som den har hengt seg opp i mat løsning: jeg gjør noe, går en tur, vasker et skap, drar til en venninne. Er det på kvelden og nær leggetid går jeg faktisk og legger meg lykke til med - 3-4 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest linami Skrevet Juni 23, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2018 Jeg merker at det til tider hjelper å drikke vann eller sukkerfri saft. Fyller magen en stund ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faizah Skrevet August 3, 2018 Rapporter Share Skrevet August 3, 2018 Jeg pleier som regel å ta en eller to tyggis (Ekstra) når jeg får sånn sultfølelse eller blir sugen på noe godt, spesielt da når jeg ikke skal spise noe mellom planlagte måltidene. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå