Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Det er nå godt og vel 3 år siden jeg meldte meg på kurs, og gikk ned totalt 28kg. Det er jeg selvfølgelig veldig fornøyd med, men har nå gått opp 3-4 kg. Det er innafor, og jeg skal klare å få de bort igjen. Men problemete denne gangen er at jeg er konstant sulten. Noen som har noen gode tips på hvordan jeg kan dempe sultfølelsen uten å spise? Prøver jo å telle kalorier i ett og alt. Tips mottas med takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Live Liv, 

så urolig flink du har vært! Ja de 3-4 kiloene skal du nok bli kvitt lett som en plett:)

jeg tenderer også til å føle meg sulten hele tiden og jeg har funnet ut  at jeg ikke alltid er sulten, mer fysen og hjernen oppleves som den har hengt seg opp i mat:D løsning: jeg gjør noe, går en tur, vasker et skap, drar til en venninne. Er det på kvelden og nær leggetid går jeg faktisk og legger meg :P

lykke til med - 3-4 kg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier som regel å ta en eller to tyggis (Ekstra) når jeg får sånn sultfølelse eller blir sugen på noe godt, spesielt da når jeg ikke skal spise noe mellom planlagte måltidene. 

?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider