Gå til innhold

Intense 4 uker fra 11.06 - 09.07 - slank og "lekker" til juliferien/Fellersferien :)


Anbefalte innlegg

Takk for svar mht BMI . Den er nok laget for befolkningsgrupper ja, ikke så greit å måle individuelle .

Jeg har et personlig agenda, er jo bare 1.59 høy, og grovt bygget. Men når bilringen rundt midten forsvinner, da er jeg fornøyd, og det skjer rundt 63...

Er egentlig ganske smal på midten, og da passer klærne mine også...

Dette er jo bare luksus problemer! 

Men kan også ha litt å si for kolesterolverdier , de følger ganske godt vekta mi. Og er man av hjerte/ kar familie, så er det lurt å være obs på det.

Ønsker deg og alle andre en fin tirsdag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ja viktig å føle seg tilfredns med vekta, bare være obs på, når blir man egentlig det? :)

I dag viste vekta 83,2 igjen, heldigvis. Har tatt med meg min egen vekt, hverken mamma eller pappa har en så da ble det slik... Hadde tenkt å ta meg ei styrkeøkt ute i dag, men må da gå et stykke til parken. Foten er IKKE bra, så da blir det kjøring til treningssenter istedenfor (i den nye bilen min :D). Da kan jeg ro og sykle litt så jeg får litt kondis og jobbe med hode/håndstående som ikke belaster foten. Fikk en ekstra boost med at vekta går rett vei igjen, og skal utnytte det til det fulle! 

 

Ønsker dere en strålende onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit om en aldri bli fornøyd, og mister helt gangsynet. Tror nok ikke jeg er i faresonen der..

Men at man alltid må være på vakt, det har jeg innsett, sånn er det bare. Jeg koser meg med god mat og drikke i godt selskap, og tar det igjen med magrere dager. Alt er jo relativt, og en må finne en livs stil man trives med. 

Håper foten din blir bedre etterhvert!

Stå på hender har jeg ikke prøvd de siste 30 år tror jeg...måtte nok ha en talje som dro en opp da...men dumt å si til seg sjøl at det og det greier en ikke. Selv om en blir eldre, så er det lurt å vedlikeholde.

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, begge to :)

Dere er så flinke. 
Moro å lese om hva dere får til :) 

Vekta mandag var som forrige mandag - ja, stille står den, men spiser jo alt for mye, eller ikke alt for mye da.
Snitt forrige uke ble 1450 - det er da ikke så mye??
Men mage i ulage, gjør det nok ikke bedre.
Dro på hytta mandag og hadde en flott dag der oppe,
så tirsdag lå jeg hele dagen og reiser da hjem tidlig på kvelden.
Litt mer oppegående i dag... 

Jeg har fibromyalgi og ME(Utmattelsessyndromet) ME gjør at så fort jeg gjør noe, så kroppen blir litt brukt så ligger jeg der.
Så da jeg startet med den lille treningen for noen uker siden, ble jeg liggende i nesten en uke etter å ha presset meg i 3 dager, med 5 min kondis og 20 min tur... 
Ja, disse 3 dagene har gjort at nå tåler jeg ikke noe. Bare å være sammen med folk noen timer, så ligger jeg dagen etterpå. 
Men selv om jeg ligger mye, og sover mye, klarer jeg å spise... 
Jeg er jo oppe flere ganger i løpet av dagen og da må jeg jo spise... 
Jeg kvikner litt til liv når andre går å legger seg, og er da sulten... 
Jeg har melkeallergi og tåler ikke fett, verken sunt eller usunt fett. 
akkurat nå er jeg langt inni FM, ME og betent tarm, så alt er litt kaos
Pga utmattelsen så spiser jeg litt ekstra i håp om litt mer energi. Men vet at det ikke er tilfelle....
Nok syting fra meg.
Jeg titter innom innimellom og skriver noen ord, men har ikke helt overskudd til å være så delaktig, dessverre. 

God uke videre :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å høre at du er så dårlig, Tjorven.

Du har vel mer enn nok med å takle så mye sykdom enn å tenke på vektnedgang akkurat nå.

Håper du får god behandling og oppfølging!  

Ønsker deg av hele mitt hjerte god bedring!

Jeg er på god vei til å nå 63 nå, skal prøve å stabilisere det der og være fornøyd med det.

Titter nok innom med javne mellomrom!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg klarer jo ikke helt å bare slippe taket og la det bli som det blir :)
Skriver alt jeg putter i munn og det ble nesten 1600 kcal om dagen.
Vekta koser seg fortsatt på 72 kg og, ja, 100 gram til - 72,1 kg ble det i dag. 
men magen har minket litt. Begynner å få litt mer kontroll på den...

Så i går bestemte jeg meg for å prøve 5/2 denne uka, også, spise en del av det jeg hadde på Cleansingopplegget, 
Så i dag ble det Detox suppa og skal lage en smoothie til i kveld.
Disse måltidene er veldig mettende. Så det går nok bra med 500 kcal i dag. 
Tar 500 kcal i dag og onsdag og klarer jeg å holde meg på 1400 kcal de andre dagene...

Nei, Sekstito, vi gir ikke opp :)
Ikke lenge om gangen i hvertfall :) 
Starter du et forum på Hold vekten eller blir du med over til det gamle forumet??

Etter denne uka, skal vi fortsette inne på det andre forumet da, så jeg legger ned denne, som var planen allerede 9. juli :)

PolarErMinVenn - håper du blir med over til den andre, igjen, når du er ferdig med ferielivet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...