Gå til innhold

noen som blir med på 5 kilo før jul???


Gjest gifteklara
 Share

Anbefalte innlegg

5 kg bør jeg klare.

 

Alder: 42

Høyde: 1,64

Vekt: 64,8

Mål: 59

 

Trener pump, aerobic og styrketrening. Turgåing i helgene.

To barn, men det er lenge siden. Kan ikke lenger skylde på det, har vært nede i 56 kilo etter fødslene for 14 og 16 år siden. Føler meg mest komfortabel med ca 58-59 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hittil tatt av 5-6 kg, håper på å nå 5-6 kg til før jul. Vil da være kommet i trivselsvekt. Har i høst gått på ett GR-kurs. Fortsetter neste uke på et nytt kurs.

 

Startet med 72,4 kg i beg. av sept.

Veide forrige uke 66,3 kg. Dessverre 67,4 kg i dag.

Mål: 61/ 62 kg.

 

Er ellers 43 år og 170 cm høg. Har samboer og 2 barn.

 

Tror dette skal gå bra - det gjelder bare å holde på motivasjonen! Har merket at den er begynt å dabbe litt av, så jeg satser på at disse sidene vil hjelpe meg å stå ekstra på( og at jeg sjøl kan bidra med noe positivt til forumet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Ser at det er en del 10 kiloere som har slått seg sammen... Bra det!! Vi trenger å være flere! Jeg har et mål om å gå ned 5 kilo til jul. Nærmere bestemt til begynnelsen av januar' date=' da jeg skal gifte meg.. Noen som vil være med? Jeg går på vekta i morgen tidlig...[/quote']

 

Hei!

 

Ja, jeg blir gjerne med på 5 kilo før jul (skal i alle fall forsøke så godt jeg kan). Jeg har begynt i dag både med endret kosthold og trening. Skal i butikken og handle inn grønnsaker og frukt til fredagskosen. Etter det ska jeg på trening og håper på å komme inn i en rytme med 3-4 ganger trening i uken.

 

Det blir spennende å følge dialogen med deg fra uke til uke. Jeg kommer til å veie meg og ta målene mine neste fredag så får vi se på resultatet da!

 

Jeg logger meg på igjen neste fredag slik at vi kan utveksle resultatene.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er en del 10 kiloere som har slått seg sammen... Bra det!! Vi trenger å være flere! Jeg har et mål om å gå ned 5 kilo til jul. Nærmere bestemt til begynnelsen av januar' date=' da jeg skal gifte meg.. Noen som vil være med? Jeg går på vekta i morgen tidlig...[/quote']

Jeg blir med hilsen BEPPO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsluttet nettopp et kurs hvor jeg hadde mål om 5 kg... men greide ikke det halve en gang (2 av ukene ble tilbragt under sydensol, som ødela kurset).

 

Jeg har vært nede på 60 kg etter to kurs, hold vekten og internettkurs for et par år siden, startet da på 76 kg (etter svangerskap). Har problemer med å holde dette etter hold vekten. Høyde: 154 cm

Vekt nå: 63

Ønsket vekt: 55-57 kg

Midje: 72

Barn: 2

 

Trener en del step, kampsport og styrke (2-4 g uka). Er mye alene med barna, så det blir ikke så mye som før i tiden...

Har blitt kvitt den verste søthungeren på dette kurset, men unner meg bittelitt sjokolade.

 

jeg kan ikke ligge på mer enn 12-1300 kcal om dagen med 10 trimpoeng... og ikke mer enn 16-1700 når jeg skal holde vekten. Har hatt følelsen av å gå på slankekurs i 3 år nå... og er egentlig drittlei.

 

godt å lese innleggene til dere andre! blir artig å høre hvordan det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Ser at det er en del 10 kiloere som har slått seg sammen... Bra det!! Vi trenger å være flere! Jeg har et mål om å gå ned 5 kilo til jul. Nærmere bestemt til begynnelsen av januar' date=' da jeg skal gifte meg.. Noen som vil være med? Jeg går på vekta i morgen tidlig...[/quote']

Hei..jeg blir gjerne med, for det er greit å motivere hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...