GĂ„ til innhold
strÄle

Litt av et sjokkđŸ„ș NĂ„ skal vekta ned

Anbefalte innlegg

Har vÊrt overvektig i flere Är, vekten har stÄtt stÞdig, men har jo i den siste tiden hatt mistanke om at den har Þkt. Har holdt meg langt unna badevekten de siste par Ärene, men i gÄr bestemte jeg meg......... i dag skulle jeg pÄ vekta.......litt av ett sjokk......99kg fordelt pÄ 175 cm. SÄ selv om vi ikke er ferdig med jula og jeg hadde planer om Ä kose meg helt inn i det nye Äret er det nÄ slutt. Sjokolade, som er min akilleshÊl er gjemt bort (av min mann, jeg mÄ ikke vite hvor det har blitt av).......og jeg har nÄ hatt en lett, men mettende frokost. Skjemmes over Ä ha latt vekten gÄ sÄ langt.

HĂ„per flere av dere har lyst til Ă„ vĂŠre med her sĂ„ kan vi heie pĂ„ hverandre😊

Hilsen ei dame pÄ 46 Är, 175cm og 99kg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Jeg begynner ogsÄ i dag! 

Dame 52 Ă„r, 170 cm, 95,2 kg. Vil ned til 75 kg😊

Med meg er det ogsÄ sjokolade, kaker og godteri som er synderen.. Tenker Ä holde meg uten en god stund, for Ä dempe suget. Har tenkt Ä fortsette Ä drikke Cola zero (som jeg er helt avhengig av..) fÞrste uka, og sÄ kutte ut det ogsÄ. Jeg tror brusen lurer meg til Ä spise mer sÞtt..

NÄ mÄ vi skjerpe oss, vi vet jo hva som mÄ til ja!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Ja! Er sĂ„ vidt i gang, ned 600 gram. Det er i riktig retning! FĂžler meg supermotivert! Skal prĂžve Ă„ lage meg en slagplan i helga; hva er lurt Ă„ ha i skapet, hva er lurt Ă„ ha i veska, hva skal jeg si til meg selv nĂ„r jeg stĂ„r foran skapet og bare MÅ ha noe klin?? Tenker det er lurt Ă„ vĂŠre forberedt, for disse situasjonene vil dukke opp, helt klart! Og mĂ„ legge meg en plan for helgene, det er der jeg Ăždelegger for meg selv hver gang. GĂ„r ned i uka, og spiser meg opp i helga..đŸ˜¶

Hvordan gÄr det med andre? Er dere i gang? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Veiedag..... og vekta stĂ„r nĂ„ pĂ„ 98,8kg (-200g). Var jo vanskelig Ă„ starte slankekuren midt i jula dađŸ€” Selv om sjokoladen var lagt bort ble det mye god mat og julekaker. Blir nok mer spennende fremover nĂ„ nĂ„r hverdagen har begynt og alle fristelser er lagt bort. Setter av lĂžrdager til Ă„ kose meg med sjokolade (som jeg bare mĂ„ ha) .... vel... hĂžres sĂ„ greit ut i teorien, skal iallefall prĂžve.......sĂ„ fĂ„r jeg hĂ„pe jeg klarer Ă„ begrense mengden den dagen og ikke ta igjen alt det tapte.

Synes det er vanskelig Ä finne seg frokost og lunsj som ikke inneholder for mye kalorier, sÄ blir jeg sittende med knekkebrÞdet mitt da, men har  tenkt Ä lage flere salater fremover. Gode Middagsretter med passe kalorimengde er ikke noe problem, men resten av dagen gjÞr at jeg faktisk har problemer med Ä fÄ i meg de 1600cal som er anbefalt. 

Trim har det i allefall blitt litt av med 3x halv time gange pÄ tredemÞlla + litt styrketrening, men har fremdeles langt Ä gÄ for Ä fÄ litt kondis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Vi er jo i gang- vi har gÄtt ned, selv om det ikke er mye!

Jeg baker meg et grovbrÞd, Skappel brÞd med mye frÞ og kjerner.  Det gir litt kalorier, men er utrolig godt og mettende. To skiver til lunsj med makrell i tomat eller leverpostei, ummm. 

Jeg sliter litt med frokost, er ikke sÄ sulten da, men mÄ spise noe pga. kjÞring og jobb. Tenkte Ä prÞve meg pÄ smoothie. 

Lykke til i helga!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Etter en helg med litt for mye kos fikk jeg strammet inn det usunne liv godt denne uka. I dag viser vekta 97kg, det vil si ned 1,8kg denne uka. Har en mistanke om at badevekta ikke viser 100% riktig.....  HĂ„pet er jo Ă„ gĂ„ ned 0,5-1kg pr. uke sĂ„ 😊 Har fĂžrt opp det jeg spiser her pĂ„ Grete Roede og ser at jeg faktisk mĂ„ jobbe med Ă„ fĂ„ i meg nok kalorier nĂ„ nĂ„r frokost og kveldsmat er mye mer fornuftig enn tidligere. Istedet for to «breintbrĂžd» (som vi sier i TrĂžndelag)  med masse smĂžr blir det nĂ„ ett knekkebrĂžd med hvitost.

Har ogsÄ fÄtt til en halvtime gÄtur hver dag. SÄ veldig fornÞyd med uka.

Hvordan gÄr det med deg Fiona?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Lusne 200g ned denne uka, men i allefall riktig vei. Er sĂ„ fornuftig i matveien i lĂžpet av ukedagene, men sĂ„ er det denne helga som Ăždelegger alt da. Blir alt for mye sjokolade og brus. Vet at jeg bĂžr holde meg til bare lĂžrdager med sĂžtsaker , men det blir fort utvidet til fre-lĂžr og sĂžnâ˜č SkjerpingsđŸ„ș

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Hei 😊

Jeg er ei dame pÄ 48 Är . Er 168 hÞy og veier 89 kg men vil ned til 63 kg.

Jeg begynte den 4 Januar jeg, og har veiedag pÄ Mandag.  Og det  hadde vÊrt flott om jeg ogsÄ hadde kunnet fÄtt vÊrt med dere her og fÄtt litt motivasjon og oppmuntring +rÄd.??

Hadde satt pris pÄ det. :)

Jeg har vÊrt sÄ veldig glad i kaker,vafler og potetgull jeg da. MEN nÄ er det slutt.

Og har vell ikke vÊrt sÄ veldig flink til Ä trene eller vÊre i aktivitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider