Gå til innhold

På tide å fullføre 💪🏻


Anbefalte innlegg

Så flinke dere har vært! 🤩♥️

Hvis noen lurer på hvordan en romantisk tur til Riga, med null fokus på slanking, ser ut på vekta, så er det 76 kg 😖🤯🤪 Det er altså en økning på 1,5 kg! 

Nå er det tilbake til hverdagen, og den første uken nå kjører jeg litt ekstra strengt opplegg. Så håper jeg å komme fort tilbake 🙂🤩 

Turen var helt fantastisk, fem stjernes spa hotell, champagne til frokost, masse god øl og god mat, det glade liv ♥️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv står jeg stille og må si at jeg får litt dårlig samvittighet når jeg har veid meg og ser at jeg ikke har gått nedover. Føler jeg er veldig flink i uka, men kunne nok vært enda flinkere i helgene🙄 men vil ikke si at jeg har noen store utskeielser heller. Er veldig flink i forhold til søtsaker, men f.eks på søndag var vi på besøk og fikk servert hjemmelagde kanelsnurrer og da holdt jeg meg ikke unna.. samtidig har jeg sagt til meg selv at jeg ønsker en livsstilendring, ikke bare nedgang. Så noen slike dager må man regne med, det viktigste er å ikke ha det i hverdagen og for ofte..  er dere like flinke i helga som uka? spørs nok om jeg må bli enda flinkere til å prøve å holde helgene mest mulig lik ukedagene, men samtidig må man jo ha litt variasjon også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med helgen går ganske greit for meg. Mannen min jobber ofte i helgen, så det føles ofte som hverdag. Han har jo likevel fri to ganger i løpet av uken, så da tillater jeg meg selv 400 til 500 kcal mer, som jeg prøver å gjøre opp for andre dager. Godteri frister sjeldent, potetgull og øl derimot er vanskelig å ligge unna på fridagene, så som regel regner jeg det inn i planen, men erstatter det med ting som sikkert er viktigere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at du har hatt en flott tur! Er vel en sånn tur man bør spandere på seg i blant, er godt og viktig å pleie forholdet!

Vektøkningen skyldes nok mye ekstra magefyll, så bare du har kommet inn i normalen igjen tenker jeg de er like raskt borte som de kom :)

Jeg har korrigert tabellen, jeg så at det var noen feil der så da la jeg deg inn med det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra start Magdamicro😃👏

Kaisa: Det hørtes herlig ut!det er så viktig å bare komme seg bort og gjøre akkurat det man føler for🍾 Det som kom ekstra,forsvinner nok fort igjen😁

Angående helger,så unner jeg meg litt mer.Ser jeg ligger på ca 2000 kalorier i helgene,og da føler jeg at jeg har kost meg masse med alt jeg har lyst på.Så her har det hjulpet masse å bare bli veldig bevisst igjen,med hva som havner i munnen.Før var det alltid ost/kjeks og vin i helgene,nå har jeg luket vekk det,og savner det ikke.Vin må vi fortsatt ha da😜

Skal på vennemiddag og ut på byen i helgen,så da kommer det litt utfordring for meg.Får danse det av meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdamicro1970

Hei :)

I dag så ble det 6 km som blir =30 kr  og så 3 km med sykkeltur etterpå :) Her i Alanya så har våren kommet og sjasmin blomstene blomstrer og det har vært ca 21 varme i dag og strålende sol .

I morgen så er det å dra på Sjømanskirken i Alanya og jobbe frivillig på biblioteket med ett nytt system.

Ønsker alle en riktig  God Kveld hvor enn dere er :)

Synes vi er flink alle som en jeg da , men veldig stolt over meg selv da . Så nå er det jo bare å fortsette og ikke å gi opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt, tei! Eg ER her altså, men dei siste vekene har vore så utruleg travle, at eg har ikkje hatt overskot til verken å telja kaloriar eller å gå innpå her. Men, no vert det rolegare ei tid framover, og eg set inn støtet att! Vekta viste 75,2 kg i dag. Fornøyd at eg er der til tross for mange enkle løysingar i det siste! 

Synest forresten de andre har vore superflinke!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra vi hører fra deg igjen Fiola :) veit alt om å ha det travelt! 😅

Jeg har skrevet opp vektnedgangen på skjemaet så det kommer frem neste uke, veldig bra jobba 👍

Hos oss starter vinterferien nå og jeg skal bare jobbe mandag og tirsdag til uka, kjenner jeg trenger en pause fra jobben nå så skal bli utrolig godt å komme seg på hytta:)

I kveld er det bursdag hos ei venninne så da blir det en utskeielse med litt vin også får jeg prøve å ikke skeie noe mer ut på lørdag og søndag så jeg kanskje har klart å gå noe ned, men har en litt dårlig følelse om at jeg kommer til å være ca der jeg er nå på mandag også..

 

Så flink du er med treningen Magdamicro! Jeg blir helt imponert! Jeg har ikke overskudd til det for tida, sliter så med litt svimmelhet og er så trøtt når jeg kommer fra jobb at jeg kunne ha sovet med en gang! Men med to små fungerer ikke det i lengden..

Håper dere alle får en superduper helg og vinterferie om ikke dere allerede er ferdige med den på deres kant av landet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiola, det var ikke mye økning. Det ordner du fort! 😁 

Jeg gruet meg til å gå på vekta i dag, etter så mye økning etter ferien forrige uke. Jeg må innrømme at jeg snek meg opp på vekta på torsdag og da viste den 74,7 til min store glede! Så feriekiloene gikk fort av igjen, slik Silje sa. 

I dag viste vekta 73,4 kg, men jeg ble syk på fredag og har ligget på sofaen i hele helgen, og gjør det fortsatt. Jeg har likevel spist de kaloriene jeg skal, men tror nok den store reduksjonene, likevel handler om sykdom på et vis. Uansett var det moro å se et å lavt tall i dag! 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vekten stått stille siste uke,men jeg er jo i driv likevel. Litt trim blir det med hunden nå og det er deilig å komme ut i skogen i 1time hver dag,hun går løs da.Men jeg har skeiet litt ut fordi jeg var i selskap og da må man unne seg litt,ikke mye av søte ting, så det går greit .I morgen har jeg planer om å rydde og vaske i huset.Det er ikke bare barn som det blir litt ekstra etter,store hunder også, med besøk av firbeinte i tillegg.God uke til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en koselig helg med jentekveld på fredag, så noe vin, ost og kjeks ble det så her ble det opp 200g tross at jeg prøvde å gjøre opp for det med to skiturer 😅

Håpet for kommende uke er at jeg i hvert fall skal stå stille, høres kanskje rart ut.. men jeg tar vinterferie fra i morgen og da blir det litt ekstra med bålmat++samt at jeg ikke får registrert det jeg spiser på grunn av dårlig nettdekning.  Så jeg må bare prøve å kose meg og samtidig begrense meg siden det helt sikkert blir mye godt☺️

Bra gjort Kaisa! Du har jo gått ned mer en det du hadde gått opp sist uke, så du har helt klart gjort alt riktig! :) Til inspirasjon for oss andre!

Håper å høre fra resten av gjengen før lunsj også, så kommer tabellen en gang etter det☺️

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag, alle saman! Eg har vinterferie i veka som kjem, og reiser avgårde i dag. Derfor har eg vegd meg og er superstolt over å kunna rapportera at vekta viste 73,2 kg i dag!! Så gjenstår det berre å sjå korleis det går når eg skal feira fastelavn og bursdag hjå mor, vinterferie og runda det heile av med hotellweekend med kjærasten før neste veging... 🤣 Målet mitt for kommande veke er derfor å fortsatt halda meg under/på omtrent 73,5 kg, sidan eg har gått ned så mykje den siste veka. 

Eg har ikkje ført inn kaloriar denne veka heller, men har GR sine anbefalingar i bakhovudet heile tida og prøver å halda meg til det så godt eg kan. Og så har eg komt godt i gang med jogginga! Kondisen er ikkje super endå, men det går på fram! 

Lykke til med veging for alle saman i morgon! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg tenkte var den voldsomme nedgangen forrige uke, grunnet at jeg lå rett ut på sofaen med feber og svært lite matlyst. Så i dag viste vekten 74,3 kg. Jeg er egentlig fornøyd uansett, for jeg fryktet at vekten skulle hoppe rett tilbale til ferievekten etter sykdommen 😖

Jeg holder en knapp på at neste uke er uken for 73-taller og for real denne gangen 😅

Håper vi hører fra flere denne uken! 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Så flinke dere er alle sammen! 😃

2,6kg var mye å gå ned på ei uke Kaisa, så begynte å lure.. ikke rart du gikk litt opp igjen. Uansett har du en god og stødig nedgang, så tenker at du gjør det veldig bra uansett! Sies vel at det er enklere å holde vekten dersom man ikke går for fort ned, så du skal være veldig fornøyd!

Er bra gjort å klare og holde vekten Helen, så du skal være fornøyd med det når man har slike utskeielser! Høres ut som du får ei flott uke :)

God vinterferie til deg Fiola og ikke minst kjærestetur ! Og gratulerer med en helt utrolig nedgang! Skjønner nesten ikke at det er mulig!

Så bar du kom innom denne uka Magdamicro! Hørte ikke fra deg forrige uke så, så var redd du ble borte fra gruppa! Har gått mye ned de to siste ukene du også!

Selv har jeg hatt vinterferie uka som var og spiste ting som ikke er like bra å spise og kanskje litt for mye (trudde jeg) men har hele tiden hatt vektnedgangen i bakhodet. Så jeg ble overrasket over å se at jeg har gått 0,5kg ned fra forrige uke! Var helt sikker på at jeg hadde gått opp, så nå håper jeg å se 74 tallet neste uke🙂

Satser på at vi hører fra Nissemora før jeg legger ut tabellen, Gunn Elin og Puselusken har vi ikke hørt fra på 4/5 uker, så de tar jeg vekk fra neste uke hvis vi ikke hører fra de. Legger de heller inn igjen dersom de kommer innom igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje, du er utrulig flink til å motivera oss alle saman!!! Tusen takk for gode ord!! Eg er dessutan imponert over vektnedgangen din til tross for at du har hatt vinterferie i veka som gjekk!! Eg er spent på korleis mine eigne vinterferieutskeielsar slår ut, men prøver i alle fall å vera så aktiv som mogeleg. 

God helg til alle saman! Eg ser alle er på god veg nedover, så eg synest me skal gi oss sjølv ein god klapp på skuldera for å ha vore så flinke i 10 veker i strekk no! Eg er klar for 10 nye veker!! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forkjølelsen er noe herk! Jeg trudde også at jeg var på vei med en skikkelig forkjølelse på mandag, våknet med vondt i halsen og kjente det skikkelig i nese/bihuler og litt mot ørene.. men på en eller annen mirakuløs måte bare forsvant det uten at det slo skikkelig til🤗 Godt du er bedre nå Nissemora!  Tenker den kg forsvinner så fort som bare det! 😃

 

Jeg gleder meg så utrolig mye til helg! er mye slapp/sliten for tida og sovner veeeldig lett i sofaen, skylder på mangel av sol :) så skal bli godt å kunne sove litt lenger på morran..

I helga har vi tenkt å ta med ungene i slalombakken for første gang (kun barnebakke) så jeg er utrolig spent på hvordan det skal gå!!🙈 ellers skal vi kun kose oss hjemme ☺️

 

Ønsker dere alle en fin helg!😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, alle! 😊 Då var vinterferien unnagjort, og eg valde å skeia skikkeleg ut den siste helga. Her har det vore junkfood, smågodt, sjokolade, chips, øl og cider... 🙈 Får ikkje vegd meg før i morgon, og håpar ikkje vekta er aaaltfor streng med meg.... 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...