Gå til innhold

På tide å fullføre 💪🏻


Anbefalte innlegg

Heisann!

Er det lov å henge seg på?😃

Jeg begynte for meg selv uken etter dere begynte,vekten var da 81,7🙈 gikk ned 0,5 kg i uken de første to ukene,og 0 den 3.Har ikke veid meg enda denne uken.

Gikk på Grete roede kurs etter 1 barnet,gikk da ned alle svangerskapskiloene,fra 75 til 62 igjen.Etter forrige svangerskap(2016) har jeg ikke klart å gå ned igjen,pga mye helseproblemer,men NÅ skal det av!💪

Målet er 65 kg.

Jeg er 33 år,samboer,har 2 barn og bor på landet utenfor Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tre av oss som har kommet med vekt, men legger allikevel ut tabellen. Kommer flere med vekt etter hvert skal jeg se om jeg får korrigert denne uken. Det er ikke helt rett frem å lime den inn, så satser på å lime inn en gang i uken og har vel satt innen lunsj tirsdag som frist :)

Vilje og May har jeg slettet fra tabellen siden vi ikke har hørt far de de siste 4 ukene, men jeg legger de gjerne inn igjen om de skulle dukke opp :)

Kaisa har 10 kg igjen til mål og Gunn Elin er den som har minst igjen til mål av oss pr nå, grattis og bra stått på av dere begge!:D

vektuke6.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Helen!

Så akkurat innlegget ditt da, mitt innlegg oppdaterte seg :)

Så klart du kan være med! Tenker at om det er flere underveis som vil være med selv om de har startet opp senere enn oss så har ikke det noe å si! Det er to til her som hadde oppstart i uke 2 og uansett vil vel noen kanskje bruke litt lenger tid enn andre, så antar at noen i hvert fall meg selv kommer til å bli værende en stund. Når (holdt på å si hvis) jeg når målet, vil jeg ha en enda større utfordring med å holde vekten antagelig, så håper jeg klarer å fortsette å holde meg i ørene ved å fortsette her inne :)

 

Så velkommen skal du være! Jeg har lagt deg inn i Excel tabellen så får jeg se om jeg oppdaterer i løpet av uken, ellers blir du med neste uke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! 

Gratulera til alle dykk flinke!! Eg bøyer meg i hatten! Og velkommen til Helen85! 

Og: Eg beklagar til Silje for sein tilbakemelding frå meg. Eg bur litt i ein koffert, halve tida hjå kjærasten og halve tida heime. Og så likar eg best å bruka den same vekta kvar gong for at det skal kunna samanliknast frå gong til gong. 

Eg har ikkje vore flink denne veka heller. Hadde veninnebesøk med pizza og digg på torsdag, og var på hytta i helga med tilhøyrande øl, cider, sjokolade og digg. Avslutta med ein runde smågodt i går, "sidan dagen hadde vore litt slitsom" ... 😐 

Meeen, eg var veldig fornøyd med helga sånn elles då! Fekk testa å bruka pulken opp til hytta, og det fungerte kjempebra! Synest som mange andre her inne at det er toppers med ski for tida! 

Sjølv om eg ikkje har vore så flink dei siste vekene, så har eg slettest ikkje mista motet, altså!! Vekta viste 75,7 i dag, og kryssar fingrane for eit bedre resultat neste veke!! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å få være med på denne reisen sammen med dere.Ser mange av dere har kommet langt på vei😃

Jeg har hatt veiedag på torsdager,men veide meg idag,og tar mandag neste gang,så jeg kommer i samme rytme som dere😃 Vekta viste 79,3kg idag,så 1,4kg ned på disse 6 dagene 😃 Etter at vekten sto stille forrige uke,så begynte jeg å føre inn og veie maten(når det er mulig),det har tydeligvis vært lurt 😅 

Silje: Veldig bra system du har😃 Ingen stress,går veldig fint å være med fra neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann .Nå er hunden godt i bedring heldigvis ,og jeg har en vekt på 78,4 i går.Det har vært lite trim siste tiden,litt trist å gå tur uten hund🐶,hun har hatt en kraftig strekk i bakbeinet og humpet på 3bein.Med smertestillende i noen uker og ordinert hvile så håper jeg at turene kan opptas snart.Håper at vi gir oss ut i en ny runde framover vårkanten ?LAAAAngt igjen for meg😅⚖️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Ja da var det veiedag igjen i går og jeg er endelig nede på 75 tallet! Du går jevnt og trutt nedover nissemora så det er kjempe bra! Du har faktisk gått ned 2,6 kg siden vi startet!!💪👍

Trist med hunden din og skjønner godt at det er rart når han ikke kan være med å gå! Men plutselig har hun/han kommet seg igjen ☺️ Er det en eldre hund, så han sliter litt med beina eller er det bare en "skade" som kan skje alle hunder?

 

Håper flere kommer innom med nye tall i dag! Vi må ikke dette ut av opplegget 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm nå var det stille her, håper dere andre ikke har hoppet av??

Jeg hadde selv en utskeielse denne helga, så var helt sikker på vekta ville vise økt vekt. Da er det jaggu godt når vekta allikevel viser nedgang..

Nå blir det to uker som skal gå noenlunde greit og så vinterferie. Da blir det nok litt ekstra noen dager, men skal prøve å holde meg i øra..noen av dere har vel vinterferie allerede til uka?

og Kaisa skal jo på tur denne uka mener jeg det var? Det blir sikkert veldig bra!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje😄Hunden min er ikke gammel akkurat blitt 3år,skadet seg på isen under veldig lek.Hun er jo stor 40kg.Mix av labrador og alaska husky(som Monsen har)så hun falt ikke som den andre hunden,derfor gikk det utover bakbeinet mye muskler som skal roes ned over tid.Men det går rett vei nå.God uke til dere alle😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer ukas oversikt, noen som er litt slække på veiinga nå.. så vi er bare 3 stk som har kommet med tall

Vi går alle tre i riktig retning, så dette er utrolig bra!! Også får vi håpe at de andre ikke har detti av lasset😯

Godt å høre nissemora, da blir hun nok snart i farta igjen! Nydelige hunder 😃

vektuke7.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdamicro1970

Hei :) 

Er det muligheter til å kaste meg inn i gruppa deres?? Jeg veier 90,6 og er 168 høy.

Vill gjerne ned til 63 kg men trenger litt pågangsmot og støtte til å klare dette. Så da har det vært kjekt å ha hatt noen man kan rådføre seg med når man stanger hodet i veggen av frustrasjon over at viljestyrken ikke henger helt  med:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg veide meg på mandag,men glemte jo helt å legge ut resultatet😅 fra onsdag til mandag hadde jeg gått ned fra 79,3 til 79,1 ,så 0,2kg.Har vært en god uke mat og treningsmessig.Men det er Den uken i måneden,og da pleier jeg å stå stille.

Skal huske på å skrive neste mandag😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magdamicro:)

Selvsagt kan du være med! Her er det love å lufte alt og ha en liten utblåsning hvis man føler seg litt frustrert, det kan jo skje oss alle 😃

Også er det toppers at vi er flere som kan motivere hverandre og ikke minst komme med gode eller dårlige erfaringer!

Er du med på kurs eller prøver du deg på egenhånd? Jeg tror de fleste her prøver seg på egenhånd, men har vært på kurs tidligere.. Min erfaring er at det beste er å registrere alt man spiser for å holde kontroll :)

De fleste her har veiedag på mandager også har jeg sagt at de som ønsker å være med i tabellen må komme med tallene før lunsj på tirsdag :)

 

Blir koselig å høre mer fra deg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdamicro1970

Hei igjen 😊Jeg har meldt meg på ett kurs ja.

Det er lettere da synes jeg. 

Sist uke veide jeg 90,6 kg . Men det er alt for mye for meg. Jeg vill ned så jeg føler meg vell.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, da er det snart helg igjen og jeg har ei helg der jeg har absolutt  ingen planer!! Det er de beste helgene synes jeg og ungene ☺️

Blir nok litt rydding, men ellers tenkte jeg å gjøre mest av det ungene vil. Er ikke alltid like greit å få det til i en travel hverdag.

Har dere planer for helga? og noe jeg lurer på er hva dere pleier å spise i helgene? Vi har fast taco på fredager og hjemmelaget pizza på lørdag, så helga er som regel spikret når det gjelder mat☺️ Søndag varierer noe og jeg har for tiden et lite tøm fryseren prosjekt...  blir som regel uoversiktlig der, så nå prøver jeg så godt som mulig å bruke det jeg har der :)

 

Ønsker dere alle en riktig god helg også håper jeg at vi hører fra Gunn Elin, Fiola og Puselusken etter hvert også :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdamicro1970

Hei 😊

Jeg unner meg alltid litt risengrøt på lørdag. Ellers så spiser jeg som vanlig . Men i helga så er det å sykle litt i fin været. Her er det 21 varme og strålende sol 🌞Og skyfri himmel 

Besøke en venninne og vaske kjøleskapet og vaske til helgen😀Må man så må man og det blir så koselig etterpå.

Ønsker alle en flott helg 😊👍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JADA😄😄vekt 78 i dag og det er lenge siden ⚖️her gleder man seg over litt.Nå er hunden bedre i farta så det blir en tur om dagen på 1time og 3-4 stk korte tisseturer.Gleder et hundemammamenneske at våren kan bare komme snart.Skal ta i bruk ergometersykkelen jeg har(ny i fjor)må ha litt planer og matvett.God uke og god vinter ferie til de som har.😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...