Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er lov å kose seg i ferien Fiola! 😁 

Jeg for min del fryktet vekta i dag, etter noen vinglade dager. Så jeg ble fornøyd når vekten viste 73,5 kg. Til helgen skal jeg og mannen arrangere ølsmaking så tviler sterkt på nedgang neste uke 😖🍺🍻

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen!😁

Her viser vekten 78 nå,så 700gr opp på en uke🙈 Synes det var deilig å ha en vanlig uke igjen nå fra igår,med føring av mat,trening osv. 

Nå når vinterferien er over i hele landet,så får vi bare kjøre på det vi kan disse ukene fram mot påske💪💪💪

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det faktisk ned 200gr av den kiloen som jeg gikk opp ved sykdom⚖️😅Gikk skogstur med hunden 6km i går DEILIG 😅Våren er i anmarsj dere😜Vekta er altså 78,8.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jenter,

Her var det en varierende uke, noe opp og noe ned. Vi har vel nesten hatt vinterferie i tur og orden her, så at det er noe variasjon er ikke så rart!

Dere har hatt vinterferie Fiola og Helen, så noe oppgang er ikke så rart hvis man tillater seg å kose seg litt ekstra. Og det synes jeg at man så absolutt skal gjøre! Det viktigste er at det ikke blir hverdagen vår 😅 Uansett gikk du veldig mye ned forrige uke Fiola så at du gikk noe opp igjen skal du ikke ta som noe nederlag! Var noe av det samme som skjedde Kaisa uka før :) og hun er på vei nedover igjen nå :)

Jeg og nissemora går sakte men sikkert nedover 👍:) 200 g på oss denne uka. Virker som om kroppen ikke har lyst til å slippe 75 tallet, føler jeg har slitt med den lenge nå, spørs om jeg må gjøre en ekstra innsats for å komme ned på 74 tallet..

Vi stod på slalom med jentene våre for første gang på søndag.. det gikk utrolig bra og vi merket selv at det var noen år siden sist!! Nå håper vi å stå til helga også siden alle syntes det var så utrolig gøy. Må vel kunne regne det som noe trening også ☺️

Håper dere får ei flott uke!😃

vektuke11.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Kaisa, einig i at me må kunna kosa oss i ferien!!... men eg flippar jo heilt ut! 🙈 Eg og kjærasten skal gå eit 42 km langt skiløp i helga, og derfor har eg tenkt at slankinga får vera litt på vent denne helga også, sånn at eg har nok energi å gå på... Og sidan eg likevel skal skeia ut i helga, så har eg likegodt skeia ut heile denne veka også... Sjokoladeskåla som dukka opp på jobb i går fekk skikkeleg gjennomgå, og i dag har eg hatt eit gigakaloribonaza i varmestova i skisenteret der eg var på skidag med elevane mine. Burger, pommes frites, cola, sjokolade osv osv... 

Skjerpings frå og med måndag!!! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bør vel ikke si det, men var litt godt å høre at du har ei sånn uke Fiola.. (Beklager!)

Jeg synes den uka her har vært skikkelig pyton, starta veldig bra på mandag og hadde stort håp da om at jeg skulle gå ned på 74 tallet til neste uke.. men så har jeg rett og slett mistet motivasjonen litt 😏 kjøkkenvekta virker ikke lenger og jeg jeg har ikke hatt tid til å kjøpe meg en ny (håper å gjøre det i dag evt i morgen) så fant jeg ut at jeg skule rydde i godishylla.. blir alltid liggende så mye diverse smågodt osv etter ungene der som ikke er etbart, så det ene etter det andre gikk i søppla! Men så kom jeg over min store svakhet.. sjokolade!!! Freia julenisser og kuler fra jula.. en pose som ungene ikke hadde spist opp, hadde gjemt seg innerst inne i skapet 😆 gikk helt greit det, la det som kunne bli tilbake og var fornøyd med ei ryddig og luftig hylle!  Så kom onsdagmorgen og jeg tenkte jeg skulle veie meg for å se om det gikk den riktige veien.. men nei da, jaggu hadde jeg gått litt opp!! 😝hmm er det mulig liksom! og ja jeg vet vekta varierer og burde så klart ventet til mandag! men gjort er gjort, så da jeg slang meg i sofaen på kvelden kom jeg selvsagt på denna sjokoladen jeg så fint hadde lagt tilbake dagen før.. og dermed var det ikke noe mer igjen av den!!🙈 Hadde vel i utgangspunktet dabbet litt av med motivasjonen på tirsdag også hadde ikke vekta virket siden lørdagkveld også var det denne vektøkningen, så hva hadde vel da litt sjokolade å si!!😂 

Ja så sånn har denne uka vært så langt.. jeg vet jo så godt at dette kan skje, så nå håper jeg å finne tilbake til motivasjonen i løpet av helga uten store utskeielser!

Lykke til med skiløpet FIola🍀

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, Silje, så fint at mine utskeielsar kan gleda andre!! 🤣

Det går opp og ned her i verden, og her går det visst mest opp for tida! 🙈 Dagens tal er 74,2 men det er heilt som forventa, sidan eg ikkje har villa spara på kaloriane denne helga (heller). Skiløpet gjekk bra! Ingen løyperekord akkurat, men eg gjennomførte 41 km på ski, og er veldig fornøyd med det!! 

MEN, no er det tilbake til kvardagen att, og eg satsar på tre gode veker på vekta før neste utskeielse, som er tur til Polen med elevane mine veka før påske... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Fiola: så flink du er,det er jo ganske langt!💪😁

Silje: Det der høres veeeeldig kjent ut😅 Etter forrige ukes nedtur,så var motivasjonen helt nederst på grensa..men vi må jo bare holde ut,for da kommer jo heldigvis oppturene👏😁

Nå er jeg rimelig fornøyd her.Hadde besøk i helgen med masse vin og god mat.Jeg laget all mat,og valgte god,men mager mat,som feks helstekt indrefilet av okse,rattatoille og bakt potet.Vekta viste idag 76,3kg,altså 1,7kg ned🤩 Etter forrige ukes nedtur,så føltes det her så bra😁😁 så nå er motivasjonen på topp!💪💪 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vet jeg helt hva som skjedde denne uka. Har følt at jeg var skikkelig ute å kjøre, men klarte nok å skjerpe meg litt i helga. I tillegg fikk jeg et lite innfall om at jeg kanskje skulle begynne å trene litt styrke😆 At det er bra for kroppen er det ingen tvil om og jeg som til tider sliter med ryggen bør absolutt trene styrke jevnlig! Men det går jo litt opp og ned og har vel ikke trent så mye siden tidlig i høst. Nå har jeg satt litt i gang igjen, men har foreløpig ikke lagd så store opplegget. Det utrolig hva du kan gjøre foran TV skermen på kvelden isteden for å bare sitte der å kikke på TV. Så nå trener jeg styrke med strikk og skal si jeg kjenner det i kroppen! Satser på at det kan være med på å få ned vekta i ukene fremover💪

Overraskelsen ble i hvert fall stor i dag da den viste 74,6😃 Jeg var sikker på at jeg hadde gått opp eller om jeg var heldig kanskje stått stille! Så endelig er jeg nede på 74 tallet:)

Flink du er Fiola, var en veldig bra tur dere fikk dere! Må være deilig å ha en aktivitet som dere begge liker så godt å holde på med :)

Så flink du har vært Helen! Der forsvant jo kiloene du gikk opp forrige uke og enda mere til!! Veldig bra💪

Nå er det bare å stå på frem til påske!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har veiinga gått i glemmeboken pga snekkere i huset.Men klærne passer ennå så helt galt er det vel ikke.😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utrolig flinke dere er. Er det mulig å slenge seg på for å prøve å holde motivasjonen litt. Ikke lett å holde seg unna søtsaker, men jeg ser jo selv at jeg bare MÅ. Jeg er 78,8 kg og har en max max grense på vekt på 69 kg. Normalt har jeg skjerpet meg når jeg har nærmet meg den. Men de siste årene har kg bare kommet sigende på. Jeg elsker snop, bakverk og har en utrolig inaktiv jobb. Skal ikke gå på kurs, men kutter alt av snop, søtt og brus osv nå en periode og er veldig restriktiv så får jeg se om jeg kan løse opp litt og kunne kose meg litt mer etterhvert. Var 81 kg da jeg startet for to/tre uker siden og har delmål 69 kg totalmål 65 kg (eller selvsagt ikke krise om jeg hoder koken til 59 kg, men det er ekstremt lite trolig). 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider