Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ja, treningen booster definitivt nedgang på vekta. Det er min erfaring også. Man kan gå ned bare ved å justere kostholdet, men trening hjelper helt klart på. Her i gården er det mest justeringer i kostholdet som skal ha æren for at jeg går nedover for tida, om enn med museskritt, men jeg gleder meg til den dagen jeg også har energi til å trene igjen. Da skjer det ting på vekta mye raskere. For kombinasjonen av de to er jo den mest optimale: kosthold OG trening.

Nuvel. Her har kroppen stabilisert seg etter forrige ukes "hikke", med mens på forskudd. Gikk alt ned igjen + 200 nye gram. Så vekt i morges: 72,2 kg. Veldig fornøyd! Har snust på 72 blank også denne uka, i ett lite blaff. Det bærer håp om at 71-tallet kan være like om hjørnet, bare jeg fortsetter slik jeg har gjort til nå, med museskritt.

Fikk karret meg gjennom denne arbeidsuka også, med mye overtid. Men fikk blomster av sjefen min i dag, for super innsats de siste ukene, og det varmer jo litt. Og tataaaa! Nå starter vinterferien!  😊 Vi tar en halv uke på hytta, resten hjemme. Og skal prøve å holde meg i skinnet og ikke skeie helt ut, på vin og sjokkis-fronten, selv om jeg vet at jeg kommer til å synes at jeg fortjener det sååååå innmari. He he! Får i det minste kompensere med masse snømåking på hytta...

God helg og god vinterferie til de som skal ha det! Så rapporterer jeg inn igjen neste uke.

Stå på, folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått tur på truger idag...med innlagte gå på trynet / karre seg opp. Var våt av svette når den turen var over. Det var råtten snø, og plutselig bare forsvant det ene beinet, da mistet  en balansen. Det måtte kreve mange kalorier!

Men truger er gøy!

Noe som ikke er gøy...er å gå ned de samme kiloene gang på gang...

men det har iallefall begynt å forsvinne litt, kanskje en halv inntil denne dag, i løpet av uka. Får se om en kan greie en hel kilo...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, dere! Jeg har vært bortreist  med jobben, beklager at jeg er så sein til å skrive innpå her. Jeg har dessverre heller intet nytt å melde... iallefall ikke godt nytt. Jeg blir bare lei meg og flau på mine egne vegne. Jeg lovte dyrt og hellig å bruke Roedeappen. Jeg brukte den 2,5 dager og syns at det var veldig ok. Men så skar det seg på denne jobbturen. Jeg klarte ikke holde fokus. Er det ikke typisk? Og da blir det rett opp i vekt, og så må jeg nå bruke tid og krefter på å gå ned de sammen kiloene en gang til... det er bare kjempekjipt!!! Jeg blir SÅ lei!! :(:(

Jaja, hva gjør jeg da? jo  jeg fortsetter å skjerpe meg. Nå er det ingen skjær i sjøen på lenge. Neste gang jeg skal bort er ikke før om 4 uker tror jeg. Det betyr at om jeg vil, så kan jeg skjerpe meg i 4 uker. Det kan bety nesten 4 kg ned det, viss man bare tar seg sammen og virkelig VIL det. Skal tro om jeg klarer å mobilisere? Jeg ser at jeg må bli mer aktiv på denne tråden. Jeg forsøker ny taktikk neste uke. Jeg registrerer fra og med i morgen og melder inn antall kcal annenhver dag. Lei for om dette er plagsomt for dere, men må bare prøve om dette er noe som kan hjelpe meg å holde fokus. Jeg trenger all den hjelp jeg kan få. 

Det er veldig gøy og motiverende å lese om dere som faktisk FÅR TIL NOE for tida. Jeg kan jo jeg også, viss jeg vil. Det viste jeg i januar. Så da må jeg bare prøve å komme meg tilbake på det gode sporet. Skal legge inn ukesoppsummeringen nå, må bare få oversikt på hvem av dere som har meldt inn! Bijou, god og velfortjent ferie til deg! Så kjekt å lese at du er back on track!! Kjempeglad på dine vegner :) Lykke til med den kommende uka !! Håper du får kose deg og nyte ferien. 

Fredag, 15,/2, 66,1, opp 0,4 kg fra forrige uke :(:(, totalt ned 1,4 kg 

Fredag, 8.10. 65,7 kg - stabil fra forrige uke, totalt ned 1,8 kg

Fredag, 01.02. 65,7 kg, opp 0,7 kg - totalt ned 1,8 kg 

Fredag, 25.01. 65.0 kg, ned 0,3 kg  - totalt ned 2,5 kg

Fredag, 18.01. 65,3 kg, ned 0,5 kg - totalt ned 2,2 kg

Fredag, 11.01. 65,8 kg, ned 1,7 kg

Fredag, 04.01.: 67,5 kg 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først: oversikt på det vi gjorde i forrige uke, altså Uke 6: 

Live Life Stabil, totalt ned 1,8 kg siden start

Snupsipups: ned 1,1 kg :)

Sekstito: ned 0,5 kg :)

Bijou: opp 0,3 kg pga "skjær i sjøen" ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uke 7: Legger inn det jeg har fått så langt, og føyer evt til dere andre etterhvert. HEIA OSS :)

Live Life: opp 0, 4 kg, totalt ned 1.4 kg siden start

Bijou: ned 0,5 kg

Sekstito:

Snupsipups: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes selv at denne uka har gått greit, og på lørdag morgen var det nesten nedi 67...

Men så var det et flott jubileum, på et supert sted, servert gourmetmat, treretters m viner. Og diverse utover....

Og jeg sier ikke nei til sånt.

idag sto vekta på 67.5.

Det leer seg jo riktige veien.

Og nå er det ikke noe spesielt som foregår på en stund, så da får en knipe inn så godt man kan...

Ny uke i sikte!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble et kjempehopp opp på meg denne uka. Litt sur nå... Skeia ut litt mye et par dager, men spiste brukbart de andre. Så sånn kalorimessig burde jeg i verste fall gått i null, men neida. Tror nok jeg har en god del væske i kroppen nå, så får bare håpe den forsvinner like fort som den kom. Ellers har jeg tatt vinterferie jeg også, og hadde jo egentlig tenkt litt ekstra kos denne uka, men tror ikke jeg tørr det når vekta allerede har skutt til værs. 

Håper det går bedre hos deg nå LiveLife, og bare registrer kalorier her om det hjelper deg. Ikke slitsomt for oss i det hele tatt. Kanskje det kan motivere oss andre til  å bli flinkere med registrering også? 😉

God vinterferie til deg Bijou, håper du får stressa ned skikkelig denne uka. 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå