Gå til innhold
Koalamamma

Fra feit til heit!

Anbefalte innlegg

weight.png

Jeg skal ned 20kg. Har greid 7kg til nå men manglet 20,3kg til målvekt på 70kg. Er 171cm høy og startvekt ( i går) er 90,3.

Vil du være med, så heng på! 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greier ikke la det være, veier meg daglig. 90kg i dag også. Like før jul gikk den gamle vekten i stykker og jeg hadde ca 4 uker uten veiing. Føltes som å famle i blinde! Nå har jeg i det minste en illusjon om kontroll...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra, det fortsetter!! Forbi høstens vektplatåååååå, 88.9kg i dag!

Veldig  hyggelig om noen andre vil slå følge på vei nedover 😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yess! Omsider har jeg knekt koden og fortsetter å gå bed ned ned etter laaaaaange vektplatåer på flere måneder. Og hemmeligheten? Jeg må altså spise ENDA mindre kalorier, spise MER proteiner og mindre fett, spiser bare knekkebrød og proteinrundstykker er helgekos. 

I dag veide jeg 85,9 og ned 1,5kg siden sist innlegg for en uke siden 😁😊😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stått stille gjennom sommeren og vanskelig å komme igang igjen nå i høst så for å komme i mål ble det kurs på meg. Kick-start tenker jeg er tingen, noen som vil være med? Jeg er på kurs frem til 7.desember og målet er å gå fra 82,2kg til 74kg på 8uker (-8kg) Spent på resultatet til onsdag etter første uke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider