Gå til innhold

Fra feit til heit!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg blir gjerne med på veien nedover😊 Har gått på kurs siden september, men det går svææært sakte. Det har endelig begynt å løsne litt nå. 

Litt om meg: jeg er 33 år, gift og 2 barn. Har slitt med vekta nesten hele livet, og har vært på en eller annen slankekur siden jeg var 14😞 Nå har jeg bestemt meg for at jeg trenger en livsstilsendring, ikke en slankekur. Derfor er jeg egentlig ok med at det går sakte nedover, så lenge det går den veien. Blir jo klart utolmodig til tider, men prøver å tenke på det store bildet. Ønsker bedre helse og mer energi. Vil ned 20 kg til fra der jeg er i dag. Veiedag på fredager.

Vekta i dag viste akkurat det samme som deg: 80.1 kg. Neste uke skal vi se 7-tallet foran😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig bolla at du vil være med meg! Jeg var faktisk nede i 79,3 i helgen men så skvatt jeg opp til 80.0 nå i dag, hadde feiring med middag for Mannen i går, han fylte 50 :)

Så jeg satser på å trille ned under 80 igjen ganske raskt.

Jeg er 48 og har tre jenter på 10, 14 og snart 17 (lille julaften :) ) Mine vektøkninger har vært 1) når jeg flyttet hjemmefra, ble student og begynte å feste, 2) 1.svanggerskap, 3) 2.svangerskap, 4) 3.svangerskap, 5) cellegift, kortison og stamcelletransplantasjon med påfølgende lavt stoffskifte og medisinsk tidlig overgangsalder. Har gått ned igjen hver gang men det blir vanskeligere og vanskeligere for hver gang, så satser på at dette er siste gang!  

Jeg veier stort sett daglig 😲 men har veiedag på kurset nå på onsdager, usikker på om jeg skal ta et kurs til nå over jul eller ei. Mange utgifter nå i desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...