Gå til innhold

Slankere i løpet av høsten og vinteren


Anbefalte innlegg

Første mandagen i desember i dag og vekten står på 62,8 :) Juhuuu, jeg klarte 62-tallet! Jeg er jo egentlig nærmere 63 kg enn 62, men det føles så mye bedre å se 62 B)  Jeg var riktignok enda litt lettere før helgen, men det har jeg sett hele tiden, at jeg veier mindre på fredager enn mandager. Kan være at jeg ikke er like flink som jeg burde i helgene, men shit heller. Jeg går da ned i det minste og det må være bra nok for meg akkurat nå. Om jeg skal sette meg noe mål for uken så må det være at jeg kryper ytterligere ned på 62-tallet. Jeg vet at det ikke er realistisk for meg å se 61-tallet neste mandag fordi det kommer litt mer selskapeligheter til helgen igjen. Det skal mye til for meg å gå ned en hel kg på en uke nå. Det er jeg rimelig sikker på at jeg ikke får til, men noe ned skal jeg klare. 

Det er mye fristelser i butikkene nå, men jeg føler at jeg har stålkontroll på det for tiden. Jeg ser lengselsfullt på marsipanpølser og andre godsaker, men holder meg unna. Jeg smakte såvidt på noe julegodt som barnet har her hjemme, men det var kun en liten sjokoladenisse på 10 gram. Jeg hadde et kontrollert inntak av annet snacks også. Noe ble det, men kun et par håndfuller og ikke i de mengdene som jeg gjerne har gjort før. 

Denne uken så må jeg bli flinkere til å registrere. Jeg har jo veid opp alt jeg har spist og notert ned på en lapp, men har ikke fått det inn her på GR. Tiden har bare rett og slett ikke strukket til. Når kvelden kommer så har jeg bare sunket sammen i sofaen og tenkt at spist er spist uansett. Jeg har i hvert fall passet på å få i meg mine tilmålte 300 gram grønnsaker og ca 250 gram frukt hver dag. Så har jeg hatt kontroll på middagene og vet at de ikke har oversteget 400 kcal. Så helt galt har det altså ikke vært, men jeg må altså huske på å få registrert alt. Blir litt lettere å ha total kontroll for meg da. Jeg er rimelig lei av registrering, men selv når jeg har nådd målet så må jeg nok fortsette en stund med det slik at jeg ikke fyker opp igjen. Så ja, her må bare motivasjonen holdes oppe!

Ha en fin førjulstid der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Lillemor som har stålkontroll 👍 og grattis  med å nå 62 tallet! Så deilig når det går rette veien🤞

Jeg er nå kommet over sist uke som var  veldig dårlig og  er nå  på det jevne på mellom 14-1600 kcal.  Løp i går 8 km, det er befriende😅

Turde ikke veie meg i dag, får hoppe på  vekta mot slutten av uka.  Blir veldig glad hvis jeg også er på 62 tallet , men vi får se..😉 har mine tvil  om det.

Ha en fin dag  videre😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Ja det var en fantastisk følelse å se 62-tallet på en mandag morgen. Lenge siden sist.

Så flott å høre at du har hentet deg inn igjen! Det hender det går skeis noen ganger, men så stopper vi heldigvis før det bærer helt galt av sted. Når jeg nå leste at du løp 8 km i går så fikk jeg slik intens lyst til å trene igjen i dag ;) Jeg trente hard kondisjonstrening i går, men kan jo ta ei lita treningsøkt i dag også allikevel. Takk for motivasjonen! Blir helt klart trening etter jobb i dag :) 

Ha en fin dag videre du også og til alle dere andre der ute som leser :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir noe rart med datoene her og hva som vises når man har skrevet hva siden det hos meg bare står "skrevet" uten at datoen kommer frem. Flere som har dette problemet? Jeg fikk trent en god styrkeøkt på tirsdag etter å ha blitt motivert av din løpetur, Løffen. I kveld ble det nok en hard kondisjonsøkt. Det monner nok ikke så mye at det utgjør særlig forskjell på vekten, men det gir meg i det minste god kondisjon og et godt humør nå i mørketiden :) 300 kcal forbrent på 45 min trening er tross alt bedre enn 50 kcal forbrent sittende apatisk foran TV i samme tidsrom tenker nå jeg da.

Uansett trening eller ei - i dag har jeg hatt et enormt søtsug igjen. Mistenker at det er noen hormoner som spiller meg et puss. Måtte grave litt i boksen til jentene her med pepperkaker. Har ikke smakt en eneste en før i dag. Klarte ikke å motstå. Så ble det 20 gram med mørk sjokolade også. Fatter bare ikke hvor dette suget kom fra, men nå er det heldigvis over og håper det ikke kommer igjen på en lang lang stund. Jeg følte meg helt stinn, men allikevel så var suget der etter noe søtt. Har lest en plass at det kun er oss skandinavere som har det slik. Hva kan det komme av mon tro? Er det mangel på dagslys og sol? Varme? Har egentlig aldri tenkt på om jeg er annerledes på sommeren enn på vinteren, men jeg er kanskje det? Hadde vært gøy om dere andre her kunne dele erfaringer om akkurat det. Fyr løs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ble motivert til å trene da Lillemor👍👍 ja jeg har akkurat vært  og løpt selv, 8 km i dag.  Jeg er i treningsmodus, men strever  med å holde meg på et fornuftig  kaloriinntak. Sukk,  det er vanskelig  og motivasjonen  svinger virkelig. Men jeg  ser fremover, noe annet er jo bare tull.  Ha en fin helg, jeg ligger i badekaret  og skriver her nå og to av ungene  hamrer på døra😅😅ikke fred å få på do heller🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt ble ikke så stor overraskelse. 63,3 kg. Det ble et kjempekalas uten like i helgen med massevis av god mat og godt drikke. Akk, disse juleselskapene altså. Prøvde så godt jeg kunne å velge smart, men når vinglassene stadig ble fylt på så forsvant jammen bryteren for fornuft også gitt. Kjent sak det der. I tillegg så har uken generelt bestått av litt for mye kalorier, i hvert fall ikke lite nok til at det har gått i underskudd. Jeg må bare se til å komme meg ned igjen på 62-tallet, for i dag strammet det godt i bukselinningen igjen etter en uke med tøys. Føler meg stinn og utilpass. Vil ikke ha det slik.

Det er mye som skjer nå kommende dager med juleavslutninger, konserter og julefrokoster her og der. Om jeg rekker å få klemt inn noe trening vet jeg sannelig ikke siden det er så mye som foregår hele tiden, men jeg får gjøre et godt forsøk med inntaket i det minste. Skal ikke på noen flere festligheter som innebærer fludium i hvert fall, og da føler jeg at jeg har mer kontroll også. 

Har du små unger, Løffen? Jeg får heldigvis være i fred på do i huset her :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bare noen små dager igjen av dette året. I dag viste vekten hele 64,8 kg :wacko:  Desember ble ikke helt slik jeg hadde planlagt. Har hatt noen tanker i dag om jeg skal starte opp igjen med telling allerede nå i stedet for å vente til 1. januar. Har foreløpig i dag spist en helt ok frokost og en mager lunch. De to måltidene hadde sklidd rett inn i GR-registreringen. Så langt, så bra. Det ligger to marsipangriser i kjøleskapet og lurer, men de tåler jo å ligge der til påske også de. Vurderer altså sterkt at dagen i dag er dagen for å starte opp igjen med veiing og telling av kalorier. Må gruble litt til utover dagen for å ta den endelige beslutningen på akkurat det der kjenner jeg. Så om jeg finner ut at fredag 27. desember er en like fin dato som onsdag 1. januar så kommer jeg til å gi "lyd" fra meg i løpet av ettermiddagen/kvelden.

Vurderer sterkt å legge meg ekstra tidlig i kveld slik at jeg får en kickstart på det hele. Da kan jeg stå opp frisk og uthvilt i morgen tidlig og fyke rett på trening. DET hadde vært noe det! Hm, gruble litt på den ja.

Ha det fint så lenge og fortsatt god romjul!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er nå tøff som er kommet opp på vekten i det minste, jeg tør ikke ennå, er redd jeg blir helt deppa  hvis jeg gjør det😭 men jeg må jo snart stå til rette jeg også etter denne "spisefesten" som jula har vært...      

Flott at du begynner  å registrere igjen, jeg må det jeg også snart. Er ikke helt motivert til 1400 kcal og sunn mat ennå kjenner jeg,  men begynner å tenke på det ja.nå er det helg  igjen og nyttår  på tirsdag med god mat etc.  Så er det harde bud igjen fra den 1✌ 

God romjul Lillemor, vi skal klare dette nå i månedene  som kommer. Jeg har også en grunn til å ta meg sammen, jeg skal på tur i mars/april. Til varmere strøk og da vil jeg føle meg vel i bikinien😅😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble med tanken ang registrering, men jeg stod opp tidlig på lørdag og fikk tatt en real treningsøkt som planlagt. I går ble det 1,5 times gange med mannen. Jeg begynte registreringen i dag. Det skal gå ganske greit selv om det er nyttårsaften i morgen, for kalkunen som vi skal spise er jo mager som bare det. Jeg skal selv lage maten og vet nøyaktig hva jeg får i meg. Vekten i dag viste 65,3 kg og det er bare å sette i gang om jeg skal komme meg under 60 i løpet av våren. Nå føler jeg meg skikkelig uvel. Magen buler ut og det kjennes slettes ikke godt. 

Ja, man kan bli litt deppa av å gå på vekten, Løffen, men jeg vil ikke veie så mye. Jeg MÅ bare ned på 1300-1400 kcal nå. Så deilig det høres ut med en tur til varmere strøk! Det må jo være en skikkelig gulrot ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lillemor changed the title to Slankere i løpet av vinteren og våren

God mandag der ute! Veiedag for meg og ned kun 0,3 kg siden forrige mandag. Gikk ikke helt etter planen i helgen, for jeg veide jo faktisk mindre på fredag enn jeg gjør i dag. Ja ja, men nå er det mandag, ny arbeidsuke og nye muligheter uansett. Var tungt å komme i gang i dag, så jeg tror det blir en tidlig kveld på meg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og tilbake igjen til start for min del på 65,3 kg. Så opp 0,3 igjen denne uken. Jeg startet uken kjempefint, men klarer altså den store bragden å putte innpå mye mer enn jeg skal + litt til. Det virker som om jeg ikke helt har kommet inn i den gode rytmen etter å tatt helt av i desember. Treningen er jeg flink med da i det minste. Er vel kanskje derfor at jeg ikke har gått opp mer enn jeg har gjort. 

Dagen i dag har gått fint så langt og alt er registrert. Har ført opp det som skal inntas senere i dag også, så uken starter svært så bra. Så skal jeg på trening igjen i ettermiddag også. Må holde meg til telling og veiing nå altså, for nå strammer alle klær noe veldig...  Må jo bare finne den gode motivasjonen som jeg har hatt tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og motivasjonen har uteblitt. Det vises på vekta også. Oppe i 66,3 kg i dag. Det er så deprimerende at jeg har klart å tukle det til for meg selv på den måten. Skjønner bare ikke hva som skjedde i januarmåneden. Jeg følte at jeg hadde ganske god kontroll før jul, men når julen er over og jeg ikke skulle spise mer sukker og ikke drikke alkohol i hele januar, så har jeg fylt på enda mer av alt :wacko: Alt måtte liksom bare puttes i munnen. Jo mer jeg har spist, desto mer har jeg hatt lyst på. Har faktisk også visse dager tenkt at nå er jeg så tjukk at jeg like gjerne kan gi blaffen et par dager til. Skjønn det den som kan. 

Nå tror jeg motivasjonen er på vei tilbake. Nå har jeg bare kveldsmaten igjen, og foreløpig har jeg igjen godt av dagens kalorikvote. Jeg higer ikke etter å måtte spise alle 1300 kcal i dag, for jeg har særdeles godt av en kraftig kickstart for å få ned litt vannvekt igjen. Jo, jeg er faktisk motivert kjenner jeg. Det hjalp faktisk å se det svart på hvitt. Blir en tidlig kveld på meg. Søvn er veldig viktig for meg dersom jeg skal klare å fungere optimalt. Dette skal jeg klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag for meg og vekt viste 1,1 kg ned siden forrige mandag. Har nok ikke hatt all verdens av innsats syns jeg, men har jo helt klart begrenset meg. 
Denne uken blir det mye møter og andre aktiviteter på kveldene, så trening må utebli de første dagene. Jeg får heller ha mer fokus på inntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten har ikke rikket seg stort verken den ene eller andre veien. Det må jeg gjøre noe med. Er jo bare å innse at jeg må holde meg til planen med å ligge på 1300 kcal. Jeg har vært flink de tre første dagene hver uke, men så sklir det bare ut.
 

Det ble som forventet lite trening på meg forrige uke, men det skal jeg ta igjen denne uken. Planen min videre nå er også å ha en hvit februar siden januar gikk rett vest. Det må jeg bare enkelt og greit. Jeg må inn i kjolen min om bare tre måneder. Skrekk og gru om jeg ikke er nede i 60 kg til da. Det ble servert kake på jobben i dag, men jeg takket pent nei. Det er i hvert fall en start. En dag om gangen. Nå klarer jeg det 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag to i mitt strenge regime som jeg nå akter å følge. I går ble det 900 kcal totalt og i dag landet jeg på 1100 kcal. Hadde faktisk klart meg på 900 i dag også, men tenkte at det var lurt å ta litt kveldsmat. 1100 er helt ok det. Håper at denne kickstarten kan gi litt resultater neste uke og at det hjelper magen med å bli vant til mindre mat igjen. 

Jeg hadde egentlig tenkt meg på trening i kveld, men kom så sent hjem fra jobb at jeg syns det ble for sent. Jeg orker ikke dra ut nå så sent og har tenkt å være i seng innen kl 22 siden jeg er oppe før 06 hver morgen. Satser på å dra tidligere hjem i morgen ettermiddag. Jeg liker best om jeg kan komme meg på trening i 18-tiden. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt innenfor kaloribudsjettet i dag også. Omtrent samme som i går. Litt usikker på hvor lenge man bør ligge så lavt, men noen dager skader helt sikkert ikke. I dag fikk jeg trent en god zumbaøkt på én time. Det var deilig å få ut litt damp igjen 😃 I morgen blir det en blanding av styrke og kardio. 
Tar en tidlig kveld i dag også. Er så vanvittig deilig å legge seg tidlig og være helt uthvilt når jeg skal på jobb 😃 Nå har jeg vært superflink tre dager på rad, så nå skal jeg jammen ta én dag til 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har bare vært rør herfra. Såpass mye rør at jeg nå veier 66,3 kg. Det er et stykke igjen til målet på 60 det :wacko: Jeg gjør det ganske bra mandag til torsdag (til tider), men så går det totalt skeis de tre andre dagene i uken og tar igjen "det tapte". Har sett dette mønsteret en stund nå. Uvaner har blitt til vaner. Jeg må bryte dette mønsteret nå. Har klart dette før, men nå må jeg faktisk ha litt hjelp. Jeg har nå innsett at jeg ikke klarer dette helt på egen hånd mer. Kiloene bare kommer på. Derfor så melder jeg meg på GR slik at jeg blir gullmedlem igjen. Jeg vet at jeg ikke var særlig fornøyd med appen og funksjonene sist, men da gikk jeg i det minste nedover i vekt. Nå øker jeg jo bare... Jeg gir GR et nytt forsøk. Startet i går med ny registering. 

Jeg er positiv til dette. Er så deilig at vi går mot lysere tider og deilige temperaturer ute ☀️ Et av målene utover å spise mindre er å øke hverdagsaktiviteten. Ikke den intense treningen på senteret, men den vanlige hverdagsaktiviteten. Det har aldri vært treningen på senteret det har stått på, men jeg kan helt klart bevege meg mer i hverdagen ellers. Jeg merker så utrolig godt at vi har mistet hunden vår. Det blir bare ikke til at jeg tar en gåtur hver kveld slik jeg gjorde før, men det skal det altså etter hvert bli en endring på. I løpet av tre-fire måneder så blir det ny hund i hus :)  Gleder meg som bare det! Inntil videre så får jeg bare rett og slett dra meg ut av sofaen og komme meg ut på tur alene.

Ha en fin dag der ute :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et snitt på ca 1600 kcal hittil denne uken. Burde vel egentlig ligge på 1300, men tror jeg må spise meg ned litt på sikt. Kroppen er ikke lenger vant med så lite mat. Får ikke trent like mye som jeg ønsker heller, så da må jeg innfinne meg med at jeg må ned i antall kalorier. Meeeeeen det er så vanskelig :unsure:  Tror også at jeg må holde meg til salat på jobb, for det er det eneste i kantinen som jeg kan beregne på øyemål. I dag ble det suppe, men jeg aner jo ikke hva den inneholder av kalorier. Det blir jo bare ren tipping om den inneholder 200 eller 400 liksom. Ikke at lunchen på jobben er det som velter hele nedgangen min, men når man først skal registrere så er det jo en fordel om det blir riktig. Det er noe med det psykiske også i det å vite at man kanskje har igjen 100-200 kalorier som man kan kose seg med hvis man vil.

Er sååå klar for helg etter en strevsom uke på flere måter.  Håper på mer nedgang innen mandag. Det er vel i grunnen bare meg selv som kan styre akkurat det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er supervanskelig å gjette på kcal.. spiser man en stappe av et eller annet hjemme, så vet du om du har i smør eller ei, men på restaurant kan de omtrent være i ss smør i to ss stappe.... og supper med kraft... ja som du sier 400??? 200??? 

Vi har ikke kantine, så det er aldri et problem, men 1300-1600 kcal er ikke mye mat. Jeg elsker frukt og plutselig så er det et eple for mye.. eller her om dagen da jeg tok 3 svisker... 60 kcal.. sukk. Ikke så lett.

 

Lykke til, du får det til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,4 kg siden forrige uke og vekt nå på 65,9. Ikke store nedgangen, men har bare meg selv å klandre for det. Jeg har fått trent i helgen, men har nok også fått i meg mye mer enn planlagt. Da går det jo bare opp i opp. Det gikk som vanlig veldig bra de første tre-fire dagene. Jeg får bare fortsette å jobbe på og gjøre en ekstra innsats også i helgene. Ned er ned. Jeg er i det minste glad for at jeg ikke gikk opp. 

Har nå fått inn ganske gode hverdagsvaner Jobben består nå i å skjerpe meg i helgene. Jeg vet hva som ødelegger. Jeg må faktisk ned mer enn 0,4 pr uke om kjolen skal passe, så jeg må legge en plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og ny måned. Vekt i dag på 65,8 kg og hele ned 0,1 kg ned. Er jo helt latterlig dette her... Vurderte GR Kickstart, men leser at det er stort sett ment for de med en bmi på over 30. Det går an for oss andre også, men det står at man ikke bør trene noe særlig fordi kaloriinntaket skal være under 1000 pr dag. DET er lite det. Jeg vil ikke og kan ikke gi slipp på treningen min fordi jeg skal spise under 1000 kalorier. Da får jeg heller forsøke å holde meg jevnt på 1300 hele uken, INKLUDERT helgene. Neste mandag så skal jeg ha gått ned til under 65. Jeg skal se 64-tallet igjen. Bort med lange vinkvelder, ekstra god mat og snacks i helgene. Leve nøkternt og sparsommelig på flere fronter. Dette livsnyter-greiene nytter bare ikke mer. 

Jeg er flink til å trene i det minste. Vi er så heldige på jobben at vi får lov til å trene i arbeidstiden også. Faktisk 1 hel time hver uke. Det er en super ordning som jeg er veldig glad i  og benytter meg av. I tillegg så trener jeg jo på senter utenom også og da mest i gruppetimer med styrke og kondisjon.  Jeg har også nå fått prøvd meg litt på løping etter kneskaden som jeg hadde. Ble ikke så mye løping, men det er jo absolutt en start. Deilig med vår slik at løpeskoene kan tas flittig i bruk om kneet mitt vil ☀️ 

Slagplanen for uken er lagt og skal følges :) God uke der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, mandagen ble slettes ikke slik den skulle. Jeg havnet på mye mer enn bare 1300 kalorier, men i går ble det bedre igjen. Heldigvis fikk jeg meg en god treningsøkt i går og skal på trening igjen i kveld. Vet ikke helt hva som skjedde på mandag, for jeg var jo helt klar på at jeg skulle holde meg til 1300. For at det ikke skal skje igjen så har jeg nå sørget for å planlegge mye mer. Jeg fører opp alt jeg skal spise hele dagen på forhånd. Skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke gjør det hele tiden, for det har jo fungert supert før. Det var jo en tid som jeg spiste kun 1300-1400 kcal over noen uker og gikk ned 0,7-1 kg hver eneste uke. Det var tider det. Sukk... Jeg vil tilbake dit. 

Jepp, hele dagens kommende inntak er planlagt og notert. Da kan ikke så veldig mye gå galt. Ang lunchen på jobben så har jeg funnet ut at det som fungerer for meg er å spise salat med en og annen proteinkilde i. Det vet jeg i det minste hva inneholder. Noen ganger tar jeg med mat hjemmefra også. Jeg må bare kutte ut disse suppene. Jeg har nemlig mistanke om at de inneholder massevis av både sukker, smør og fløte. Da blir det faktisk enorme kalorimengder uten at jeg vet om det. Tenk så mye vi får i oss som vi ikke tenker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hentet meg fint inn igjen etter utskeielsen på mandag, så vekten har krøpet godt nedover så langt. Nå gjenstår bare helgen da. Det er jo som oftest der jeg feiler gang på gang. Om jeg bare klarer meg over helgen uten de største utskeielsene, så ser det faktisk ut til at jeg klarer å se 64-tallet på mandag. Var nesten der i dag tidlig nemlig. Registrere registrere og registrere. Det er det jeg må fokusere på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en mandag med litt mer resultater 😃 Vekt 64,9 kg og det er 0,9 kg ned denne uken. Er strålende fornøyd med det! Inntaket ble i snitt 1600, men jeg har fått trent mye og da holdt det allikevel selv om ikke alle dager ble inntak på 1300 kcal. Helgen gikk rimelig greit uten de store utskeielsene. Det ble litt potetgull og vin på fredag, men ikke mer enn at ukens regnskap gikk i min favør. 

Nå gjelder det å krype videre nedover på 64-tallet og aller helst under slik at jeg kan skimte 63-tallet. Jeg vil ha som mål at jeg skal ned minst 0,7 kg innen neste mandag. Det er realistisk og skal kunne la seg gjøre om jeg holder meg til 1300-1600 kcal og trener like bra som jeg har gjort. Da skal neste mandag vise maks 64,2 kg. Tenk om jeg får til en uke lik den jeg akkurat har hatt 🤩 Det kan faktisk være mulig 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Stille herfra. Det har flere årsaker, men mest at jeg ikke kom inn på sidene her. 

Vekten spratt opp igjen dessverre, og i dag var jeg 66,1 kg igjen... Sukk. På'n igjen da. Jeg har fått trent en del selv om treningssenteret har stengt, så det er jo bra. Jeg syns egentlig at det er kjedelig å løpe flere dager i uken, men jeg har ikke så mye valg om kroppen skal få brukt seg litt. Har vært sløv med styrketreningen da. Det må jeg gjøre noe med. 

Ellers så er det ganske utfordrende på andre områder her nå. Hjemmekontor og hjemmeskole er ikke en særlig heldig kombinasjon. Håper bare at skolene kan åpnes igjen i neste uke slik at vi kan få en tilnærmet normal hverdag. Spørs nok om vi må ha det slik til over påske. Ja ja, vi klamrer oss til håpet her hjemme i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lillemor changed the title to Slankere i løpet av høsten og vinteren

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...