HappyLife Skrevet Juli 26 Rapporter Share Skrevet Juli 26 Hei igjen! Du har vært veldig flink å komme deg innpå sporet igjen. Skjønner veldig godt at du vurderer det strenge regimet.. D er jo skikkelig kjipt å bare ligge på 1000 kc. Jeg hadde en periode med det nå før jeg dro på ferie, men da gjorde jeg det sånn at de dagene jeg fikk trena, så spiste jeg 200-300 ekstra kcal. D hjelper mye å få øke opp litt. Og jeg føler vekta ikke er så veldig mye snillere med meg om jeg piner meg selv enn om jeg spiser litt mer. Jeg ser at jeg var nede på 67,7 før ferien, mens nå er jeg tilbake på 70. Jeg tåler ikke mat uten å tenke over hva jeg putter inn! Sååå kjedelig og sååå sant! 😥 Denne uka har det vært besøk og feiringer - tre dager, så jeg kom meg ikke i gang med prosjekt innstramming. Men det må til nå, og jeg kan ikke vente til mandag, jeg må prøve fra i morgen av. Hvor stramt det blir må jeg se litt på, men muligens jeg går for samme variant som før ferien, der 1000 er utgangspunktet, men putte på med ekstra når jeg er flink å trene. Jeg tror nok jeg bør tenke langsiktig framover... Og målet er en lettere høstferie enn sommerferie Men da kan jeg ikke utsette og utsette... Vi heier hverandre fram, og jeg vil skrive inn på her aktivt om d er ok at jeg bruker tråden din ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet Juli 27 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27 Jeg vurderer ikke å gi opp det strenge regimet altså, men jeg måtte vurdere hvordan jeg skulle variere litt mer og hva jeg kan spise i stedet for det jeg har gjort/gjør. Lei blir man jo sikkert uansett når det er så strengt, men ikke mer lei enn at det går greit foreløpig. Jeg har lyttet litt ekstra på podcastene og hørte nå at med en bmi på under 30 så anbefales det 2-4 uker på kickstart. Det er de med bmi over 30 som kan holde på i 12-16 uker. Nå har jeg straks holdt på i en uke og kjenner at jeg fint klarer minst en uke til. 1000 kcal er fryktelig lite, men med god planlegging så går det greit nok. I dag ble «middagen» en Yt yoghurt med masse protein + en stor banan. Årsaken er rett og slett dårlig planlegging. Jeg spiste en salat med et kokt egg før jeg dro på trening, så jeg fikk i meg ganske stor mengde av grønnsaker der og litt protein. Så hadde jeg planlagt at jeg skulle på trening etter at jeg hadde spist lunsj. Da jeg kom hjem igjen fra trening så var jeg så skrubb sulten at jeg ikke orket å vente på at jeg skulle lage den middagen jeg hadde tenkt. Jeg måtte ha noe der og da. I stedet for å putte i meg masse tull, som man lett kan gjøre når man er skrubb sulten, fant jeg ut at jeg trengte påfyll av protein og karbohydrater. Yoghurten inneholder faktisk 19 gram protein. En litt annerledes «middag», men i dag var det bare meg som skulle ha middag hjemme og da gikk det fint. Treningen i dag gikk fint, men jeg merket at jeg ikke turte å gi maks pga at hodet mitt fortalte meg at jeg ligger så lavt i inntak. Antakelig så er det bare tull. Jeg føler meg liksom så mye tryggere med trening på 1300 enn 1000, for det er jeg så vant til. I podcasten så sier de at man ikke akkurat trenger å trene til halvmaraton når man er på kickstart, men jeg er laaaangt unna slik trening nå altså Slik intens løping må jeg nok vente noen uker til med uansett. De sier at man fint kan trene som normalt dersom man er vant med det. Det er jeg jo så absolutt selv om jeg har et litt kranglete kne. Det ble i hvert fall 50 minutter på ellipsemaskin + noe stryke etterpå. Alt i alt en fin og svett økt. Foreløpig så viser ikke vekten den største nedgangen. Jeg føler heller ikke at jeg får den belønningen jeg fortjener, men det kommer vel. Dag 1: Kcal inn 872 og kcal ut 2129 Dag 2: Kcal inn 1014 og kcal ut 2587 Dag 3: Kcal inn 891 og kcal ut 2204 Dag 4: Kcal inn 1005 og kcal ut 2198 Dag 5: Kcal inn 994 og kcal ut 2407 Vi går for en høstferie med fin og lett vekt, HappyLife! Skriv så mye du bare vil i tråden her. Gøy med litt liv. Det er fint å være sammen om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet Juli 28 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28 Fremdeles ikke særlig stor bevegelse på vekten. Litt forundret over det egentlig, men noe kan jo skje innen i morgen også som er veiedagen min. Dag 1: Kcal inn 872 og kcal ut 2129 Dag 2: Kcal inn 1014 og kcal ut 2587 Dag 3: Kcal inn 891 og kcal ut 2204 Dag 4: Kcal inn 1005 og kcal ut 2198 Dag 5: Kcal inn 994 og kcal ut 2407 Dag 6: Kcal inn 962 og kcal ut 2527 Dag 7 Kcal inn 987 og kcal ut ikke klart ennå i skrivende stund Ser man på totalen fra hele uken så burde det ha gått ganske mye i minus i fett spør du meg. Oppå det igjen burde jeg jo ha mistet en del vann. Denne gangen ser det ikke slik ut. Ja, ja, jeg får ta det jeg får. Antall forbrente kalorier skal jeg riktignok ta med en klype salt, for man får nok aldri helt nøyaktige mål der. Inntaket derimot stemmer veldig bra. Der har jeg ført opp hvert eneste lille gram og hver smule. Er veldig spent på hva vekten viser i morgen tidlig altså og ikke minst livvidden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet Juli 29 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29 Et litt skuffende resultat på vekten denne mandags morgen. 0,5 kg ned på vekten siden forrige uke er ikke akkurat belønning som står til arbeidet som ligger tilbakelagt. Det som holder meg oppe og ikke lar meg gå helt ned i kjelleren er at jeg kjenner at kroppen er stinn av vann (av en eller annen grunn). Heldigvis har jeg også brukt målbåndet bådet rundt livet og rundt låret. Det viser ned 3 cm rundt livet og 1 cm mindre rundt låret. Jeg har altså blitt litt mindre selv om det ikke vises så mye på vekten ennå. Frustrerende når gram og cm ikke samsvarer, men dette er jo ganske kjent. Vann i kroppen er en ordentlig sabotør for vekten Før jeg fikk summet meg så tenkte jeg at nei søren, dette gidder jeg ikke mer! Satt og fablet om at jeg skulle øke til 1300 kcal igjen fra i dag. Jeg skal jo ikke det! Jeg skal jo ikke la frustrasjonen over at jeg ikke har gått ned mer enn en halvkilo styre. At det er ergelig å bli belønnet med så lite er det jo, og spesielt når det i mitt hode skulle tilsi at man går ned minst 1 kg i uken på kickstart. Ja ja, da går jeg vel kanskje mer ned denne uken da vel. Jeg biter tennene sammen og tar én uke til med 1000 kcal. Når jeg oppsummerer uken som har gått så ser den slik ut : Dag 1: Kcal inn 872 og kcal ut 2129 Dag 2: Kcal inn 1014 og kcal ut 2587 Dag 3: Kcal inn 891 og kcal ut 2204 Dag 4: Kcal inn 1005 og kcal ut 2198 Dag 5: Kcal inn 994 og kcal ut 2407 Dag 6: Kcal inn 962 og kcal ut 2527 Dag 7 Kcal inn 987 og kcal ut 2508 Det vil si at jeg har har hatt et gjenomsnittlig underskudd på hele 1418 kcal denne uken og hele 9926 kcal i underskudd totalt. Når man vet at man må ha et underskudd på 7000 kcal for å gå ned 1 kg kroppsfett så ser man at noe ikke stemmer helt. Jeg har en ganske dyr aktivitetsklokke som viser ganske nøyaktige tall ellers, men om det skulle vise seg at den er litt raus med kaloriene så er uansett underskuddet stort nok til å forvente minst 1 kg nedgang. Aæææ, jeg blir så sur Sånn. Nå har jeg fått ut frustrasjonen og legger det dumme resultatet bak meg. Tar altså én uke til med kickstart og skjer hva som skjer. Opp går jeg i hvert fall ikke. Det er ikke fysisk mulig. Nå har vi faktisk allerde bestilt neste års "sydenferie" og ikke søren om jeg skal ha en sommer der som jeg hadde i år med klær som ikke passer!! Selv om det er lenge til neste sommer så skal jeg gå for sommerkroppen min 2025 Det betyr nedover nå mot høstferien og deretter justere/vedlikeholde frem mot sommeren. Opp og nedturer vil det alltids bli, men da har jeg jo en god dagbok her å hente frem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet Juli 29 Rapporter Share Skrevet Juli 29 Så kjedelig for deg, Lillemor! Skjønner at du er skuffet. Jeg er imponert hvordan du har klart å holde deg hele uka, tross at vekta har stagnert. Du har gjort mye riktig og det vil gi resultater. Jeg måtte bare utsette starten min til i dag, MANDAG!! Jeg klarte ikke komme meg inn på sporet lørdag, var ute på kvelden og i går var vi invitert på sommergrill. Så d nytter liksom ikke. Samtidig blir jeg sur på meg selv, for verden er full av fristelser. De er der ALLTID. Uansett. Så derfor er jeg nødt til å velge, for ellers passer det aldri å starte fokus. Så nå får jeg bare trå til selv om det fremdeles er sommer. Jeg er på 1000 kcal, men så får jeg lov å spise et par hundre ekstra de dagene jeg trener og det håper jeg blir daglig. Det fungerte for meg tidligere i sommer, da gikk jeg ned 2,5 kg, men så gikk jeg dessverre opp igjen de samme på ferien vår. Så nå er det på an igjen Jeg vil som deg skrive inn på daglig her, for min del blir det nok en kort rapport på kvelden. Jeg ønsker deg en best mulig uke! Og du kan virkelig gi deg selv et klapp på skuldra for at du har stått på hele den uka vi nå legger bak oss 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet Juli 29 Rapporter Share Skrevet Juli 29 1) 30.juli: 1257 kcal Dagen har gått greit, legger meg på 1000kc og så får jeg lov å spise ca 200 -250 ekstra når jeg er flink å får trimma / trent, og d er målet mitt å gjøre hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet Juli 30 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30 Ja, jeg er så skuffet at jeg har mest lyst til å gi opp I dag hadde vekten gått 100 gram opp IGJEN! uten at jeg har gjort noe jeg ikke skal. Det skal jo ikke gå den veien når jeg ligger i underkant av 1000 kcal. Ikke at usle 0,1 kg er all verden, men det skal jo gå ned - masse ned nå helt i starten. Jeg skjønner ikke en dritt. 976 kcal inn i går og ut 2062 kcal. Ja, jeg vet at jeg har gått ned i antall cm og ja, jeg vet at det kan være vann som gjør dette. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg skal samle så mye vann Ingenting av det jeg spiser inneholder noe særlig salt. Jeg lager maten fra bunnen av og tilsetter ikke noe ekstra. Argh, dette er jo så utrolig frustrende Mulig det hele er hormonelt. Siden jeg nå er godt voksen så er ikke ting helt i vater hormonelt sett. Det kommer og går som det selv vil. Jeg er bare nødt til å holde ut. Vi har nå bestilt oss høstferie i Hellas ☀️ Det er bare 8 uker til vi drar dit. Aller helst skulle 8 kg vært borte innen det, men i dette tempoet her så kan jeg bare se langt etter det antakelig. Det hadde bare vært så fantastisk om jeg kunne ha pakket shortser med knapper og tilhørende fine t-skjorter ned i kofferten. Det var blant de klærne som jeg ikke fikk tatt med meg nå i sommer fordi jeg er for tykk. For smått alt sammen. Så hadde det vært utrolig deilig å kunne tusle rundt på stranden eller i bassengområdet i bikini uten å måtte skjule mage, hofte, lår hele tiden med store teltkjoler eller håndkle. Jeg er drittlei, men jeg jobber på. Det MÅ slippe til slutt. Kroppen klarer ikke å opprettholde vekten på så lite mat over tid. Det er faktisk fysisk umulig selv om jeg skulle vært sengeliggende!! Mye frustrasjon her i gården nå, men det er godt å få løftet litt på lokket og slippe ut litt damp Ja, HappyLife, jeg må uansett også klappe meg på skulderen for den uken som har gått, for jeg har faktisk gjort en veldig god jobb selv om de gode resultatene uteblir foreløpig. Nå blir det veldig spennende å få følge deg også. Det gir jo litt mer motivasjon og ekstra boost når man står sammen om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet Juli 30 Rapporter Share Skrevet Juli 30 2) 30.juli 1345 kcal I dag tok jeg en litt hardere treningsøkt og kunne «unne meg» ca 300 ekstra kcal. Hadde ikke tenkt så mye, men fikk besøk på kvelden og ville ikke bare sitte å se på at de andre spiste. Så det får være greit. Har brukt å gå ned når jeg er på 1300-tallet på kcal og håper d samme nå. Selv om jeg ikke klarer følge kickstart slavisk. Skjønner du er lei, Lillemor 🥹 Syns jeg har hørt folk snk om at d går an å spise FOR lite? Og at man da ikke mister vekt? Men d er lenge siden, mulig d ikke er noe teori på dette nå lenger. Her er d også en høstferie å jobbe fram mot☀️ Heia oss!! 👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet Juli 31 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31 Du går garantert ned når du ligger på 1300 også, Livelife Jeg har også pleid å gå ned på det alt fra 0,3 - 0,7 kg pr uke alt etter som. Flott at du får trent i tillegg! Det må bare bli bra det Det der med å spise for lite er visst, i følge Karoline Steenbuch i GR, bare en gammel myte. Det er hun som har forsket på dette med kickstart. Hun er klinisk ernæringsfysiolog og forsket på dette i GO-LOW studien. Svært interessant om vektnedgang faktisk. Går på det med hvem som går ned mest og hvem som har gått ned mest OG beholdt vekten etter et år. Har hørt mye på podcastene om det. Man må nødvendigvis gå ned i vekt når man har kaloriunderskudd. Vet at folk "trøster seg med" å spise mer når de når vektplatå eller ikke går ned like mye som forventet en periode. Jeg går ikke på den myten der. Ikke denne gangen Men ja, jeg ser det skrives over alt fremdeles. Plutselig sånn over natta så forsvant det 0,5 kg igjen. Sånn er det altså bare. Om jeg har tøffe dager innimellom så gir jeg søren ikke opp! I går var en sånn dag ja Jeg vet ikke hvor lenge jeg skal gå på kickstart. For meg så er det altså anbefalt 2-4 uker siden jeg har bmi under 30. Jeg er foreløpig bare knapt halvveis i uke 2 nå og trenger ikke å ta stilling til dette før om en ukes tid. Siden den første uken gikk så tregt med bare en halvkilo ned så er det mulig jeg fullfører alle fire ukene. Dette er første gang jeg skal kjøre løpet helt ut. Jeg tror jeg var på 8 dager sist før det skled helt ut og jeg ga opp. Jeg har lyst til å prøve meg på fire uker denne gangen siden jeg nå har et svært godt mål i sikte med denne høstferien i bikini ☀️ DET er motivator i seg selv det. Aller helst skulle jeg kommet meg ned til 60 kg innen jeg drar, men det skjønner jeg at er litt vel hårete I går trente jeg en ganske tung økt med først ellipsemaskin på ganske tung belastning og intervall i 50 minutter og dereretter styrke på overkropp i ca 25 minutter. Det var tungt, men ikke verre enn at det gikk helt greit å gjennomføre. Jeg hadde da i forkant spist opp det meste av kaloriene før treningen og hadde igjen 175 kcal til kveldsmaten etter treningen. Tror det er lurt å trene og å spise på den måten for meg. Da slipper jeg å føle at jeg går tom. dag : Kcal inn 872 og kcal ut 2129 dag : Kcal inn 1014 og kcal ut 2587 dag : Kcal inn 891 og kcal ut 2204 dag : Kcal inn 1005 og kcal ut 2198 dag : Kcal inn 994 og kcal ut 2407 dag : Kcal inn 962 og kcal ut 2527 dag : Kcal inn 987 og kcal ut 2508 dag : Kcal inn 976 og kcal ut 2062 dag : Kcal inn 1006 og kcal ut 2588 I dag fikk jeg et minne opp på FB fra vi var på Mallorca for tre år siden. Det var bilder hvor jeg hadde på meg et fint skjørt med tilhørende bluse. Jeg veide rundt 61 kg ser jeg i en app. Jeg måtte ta frem den drakten nå og har lagt den frem. Tenk om jeg kunne pakket ned den i kofferten om 8 uker da 🤩 Så fant jeg masse annet fint tøy som jeg brukte på den turen. Jeg fikk helt sommerfugler i magen og skikkelig nytt pågangsmot. DETTE SKAL JEG KLARE ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet Juli 31 Rapporter Share Skrevet Juli 31 3) 31.juli 1341 kcal Jeg kommer meg ikke ned fra 1300 tallet, men vekta går ned, så jeg gjør noe riktig 😅Og jeg får motivasjon til å bevege meg. Godt!! Takk for langt og grundig svar, Lillemor! Så godt med alt d blir funnet utav som fungerer og myter som blir avslørt 👏 flott at du noterer nedgang i dag! Så spennende med flinke deg framover på kickstart. jeg motiveres også av et feriebilde ☺️ Tror d er veldig smart!! masse lykke til m denne uka som nå er godt i gang 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet August 1 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1 Så gøy å se at vekten din er på vei ned allerede, HappyLife! Jeg har nå lagt 10 dager bak meg med kickstart og uten å tøyse det til en eneste gang. I dag er det dag 11 og vekten har atter en gang gått opp igen uten at det skal være noen spesiell grunn til det Jeg ser på målingene at fettprosenten er på vei ned, så det er altså ikke at jeg legger på meg. Litt treg i magen er jeg riktignok nå, men med så lite mat så er det naturlig nok ikke så mye som skal ut igjen heller. Selv om vekten gikk feil vei igjen i dag så tar jeg det med et smil akkurat i dag. Har nå på disse 10 dagene sett at det kan svinge med en halvkilo fra dag til dag begge veier. Jeg VET at det ikke er fett. Det er jo klart at jeg helst skulle sett at vekten også dumpet ned, men jeg får nok slite med 69-tallet noen dager til ser det ut for. dag : Kcal inn 872 og kcal ut 2129 dag : Kcal inn 1014 og kcal ut 2587 dag : Kcal inn 891 og kcal ut 2204 dag : Kcal inn 1005 og kcal ut 2198 dag : Kcal inn 994 og kcal ut 2407 dag : Kcal inn 962 og kcal ut 2527 dag : Kcal inn 987 og kcal ut 2508 dag : Kcal inn 976 og kcal ut 2062 dag : Kcal inn 1006 og kcal ut 2588 dag : Kcal inn 1023 og kcal ut 2149 Jeg lurer på om jeg skal overdrive vanninntaket litt i dag, bare for å se om jeg rett og slett drikker for lite. Jeg tar jo en stor slurk med vann rett som det er og gjennom hele dagen + masse til alle måltider, men kanskje det ikke er nok likevel? Jeg har faktisk vært litt forundret over at jeg ikke må opp om natten disse dagene. Det har jeg alltid pleid å måtte tidligere når jeg har ligget på lavkalori. Kroppen holder tydeligvis på mye vann uten at jeg helt skjønner hvorfor. Ikke spiser jeg salt mat heller. GR sier jo 10 store glass hver dag. Jeg har kanskje ikke gjort det denne gangen?? Da prøver jeg å drikke ekstra mye i dag sånn bare for å se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet August 1 Rapporter Share Skrevet August 1 4) 1.aug 1383 kcal Jeg burde komme meg lenger ned på kcal, men jeg greier ikke! Fortsatt ferietid og utflukt / besøk, d er så vanskelig å holde stand, men jeg gir i så fall ikke blaffen og vekta viser at jeg har skjerpa meg 1.5 kg 💪 Men nå begynner den harde jobben, å forsette nedgangen .. håper du finner utav d, Lillemor, kanskje vil noen ekstra vannglass gjøre susen? Krysser fingrer for deg 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet August 2 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2 Gratulerer med så fin nedgang, HappyLife 🤩 Det der må jo bare kjennes utrolig godt! Her går det gale veien og jeg skjønner fremdeles ikke en dritt Jeg er supernøye med å veie rubbel og bit, griller all varmmat og får derfor ikke lurt inn noen ekstra kalorier i smør/olje som jeg ikke tenker over heller. Jeg har vel knapt vært så standhaftig på mine 1000 kcal noen gang tror jeg, så det er litt ekstra demotiverende når det blir slik. Skjønner jo at Polarklokka kan være noe misvisende, men jeg har ikke så lav forbrenning at jeg legger på meg av 1000 kcal altså. Den der er totalt umulig! Jeg gjorde et forsøk på å drikke litt mer vann enn ellers i går. Det endte bare med ytteligere økning på vekten i dag, så det er ikke særlig tvil om at kroppen tviholder på vannet. En mulig årsak kan være at jeg har betennelse i et kne og at det er væskeopphopning pga det. Jeg vet fra før at jeg samler vann om jeg bruker noen form for betennelsesdempende også. Akkurat nå bruker jeg ingen tabletter for det, men Voltaren salve. Så har jeg pga alder noe ustabile hormoner. I tillegg så har jeg trent en del stryrke i det siste og har noe sår muskulatur. Mulig det er en kombinasjon her. At man ikke skal gå ned i vekt (på vekten altså) med i snitt 1000-1500 kcal i underskudd pr uke er vel egentlig totalt usannsynlig, men jeg er altså et levende bevis på at det er fullt mulig Jeg kan bare ikke mistet motet og gi opp nå. Dette er min 12. dag på kickstart og uten en eneste utskeielse. Hadde det ikke vært for min sunne fornuft om at det jeg gjør er riktig så ville jeg nok gitt blaffen i hele greiene. I tillegg så viser den digitale baderomsvekten min med tilhørende app at jeg faktisk HAR gått ned i fettprosent altså, fra svimlende 39,7% til nå 38,5%. Muskelmassen har økt tilsvarende. Vekten viser heller ikke feil, for jeg har nemlig to Hodet og tankene om å gi opp må snus. Dersom det fortsetter i dette tempoet her så skjønner man raskt at jeg bare kan glemme å pakke ned de klærne i kofferten som jeg drømmer om. Det jeg da må fokusere på er at jeg nå tross alt får en mye sterkere og sunnere kropp enn jeg har hatt i sommer. Det farlige fettet rundt magen må nødvendigvis forsvinne når jeg spiser såpass lite og sunt og trener mer selv om antall kilo ikke går den veien jeg vil. *Trøste, trøste* I går gjorde jeg noe jeg kanskje ikke burde ha gjort, for jeg tok meg en løpetur Det ble 5 km, men i rolig fart. Merker jo at jeg er tung og da går det ikke så fort som når jeg veier bare 60 kg naturlig nok. Å ha på seg en vektvest på 10 kg merkes godt! Kneet mitt likte heller ikke dette noe særlig. I starten så var jeg usikker på om jeg i hele tatt klarte å fullføre pga stikkende smerter, men så ble jeg varm og da klarte jeg i det minste å lunte litt i vei. Natten ble litt urolig og jeg kjenner det godt i dag, men jeg angrer ikke. Den følelsen jeg får når jeg løper er helt ubeskrivelig 🤩❤️ dag : Kcal inn 872 og kcal ut 2129 dag : Kcal inn 1014 og kcal ut 2587 dag : Kcal inn 891 og kcal ut 2204 dag : Kcal inn 1005 og kcal ut 2198 dag : Kcal inn 994 og kcal ut 2407 dag : Kcal inn 962 og kcal ut 2527 dag : Kcal inn 987 og kcal ut 2508 dag : Kcal inn 976 og kcal ut 2062 dag : Kcal inn 1006 og kcal ut 2588 dag : Kcal inn 1023 og kcal ut 2149 dag: Kcal inn 1030 og kcal ut 2560 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet August 2 Rapporter Share Skrevet August 2 5) 2.aug 1370 kcal Fin dag og god treningsøkt 💪 Men d er helg og jeg unner meg litt ekstra, d merkes på kcal. Fikk ikke veiet alt, så kan være jeg er på 1400-tallet ang kcal. Men håper ikke d skal ødelegge. Vekta viste litt ned i dag også. Jeg vil fortsette å holde fokus. Selv om jeg ikke er på kickstart så klarer jeg å ikke gi blaffen, som har vært mitt store problem når jeg har prøvd på 1000 kc. Skulle ønske du fikk være frisk i kneet og løpe som du ønsker, Lillemor 🥰 D håper jeg virkelig for deg, at d kneet vil bli bra. Du er helt utrolig som klarer å stå fast SÅ mange dager, tross stillstand. I neste uke er jeg sikker på d løsner for deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet August 3 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3 Jeg har også unnet meg litt ekstra nå i helgen. Ikke særlig lurt for min del, for vekten vil ikke ned. I går ble det altfor mye I morgen blir det tilbake på 1000 igjen. Som du står på, HappyLife! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet August 3 Rapporter Share Skrevet August 3 6) 3.aug: 1598 kc I dag er d feiring og stort selskap, og jeg har spist 250 mer kcal en jeg burde. Fikk meg heldigvis en god treningsøkt på formiddag. Men i morgen er d tilbake til normalen, da skal jeg være på 1300-tallet igjen hva kcal angår 😳 Skjønner godt at du har unnet deg litt ekstra i helga, Lillemor - lykke til med å komme deg på sporet igjen, sikker på du greier d 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet August 4 Rapporter Share Skrevet August 4 7) 4.aug 1394 kcal Jeg klarte 1300-tallet med et nødskrik. Skal fortsatt befinne meg der neste uke, men helst litt lenger ned på tallet.. Jeg har veiedag tirsdag og er spent. Ser ut som jeg har klart å gå med de to feriekiloene - og håper vekta er like snill med meg på tirsdag 😬 men jeg har fremdeles 5 å kvitte meg med. Iallefall 4, men håper å greie 5 til ned ☺️ Så jeg må bare kjempe på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet August 5 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5 Å så bra, HappyLife! Så gøy når du får betalt for jobben du gjør. Stå på videre! Her er det helt motsatt Nesten to uker med 1000 kcal og vekten viser mer i dag enn den gjorde da jeg startet I dag veide jeg 69,9 kg! Ja vel så skeiet jeg ut i helgen, men det er ingen grunn til at to uker med kickstart og en helg skal gjøre at jeg går opp. Dette gidder jeg rett og slett ikke. Det her kan jo ta motet fra den mest standhaftige. Jeg kaster inn håndkledet rett og slett. Det var jo ikke sånn det skulle bli etter all jobben som jeg har lagt ned. I dag blir det ikke 1000 kcal. Det er helt sikkert! Jeg må gå i tenkeboksen og få lagt dette litt bak meg og finne ut hva jeg skal gjøre. Nå er jeg bare skikkelig lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet August 5 Rapporter Share Skrevet August 5 Dag 8: 5.aug 1397 kcal Er visst blitt en uvane å ende langt oppå 1300 tallet, selv om målet var langt ned mot 1300. Kanskje i morgen? Litt etterslep etter helga .. Men nå MÅ jeg holde fokus. Har gått en fin tur i dag! I morgen er d veiedag. Var 70.0 kg etter ferien og spent på hva vekta viser. Et par kilo ned har vært innen rekkevidde tidligere i uka. lillemor, så leit når du ikke får igjen for strengt regime og stor innsats. Skjønner du er fortvila 😭 Lykke til i tenkeboksen ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet August 6 Rapporter Share Skrevet August 6 Dag 9) 6.aug 1347 kcal Tirsdag veiedag: 68,2 kg. Ned 1,8 kg. Er takknemlig for nedgang, mangler 0,5 kg på å ha kvitta meg med alle ferie-kiloene, Grei dag, og kom meg litt lenger ned på 1300 tallet ang kcal. Prøver på videre med denne strategien. Håper ikke nedgangen stopper opp - d er jo NÅ jobben begynner. Tenker på deg, Lillemor ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet August 7 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7 Heldige deg ❤️ Gratulerer med nedgang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet August 7 Rapporter Share Skrevet August 7 Dag 10) 7.aug 1395 kcal Var på kafe, så vanskelig å presse antall kcal lenger ned. Men jeg nekter å gi meg. Jeg får holde fram på d nivået jeg greier. Gikk en fin tur i dag, i morgen litt hardere økt. Bortreist i helga, men skal ikke gi opp nå!! Jeg må fortsette framover. Høstferien kommer før jeg vet ordet av d… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet August 8 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8 Nei, ikke gi opp nå som du har gjort det så bra og til og med oppnådd gode resultater! Jeg må avvente det hele til over helgen kjenner jeg. Trenger å hente inn ny motivasjon. Vekten øker fremdeles dessverre, men det er bare midlertidig. På mandag blir det 1300, om ikke før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet August 8 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8 Jeg har nå tatt et valg. Jeg starter i morgen selv om det da er fredag. Gidder ikke opplegget med 1000. Legger meg på 1300 slik jeg vet jeg kan. Tar en vektoppdatering i morgen tidlig. Vet den er over 70 kg, men greit å få det rett i fleisen. Håper inderlig at jeg ikke har demotivert deg, LiveLIfe!! Jeg er her og skal stå på sammen med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyLife Skrevet August 8 Rapporter Share Skrevet August 8 Så bra, Lillemor! Helt supert å ha deg med og at jeg kan være her på tråden. Håper du vil trives bedre med 1300 😍 Jeg heier på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå