Gå til innhold

Slankere i løpet av høsten og vinteren


Anbefalte innlegg

Lørdag, og langhelg! Fristelser i kø. Nå kan jeg ikke putte inn mer i dag. 1650 kc, av dette 440 kc smågodt og sjokolade 😳 ikke stolt av d, men lørdag er godtedagen min 🍬🍭🍬Så i morgen er d på an igjen m bare ordinær mat og da lander jeg jo fint på 1400-tallet når d gjelder kcal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst enklere sagt enn gjort å gå tilbake til ordinær mat når det er langhelg og god middag med dessert !! Så jeg enda på 1575 kcal... 😳 Men jeg har trent, og har ikke spist rent godteri, bare is til dessert! Så jeg gir meg selv godkjent. Men må prøve å få ned antall Kcal, i dag er jeg iallfall på 100 for mye om jeg skal ligge på 1400-tallet. Det blir bra å bli ferdig med et par langhelger nå, og håper jeg klarer å komme meg inn på et godt spor igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å holde regnskap, LiveLife! Her har det sklidd totalt ut og jeg har ikke ført opp noe som helst. Det ble for mange fridager for meg rett og slett. Veiedagen min i går viste 0,3 kg ned fra uken før, men det tror jeg bare er tilfeldig. Jeg har spist akkurat det jeg har følt for. Det har riktignok blitt en del trening på meg, så mulig at det kan ha hindret vektoppgang. Jeg vet sannelig ikke. 

Nesten ingenting av sommertøyet mitt passer nå som jeg er minst 5 kg tyngre enn jeg var i fjor sommer, så jeg må jo ned. Det er det ingen tvil om. Jeg synes at det er vanskelig nå. Jeg klarer altså å holde meg sånn noenlunde stabil, men jeg skulle så gjerne ha krøpet litt nedover. Må ta meg kraftig sammen. Får begynne å føre opp igjen fra i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 
Jeg e sent ute i dag, rapporterer bare vekt. Går sakte men sikkert nedover…  Jeg gir meg ikke. Neste uke Skal jeg være på 65-talle! 

Mål: 62-63 kg

Torsdag, 11.mai: 67,7 kg 

Torsdag, 18.mai: 66,6 kg (ned 1,1)

Torsdag, 25.mai (gikk ikke på veka)

Torsdag, 1.juni  66,2 kg, ned 1,5 totalt 

Torsdag, 8.juni

Torsdag, 15.juni

Torsdag, 22.juni

Torsdag, 29.juni: 

Torsdag, 6.juli:

Tirsdag, 11.juli: Siste dag med Roede abonnement 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga så jeg 65-tallet 🤩 Så stas! D skal jeg gjøre alt for å kunne melde om neste veiedag som er torsdag 😅 

jeg har komme ut av kcal telling et par dager, men nå er d på an igjen. I går ble det 1729 😓 men det var lørdag og ut å spise på kvelden samt at jeg unna meg lørdagsgodteri… Så i dag må jeg ta meg skikkelig sammen igjen 👍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært travelt. Mange fine sommerdager og full fres. Vekt nå er 65,8 kg. Ganske jevnt egentlig. Det har blitt litt lite trening på meg, så jeg tar meg en løpetur ute i finværet i dag. 

Lurer litt på om jeg skal legge meg under 1300 et par dager nå. Har ikke helt planlagt spisingen i det siste, så tror det kan være lurt. På mandag skal jeg se 64-tallet :) Jeg skal til "syden" om drøye 5 uker, så jeg må faktisk ta skikkelig tak nå om jeg skal komme meg inn i sommertøyet. Hvis ikke så må jeg kjøpe nytt. Det er slettes ikke ønskelig når jeg har så mye fint i skapet fra før. Et skikkelig hårete mål er ned til 60 kg om 5-6 uker. Det kan gå, men da blir det svært lite mat og mye trening. 

Gratulerer med nedgang, LiveLife! Det er så gøy når det går rette veien! Heier på deg! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner litt på stresset i kroppen for tiden. Det jammen en hektisk tid, og jeg vet sannelig ikke om jeg får gjort noe med det heller. Datteren i huset har aktiviteter som jeg må være med på, så det er jo greit nok. Det går jo i ett alle hverdager. I tillegg så er det skoleavslutning denne uka + et møte i forbindelse med en annen aktivitet som jeg må være til stede på. Oppå det igjen så skal vi på busstur til helgen med en haug med barn :) Jeg får derfor litt utfordringer med matplanen. Så akkurat kommende helg så får jeg ikke registrert noe som helst. Det eneste jeg får gjort er å spise bare bittelitt slik at den verste sulten slipper - altså ikke til jeg er mett, men til at jeg ikke er sulten lenger. Det er felles måltider og jeg vet det skal serveres baguetter og pizza. Ikke akkurat mat for en som skal ned i vekt. Å ha med egen mat går jo heller ikke, for i denne varmen så må man jo ha kjøleboks. Det er det ikke akkurat plass til der vi skal :D Vel, slik må det bare bli akkurat denne helgen. Kan holde meg til minimum av alt da i hvert fall. Noen pakker med knaskegulrøtter i lomma for å stagge sulten funker sikkert det også. 

I går valgte jeg veldig lavkalori. Det ble 978 kalorier totalt. Det ble egenprodusert suppe fra fryseren til middag. I dag blir det laks, men velger da bort ris, potet, pasta osv. Laks med spinatstuing funker det. Havner på rundt 1000 kcal i dag også. Måtte bare få i gang kroppen igjen. I morgen er jeg nok oppe i 1300 vil jeg tro. Jeg får se hvor sulten jeg blir. Rekker ikke trening pga jobb og andre aktiviteter, så da trenger ikke kroppen så mye mat heller.

Det kan se ut til at jeg har kommet skikkelig i gang nå altså. Målet om å se 64-tallet på mandag er ikke like ullent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lillemor! Så herlig å høre ❤️ Virker som du har fått over deg driven igjen! Men samtidig er det utfordrende tider, og jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Selv har jeg vært på konferanse med jobb et par dager nå, og da må man bare spise det man får servert - og det er ikke sunne saker, akkurat. Jeg klarer liksom heller ikke begrense meg, slik jeg gjør hjemme. Det er dumt, men sånn er det 😳 Jeg tror ikke jeg får sett noe bra tall på vekta i morgen, så jeg gir meg selv noen dager til å komme meg på rett kjøl igjen, jeg går på vekta søndag morgen. Og så på an igjen neste torsdag. Så nå må jeg bare få litt press på meg igjen til å levere. Og jeg må komme i gang igjen med å telle kcal og melde inn på her. Det er vel det eneste som kan hjelpe meg. Vi får krysse fingrene for hverandre i framover og i helga, og som du sier: En fin motivasjon er å slippe å fornye garderoben, om vi bare kommer oss ned disse faste kiloene vi kjemper med!! det er fortsatt FULLT mulig å greie det! Så vi må ikke gi opp 😃 God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dager med ca 1000 kcal er gjennomført. Det har gått overraskende greit. Vi var på skoleavslutning i går og bordene var overfylt av kaker og godis. Jeg tok hele 5 jordbær :) Er ganske stolt over at jeg endelig har fått tilbake fornuften min! 

Nå skal jeg altså gjennom en litt krevende helg hvor jeg ikke har kontroll på kostholdet i særlig grad. Det er fellesmåltider og vi får ting bare servert nærmest rett i fanget. Ferdige retter til frokost, middag og kvelds. En slags skoletur hvor vi sover i soveposer på liggeunderlag i gymsal/klasserom. Ja ja, jeg må bare gjøre det beste ut av det. 

Så får jeg melde på mandag hvordan det står til med vekta. Håper og tror at jeg skal klare meg rimelig greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig fin helg er overstått. Det ble som jeg fryktet med mat og inntak. Når man ikke får styrt kostholdet selv, så går det jo rett vest. Alt for mye junk food og sukker-/melprodukter er ikke et kosthold som kroppen min er spesielt fornøyd med. Jeg forstår jo at det er det som serveres på slike tilstelninger, for det er tydeligvis det folk vil ha, men denne skrotten tåler ikke slikt så godt. Vekten i dag var et sørgelig syn, men jeg tar en kontrollvekt i morgen tidlig og ser om ikke kroppen har ordnet seg igjen da. Den er jo proppet av all verdens rariteter, og dette må jo nødvendigvis ut igjen på et eller annet vis også. 

Gleder meg til løpetreningen i dag. Kunne nok vært deilig å ta den ute, men slik det ser ut så ville nok det antakelig blitt i varmeste laget. Så i dag blir den innendørs på mølle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig kjent ut, det du her beskriver... 😳 Håper det går greit for deg å komme deg inn i normalt gjenge igjen. Jeg strever og strever, greier å være flink en periode, så kommer jeg utav det og vanskelig å hanke seg inn igjen. Nå er det 5 uker til ferietur, og jeg MÅ snu det nå om det skal ha noe for seg. Så i dag er det mandag og jeg starter på an igjen med friskt mot. Er imponert over at du klarer deg med så lite kcal, jf det du skreiv oppom her, de tre dagene. Sikkert bra for å få en kickstart! Jeg må begynne på igjen å melde inn på her, ser jeg. Så i kveld kommer dagens kcal igjen... Og veiing er utsatt til torsdag. Jeg hadde tenkt søndag, men ingenting for seg. Jeg blir bare deppa :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningen på mandag gikk overraskende greit. Formen var på plass. Da jeg kom hjem på kvelden begynte det å boble i magen og jeg var skikkelig uvel. Jeg skrev på mandag at helgens inntak måtte ut på et eller annet vis... Tja, hva skal jeg si. Jeg har ufrivillig ligget kveilet rundt toalettskåla 🤢. Aner ikke hva jeg kan ha fått i meg, men sannsynligvis et eller annet magevirus i hvert fall. Formen begynner å bli noe bedre nå, men man blir jo veldig slapp når man ikke får i seg noe som helst av verken vått eller tørt. Jeg gikk på vekta mest for moro skyld i dag, men tallet er jo absolutt ikke reelt etter en slik sjau. 64,5 kg viste den, men tipper det tar seg opp igjen når kroppen får i seg mat og væske igjen selv om jeg ligger lavt i inntak. 

Jeg kommer nok ikke til å orke særlig med mat i dag heller kjenner jeg, så å ligge lavt i inntak skal nok ikke bli min største utfordring akkurat i dag. Ikke orker jeg å bevege meg særlig utenfor sofaen heller, så det er mulig det går opp i opp uansett.

Her er det også drøye 4 uker til ferietur. Hadde så inderlig ønsket å komme meg ned til 60 kg innen det, men det ser jeg at kan bli tøft. Jeg skal i hvert fall gjøre mitt for å komme så langt ned som mulig på disse siste ukene. Akkurat i dag så skal jeg ha fokus på å få i meg væske og litt salt + litt frukt og grønt. Så får jeg ta det litt gradvis etter hvert som kroppen kommer seg. 

Hvordan går det hos deg, LiveLife? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble det brått fredag og helg igjen :) Kroppen har begynt å ta til seg næring og væske på normalt vis igjen heldigvis. De to siste dagene har jeg spist tilnærmet "normalt". Det ble i minste laget på onsdag riktignok med i underkant av 800 kcal, men i går havnet jeg faktisk på 1300 kcal akkurat. Det kjentes fakisk veldig godt. Vekta ligger ganske stabilt på 64,4 kg, så jeg har en plan om å klare å holde den slik til over helgen. Alt under vil selvfølgelig bli en bonus, men siden siste dagenes inntak har vært fra ingenting til minimalt, så blir fokuset flyttet bittelitt. 

Jeg grublet veldig frem og tilbake i går om jeg skulle dra på løpe-/styrketrening eller ikke. Var kroppen min klar etter "julingen" som den hadde fått, eller burde jeg roe enda noen dager til? Det endte med at jeg dro. Tenkte at det er jo meg selv som styrer både tempo og styrke, så det var jo bare ned å gå/ta de letteste vektene om det skulle røyne på. Merket underveis i treningen at det gikk veldig fint. Trengte ikke roe ned på løpingen, men tok det noe lettere på styrketreningen. De fleste av den totale kalorimengden hadde jeg jo inntatt i forkant, så jeg var jo i grunnen ganske godt rustet for økta sånn sett. Føltes i hvert fall veldig godt både underveis og etterpå :) 

Planen i helgen er altså at vekta ikke skal overstige det jeg veier i dag. Da bør jeg nok holde meg på rundt 1300 kcal, maks 1600. Så får vi se hvordan det står til på mandag :) God fredag herfra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet har vært nede, så jeg fikk ikke oppdatert vekt her på mandag. 

Vekta har vært ganske stabil gjennom hele helgen som var og på mandag var den på 64,2 kg. Jeg må jo si at jeg var svært usikker på om jeg klarte å holde på den vekta siden mye forsvant mens jeg var syk. Jobben som jeg har gjort i etterkant har antakelig gitt resultater. Væsketapet er nok hentet inn igjen nå, mens noe av fettet har sluppet. Det er jo målet også. Livvidden har krympet bittelitt og håndtakene har minsket tilsvarende. All nedgang mottas med takk!

Planen om å ligge på rundt 1300 kcal i helgen fulgte jeg. Det ble et begrenset inntak av søtsaker. En New Energy sjokoladebar på 45 gram på lørdag og 25 gram med melkeknapper på søndag. Det var ikke mer enn at det gikk helt fint inn i regnskapet. 

Det ble en løpetur på 10 km ute tidlig lørdag morgen før varmen satte inn for fullt, og 5 km i lett regn på søndag. Liker best å løpe ute, men på mandag var jeg på den vanlige fellestimen innendørs med løping og styrke. Hyggelig å trene sammen med de andre også. 

Denne uken må jeg fortsette den gode jobben ned mot 60 kg. Jeg har svært gode muligheter til å se 63-tallet neste mandag. Krysser fingrene for at kroppen ikke holder igjen på grammene. Nå er det jo faktisk bare litt over 3 uker til jeg drar på ferie. Klærne MÅ passe. Det er en kjempemotivator! 

I dag tidlig løp jeg 5 km, så det er unnagjort for i dag. Det går rimelig greit å ligge på rundt 1300 kcal også nå, så jeg bør nok fortsette med det frem til jeg drar på ferie. Sulten melder seg jo av og til, men jeg sier nok en gang til meg selv at dersom jeg ikke har lyst på en liten gulrot så er jeg ikke sulten heller :)  Jeg var et sekund unna å kjøpe en is i går, men fornuften tok meg i siste liten. Sa til meg selv at det snart var tid til kveldsmat og at jeg ikke blir skikkelig mett av en is. Ville heller bruke de siste kaloriene mine på mat som holder meg mett lenge. Så da dro jeg hjem til den trauste havregrøten i stedet :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt irriterende stabil vekt her ser jeg ;) Det er liksom som om jeg selv synes at jeg har blitt mindre blubbete når jeg ser meg i speilet, men vekta viser i grunnen ikke det. Skrekk og gru. Kanskje jeg har blitt så vant til å se slik ut at jeg har "normalisert" det? Da har jeg i så fall blitt som mannen min. Han er minst 15 kg for tykk ut fra både utseende og bmi, men mener selv at han ikke er så stor :P Nå har jeg riktignok ikke målt meg med målbånd over det hele, så jeg vet jo ikke eksakt hvordan det står til sånn sett. Livvidden har jeg kontroll på, men det er jo ikke slik at man bare går ned rundt livet hele tiden heller. Jeg har heldigvis klær som referanse på hvordan det står til. I helgen skal jeg ta en sjau og se hva som passer og ikke. I dag er det nøyaktig 3 uker til jeg drar på ferie, så det kan jo skje litt mer på vektfronten innen det. Jeg skulle så veldig gjerne vært nede på 60 kg, men skjønner at kroppen ikke er enig i det akkurat nå. 

Jeg synes uansett at dette går overraskende tregt, og spesielt denne uka som jeg har holdt meg til under 1300 kalorier hele tiden. Håper virkelig at det kan skje noe på vektfronten i løpet av helgen. Det må jo snart slippe skikkelig vel? Jeg ser nok 63-tallet ganske straks, så det går jo nedover :) Jeg må prøve å huske at jeg var oppe i hele 65,8 kg i begynnelsen av måneden. 

I dag blir det hviledag og ingen trening. Skal bare pusle litt i hagen, gå tur med hunden og ellers ta livet med ro etter arbeidstid. Så blir det nok en løpetur igjen i morgen tidlig i stedet. God fredag der ute! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å melde herfra på vektfronten annet enn at vekta er stabil. Greit nok, men ikke helt etter planen. Helgen gikk vel heller ikke akkurat som planlagt. Det ble altfor lite bevegelse. Lå mer på solsenga enn jeg var i bevegelse kan man si ;) 

Bare kort innpå i dag. Kommer sterkere tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lillemor changed the title to Slankere i løpet av høsten og vinteren

Hele juli forsvant og jeg har levd i sus og dus :unsure: Vekta har da som seg hør og bør gitt tilsvarende resultater. Jeg tilhører nå i kategorien overvektig og med bmi på over 25 :blink: Skrekk og gru! Før jeg dro på ferie så hadde jeg jo planer om å gå ned i vekt slik at klærne skulle passe. Det klarte jeg altså ikke. Det jeg klarte var å gå OPP :o Shortsene som jeg hadde planer om å ta med meg passet overhodet ikke, så da ble det til at jeg tok med meg bare store og løse kjoler som ser ut som telt. Kjipt, men slik ble det altså. 

Nå må jeg ned. Det er tungt å bøye seg, for magen er i veien. Treningstøyet strammer. Til og med singletene strammer og  løpejakkene mine får jeg knapt igjen. Det er tungt å løpe, for det er som å ha på seg en 10 kg sekk. Absolutt alt er tungt og jeg blir lat. Jeg vil ikke ha det slik!  Sutre sutre sutre, ja, og den eneste som kan gjøre noe med dette er meg selv. 

Ferien er nå over for denne gang. Vektrapportering i morgen. Starte med friske og blanke ark. Gleder meg til å få kroppen min tilbake :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og hopp på vekta som viser hele 67,7 kg. Jeg trives aller best mellom 58-60 kg. Det har jeg ikke veid på ca 1 år nå. Alle klærne passer ved den vekta og ingenting føles som et ork og pes. GR sin kalkulator regner ut at jeg kan nå dette innen 11-12 uker. Da skriver vi faktisk 23. oktober. 12 små uker er jo ingenting :) Det må jeg da vel få til? Ja da, jeg har nok skrevet det hundre og ørten ganger før, men motivasjonen nå etter ferien er i hvert fall på topp.

Om ca 5 uker skal jeg på badeferie igjen og DA skal i hvert fall halvparten av de 8 kiloene være borte. Alle sommerklærne vil nok fremdeles ikke passe med en vekt på 63-64 kg, men mulig flere enn i dag i hvert fall. Jeg fikk det ikke til nå sist da jeg skulle på ferie, men jeg vet svært godt hva jeg gjorde feil. Tanken ble rett og slett at jeg jobbet for dårlig i forkant, og da det nærmet seg ferie ga jeg totalt blaffen fordi jeg så at jeg ikke kunne klare å rekke det uansett.

Kaloriinntaket denne uka bli nok ganske lavt. Tipper på rundt 1000 pr dag for å få kickstart slik det er anbefalt. Det må jeg for å få i gang opplegget. Vann og fjas skal ut av kroppen. Jeg vet at noen få dager med veldig lavkalori vil gjøre masse med kroppen. Juhuu, her setter jeg altså i gang :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppstart på jobb i går etter ferien og det samme med trening med instruktør. Det ble en skikkelig høyintensitetstime med løping og stryke etterpå. Jeg merket jo helt klart at formen ikke var helt på topp. Jeg har tidligere fint kunne løpe i det tempoet som jeg gjorde i går uten å ta meg helt ut, men i går så var det bare så vidt at jeg klarte å gjennomføre det. Jeg måtte roe ned farten flere ganger på slutten. Hadde rett og slett ikke pust nok. Dette er jo så ergelig :( Det ER faktisk ganske tungt å løpe med 16 smørpakker på seg. Gleden i det hele er jo at jeg blir lettere og lettere for hver dag som går, og at treningen også da blir lettere for hver eneste gang. Man kan jo lett tenke seg bildet av å ha på seg en 8 kg løpevest kontra å gå uten :) Det er motivasjon det!

I dag var faktisk tallet på vekta mye snillere allerede. Vet at det er vann og styggdom som går ut av kroppen, men jippi for en boost det gir! Jeg havnet på 999 kcal i går. Det kan hende at det går litt over i dag siden vi skal ha laks til middag, men det får gå. Mulig jeg kniper inn på noe annet akkurat i dag. Jeg skal legge inn hele dagen på forhånd slik at det blir litt lettere å få det til. 

Det har øst ned i bøtter og spann her nå de to siste døgnene med farevarsler og kaos over alt. I dag ser det faktisk ut til at det er i ferd med å roe seg noe her hvor jeg er, så da tar jeg en skikkelig langtur med hunden. Kjenner at kroppen er ganske mør etter gårsdagen og at natta ble litt for kort. Da er det deilig å være ute i frisk luft :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og regnet fortsetter å øse ned. Da blir det løpetrening innendørs i dag også. Jeg er ikke nødvendigvis bare en solskinnsløper altså, men når det bare bøtter ned og alle stiene har blitt store elver og innsjøer så er det ikke så greit. Litt kjipt å løpe i gummistøvler altså :D  Da blir det heller en rolig 10-km på mølle innendørs i dag. Her skal formen opp og vekta ned!

I går landet jeg på 995 kcal. Jeg tror ikke det var så lurt å velge kaloririk laks til middag når man er på kickstart, for jeg måtte kutte ut mellommåltidet mellom lunsj og middag for å klare å komme under 1000 kcal. Da var jeg skrubbsulten til middag og klarte nesten ikke å spise sakte. Måtte tvinge meg selv til å legge ned gaffelen for hver bit slik at jeg ikke slukte maten. Vel, det gikk jo på et vis det også. Nå er det ny dag og en erfaring rikere. I dag blir det hjemmelaget blomkålsuppe til middag. Den er veldig mager, for den lager jeg kun med blomkål, grønnsaksbuljong og mager kaffefløte + bittelitt smør. Så putter jeg oppi en eller annen proteinkilde ved servering. Noen ganger kyllingfilet, mens andre ganger fiskekaker eller annet. I dag blir det nok et par fiskekaker. Da kommer hele middagen min på ca 300 kcal. Slettes ikke ille :) 

Selv etter kun to dager med kickstart og lavkalori ser ansiktet svært mye friskere ut. Posene under øynene er borte, noe som antakelig skyldes at jeg nå ikke spiser verken sukker eller særlig med usunt fett og salt. Måtte denne fine motivasjonen vare! Jeg har det jo så ufattelig mye bedre med meg selv når kostholdet er bra. Slik vil jeg fortsette å ha det. Kroppen er glad og jeg er glad :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble inntaket på 1070 kcal. Tre dager med kickstart er nå gjennomført og det har gått greit. Har vært litt sulten av og til, men det må man bare tåle når man har fråtset seg gjennom nesten hele sommeren ;) I dag skal jeg øke opp mot 1300 kcal. Det er mest fordi jeg skal på to ganske harde treningsøkter og da må jeg ha litt ekstra for ikke å gå helt i kjelleren. Det blir løpetime med påfølgende styrke etterå. Alt i alt 90 minutter.

I går løp jeg en times tid, men det var ganske rolig. Formen er ikke så aller verst overraskende nok, men jeg merker jo at kiloene er der. Noe annet ville jo vært svært merkelig. Gleder meg så veldig til at treningstøyet slutter å stramme, for det er faktisk ubehagelig å ha det slik. Jovisst kan jeg kjøpe noe større, men jeg har virkelig ikke lyst til det nå. Vekten blir jo lettere og lettere nå for hver uke som går vil jeg tro. Foreløpig så har lavkalori gitt resultater ser jeg, så da må jeg jo fortsette med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok lurt at jeg økte inntaket noe i går, for det ble en ganske tøff treningsøkt :) Totalt ble det 1227 kcal. Da fikk jeg spist en proteinrik kyllingmiddag i forkant av treningen. Litt usikker på om jeg skal fortsette kickstarten på rundt 1000 eller om jeg skal legge meg litt nærmere 1300 nå. Jeg ser jo på vekta at det svært lave inntaket har hatt effekt, men 1000 er jo svært lite da. Akkurat i dag skal jeg ikke trene og da trenger jeg riktignok heller ikke så mye mat. Kan godt hende at jeg tar en dag til med kickstart. Jeg får se i løpet av dagen hva jeg gjør. Merker jo at jeg blir fortere mett nå etter disse dagene med lavt inntak. Jeg er så usikker på hva som er lurt og ikke ang 1000 vs 1300, for jeg har jo ingen å spørre. Dessuten så er jo forumet her tilnærmet helt dødt :( Vel, jeg får gjøre opp en mening selv ut fra faglitteratur. 

Planene for helgen er ikke helt klare ennå. Det er selvfølgelig mye væravhengig. Håper på en solfylt helg etter alt drittværet som har vært den siste tiden. Foreløpig ser dagen i dag bra ut i det minste :) 

God fredag der ute!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...