Gå til innhold

Slankere i løpet av høsten og vinteren


Anbefalte innlegg

Måtte på vekten igjen i dag for liksom å få bekreftet at mandagens vekt er noenlunde riktig. Ikke så lett å vite når man vet at vekten kan svinge litt dann og vann. Så har det jo vært påske også. I dag måtte jeg veie meg flere ganger, for vekten viste 59,2 kg :blink: Jeg vet jo at kneet har vært svært hovent og er mye bedre i dag, men jøye meg :lol: 

Så har jeg lest en del om det å miste muskelmasse når man er inaktiv. Man mister rimelig raskt muskelmasse, men først etter to-tre uker. Det utgjør visstnok ikke så mye på vekten som jeg kanskje først trodde. Jeg skal uansett fortsette med styrketreningen her hjemme så langt det lar seg gjøre.

Ganske spent på om dagens vekt holder seg gjennom hele uken og over helgen. Tviler vel egentlig på det, for dette har jeg jo sett før. Lavt tall onsdag og torsdag, men høyere igjen senere. Ja ja, jeg får ta det jeg får. Opptur i dag ble det jo uansett :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Løffen skrev:

Lillemor!! Tenk  at du er kommet på  59 tallet 😀 wow du har virkelig fått det til !

Grattis😉

Hvordan ser en vanlig dag ut med 1300 kcal for deg?  Hva spiser  du?( ikke sjokolade regner  jeg med)

Fint  å høre hva som skal til😊

Tusen takk, Løffen! Ja, dette er svært gledelig :D Det har jo vært litt tøft til tider, men så har jeg hentet meg inn igjen før det har gått altfor galt. Tror mye ligger der. 

En vanlig dag med ca 1300 kcal kan se slik ut som f.eks gårsdagen:

Frokost 07.30 228 kcal:  1 stk hjemmebakt havrerundstykke, lettsmør, bittelitt syltetøy uten sukker, 1 lite glass sk. kulturmelk

Lunch 11.30 240 kcal: Salat med 1 egg og 0,5 stk avokado, agurk, tomat, salat, paprika.

Mellommåltid x 2 (en mellom lunch/middag og en litt senere på ettermiddag/kveld) 184 kcal: 1 banan, 1 appelsin

Middag 16.00 415 kcal: 1 laksefilét, spinatstuing av frossen spinat/mager kesam/rødløk, 1 mandelpotet

Kvelds 19.30 280 kcal: Havregrøt av havregryn/lettmelk/vann + 15 gram mandler

I går ble det altså ca 1350 totalt, men det kan jo ellers skille på hvor stor bananen eller appelsinen er, eller om jeg spiser de mandlene eller ikke den dagen. Prøver å få score på 10 hos GR hver dag, men de gangene jeg kutter mandler så blir det jo "bare" 9,2 😆 

Dette er altså en ganske vanlig dag. Det er vel i grunnen stort sett kun middagene som varierer fra dag til dag. Ellers mye av det samme. Jeg pleier også å spise en Yoplait yoghurt til ca 50 kcal også om jeg ikke fyller hele kalsiumkvoten, men akkurat i går så hadde jeg jo mager kesam i stedet. 

He he, nei sjokolade spiser jeg ikke nå. Ble en og annen mikrobit i påsken, men det var slike bittesmå innpakkede på 3-5 gram pr stk eller noe. Når jeg er ekstra fysen spiser jeg en Nutrilettbar til rundt 100 kcal. De med müsli syns jeg bare er noe klin og jeg får ekstra søtsug av, men den fra Nutrilett med Toffee fudge både metter og man får skikkelig sjokoladefølelse. Den er svindyr, men det er jo ikke noe man skal trenge å spise hver dag. Så finnes det jo disse nye kalorifattige isene om du er glad i is. Double chocolate er faktisk veldig god. Litt over 100 kcal pr 100 gram. Man får en god porsjon av det som lørdagskos for eksempel. 

Hvordan går det med deg da? Har hverdagen stabilisert seg litt mer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan du har  med maten Lillemor 😇

Jeg er ikke i nærheten av et så bra kosthold, jeg  har dette evige  søtsuget.... Men i perioder  så er jeg flink da. Vekten er fortsatt  på 63,6 kg  og det er ikke greit egentlig... burde gått mer ned, men jeg går ihvertfall  ikke opp i det minste.

Ellers så må jeg bare leve med en litt "kaotisk " hverdag fremover også.... håper å kunne ha det litt bedre om ikke så lenge..  slike ting gjør jo at  en mister litt fokuset  og en har mer enn nok med det...  

Men likevel  i går prøvde jeg på sommerkjoler mine og  de satt pent  på. Tror styrketreningen  gjør at jeg  "blir strammet litt inn" ,hvis jeg kan si det sånn.😅 så må jeg bare jobbe videre  med å ta de riktige matvalgene 😇

Ha en god  dag videre 😊😃😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening er gull verdt, Løffen. Jeg er sikker på at du ser helt smashing ut i de kjolene selv om du egentlig vil litt mer ned. Kanskje du har vært litt for streng med deg selv? Hva om 63-64 faktisk er helt passe for deg? Stabil vekt er jo også bra! Det er først når vekten øker at vi virkelig må gjøre noe med det. Flink er du :) Du trener og står på!

Har nå bestemt meg. Dersom vekten fremdeles er godt nede på 59-tallet på mandag, så skal jeg øke inntaket opp til 1500 kcal. Selv om jeg er forholdsvis  inaktiv en stund til, så forbrenner jeg jo 1500 pr døgn vil jeg tro. Polarklokka sier 1900, men det tror jeg ikke noe på 😅  Dersom jeg går opp i vekt av 1500 så har jeg jo fått et klart svar på det i hvert fall :P

Men først er det helg! Den skal nytes 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en helt optimal helg for min del, for det ble skikkelig kalorifest :wacko: På fredag så landet jeg på litt over 2000 kcal, mens på lørdag fikk jeg ikke ført opp noe som helst. Tror nok jeg sikkert havnet på det samme, om ikke mer. Vet ikke helt hva som skjedde jeg, men ting tok litt av kan man si.

Ny uke nå og nye muligheter igjen. Ikke så veldig pent tall på vekten i dag, men skal krype langt ned på 59-tallet igjen denne uka. Farlig å sluntre unna med tellingen i hvert fall. Vekten viser 60 kg blank i dag. Ikke noe å rope hurra for siden jeg var en god del lavere før helgen, men det er allikevel 0,4 kg mindre enn forrige mandag i det minste. Så opp i vekt har jeg faktisk ikke gått selv om det føltes slik akkurat i dag. Og om jeg virkelig legger godviljen til så kan det hende at det er mye vann i kroppen også. Jeg vet jo at jeg er en samler :lol:

Selv om jeg ikke så 59-tallet i dag, så skal jeg uansett øke kalorimengden. Opp fra 1300 til ca 1400-1500. Prøver det denne uka og så får vi se hvordan det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på 59-tallet igjen nå heldigvis, men med så lite aktivitet som jeg har nå så må jeg virkelig knipe igjen på kaloriene altså. Har foreløpig et snitt på 1500, så jeg bør nok gjøre et realt forsøk på å holde meg der. Absolutt alle klærne mine passer igjen i str 36/38 og jeg er superfornøyd med det. Det eneste er at jeg har blitt så "magete" :(  Er liksom den pølsa rundt livet som ikke vil bort. Det er ikke så pent når det tyter ut av lave bukselinninger. Ser det ekstra godt når jeg har på meg t-skjorte og jeans. Må få trent magen litt ekstra tror jeg. Det får bli målet mitt nå frem mot sommeren B)

Ellers så nyter jeg det fantastiske været som vi fikk her nå. Den som bare kunne tatt seg en spasertur ute i sola... Jeg koser meg jo ute på terrassen selvfølgelig, men vil jo aller helst ut og løøøøøøøpe! :P Må nok vente en god stund til med det, men jeg blir faktisk veldig mye bedre for hver eneste uke som går. Hurra hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 59,7 kg. 0,3 kg ned siden siste veiedag. Syns det er svært vanskelig å ligge på 1500 kcal daglig. Er så utrolig fort gjort å havne på mye mer enn det. Faktisk så er det enklere for meg å ligge på 1300, for da vet jeg at jeg ikke har noe særlig å gå på. Kan liksom ikke ta en ekstra bit av noe som helst da. Med 1500 så føler jeg at jeg har mye større slingringsmonn. Rare greier det der. Vet nesten ikke om jeg skal fortsette å tenke 1500 eller om jeg skal gå tilbake til 1300 igjen til jeg har nådd målet på 58 kg. En ting er i hvert fall helt sikkert. Hadde jeg holdt meg til den opprinnelige planen om 1300 hele veien, så hadde jeg nok vært nede på 58-tallet nå. Ja ja, jeg får tygge litt på den 😕

Det været som vi har hatt nå den siste uken hos oss har gjort noe med inntaket her i gården altså. Det blir jo altfor mye kos! Poff, så har jeg fått i meg 2000 kcal på en dag før jeg vet ordet av det. Ser det er meldt litt mer ruskevær her nå, og da er det håp for litt lavere inntak igjen :lol: Ha ha, jeg har visst en jobb å gjøre når jeg må ta meg sammen når det er fint vær ☀️ 

Ha en nydelig dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen endring på vekta siden sist. Det er egentlig helt greit det også. Kroppen trenger jo tid på å venne seg til den nye vekta. Hadde egentlig ikke tenkt å stabilisere på 59,7 kg da, men nå har jeg liksom falt litt ut av 1300 kcal-tankegangen. Det blir rett og slett for mye av alt i helgene. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få skrudd hodet tilbake der jeg var.

Gjør et forsøk denne uken på å krype litt lengre ned på 59-tallet. Må jo bare få til det vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er god. Gratulerer så mye med vektnedgangen😀🙌

Jeg jobber selv med å gå ned 10 kilo. Syns det er mye vanskeligere denne gang enn det var for noen år siden. 

Jeg har heldigvis kommet meg mye ut og fått trent mye. Har trent fast 4-5 ganger i uken siden November. Men blir så hol sulten på kveldene og det er oftest da jeg sprekker 😕

Lykke til med å holde vekten stabil. Dette klarer du 👊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Pia78. Så flink du er med treningen! Gleder meg til jeg kan trene normalt igjen. Fikk beskjed fra fysio at jeg må vente 8-10 uker til:wacko: 
 

Har ikke noe veietall i dag, men det kommer i morgen. Tror jeg er sånn noen lunde det samme som forrige uke. Tipper rett i underkant av 60 eller noe. Skulle gjerne vært 58 nå, men jeg glipper sånn i helgene at det da går utover videre nedgang. Klarer bare ikke å ta meg sammen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt 59,9 kg. Så vidt fremdeles på 59-tallet da i hvert fall. Ser at jeg bør komme meg to kg til videre ned. Ikke helt bikinisesong her som jeg bor, men plutselig så kommer sommeren før man vet ordet av det. Hadde vært så kjekt å få bort den bollemagen og alt det som hører med når man har et par kg for mye. Er ikke så verst når jeg har på meg klær, men jeg kan jo ikke akkurat pakke meg inn hele sommeren heller. Og nei, jeg er ikke fornøyd slik jeg er nå og skal ikke være det heller. Jeg trives aller aller best når jeg er helt slank og fin - med eller uten klær. Var jo nede på 59,2 for ca en mnd siden og merket jo på bare det at mye av magen var vekk. Jeg er visst en magesamler gitt :P

Fikk en svært bra start på uka i går med gode valg. Gjør et realt forsøk på å fortsette slik denne uken også. Tenk om jeg hadde klart å få av en liten kilo i løpet av en ukes tid? Det hadde vært noe det!

Det blir ikke stort med trening her ennå, men litt styrke blir det jo. Har gjort noen forsøk på å gå litt småturer med hunden osv. men det er svært smertefullt i etterkant fordi kneet blir så hovent. Må bare ta det med ro i noen uker til dessverre. Blir jo helt syk av lengsel når jeg møter på smilende joggere i fresht treningstøy der ute. Jeg vil også tilbake dit! Suse av gårde med deilig musikk på ørene og kjenne at kroppen blir sprek og sunn. Lengte, lengte :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli med her? Jeg trenger bare noen å holde følge med! Jeg skal ligge på 61 kg. Har vært der fra våren 2019 og til våren 2020. Da gikk det som en lek. Slapp å i det hele tatt tenke på hva jeg spiste, når jeg først var kommet ned. Merkelige greier, men deilig. Merker at gjennom koronaåret har det sneket seg på noe ekstra. Jeg takler ikke så godt et stillestående liv, for å si det sånn. Kjedelig når det skjer så lite! :(  Nå ønsker jeg å ta tak frem mot juli og ferien. Har et par måneder på meg, og tror jeg skal klare å motivere meg dersom jeg har noen jeg kan forplikte meg litt for, å melde inn på her. Ingen problem å spise sunn og grei mat, min utfordring er godteri og da i særdeleshet sjokolade. Det er blitt altfor mye av det, og fort daglig. Vekta har derfor ligget på 63-64, og jeg vil NED NED NED. Kan veie meg i morgen; og da legge inn torsdag som veiedag framover her. Mulig vekta er godt over 64 da, har bare gitt litt blaffen etter helga. Men det får jeg face der og da! Fint å lese om deg, Lillemor, som har kjempet deg nedover. Jeg noterer det jeg spiser i Roede-appen, men tenkte å forplikte meg selv til å melde inn samlet antall kcal på godterier et par ganger i uken - og vekt en gang i uken. Kanskje dette kan få meg på riktig spor, og hjelpe meg å stå over den evindelige sjokoladen til kaffekoppene. Sukk ;) Men da slår jeg gjerne følge her, og takk for inspirasjonen det ga meg å lese om deg, Lillemor. Det var det jeg trengte nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenkte jeg bare å hive meg med; satser på det er ok, Lillemor? :)

Jeg har bestemt meg for å ha torsdager som veiedag. Og jeg skal ligge på ca 13-1400 kc pr dag. Det er hardt, men det må til. Har laget meg noen regler: Jeg skal melde innpå her samlet inntak kcal på sjokolade pr uke, da det er dette som er min store fristelse. I ukedagene har jeg bare lov med knekk av mørk sjokolade. Lørdager er det unntaket, og da skal jeg unne meg litt annet snop. Jeg satser friskt, og håper det hjelper på forpliktelsen å skrive innpå her. Ønsker alle en riktig god helg. Tenker å skrive igjen på mandag, og så på torsdag - når det er ny veiedag. 

Torsdag, 6.mai: 64, 6 kg 

Mål: 61 kg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag alle sammen! På tide å brette opp ermene og gjøre en innsats igjen. Dagens vekt er 60,9 kg :unsure: Ikke bra, ikke bra. Er tilbake på 1300 kcal fra i dag igjen og nøye føring. Gjør dette nå et par uker og ser om jeg kan komme meg tilbake til 59-tallet igjen på kort tid. Skal ned til 58 riktignok, men må først få av meg igjen det som har kommet på den siste uka. Jeg er supermotivert og full av mandagspepp! 

Fikk trent godt med styrke i helgen og det kjennes godt i dag. Det gjør vondt å le faktisk :P Ha ha. Er også godt i gang med opptrening av kneet, men de helt store gåturene blir det jo ikke akkurat ennå. Dette tar utrolig lang tid altså, men blir uansett bedre og bedre for hver eneste uke som går. Klarer nå å gå ca 1-3 km noen dager i uka med pauser og i skikkelig sneglefart. Har foreløpig ikke noe målsetting med det å gå, for her er det kun kroppen som må bestemme tempoet og distansen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at jeg kan bli med, Lillemor :)  Jeg synes synd på deg som ikke får beveget deg pga kneet. Du er jammen tålmodig. Og du er flink som likevel ikke kollapser, det hadde nok mange lett gjort i samme situasjon. Men bra du kan trene litt styrke! Her er jeg på 5.dag med at jeg skal holde meg til ca 1300 kc, det ender alltid litt oppå det tallet. Men det går greit så langt. Selv om det er kjempetøft å kutte ned på sjokoladen. Bortsett fra lørdag så har jeg klart meg med en knekk mørk sjokolade. Det er kjempeframskritt. Jeg snikveiet meg i dag, ser at jeg har kommet ned på 63-tallet, det går jo alltid fort i starten når man tar seg sammen, heldigvis. Nå gjelder det bare å holde fokus fokus fokus! Godterikcal på 4 dager - tors-søndag, 450 kc. For meg er det veldig godkjent; en helg inkludert.. Nå skal jeg holde fokus fram mot torsdag og veiing, da legger jeg inn ny vekt samt godterikcal. Det er det som er min store fristelse, og jeg må derfor stille meg selv til ansvar. God mandag og god uke, Lillemor og dere andre som evt leser :)

Torsdag, 6.mai: 64, 6 kg 

Mål: 61 kg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg her igjen. Selvfølgelig går det kjapt ned den første uka.. Det er NÅ jobben begynner! Fokus fokus! Håper å gå ned en halv kg i uka framover, det skulle være mulig. Mitt mål er å se 62 tallet neste torsdag. 

Det har gått greit, men det er vanskelig med søte fristelser. Og særlig en langhelg som vi nå går inn i. Men jeg er skjerpet, og melder inn kcal på godterier hver torsdag. Denne uka ble det: 773. I snitt blir det litt over 100 pr dag, det får være godkjent... Jeg har ligget på 13-1400 kcal. Bør prøve rundt 1300 for å gå ned ytterligere. Noen dager kommer jeg godt opp på 1400 tallet, det er ikke smart. Men får bare prøve på videre. Ønsker alle en fin dag og en god langhelg. Jeg satser på å skrive litt innpå her igjen mandag - selveste nasjonaldagen :)

Torsdag, 13.mai: 63,4 kg ( ned 1, 2 kg )

Torsdag, 6.mai: 64, 6 kg 

Mål: 61 kg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen om 1300 kcal gikk rett vest i uka som gikk, men jeg gjør et nytt forsøk fra og med i dag. 17. mai er vel overstått. Bunaden satt så fint som bare det og jeg hadde faktisk ikke behov for å ta den av før jeg skulle legge meg. Det var en veldig deilig følelse å kjenne at selv om magen struttet ut etter en dag med masse godsaker, så strammet det ikke noen steder annet enn mageskinnet :lol:  Vekta er uansett i ferd med å peke ytterligere oppover og feil vei, så jeg må bare rett og slett gjøre noe med det før det plutselig blir mange kilo å ta av igjen. Håper nå at jeg kan få en boost og at det går kjapt den første uka som det har gjort for deg, LiveLife! Du er jo virkelig godt i gang 👍 Jeg rapporterer ikke inn noe vekt i dag, for kroppen er helt stinn av vann etter gårsdagens inntak av både salt, søtt og flytende.

Hopper på vekta i morgen tidlig og så får det bli mitt utgangspunkt for de neste ukene frem mot bikinisesongen. Jeg var jo nesten i mål for en måneds tid siden, så jeg skal jo klare dette! Er nå også mye mer mobil og klarer å gå noen kilometer med litt mer fart enn ei snegle :P Merker stor forskjell bare på de to siste ukene. Så nå skal jeg straks ut og gå med hunden. Hun har tidligere bare gått og gjespet ved siden av meg, for hun syns jeg var en veldig kjip og treg turkamerat. Ha ha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt er 60,6 kg. Det er faktisk 0,3 kg mindre enn for en ukes tid siden. Det er jeg svært fornøyd med. Da har jeg et helt greit utgangspunkt for å komme meg videre nedover igjen. Satser på å komme meg under 60 kg innen mandag. Jeg skulle så veldig gjerne sett 59-tallet igjen ganske snart. Det startet bra i går med en kickstart på 1200 kcal. Skal ligge på rundt 1300 daglig. 

Nå ser jeg virkelig frem mot sommeren altså! Nå som det har blitt så grønt og fint ute her som jeg bor så får jeg skikkelig sommerfølelse. Snart skal alle de fine sommerkjolene mine på, så jeg må da altså klare å få bort de siste kiloene som er igjen. En ting er å få en bunad til å sitte fint, men de tynne og tighte sommerkjolene er ganske mye mer avslørende. Jepp, her skal det jobbes både med føring av kalorier og trening!

Ha en strålende dag der ute alle sammen :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å holde seg strengt til 1300 kcal er mye lettere for meg enn å prøve på vedlikehold. Nå har jeg funnet tilbake til den gode rutinen som jeg har hatt siden januar i år. Vekten peker stadig nedover igjen for hver dag som går nå. Vet ikke helt hva som skjedde med mai, men det var noe med at jeg syns at vektnedgangen begynte å gå så raskt mot slutten i april at jeg tenkte det var lurt å bremse opp litt og heller tenke mer vedlikehold/saktere tempo. Det funket dårlig, for det endte jo bare med at jeg var i ferd med å øke i stedet. Det laveste jeg havnet på (utenfor veiedagen min) var jo 59,2 kg. Trodde at jeg kunne ta den siste kiloen over litt tid, men jeg tok visst feil. 

Jeg skal nå ligge på 1300 mer eller mindre helt til jeg ser 58 kg. Så kan jeg øke opp til 1600 og da skal det ikke være noe særlig slingringsmonn. Kan ikke tillate meg å tenke at det ikke gjør noe om jeg ikke fører regnskap. Så jo hvordan det gikk sist. Jeg forbrenner mer nå som jeg er litt mer i aktivitet igjen enn det jeg gjorde da jeg hadde kun sofatjeneste, så jeg tenker at å starte med 1600 på vedlikehold når målet er nådd skal gå helt fint. Om jeg bikker under 58 kg en stund så er ikke det noe krise heller. Det er lett å gå opp igjen vet jeg ^_^  Dessuten kan jeg fint veie 56 kg også fordi jeg er så lav. Jeg er jo bare 164 cm. Kan godt hende at jeg egentlig burde ha veid 56, men det er ikke målet akkurat nå i denne omgang. 

Nå konsentrerer jeg meg altså først om mine "pyntekilo". Har et mål om at de skal være vekk innen 15. juni. Da er det jo straks sommerferie, og deilige sommerdager venter 🌤️

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og langhelg. Var et veldig hyggelig tall på vekten i dag, så nå gjelder det å holde fokus gjennom helgen. Om jeg klarer å holde dagens vekt frem til mandag så er jeg superfornøyd! Jeg får prøve å stålsette meg og knipe igjen gapet :lol: Det er det eneste som nytter for meg akkurat nå, for noe særlig med trening som forbrenner masse kalorier får jeg jo ikke mulighet til ennå. Teller uker og dager til jeg kan være meg selv igjen :) 

God helg alle sammen! Vi får ta så gode valg vi bare kan. Det nytter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅÅÅ tragisk! :(  Det funka dårlig med langhelg og 17.mai, og jeg klarte ikke å hente meg inn igjen. Det er bare så utrolig kjedelig. Og nå er det ny langhelg på gang. Jeg noterte kcal til og med 16.mai, så falt jeg utav den 17. Så hadde jeg tre dager med 10 timers arbeidsdag på rekke og rad; denne uka var helt texas. Og når jeg da skulle veie meg på torsdag, så var jeg gått opp igjen. Og blåst bort var alle gode forsett og den flying starten min. 

Vel - jeg vet løsningen. Det er bare å gå tilbake til registrering og ikke gi blaffen. Og jeg må også ligge på 1300 kc. Det er SÅ slit, men når man først gjør det, så gir det resultat og det er verdt det. 

Så kjekt og inspirerende å lese om deg, Lillemor - vi bare heier på hverandre. Mitt mål også er fram mot sommerferien, det hadde vært utrolig deilig å være der jeg skal da, på 61 kg. 

Jeg registrerer fra i morgen igjen, og melder innpå godteri kcal. Jeg må bare prøve å gjøre det sånn, for å holde meg selv i ørene. Sukk. GOD HELG til dere alle som leser, og til deg, flinke Lillemor! 

Torsdag, 20.mai : 64, 0 kg (opp 0,6 kg siden sist. Ned 0,6 kg totalt.)

Torsdag, 13.mai: 63,4 kg ( ned 1, 2 kg )

Torsdag, 6.mai: 64, 6 kg 

Mål: 61 kg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene, LiveLife, om det kan være noen trøst... Det ble helt annet enn en langhelg med gode valg her i hvert fall :wacko: Og jeg som var så godt i gang igjen. Så er det jo meldt knallvær her på østlandet til helgen og man kan ta på seg lett sommertøy. Jeg skulle jo være slank og fin innen sommervarmen kom! Tror jeg må leve på grønnsakssuppe resten av uka jeg altså :lol: 

Jeg bretter opp ermene igjen jeg, for jeg nekter å gi meg! Jeg vet veldig godt at det er helgene som ødelegger videre nedgang for meg, men jeg klarer i det minste å stramme inn igjen i ukedagene. Bare tirsdag ennå og masse igjen av uka. Maks 1300 kcal på meg pr dag. Helgens utskeielser skal ikke få lov til å feste seg. Hopper på vekta i morgen tidlig og så tar jeg det derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lillemor changed the title to Slankere i løpet av høsten og vinteren

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...