Gå til innhold

Slankere i løpet av høsten og vinteren


Anbefalte innlegg

Det er ganske morsomt å kikke i gamle tråder her inne :) Ser at mitt bekjentskap i GR verdenen ble stiftet for ca 11 år siden. Jeg hadde da sluttet å røyke for over to år siden, men hadde lagt på meg 6 kg som jeg altså ikke hadde blitt kvitt etterpå. Den gangen var det mye aktivitet i forumet her og tråder ble opprettet over en lav sko ;) Fikk mye motivasjon av å jobbe sammen med andre her inne. Jeg gikk ned de 6 kg på to måneder. Ser at det gikk litt trått innimellom den gangen også, men jeg kom i mål ganske kjapt allikevel. Da var vekten 56 kg og livvidden 71 cm. Jøye meg, jeg kan knapt huske at jeg veide så lite og var så smal rundt midjen. Jeg har fremdeles et par av de buksene liggende fra den tiden, men tror de ligger godt der en god stund til ja :) 

Hittil i år så har jeg kvittet meg med ca fem kg. Om jeg klarer en kg til i løpet av de neste to ukene, så har jeg gjort samme jobben som jeg fikk til i 2010. Det er jo ingen umulighet. Forskjellen fra den gang og til nå, er bare at utgangspunktet mitt denne gangen er vesentlig høyere. Sukk, tenk om man bare kunne greie å holde seg slank når man først har kommet ned til den vekten som man trives best i! Jeg har tenkt mye på det, og har allerede begynt å fundere på hva som faktisk må til. Ja, jeg gaper nok over mye nå, men jeg lengter så veldig etter å få kroppen min tilbake :wub:  Først må jobben med å komme seg ned til delmålet på 60 kg gjøres. Er en stund til jeg er der ennå ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og straks helg for min del. Denne uken har nok en gang vært litt av og på for meg. Et par av dagene har jeg ikke vært så flink som jeg hadde ønsket, men jeg tror det er fordi dette er et ganske langvarig prosjekt. Langvarig for meg i det minste, selv om jeg ikke akkurat er i noen tungvektsklasse. Jeg har fremdeles en ganske lang vei å gå. Da er det kanskje ikke så rart at motivasjonen svinger litt. Eller.. Det vil si motivasjonen er jo der, men søtsuget kommer fra tid til annen. Det er bare ikke alltid like enkelt å finne rom for de ekstra kaloriene som det fører med seg. Januar gikk så utrolig lett, mens februar har til tider vært ganske krevende. Nok en gang så vurderer jeg å øke kalorinivået bittelitt, men når jeg ser på resultatene fra ukene som har gått, så ser jeg jo at jeg ligger ganske riktig. Jeg har jo ikke akkurat rast ned i vekt. Vel, jeg holder vel ut litt til :rolleyes:

Siden vi har fått så fint påfyll av myk og deilig puddersnø, så blir det nok skiturer her i helgen. Blir godt å få beveget seg litt utendørs også. Har jo fått trent mye i det siste, men det har vært kun innendørs. Trente litt styrketrening i går, og det kjennes godt i kroppen. Da tenker jeg at det skal bli godt å få løsnet opp litt med deilige skiturer! 

Ha en vidunderlig fredag dere der ute! Så får vi stå sammen om å ta gode valg i helgen :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra, endelig 62-tallet igjen :D💃  Ned 0,8 kg på én uke og er nå nede på 62,6 kg! Er så lykkelig at jeg nesten svever her :lol: Skulle nesten tro at 62-tallet var målet mitt, men det er det såvisst ikke. Det er bare at det er så lenge siden jeg så det tallet, og så føles det så mye nærmere delmålet mitt på 60. Det er liksom ikke et hav av kg imellom.

Det ble mye trening i uken som gikk også, men det ble dessverre ingen skiturer. Det var altfor vått til det her. Det ble jo bare sørpe ut av all den fine snøen som kom først. Må nok til fjells for å finne fast snø kanskje, eller i hvert fall litt høyere opp enn akkurat der hvor jeg pleier å gå. 

Har trent veldig mye kondisjon i det siste, så nå blir det mer fokus på styrke. Har noen kranglete knær som ikke vil at jeg skal løpe noe særlig, så da får jeg heller finne andre måter å trene på. Har nok blitt litt vel mye i det siste. Har funnet frem tidligere styrkeprogram, så det blir fokus fremover. 

Ellers så skal jeg holde meg til planen om lavkalori og videre nedover 60-tallet. Her må det jobbes :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer  Lillemor 😃 du har jammen vært flink!  Jeg husker  den lykkelige følelsen  av å se 62 tallet selv om det er blitt en stund siden. Det er liksom milevis unna 65 tallet feks😅

Jeg kan ikke si det samme... Jeg ligger og vipper på 64,9 til 65,2..... ikke kjekt  men det er  min egen feil.... jeg  blir nå motivert av å høre på deg😇😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Løffen :) Jeg syns jo selv også at jeg har vært veldig flink nå altså. Snart ser du 63-tallet igjen, og vipps så er du nede på 62 før du vet ordet av det. Jeg har troen på at du klarer det! Dette har vi gjort før ;) 

Måtte roe ned treningen her, for knærne mine tok nesten kvelden. Ikke noe kjekt når man får vondt når man løper. Type skikkelig vondt :( Så utrolig kjipt, for jeg begynte faktisk å føle at løping faktisk er noe for meg. Den der satt ganske langt inne altså... Hadde faktisk ikke trodd at jeg skulle like det så godt som jeg faktisk gjør.  Kondisjonen føles utrolig bra og formen er upåklagelig. Jovisst blir jeg sliten etter en lang og intens løpeøkt, men jeg henter meg så utrolig raskt inn igjen. Hjelper lite at formen er så bra når jeg ikke får holdt den ved like. Vet at den kommer til å dale superraskt. Må bare rett og slett finne noe som knærne mine tåler. Har vært inne på tanken på roing, men det er en bevegelse der som heller ikke er heldig for min del. Bøy og tøy liksom. Hmmm, må inn i grubleboksen kjenner jeg. 

Uansett vekten skal videre ned. Det kommer nok bare til å ta enda lengre tid nå som jeg ikke får trent så mye som jeg ønsker og pleier. Tid har jeg jo nok av sånn sett :) Sommeren er ikke her ennå, og jeg har fremdeles noen klær som passer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker veldig godt at jeg måtte roe ned treningen kan man si. Vipps, så fyker vekten i været med en gang. Den siste uken så har det blitt sofatjeneste på meg. Klarer nesten ikke å gå, så jeg kan jo bare glemme alt som heter kondisjon og løping. Har bare sittet i sofaen og spist for å "trøste" meg selv. Dette går jo bare ikke mer. Ser jo hvilken retning dette går i. Det er jo ikke trøsting jeg driver med når jeg putter i gapet. Det er jo ren straff!! :angry: 

Så i dag er det bråstopp på all unødvendig spising i hvert fall. Tilbake til glansdagene med telling. Jeg vet at jeg ikke går ned særlig ved kun å sitte stille dag etter dag, men da går jeg i hvert fall ikke mer opp... Dette er kjedelige greier altså. Må få i gang denne kroppen igjen, men det må nok faglig hjelp til. I mellomtiden så kan jeg jo ta av meg igjen det som har kommet på siste uken. Juhuuu, jeg gir meg aldri!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uken i mars overstått. Det ble en real nedtur for meg forrige mandag da jeg så at vekten var i ferd med å øke noe enormt på kort tid. Slikt blir det mange kg av på sikt, så jeg måtte bare gjøre noe med det umiddelbart. I dag var vekten tilbake på 62-tallet igjen. Heldigvis kan man si, for det har jo blitt minimalt med bevegelse de siste to ukene i forhold til hva jeg har vært vant til. Jeg klarer heldigvis å gå litt igjen. MR viser at jeg har røket både korsbånd og menisk, så da skjønner jeg jo hvorfor det har vært så sykt smertefullt å gå. Jeg var på en treningstime som innebar en del hopping og vridning. Boff, og så satt jeg der på gulvet og klarte ikke reise meg opp :blink:  Har ingen slitasje i knærne mine, men den vridningen i høyt svev var ikke helt heldig selv for den mest unge og veltrente. 

Dagens vekt viste i hvert fall 62,8 kg :) Selv om det ikke akkurat er noe drømmetall etter hva målsettingen egentlig var, så må jeg si meg veldig fornøyd allikevel. Det er uansett 6 kg ned på ca to måneder. Så har jeg jo nesten klart å ta av meg det som kom på mens jeg hadde "sofatjeneste". Er snakk om kun skarve 200 gr igjen av det. Skulle egentlig nå målet om 60 kg 15. mars, men siden jeg fikk den bråstoppen, så henger jeg etter med ca to uker. Da må nok målet heller bli 60 kg innen 1. april. Det bør jo kunne gå dersom jeg ikke får flere uhell. 

Denne uken blir det fokus på styrketrening og fortsatt nøye føring av inntak. Ser det er flere her inne nå som gjør det veldig bra, og at vekten kryper nedover. Blir veldig glad for å se at det er flere som vil inn i vår- og sommertøyet sitt B) Vi står på sammen og motiverer hverandre. Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Jeg har helt klart fått trent en del styrke, for jeg er støl i hver eneste muskel B)   Har kommet godt i gang med planen om å endre treningsmønsteret mitt. Har hentet opp programmet som jeg fikk av en PT for en stund siden. Skal si det kjennes godt! Helt mør og fin i kroppen, he he. Det som er litt synd, er at det nå ser ut til at det går mot en nasjonal nedstenging igjen. Her har treningssenteret vært oppe en stund etter forrige nedstenging, men vil nok bli stengt nok en gang ser det ut til. Så typisk når jeg endelig har fått startet på et godt program med vekter... Har jo ikke tilgang på slikt hjemme. Kan jo trene med strikk, egen kropp osv, men det blir det jo ikke særlig tyngde ut av på samme måte.

Vel, man får tenke positivt og se på det som en felles dugnad - igjen. Det blir en fin vår uansett. Lengre og lysere dager, lettere vekt og masse fint vårtøy som man skal inn i etter hvert :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir visst en liten pause i all trening for meg i alle tilfeller, for jeg er satt opp til kneoperasjon til uken :unsure: Gruer meg veldig til det, men lykken blir jo at jeg kan bli som før igjen etter en stund. Da kan jeg se frem til en slank og glad kropp som forhåpentligvis både kan danse og løpe igjen! Vekten holder seg fremdeles godt nede på 62-tallet, men jeg håper virkelig at jeg kan se 61 om ikke så altfor lenge. 

På matfronten så går det rimelig bra. Har et snitt på 1300 stort sett hele tiden. Hadde en ørliten sprekk på tirsdag som jeg endte på 1700-1800, men det tar jeg igjen ved å knipe igjen gapet de andre dagene. Jeg havner i snitt på 1300 kcal denne uken allikevel. 

Begynner sånn smått og kjenne på at jeg er litt lei av å veie alt jeg inntar, men jeg vet jo hva som skjer dersom jeg ikke gjør... :rolleyes: Det blir nok spesielt viktig nå som jeg ikke får beveget meg i noen særlig stor grad. Her får man bare stå på! De fine vår- og sommerkjolene mine henger klare i skapet. De skal jeg nok smette fint inn i om noen ørsmå uker ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen har nok ikke vært helt heldig kalorimessig, men jeg får heller ta det igjen til uken. Jeg bikket 2500 i går :blink: Det skyldtes inntak av både vin og øl + noe ekstra snacks på toppen. Vil egentlig ikke si så mye om akkurat det, men noen ganger så må jeg bare "flykte" litt fra kaloritelling og slanking. Spesielt nå som jeg har en litt vanskelig og tung tid. Det straffer seg jo, som vi alle vet, men noen ganger tar man ganske enkelt noen litt uheldige valg. 

Jeg kjenner veldig på at dette med at jeg ikke lenger kan løpe, sykle, hoppe og danse. Er så dritt lei den sofatjenesten at jeg faktisk begynner å glede meg til operasjonen av kneet! Hadde jo egentlig gruet meg noe veldig. Sofa er bare ikke noe for meg, så jeg bytter mer enn gjerne bort den tjenesten med noen andre som foretrekker den slags :P Terper og terper for meg selv at det BLIR bra når jeg er operert og saker kan gro på plass igjen. Det er jo ikke sååååå lenge til egentlig. Noen uker på krykker og så er jeg tilbake igjen B)

Selv om helgen ikke har vært helt heldig kalorimessig, så fikk jeg faktisk se 61-tallet i dag... Jeg holdt på å ramle av vekten da jeg så det :lol: Faktisk en hel kg ned siden mandag. Èn kg ned på fem dager er jo ingen umulighet, men jeg kan vel nærmest love at jeg ikke er på 61-tallet på mandag etter denne helgen. Har som sagt ikke gjort helt heldige valg, men jeg må nesten bare se på det som en liten pause fra hverdagen og vektnedgangen.

Jeg tok faktisk på meg en bukse som lå innerst i skapet bare for å prøve i dag. Ble veldig motivert av dagens vekt. Den passet! Noe stram i livet, men magen bulet ikke ut og hang over linningen slik som den har gjort. Det at jeg i hele tatt fikk den igjen er jo bare en seier i seg selv! Egentlig så burde det være motivasjon nok til å fortsette den gode jobben. Må bare klare å holde fokuset og motivasjonen oppe, for det funker jo med lavkalori! 

Er jo egentlig ganske spent på vekten på veiedagen min på mandag. Har nok ikke økt nevneverdig fra forrige mandag selv etter en helg med ekstra påfyll, men har neppe redusert heller. Går for en kommende uke med svært sunne valg, selv om det bare blir stillesitting fra denne kanten B) Håpet og troen kan ingen ta fra oss!! Her gir vi oss ALDRI! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! En gledens dag :D Ned 1,1 kg siden forrige mandag, og jeg veier 61,7 kg. Endelig 61-tallet som jeg ønsket så veldig. Hurra hurra!
 

Er nå på vei til operasjon, så da legger jeg meg under kniven med et smil. Snart kan jeg løpe igjen også, og da skal jeg nok klare å komme med videre nedover. Det får jeg ta etter hvert tror jeg, men øke i vekt skal jeg klare å unngå.

Ha en fin dag alle!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Tusen takk, Enna. Nå er menisken sydd sammen, og jeg er heldigvis hjemme igjen. Alt i alt så gikk det greit. Helt ubeskrivelig smertefullt, men har fått lovnad om at det skal bedres for hver dag som går. Det blir flere uker på krykker, men det er jo bare en del av rehabiliteringen. Er ved godt mot selv om det blir litt lange dager i sofaen.

Ble litt lite med mat på meg i går siden jeg måtte faste, men jeg har ingen planer om å «ta igjen» det i dag. Nå skal jeg fortsette den gode jobben. Det lille jeg fikk i meg i går kveld var veldig nøye valgt, og det var svært sunt med fisk, masse grønnsaker og frukt. Kroppen trenger masse vitaminer og mineraler, og spesielt nå i en tilhelingsprossess. Jeg instruerer mannen i matlaging, så han veier hver lille smule for meg :P  Så får jeg servert alt rett i fanget. Er nesten som å være på hotell, he he :lol: 

Ha en fin dag der ute dere. Nyt frisk luft og gode turer dere som kan. Jeg kommer etter om en stund 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definitivt fått erfare at man må bevege seg for at man skal få forbrent noe særlig. Polarklokka viser at jeg forbrant hele 1700 kcal på ett helt døgn :P Så vet jeg at den i tillegg er litt raus, så jeg har nok ikke forbrent mer enn 1500 eller deromkring. Denne kroppen bruker ca 1250 ved å ligge helt i ro i 24 timer, altså basalforbrenning. Det bittelille jeg får beveget meg nå, er de få meterne mellom sofaen og toalettet. Og det går virkelig saktere enn i sneglefart! Ha ha, kjempetrim!
 

I går ble inntaket på litt i underkant av 1300, og det er helt etter planen fortsatt. Så da skal jeg i det minste kunne klare å holde vekten delvis i sjakk selv om jeg kun ligger/sitter helt i ro. Det er jammen litt å tenke på hvor mye bevegelse som egentlig må til for å komme i godt kaloriunderskudd. Man trenger altså mye mindre mat enn det man kanskje tror. 
 

Jeg har nå siden 1. januar ligget jevnt på ca 1300 kcal daglig, med enkelte unntak en og annen dag riktignok. Har tatt av ca 7 kg på 2,5 måned og er veldig fornøyd. Derfor tenker jeg at det nå er helt ok med litt vedlikehold i en periode, så kan jeg heller ta av det siste når jeg er oppe og går igjen. Det syns jeg er en fornuftig plan B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen oppdatering på vekt denne mandagen. Er jo flere grunner til det. For det første så er det fryktelig klønete å gå i utgangspunktet, så det å komme meg opp på og balansere på ett ben på en vekt er ikke noe jeg prioriterer akkurat nå. Ikke helt tiden for å utfordre akrobatikken :lol: For det andre så har jeg jo ikke hatt særlig kaloriunderskudd ( til tross for inntak på kun 1300 kcal i snitt) pga minimalt med bevegelse, så det er neppe noe endringer på fettmengden i kroppen. For det tredje så er det opererte benet tre ganger så stort som det andre og bærer på enorme mengder væske, og veier naturlig nok deretter. I tillegg så er magen i ulage etter alle medisinene som stopper systemet. Alt i alt så er jeg nok ganske lik som forrige mandag da vekten viste 61,7 kg. 

Denne uken så forventes det at jeg kan være litt mer oppe selv om jeg ikke kan bevege meg så mye rundt. Da håper jeg på mye fint vær slik at det kanskje går an å sitte litt ute og nyte vårværet ☀️ 

Jeg fortsetter med mine lavkalorivalg med 1300 denne uken også, så får jeg se om jeg kanskje slipper opp litt etter hvert når jeg blir litt mer aktiv. Blir nok fremdeles mer vedlikehold enn nedgang, men slik må det nesten bli nå. Opp i vekt igjen skal jeg definitivt ikke, for nå begynner jeg faktisk å trives litt igjen. 
Ønsker dere alle en nydelig vårdag 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så klarte jeg faktisk å komme meg på vekten. Det ble et veldig gledelig syn altså, for den viste 61,3 kg. Det er riktignok kun 0,4 kg ned fra mandag i forrige uke, men jeg hadde ikke ventet noe nedgang nå.

Jeg har sluttet med medisinene, kneet er mindre hovent og jeg er litt mer mobil igjen. Mobil i den forstand at jeg klarer å gå litt forsiktig rundt her hjemme med krykker da :rolleyes: Det er ikke så mye aktivitet jeg verken får til eller skal akkurat nå, men vet at det blir bedre for hver uke som går. Så i mellomtiden får jeg holde meg til mitt kaloribudsjett slik at knærne ikke får ekstra vekt å bære på.

Hadde vært gøy å se 60-og-noe på mandag, men jeg skal definitivt ikke gape over for mye. Om jeg klarer å bli på 61-tallet en stund, så er jeg svært fornøyd med det også. Fort gjort å sprette opp igjen også, så her gjelder det å passe på!

Ønsker dere alle en super dag enten dere er på jobb eller er hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag ettermiddag 😃 Påsken er rett rundt hjørnet, og jeg kjenner at jeg nok en gang vurderer om jeg skal slippe litt opp på det superstrenge regimet mitt. Så grubler jeg litt, og prøver å kjenne på hva jeg egentlig oppnår med det. Mer cravings? Vektøkning? Jeg kan selvfølgelig ta noen biter med sjokolade, men det skal jammen ikke mange bitene til før kalorimengden fyker i været. Og ikke får jeg trent det av meg akkurat nå heller. Sukk, dette er jo en evig kamp! Må tenke litt mer på den der.          

Fikk en aldri så liten overraskelse på vekta i går, for den viste faktisk et tall under  61 kg :blink: Var nok bare et blaff, for i dag så var jeg tilbake på 61 igjen. Er sikkert ikke så lurt å veie seg så ofte, men jeg klarer jo bare ikke å la det være :P 

Har nå funnet frem noen håndvekter slik at jeg kan få trent bittelitt styrke i armene og skuldrene mens jeg sitter her og glor. Kjenner veldig på at kroppen virkelig forfaller når man bare blir sittende. Opp og hopp dere som kan! Den vanlige hverdagsaktiviteten er mye viktigere enn vi kanskje tror noen ganger.

Ha en deilig fredag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en pause fra telling og føring i helgen. Det straffer seg jo det, for vekten har økt til 61,8 kg. Argh! Det skulle jo heller gå nedover, men sånn er det altså. Tar en ørliten pause herfra nå, men starter opp igjen neste mandag. Får se om jeg kan være bittelitt flink i det minste. Trenger jo ikke øke mer i vekt nå. Må prøve å holde meg på 61-tallet gjennom påsken selv om jeg har pause. 
God påske dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ørliten pause fra telling og føring har det blitt, men jeg fikk jo et gledelig syn på vekten i dag tidlig allikevel 😃 Den viste faktisk at jeg er under 61 igjen 😎 Blir litt ekstra kos nå i ettermiddag og kveld på påskeaften, men det skal neppe føre til enorm oppgang kommende mandag. Der er et helt nydelig vær her hos oss nå, og da smaker en kald liteøl svært godt i solveggen ☀️ 
Teller fremdeles ikke kalorier, men har vært svært påpasselig med inntaket. Har «skeiet ut» tidligere i uka med en kopp lettkakao på hytta + en liten sjokoladebit her og der, men utover det - nada og null niks. Har passet på å få i meg det vanlige inntaket av frukt og grønt. Man blir ganske god på øyemål etter hvert som ukene og månedene går med telling og føring. 
 

På mandag er jeg klar igjen! Da skal jeg starte jobben med å få de siste 2-3 kiloene av 💪🏻😊 Mulig jeg må sette en dato for når det skal være nådd, men det må jeg bruke resten av påsken til å gruble litt på. Vet de siste kiloene sitter veldig godt fast. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Enna! Ja, jeg har virkelig jobbet på. Det må jeg bare hvis jeg skal få av meg alt flesket 😅

Påsken er straks over, og det betyr oppstart med registrering av inntak igjen. Jeg har hatt en ukes pause i registreringen, men nå er det tilbake til mine tilmålte 1300 kcal. 

Det er mandag og veiedag for meg. Nok en gang et overraskende, men svært gledelig syn lyste mot meg. 60,4 kg :D Det er faktisk 1,4 kg ned siden forrige mandag. Hm, og jeg som ikke har ført opp en eneste smule i hele påsken 🤔 Jeg mistenker at forrige mandags vekt var noe falsk høy pga vann, men nedover går det jo uansett. 
 

Delmålet på 60 kg må jeg forsøke å nå kommende dager. Så tenker jeg at jeg skal nå hovedmålet på 58 kg innen 1. mai. Å gå ned 2,4 kg på ca fire uker høres ikke så vanskelig ut, men jeg tror alle vi som skriver og leser her inne har kjent på at det ikke alltid er så enkelt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde noen av de buksene i går som har ligget innerst og nederst i skapet leeeenge. Faktisk så fikk jeg på meg alle sammen, men de minste størrelsene er fremdeles litt vel trange i livet. Ikke særlig behagelig å gå rundt med for stramme bukser altså, så jeg må nok lirke av meg et par kilo til ja  :rolleyes: 

Har grublet litt på den datoen jeg satte for å nå hovedmålet, 1. mai. Har egentlig mest lyst til å bruke lang tid på de siste to kiloene, men samtidig så begynner jeg å bli rimelig lei av å bruke så enormt mye tid på vektnedgang :lol: Skjønner jo at å ta av 10,4 kg ikke er gjort i en håndvending, men når man har holdt på i månedsvis så er det vel lov til å bli litt lei? Så kommer fornuften og sier "STÅ PÅ, SNART I MÅL!" Må jo bare bli ferdig med dette slik at jeg gradvis kan øke inntaket, og komme meg på vedlikehold. Så da holder jeg vel ut i noen små uker til da... 

Mens jeg "venter" på at jeg skal nå målet mitt, så kan jeg jo trene litt styrke så lenge. Man trenger jo det også både for helsen og for velværet. Ikke bare se slank og fin ut med klær på B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lillemor changed the title to Slankere i løpet av høsten og vinteren

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...