Gå til innhold
Lillemor

Brud i 2020

Anbefalte innlegg

Hei :) Er det flere som skal gifte seg i 2020 og som trenger å gå ned noen kg slik at kjolen sitter ekstra fint? Ser at det har vært særdeles stille her, men kanskje vi kan få i gang litt liv igjen her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg skal også gifte meg i 2020, og blir gjerne med på en bryllups-motivasjonstråd! :) Hvor mye skal du ned? Jeg skal ned omtrent 20 kg. Det er uavhengig av bryllupet, men ingen tvil om at det er en ekstra gulrot! :)

Hyggelig om flere bruder, evt brudgommer, også slenger seg på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Mimmi. Jeg skal ned ca seks kg. Hos meg så er det også uavhengig av bryllupet, for det er de siste halvåret at jeg har lagt på meg disse kiloene. Jeg trives ikke med det. Uansett så er bryllupet en stor motivasjonsfaktor fordi jeg vil se smashing ut i kjolen min ❤️ 

Har du funnet kjolen som du skal ha? Jeg har kjøpt, men kjøpte den i min normale størrelse, som nå har blitt litt trang. Vi gifter oss i mai, så jeg har god tid, men fint at man slipper å stresse med vektnedgangen. Det er mer enn nok annet å henge fingrene i når det gjelder bryllupsforberedelser :lol:

Så nå fører jeg opp alt jeg spiser og prøver å være så aktiv jeg bare kan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider