Gå til innhold

Ned 15 kilo før februar 2020


Anbefalte innlegg

Dette blir min "dagbok". Jeg fyller 60 år i februar og har som mål å gå ned 15 kilo før den tid. 😜 Jeg har vært innom alt som er av slankekurer, Atkins, Grete Roede, Lchf, Brightlineeating, Keto osv. Min utfordring er å holde meg til en diett over lengre tid. Det jeg har erfart tidligere er at jeg har klart å gå ned i vekt med Grete Roede, vel - Roedemetoden. Det er den type kosthold som jeg synes er enklest å holde over lengre tid. Og dette skal jo være en livsstilendring - og en livsstilendring må være et kosthold jeg kan leve med. Og på denne metoden kan vi spise det vi vil - men sørge for et kaloriunderskudd. 

Startet dagen med havregrøt. Jeg må også komme i gang med trening. Jeg vet imidlertid at det ikke er vits å lage strenge treningsplaner som jeg ikke klarer å holde - og når jeg har misset en trening, ja så er veien kort til å tenke at: Jaja, da er den dagen ødelagt. Jeg har derfor bestemt meg for 7 treningspoeng i uka. Og hovedaktivitet vil være turgåing. 🚶‍♀️

 

Startvekt 20.08: 78,5 kg

Midjemål 20.08: 94 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har gjort mye av de samme erfaringene som mange andre her inne! Kjente meg selv igjen i det meste du skrev!

Ønsker du en gruppe å henge deg på er vi en fin liten bukett i forskjellige aldre, du finner oss i emnet "På tide å fullføre" Alle har ikke kommet i gang etter ferien enda, men vi satser på at de fleste snart kommer i gang igjen og vi tar alltid imot nye 😃

Ønsker deg uansett lykke til!🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...