Gå til innhold

Målet er nådd - 10 kg ned! :)


Anbefalte innlegg

Hei - jeg har ikke skrevet noe her, men har fulgt med og lest. Og tenkte at nå var det på sin plass å lage et lite positivt "feire-innlegg". I dag har jeg nemlig nådd målet mitt med å gå ned 10 kg. Jeg startet denne ferden i Mars og det har gått saaaakte men sikkert nedover. Har fulgt Roede-metoden hele veien (ikke kurs), men har i tillegg helt kuttet ut sjokolade, potetgull, godteri osv. Det måtte være alt eller ingenting med meg - for var i utgangspunktet en "sjokoladejunkie". Etter å ha vært så lenge uten sjokolade, har jeg ikke engang lyst på det lenger, så jeg fortsetter å holde meg unna for sikkerhets skyld. Denne ferden har i stedet gjort meg til en "treningsjunkie" - og jeg elsker nå plutselig fysisk aktivitet, jeg som var en ekte sofasliter i utgangspunktet. 

 Mitt mantra hele veien har vært å ta en "timeout" hver gang en fristelse har dukket opp - og sagt høyt og tydelig til meg selv; "Du MÅ ikke spise dette selv om du har lyst på det, du kan velge å la være". Etter å ha gjort dette mange nok ganger - er det akkurat som hjernen forstår det selv, og lysten på fristelsene forsvinner. 

Lykke til alle sammen - dette klarer dere!  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...