Gå til innhold

Ferdigsalat i skål fra Bama


Camilla S
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg var lur da jeg kjøpte en Bama ost- og skinkesalat, sånn ferdig i plastboks med dressing og plastgaffel, for å ha til lunsj. Trenger å ha i meg mer grønnsaker, og en sånn boks ga bare 380 kcal. På kvelden denne dagen skulle jeg sjekke kostholdsscoren min, og tenkte den ville være hvert fall midt på treet siden jeg hadde spist salat til lunsj. Men der fikk jeg meg en overraskelse... Jeg hadde ikke spist grønnsaker ellers denne dagen, så grønnsaksmengden burde være det lunsjen utgjorde. Men grønnsakene stod i 0 gram på oversikten! Jeg ble superskuffa 😕 Sånne ferdigpakker teller tydeligvis ikke på den måten. Det er bare når du manuelt legger inn hva salaten består av at det blir med i tellinga virker det som... Da gjelder dette også kanskje med nøttemikser og tilsvarende produkter? Noen som har erfaringer på dette? Jeg føler meg fortsatt ganske fersk i forhold til å få til å sette sammen en dag med riktige mengder av alt, og så for meg at en ferdigboks ville være et hjelpemiddel. Den gang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...