Gå til innhold

Ned i vekt men ukonkret mål


Anbefalte innlegg

Hei Tresol😀

Du har virkelig vært flink og gått ned over 11 kg. Ikke verst 👍  da er du og flere her inne på vei ned på rundt  60 pluss  minus 😊

Jeg står og stamper  på  62,8 og målet er 60kg.  Det er ikke lett, men en gang må en vel nå målet!   Jeg gir meg ikke, selv i disse førjulstider🙂 

  • Takk! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Takk for skryt! Her gikk det ikke så bra i helga julebord, øl og kake. Jeg ligger fortsatt på rundt 65.5. Jeg fikk høre på julebordet at jeg var slank 2-3 ganger, så da føler jeg meg innafor. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg bare spiser sundt, så jeg vet det er mulig å komme seg lengere ned. Det er ikke så mange kg før du har nådd målet, samtidig så er det de vanskeligste kiloene? Tenker du at du skal gå ned innen et tidsperspektiv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tresol!

Ja burde hatt  en tidsramme på meg, men ting har ikke gått helt etter planen. Jeg og Lillemor hadde vel et mål om å klare 60 kg til jul/nyttår....Ser  at  jeg sliter veldig med å klare det😅   men er nå inne i et bedre spor enn  forrige uke👍

Ikke lett med julebord, da  blir det ekstra  kalorier 😊 men det må jo være lov.  Det er hverdagen  som  er viktigst 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Du er så nærme. Morro. Jeg har prøvd å måle midje og hofte, der er jeg innenfor . Bare midjemål er jeg innenfor og bmi er jeg innenfor. Prøvde å måle fettprosent med målebånd igår, resultatet var 26%.Jeg leser at det er anbefalt at kvinner skal være under 25. Så jeg lurer på om det er det jeg skal gå etter nå.  Har du noe erfaring og gode tips angående fettprosent. Jeg er kvinne 30 år, 165 cm, 63.8 sto vekta på idag. God helg forresten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da må jeg si meg fornøyd med 2019. Veide 80+ for ca et år siden. Vekten idag er 63.5. Fikk meg fitbit klokke til jul. Synes det er morsomt da den regner ut kcal forbrenning. Ser at jeg ligger rundt 2300 om dagen.  I 2020 så ønsker jeg å ligge rett under 60 kg. 59.X høres bra ut. Vet det er fler som sikter på 60 tallet. En motivasjonstråd med ukentlig vektnedgang og mål hadde vært morro🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...