GĂ„ til innhold

Ned 20 i 2020😳


Anbefalte innlegg

PĂ„ 9.1.2020 den 11.05, MIO MIN MIO skrev:

Hei Jess!

SÄ gĂžy at du vil henge deg pĂ„đŸ˜ƒ Dette skal vi klare!

Status i dag er ned 1,8kgđŸ„łÂ 
Deilig med en kickstart selv om man vet at det er mye vann i starten, og at det vil gÄ seinere etterhvert. Det gir uansett motivasjon til Ä fortsette.

 

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)


Lykke til videre!😃

 

Herlig resultat, du er veldig flink!

Mitt resultat siste uke ble -0,5, totalt 2,8 kg siden nyttĂ„r. Ganske fornĂžyd da utfordringene har stĂ„tt i kĂž! (festligheter😋)

Ny uke-nye muligheter. Bare Ă„ fortsette

Lykke til

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei:-) 

Jeg har veiedag i dag og ble litt deppa, bare ned 0,5kg. Jeg gikk ned masse i helgen, men nÄ opp igjen nesten 1kg siden lÞrdag morgen...og jeg har vÊrt flink med maten og alt. Jaja, hÄper pÄ mer ned denne uken. 
 

Uke 1: 79,9

Uke 2: 79,2

Edit: PĂ„ GR kurset mĂ„lte jeg 79,2, sĂ„ da rettet jeg til det:-) Skal legge inn det jeg veier meg inn pĂ„ der fremover😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg veide meg pÄ fredag og hadde gÄtt ned til under 78 kg, mandag var det opp 600 g, men i dag var jeg litt under fredagsvekten... Jeg veier meg ofte, men har erfart at nÄr jeg slutter Ä veie meg, da er det fordi jeg har begynt Ä spise mer. Derfor gjÞr jeg det som mange "forstÄsegpÄere" sier man ikke skal... jeg veier meg hver dag (omtrent) 

Jeg har helt kuttet ut Ä spise sjokolade og godteri. I skrivende stund stÄr det en skÄl med litt godteri i (manen min sitt) og jeg hadde tradisjonelt spist alt pÄ svÊrt kort tid, men nÄ kan det bare stÄ. Null fristelse!! Herlig fÞlelse.

NĂ„ er det tur med hunden.

 

Ha en strÄlende dag

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Pippi1979 skrev:

Hei:-) 

Jeg har veiedag i dag og ble litt deppa, bare ned 0,5kg. Jeg gikk ned masse i helgen, men nÄ opp igjen nesten 1kg siden lÞrdag morgen...og jeg har vÊrt flink med maten og alt. Jaja, hÄper pÄ mer ned denne uken. 
 

Uke 1: 79,9

Uke 2: 79,4

0,5 kg ned er jo kjempebra, Pippi1979! 😃

Det er jo akkurat det som anbefales, ned. 0,5 kg i uka. Vi skal jo varig ned, skal vi ikke? Og da tror jeg det er viktig at det ikke gÄr for fort. Etter min erfaring kommer de stÞrste sprekkene nÄr jeg er for hard og regid. Det beste er Ä kose seg litt innimellom.

I morgen skal jeg pĂ„ vekta. Gru-gleder meg🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, MIO MIN MIO skrev:

0,5 kg ned er jo kjempebra, Pippi1979! 😃

Det er jo akkurat det som anbefales, ned. 0,5 kg i uka. Vi skal jo varig ned, skal vi ikke? Og da tror jeg det er viktig at det ikke gÄr for fort. Etter min erfaring kommer de stÞrste sprekkene nÄr jeg er for hard og regid. Det beste er Ä kose seg litt innimellom.

I morgen skal jeg pĂ„ vekta. Gru-gleder meg🙈

Takk:-) Vet jo at 0,5 er ok pÄ en uke...men var bare sÄ kjedelig Ä gÄ opp igjen siste dagene. 
 

Lykke til pĂ„ vekta i morgen🙌

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, enna skrev:

Jeg veide meg pÄ fredag og hadde gÄtt ned til under 78 kg, mandag var det opp 600 g, men i dag var jeg litt under fredagsvekten... Jeg veier meg ofte, men har erfart at nÄr jeg slutter Ä veie meg, da er det fordi jeg har begynt Ä spise mer. Derfor gjÞr jeg det som mange "forstÄsegpÄere" sier man ikke skal... jeg veier meg hver dag (omtrent) 

Jeg har helt kuttet ut Ä spise sjokolade og godteri. I skrivende stund stÄr det en skÄl med litt godteri i (manen min sitt) og jeg hadde tradisjonelt spist alt pÄ svÊrt kort tid, men nÄ kan det bare stÄ. Null fristelse!! Herlig fÞlelse.

NĂ„ er det tur med hunden.

 

Ha en strÄlende dag

Jeg veier meg og ofte, alt for ofte🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Pippi1979: Gratulerer med nedgangđŸ€—sjĂžlv om vi alle innerst inne Ăžnsker Ă„ ligge nĂŠrmere 1 kg ned i veka, sĂ„ har du all grunn til Ă„ vĂŠre happy med 0,5 kg ned. Det er faktisk ein heil 500g melange pakke, tenk pĂ„ det😃 Fortsett i den gode steamen.

Enna: kjekt at du ikkje plagast av bordets fristelser. Det viser at du har motivasjonen og viljen pÄ rett plass. Eg og er opptatt av vekta no i starten og veg meg bÄde morgen og kveld. HÄper Ä slutte med det snart, men kanskje er det ein fin mÄte Ä holde fokus pÄ.  Lykke til med ny veke!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Herlig med stor aktivitet her inne🙂

Tilstandsrapport uke 4: de to fÞrste ukene gikk veldig greit, deretter kom ei "tulle-uke" av dimensjoner fÞr jeg endelig fikk samlet meg igjen og er nÄ pÄ riktig spor igjen. PrÞver Ä konsentrere meg om det jeg fÄr til istedet for Ä erge meg...

Har fĂ„tt noenlunde grei mĂ„ltidsrytme, har byttet ut en del matvarer og spiser generelt sunnerer og magrere, er kommet i gang med trening. Utfordringer fremover er Ă„ HOLDE UT!...lenge...ja faktisk for alltid. Har gjort dette en gang fĂžr med stort hell. Ned 28 kg over ca 1 Är, holdt vekta i 2-3 Ă„r. Hadde gode treningsvaner og stor fokus pĂ„ hva jeg spiste. Fikk mindre sĂžt-hunger men det ble aldri slik at jeg kunne spise "det jeg ville"/ at det var helt naturlig. Jeg mĂ„tte alltid ta bevisste valg, bestemme meg for mengde og veie/telle litt innimellom. Det fine var at det likevel fungerte greit, jeg trivdes i kroppen min og det var herlig. SĂ„ skjedde det triste ting i livet mitt og jeg mistet fokus. Jeg begynte Ă„ trĂžstespise og kom inn i et fryktelig dĂ„rlig mĂžnster som har vart helt til nĂ„. Jeg har det mye bedre nĂ„ sĂ„ dette burde ha stoppet for lenge siden...men den gang ei. NĂ„ gjelder det Ă„ fĂ„ hĂžvlet av ca 20kg og heldigvis vet jeg at det er mulig!😀

Fra tidligere vet jeg at jeg mĂ„ vĂŠre nĂžye...telle, mĂ„le, veie. Øye og mage er ikke i stand til Ă„ beregne kcal selv om jeg er et teoretisk leksikon i forhold til slikt. Synd det bare er i teorienđŸ˜©đŸ˜‚

Vekta bikker nĂ„ nedover og jeg vet at det mĂ„ minst 5kg til fĂžr jeg kjenner forskjell. Jeg kan likevel allerede nĂ„ fornemme en fĂžlelse av at jeg er piggere, mer opplagt likssom. Jeg arkiverer alt jeg kan finne pĂ„ PLUSS😊

Dette er meg...og jeg skal til mÄl en gang til!

 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ godt at du er motivert igjen, jess! Ja, det hender dessverre at livet kommer i veien for egen helse og velvĂŠre. Er selv en som tur til mat i vanskelige perioder, bĂ„de trĂžstespiser, kjedespiser og kosespiser. Blir mye spising😝

Jeg har ogsÄ funnet min vei som fungerer fint i hverdagen. Har innsett at jeg er en slave av karbohydrater, og sverger derfor til lavkarbo. Merker da at humÞret blir bedre, smerter avtar noe og fÄr litt mer energi. I tillegg til at fysing pÄ godis avtar. Men koser meg litt i helgene, for jeg er tilhenger av Ä skulle kunne leve med dette.

I dag var det veiedag igjen. Vekten viste en nedgang pĂ„ 0,7 kg fra forrige uke!đŸ„ł Klapper meg selv pĂ„ skulderen, og er veldig fornĂžyd. Dette gir virkelig motivasjon til Ă„ fortsette reisen. 
 

Lykke til med ny uke, jenter!

 

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)

Uke 3: 76,8kg (-0,7kg)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Heisann 🙂

Jeg er en hver-dag-pĂ„-vekta dame jeg og. NĂ„r jeg ikke gjĂžr det, sĂ„ er det fordi jeg ikke vil se at jeg har gĂ„tt opp. SĂ„ for meg sĂ„ er det viktig Ă„ ha en avtale med vekten hver eneste morgen. Med, en gang jeg slutter, sĂ„ gĂ„r det skeis. Men, har alikevel "veiedag" pĂ„ mandager 😉

Jeg har holdt rytmen fint nĂ„ i 2-3 uker, og gĂ„tt ned 3,5 kilo siden jul. Dette er kiloer jeg kjempet mot i hele hĂžst ogsĂ„. Opp og ned, opp og ned....Men, nĂ„ nĂŠrmer jeg med det laveste tallet jeg sĂ„ i hĂžst - som jeg ikke hadde sett pĂ„ 5 Ă„r. 79,8. Det blir en seier for meg Ă„ ligge stabilt under 80. Og kanskje gjĂžre meg ferdig med dette 8 tallet en gang for alle 🙂

Har og kommet igang med Ă„ lĂžpe - og det var en liten seier i seg selv. Har ikke trent pĂ„ 2 mĂ„neder, og var redd for at det var tilbake til start. Men, det var det heldigvis ikke. SĂ„ da er det bare Ă„ stĂ„lsette seg fĂžr helgen. Vil ikke Ăždelegge alt jeg har gjort i ukedagene - sĂ„ hĂ„per pĂ„ noen gram til ned fĂžr mandag. MĂ„let er Ă„ se 7 tallet fĂžr vi gĂ„r inn i Februar 🙂

Ønsker dere en riktig fin helg đŸŒ·

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Heisann damer, da nĂŠrmer helga seg og fristelsane som fĂžlger med den.

Nissemora: Gratulerer med nedgangen, og kjekt at du har ein partner i bikkja som og drar nytte av matmors fokus.

Jess: Du har jo virkelig gjort ein kjempejobb tidligere, og veit kva som mÄ til. Dette kan du, glem "tulleuka" og fokuser pÄ dagen i dag og fortsettelsen. Du kjem nok i mÄl, og vi skal heie pÄ deg.

Mio: Gratulerer med flott nedgang, det er alltid motiverande. Lavkarbo funker for nokon, ikkje for andre. Fint at du har funne din vei. Eg fĂžlger sjĂžlv 16:8 diett og synes det fungerer fint for meg. Viktig Ă„ finne sin egen vei tenker eg, da trur eg og at suksessen kjem naturlig.

Soleie: SĂ„ flott at du har funnet lĂžpegenet, leiter fortsatt etter mittđŸ€Ș SĂ„ kjekt at du Ăžyner fĂžrste mĂ„l under 80. Det blir nok herlig Ă„ nĂ„. Nye fĂžrste tall pĂ„ vekta er igrunnen verdig ei feiring i seg sjĂžlv. Å vege seg kvar dag mĂ„ vel vĂŠre opp til kvar enkelt, eg har tru pĂ„ at vi sjĂžlv finn kva som fungerer for seg. SĂ„ bare fortsett Ă„ ha avtale med vekta di kvar morgen🙂

Vil bare Þnske dere alle ei god helg og gode matvalg. Ein utskeielse er nÞdvendigvis ikkje eit nederlag, vi skal ha det godt bÄde fysisk og psykisk sjÞlv om vi skal ned i vekt. Med rett fokus gjer vi som oftast gode valg ogsÄ i matveien.

Lykke til med matvalget i helga da alle sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er sĂ„ enig med deg, Glajenta1979. Det er viktig at man finner ut hva som er riktig for en selv, bĂ„de nĂ„r det gjelder diet og antall veiingen. Det er mange veier til Rome, og det viktigste er Ă„ komme fram😉

Heldigvis en rolig helg er, men fristelsene kan likevel bli store med mann og barn i hus. Dessuten er jeg smĂ„sjuk og har bare lyst pĂ„ junkfood og potetgull🙈 Skal prĂžve alt jeg kan Ă„ stĂ„ i det, og erstatte med annen salt mat.

God helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei igjen. Jeg har klart Ä komme meg sÄ vidt under 77, altsÄ 76,9 sÄ nÄ er det offisielt mindre enn 9 kg til mÄlet mitt pÄ 68 kg :D 

SÄnn helt innerst skulle jeg gjerne ha 65 kg som mÄl, men har ingen tro pÄ at det er realistisk... SÄ derfor er 68 mÄlet. Hvis alt gÄr som jeg hÄper kan jo det mÄlet justeres. Men pÄ 68 kg sÄ finner jeg fine klÊr, mye av det fine jeg allerede har passer. Men det krever mye av meg bare Ä komme dit. For tiden gÄr det av seg selv Ä holde seg "pÄ den smale vei". Jeg vet at det ikke alltid vil vÊre sÄnn. Men mÞtte en utfordring i gÄr som jeg bestod (det stod ost foran meg og jeg holdt meg pÄ matta :) ). NÞtter er vanskelig, boller er vanskelig... Men boller har jeg jo ikke akkurat hver dag og nÞtter fÄr jeg rett og slett la vÊre Ä sette fram, evt bare en liiiiiten skÄl.

Ellers mÄ jeg fÞre opp hva jeg spiser, for det er ikke vanskelig Ä komme laaangt over 1600 kcal hvis jeg ikke passer pÄ. Vurderer Ä ta en uke med 1800 kcal (ikke riktig enda) for Ä "Þve meg " pÄ Ä spise litt mer, men jeg fÄr se... Tenker at det psykisk kan vÊre godt Ä "fÄ lov" til Ä spise mer sÄnn en gang i blant. Evt ha 1500 som regel pÄ hverdager og 1800 i helgen??? I donŽt know?

Ser ogsÄ at flere enn meg er daglig pÄ vekten. Jeg bare mÄ gjÞre det og det skal jeg fortsette med!

MÄlet er ogsÄ Ä komme ordentlig i gang med lÞping igjen. Det syns jeg er en ok form for trening. Men jeg balanserer mellom Ä gÄ litt kortere turer med hunden og lÞpe selv i tillegg... men i gÄr viste det seg at jeg tror det skal bli enklere Ä lÞpe mer med hunden. Investerte i et nytt bÄnd med belte rundt livet og det fungerte over all forventning, sÄ da blir det kanskje litt mer fristende for meg. 

Skal fortsette med yoga nÄr denne 30-dagersutfordringen er over en dag i neste uke. Satser pÄ hver dag, for jeg kjenner at det gjÞr veldig godt for meg.

 

Ønsker alle en finfin helg.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei alle sammen.

Ja, jeg er et fast inventar pĂ„ slankefronten😄. Har slanka meg i mange Ă„r. Ja, faktisk siden jeg var i 20 Ă„rene, nĂ„ er jeg 58. I motsetning til i hvert fall de siste 15 Ă„rene har jeg startet Ă„ret med under 100kg. Faktisk var jeg 86,2 ved starten av 2020. Det er jeg stolt over. Var en uke til gran Canaria fra 11 - 18 januar og vipps sĂ„ var jeg 88,6kg. NĂ„ er jeg pĂ„ vei nedover igjen. Januar i fjor startet jeg med opplegget "Spis deg fri". Det har jeg ikke angret pĂ„. Har ikke vĂŠrt ordentlig flink fra sommerferien, men har skjerpet meg i uka etter ferien og det har gjort at jeg ikke har lagt pĂ„ meg sĂ„ mye, men holdt vekta. Kunne gĂ„tt ned mer, men valgte Ă„ kose meg i helgene. Ellers er jeg tilbake og har som mĂ„l en nedgang pĂ„ 12kg i Ă„r. MĂ„let mitt er 74kg, men drĂžmmevekt er 69kg. Jeg tror jeg er 168hĂžy, men lurer pĂ„ om jeg ikke har krympa et par cm.

  • Januar 2019 - 101,6kg
  • Januar 2020 - 86,2
  • 20januar - 88,6 (gran canaria sin feil)
  • 27januar -  

Hyggelig at det er litt aktivitet her. Det hjelper alltid pÄ motivasjonen

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vektrapport: 76,9 kg

FĂžrste delmĂ„l pĂ„ 75 kg er i sikte. Trur at eg mĂ„ fĂ„ opp aktiviten om eg skal klare det ilĂžpet av eit par veke. Matinntaket har eg god kontroll pĂ„ og sĂžtsuget er stort sett fravĂŠrande. Motivasjonen er god og drĂžmmen om ein smalare midje og mindre dobbelhake er storâ˜ș

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Glajenta79 skrev:

Vektrapport: 76,9 kg

FĂžrste delmĂ„l pĂ„ 75 kg er i sikte. Trur at eg mĂ„ fĂ„ opp aktiviten om eg skal klare det ilĂžpet av eit par veke. Matinntaket har eg god kontroll pĂ„ og sĂžtsuget er stort sett fravĂŠrande. Motivasjonen er god og drĂžmmen om ein smalare midje og mindre dobbelhake er storâ˜ș

SĂ„ flink du er:-)) StĂ„ pĂ„ - ny uke💃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Startet uken 0,3 kg lettere enn fredag. Det kan jeg like. GĂ„rsdagen kom jeg meg ut pĂ„ en gĂ„/lĂžpetur, igjen og jeg syns selv at lĂžpingen gĂ„r bedre og bedre. Startet dagen med en veldig «sunn» frokost bestĂ„ende av skolebolle og kakao. Er glad det ikke er hver dag!!!  Årsaken var en bursdag. 
nÄ skal jeg gÄ en tur ned hunden. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Heisann😀NĂ„ er helgen over og jeg mĂ„ skryte av meg selv,ble bydd sjokoladekakeđŸ© men takket pent nei med begrunnelse av min artrose i fĂžtter som ikke tĂ„ler min overvekt pĂ„ 10kg.Det forstod jammen hele bunten.Det er ikke bare bare med en liten bit x antall ganger,blir mange kg det.NĂ„ i formiddag skal hunden min og jegđŸ¶đŸ§“,tar med sĂžnnen i tilfelle fĂžttene streiker👣,pĂ„ en skogstur i et par timer.Skulle nesten tro at det er vĂ„r ute ang temperatur her i sĂžr.God matdag til dere alle,vi tar med smurte tortillalefser med mye grĂžnt i.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Halloen damer, korleis gÄr det? 

MĂ„tte skrive litt her slik at trĂ„den ikkje forsvinner for langt ned pĂ„ lista😊

Enna: Flott nedgang ilĂžpet av helga, du har gjort riktig valg, det vises pĂ„ vektađŸ€— En utskeielse av og til mĂ„ vĂŠre lov, vi skal jo leve eit liv og fĂ„ med oss ei feiring. Kjekt at du er godt i gang med lĂžpinga. 

Nissemora: Klapp pÄ skuldra til deg, folk er egentlig veldig tolerante nÄr ein er Äpen om kvifor ein takkar nei til det som ein blir tilbydd av mat.

Her gĂ„r dagane i 16:8 faste, har pĂ„ den mĂ„ten fĂ„tt ein effektiv stoppar for smĂ„spising pĂ„ kveldane. PĂ„ den mĂ„ten held eg kalori inntaket i sjakk😊

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei,jeg er litt fornĂžyd,nei MYE fornĂžyd for i dag viste vekta 77,8 og det er Leeeenge siden jeg veide.SĂ„ min mĂ„te passer ok med ca 1300-1500kcal om dagen.Ikke mye ned men har tatt fatt pĂ„ 77tallet.MĂ„let er 70blank innen mai.Dere er stĂ„pĂ„ damer her inne,hvordan opplever du Glajenta 79 livet med 16:8 fasteopplegget?NĂ„ skal jeg ut pĂ„ morgentur med voffa mi.God dag til dere😄🐕

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei jenter!

Ny veiedag for meg i dag. Vekta viste 75,1 kg, og ned 1,7 kg fra sist uke😄 Det gĂ„r jo ikke an Ă„ vĂŠre annet en superfornĂžyd med det! Jeg har egentlig hatt en litt rotete uke med syke barn og sykdom selv, sĂ„ maten har denne uken vĂŠrt lite planlagt. Men hvem bryr seg nĂ„r nĂ„la pĂ„ vekten gĂ„r nedover?

Jeg har ikke satt noen datoer for delmÄl, men siden jeg starta pÄ 80 er 75, 70 og 65 naturlige delmÄl pÄ vekta. Og jeg har et lite Þnske om Ä vÊre under 70 kg nÄr sommerferien starter.

Det gÄr strÄlende med dere andre ogsÄ ser jeg. SÄ flinke dere er! Synes det er morsomt at vi alle ar ulike dietter vi fÞlger. Det vise bare at det er mange veier til mÄlet, og at det beste er Ä finne den veien som funker for en selv. Vi har jo alle ulike familiesituasjoner, treningsmuligheter og livssituasjoner sÄ hva som passer den ene passer nÞdvendigvis ikke for den andre. 

Det er gÞy Ä fÞlge dere pÄ veien, og moro at dere er sÄ aktive her inne. Det gjÞr det lettere i hverdagen.

Lykke til videre, jenter!

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Mio: Heise det du er jo snart ved fĂžrste delmĂ„lđŸ€— Fantastisk bra nedgang da, uansett om veka fĂžles tullete gjĂžr du noke veldig riktig i allefall. Da er det bare Ă„ kjĂžre pĂ„ med ny veke, dutta fiksa du. Du vil vĂŠre under 70 lenge fĂžr ferien om du fortsetter som nĂ„. FĂžr pĂ„ske er ogsĂ„ mulig. Tipper du er der i mars engang, det satser eg pĂ„ og vi hadde samme startvekt ved nyttĂ„r. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

12 timer siden, nissemora skrev:

Hei,jeg er litt fornĂžyd,nei MYE fornĂžyd for i dag viste vekta 77,8 og det er Leeeenge siden jeg veide.SĂ„ min mĂ„te passer ok med ca 1300-1500kcal om dagen.Ikke mye ned men har tatt fatt pĂ„ 77tallet.MĂ„let er 70blank innen mai.Dere er stĂ„pĂ„ damer her inne,hvordan opplever du Glajenta 79 livet med 16:8 fasteopplegget?NĂ„ skal jeg ut pĂ„ morgentur med voffa mi.God dag til dere😄🐕

Hei du, gratulerer med nedgang og nytt tall Ä forbrenne opp. Du har gode muligheter for Ä komme pÄ under 70 tallet fÞr mai om du er bestemt nok og holder deg innenfor kcal du har beregnet. 

Livet med 16:8 fasten fungerer utmerket. Gikk pÄ vekta i dag og brenner nÄ pÄ 5 kiloen pÄ 4 veka sÄ det fungerer i allefall godt pÄ meg. Legger ved ein link fra GMN og legen Stig Bruset som selv gikk ned 14 kg pÄ 14:10 faste.

https://www.tv2.no/v/1533478/

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Logg inn for Ă„ kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...