GĂ„ til innhold

Ned 20 i 2020😳


Anbefalte innlegg

SÄ flott, Glajenta79! Endelig slapp det for oss begge. I dag viste nemlig vekta 73,5 kg hos meg. Ned 0,7 kg fra sist uke, og er veldig enig i at det er deilig Ä se et nytt tall.

Lykke til videre, jenter!

_______________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                      Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                      Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                      Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vekt i dsg 73,4 kg🙂 

HÄper Ä sjÄ 72 tallet fÞr sydentur pÄ lÞrdag.

Om noken har tips og rĂ„d til kallorikontroll til veka i syden, sĂ„ tar eg gjerne imot det😊 Redd eg skal ta fullstendig ferie og rase oppover i vekt😬đŸ€ȘđŸ€

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ kjedelig med operasjon og krykker, Nissemora😔 FĂžler med deg, og vet at det ikke er lett Ă„ gĂ„ ned nĂ„r man ikke er i form, og nĂ„r man fĂžler at ting butter litt i mot. Hold motet oppe! Det blir som du selv sier bedre. Vi gĂ„r mot lysere tider, og for hver dag hĂžrer jeg mer og mer fuglekvitter. Helt fantastisk fĂžlelse.

I dag viste vekta mi 73,0 kg. Det er ned 0,5 fra sist uke. Jeg er veldig fornĂžyd med det, og Ăžyner nĂ„ fĂžrste delmĂ„l pĂ„ 69.9 innen 24. april. Da skal jeg pĂ„ jentetur og har sĂ„Ă„Ă„ lyst til Ă„ fĂžle meg litt vell. Denne uka har vĂŠrt litt strevsom med mye aktivitet pĂ„ kveldstid og lange dager. Synes det er vanskelig med mat nĂ„r man mĂ„ ty til raske lĂžsninger. Lett og skeie ut med en sjokolade, vaffel eller kake da. Men jeg har klart Ă„ stĂ„ i mot. Noe jeg klapper meg selv pĂ„ skulderen for😇

Lykke til i uka som kommer, jenter! StĂ„ pĂ„ i medvind og motvindđŸ„°

______________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                      Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                      Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                      Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                      Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 weeks later...

Hei alle sammen.

Gratulerer med vektnedgangen i uke 9 Mio, hÄper du fortsatt er i god steam nedover mot mÄlet.

Kva skjer her inne ellers damer????

Lite aktivitet, hÄper ingen er sjuke. 

Vekt i dag 74,8 kg. Vekt fÞr eg for pÄ ferie var 07.03. 72,4 kg. SÄ eg har virkelig tatt av i ferien og kost meg maks. 

Men godt Ä vÊre heime, hÄper dere ikkje har ramla heilt av. 

Eg er tilbake i allefall full i pĂ„gangsmot.😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei😀

Det er da lov Ä kose seg pĂ„ ferie, Glajenta79! Det er hverdagen som teller😉

Jeg er fremdeles pÄ sporet, men ser at det kan bli en utfordring nÄ som hele gjengen er hjemme. Tror jeg mÄ legge om strategien og ta det over lenger tid. 
Vekta forrige uke viste 73,3 kg, opp 0,3🙈 Usikker pĂ„ grunnen, men hĂ„per pĂ„ stress, vann, syklus el🙄

HĂ„per pĂ„ mer aktivitet her nĂ„, jenter😊đŸ’ȘđŸ»
 

______________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                      Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                      Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                      Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                      Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)                      Uke10: 73,3 kg (+0,3kg)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei, jenter!☀
Hvordan gÄr det med dere? Det er en rar tid vi er inne i, bÄde surrealistisk og skremmende. Er dere friske?

Det har vért veiedag for meg, og vekta viste 72,7 kg. Det er ned 0,7 fra sist uke. Jeg er fornþyd!😁 

HĂ„per ikke alle her har falt helt av lasset. Det er veldig stille her inne. For meg er det enda viktigere Ă„ holde pĂ„ rutiner og denne siden nĂ„ som jeg er hjemme. Lett Ă„ ty til raske lĂžsninger og kjĂžleskapet nĂ„r man kjeder seg og fĂžler pĂ„ brakkesyken. Og da er det ikke salaten jeg gĂ„r forđŸ€Ș😂

Lykke til videre, jenter! HĂ„per jeg hĂžrer fra dere!😊

______________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                  Uke 11: 72,7 kg (-0,7kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                  

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                      

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                 

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)

Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)

 Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)

Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)

Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)

Uke 10: 73,3 kg (+0,3)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei, jenter!😃

I gĂ„r gikk jeg pĂ„ en vaffelsmell! Ikke bare en vaffel, men bĂ„de syltetĂžy og brunost🙈 Det smakte helt himmelsk, men i dag kom bismaken... Jeg mĂ„ virkelig jobbe med meg selv for Ă„ holde meg i skinnet i disse hjemmekontordager. Lett Ă„ skulle kose seg litt😊 Men spist er spist! Ny dag og nye muligheter i dag.

God sĂžndag!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fort gjordt😜 PĂ„ meg ble det hvetebolle - og krem😆

Her mĂ„ det strenge tiltak tilđŸ€š

SĂ„ nĂ„ gjelder det Ă„ fĂ„ hodet pĂ„ rett kjĂžl og ta sunne valg👏
NĂ„ vi klarer Ă„ motstĂ„ disse fristelsene - det er da vi gĂ„r ned i vekt. Mitt nye mantra👍
 

Ha en finfin uke med lure valg😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei, jenter!😀

HĂ„per det gĂ„r bra med dere alle i disse coronatiderđŸ˜·

Her gĂ„r det i 110 med hjemmekontor, hjemmeskole og hjemmebarnehage. Hverdagen er hektisk!đŸ€Ż

I dag viste vekta 72,3 kg, og ned 0,4. Ikke sĂ„ verst med tanke pĂ„ at jeg rĂžyk pĂ„ en vaffel i helgen og sjokoladekake pĂ„ tirsdag🙈

Jeg kjenner at jeg virkelig mÄ jobbe for Ä holde meg i tÞylene nÄ som vi er hjemme alle sammen. Men vi prÞver Ä ha gode hverdagsrutiner med faste mÄltider, ogsÄ for barnas skyld. Tror det er viktig i denne perioden.

HĂ„per det er bra med dere!

_____________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                  Uke 11: 72,7 kg (-0,7kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                  Ule 12: 72,3 kg (-0,4kg) 

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                      

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                 

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)

Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)

 Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)

Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)

Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)

Uke 10: 73,3 kg (+0,3)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vekt i dag 72,7 kg.

Mio: Startet pÄ eit innlegg forrige veke, men kom bort i Chat funksjonen og vips sÄ var heile innlegget slettet. Veldig irriterende og sÄ hadde eg ikkje tid Ä starte pÄ nytt. Men ser du har jamn nedgang, sÄ bra jobbet. Eg er hakk i hel, du trigger konkurranse instinktet litt, vil jo holde fÞlge :) SpÞrs om eg mÄ legge inn eit ekstra gir ;) 

Ønsker alle ei tÄlmodig veke i disse spesielle tider. HÄper alle er friske og raske.

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

Da har det gĂ„tt over ei uke siden sist... Jeg glemte rett og slett og skrive inn forrige ukes resultat. Alt er litt ute av rytme i disse dagerđŸ˜·.

Men sist uke var ikke stort Ă„ skryte av. Vekta viste 72,8 kg, og opp 0,5kg. Som sagt er alt litt ute av rytme, ogsĂ„ mĂ„ltidene. Vi prĂžver Ă„ vĂŠre strenge i heimen med faste mĂ„ltider, men likevel blir det litt kos nĂ„r alle er hjemme. Da er det vanskelig for mor Ă„ stĂ„ i mot. Men, men...🙄

Vi satser pÄ at denne uka blir bedre.

Lykke til videre, jenter!

 

_____________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                  Uke 11: 72,7 kg (-0,7kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                  Uke 12: 72,3 kg (-0,4kg) 

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                  Uke 13: 72,8 kg (+0,5kg)     

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                 

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)

Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)

 Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)

Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)

Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)

Uke 10: 73,3 kg (+0,3)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

God pĂ„ske, jenter!🐣

Her bestĂ„r dagene av familiekos og turer i det fine vĂŠret. Var egentlig fint med en regnvĂŠrsdag i dag sĂ„nn at jeg fĂ„r gjort litt i huset😏

Vekten i gĂ„r viste 71,7 kg sĂ„ nĂ„ var det ned 1,1 kg for sist uke. Det gĂ„r opp og ned her om dagen😂 Men det viktigste er vel at totalen pĂ„ sikt er ned. 
 

Hvordan gÄr det med dere andre? Har dere falt helt av alle sammen?

_____________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                  Uke 11: 72,7 kg (-0,7kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                  Uke 12: 72,3 kg (-0,4kg) 

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                  Uke 13: 72,8 kg (+0,5kg)     

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                  Uke 14: 71,7 kg (-1,1kg)

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)

Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)

 Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)

Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)

Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)

Uke 10: 73,3 kg (+0,3)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei.

NĂ„ fĂžler jeg meg ganske alene her inneđŸ„ș Har dere gitt helt opp, jenter?

Ny veiing pĂ„ meg og ingen endring. StĂ„r bom fast pĂ„ 72,7 kg. Kan kanskje vĂŠre glad for at det ikke er opp, men er ganske irritert pĂ„ meg selv. SĂ„ nĂŠr Ă„ bikke under 70 kg, og sĂ„ tuller jeg det til med en is her og en bolle der😡 Er det verdt det? 
____________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                  Uke 11: 72,7 kg (-0,7kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                  Uke 12: 72,3 kg (-0,4kg) 

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                  Uke 13: 72,8 kg (+0,5kg)     

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                  Uke 14: 71,7 kg (-1,1kg)

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)                  Uke  15: 71,7 kg (0kg)

Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)

 Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)

Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)

Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)

Uke 10: 73,3 kg (+0,3)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei, har vĂŠrt borte litt. Korona tilvĂŠrelsen funker sĂŠrs dĂ„rlig pĂ„ meg og matrutinene. Er helt ute Ă„ kjĂžrer. Har tenkt pĂ„ dere, men pĂ„ska og vekene med heimekontor, heimeskule og stort sett heimetilvĂŠrelse krevande sitt. Heldigvis sĂ„ bur vi landelig med uttallige fjell og turmuligheter. Har vĂŠrt aktiv pĂ„ den fronten men og aktiv til og fra kjĂžleskapet 😅😆 gruer meg til veging i morgen. Trur vekta bare gĂ„r oppover. Psyker meg opp til Ă„ sette igang fastespisingen igjen. Veit det funker, mĂ„ bare inn i rutiner igjen. 

Tvi,tvi Mio, hold ut, evt sĂ„ kan du kjĂžre pĂ„ med ein egg kur😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ny uke, nye muligheter☀
Vekten i dag viste 70,5 kg, og jeg er superhappy med en nedgang pĂ„ 1,2 kg fra sist uke. Noe har lĂžsnet til tross for is hver dag🙈 Var inne pĂ„ tanken med eggfaste, men synes sĂ„nne drastiske kurer er vanskelig nĂ„r barna er hjemme. Er redd for Ă„ pĂ„virke dem, spes. siden eldstejenta har en historie med spiseforstyrrelse. 
 

Er nĂ„ utrolig klar for Ă„ tippe under 70 tallet, og jobber mot det. Jeg har fĂ„tt en del kommentarer pĂ„ vekttapet den siste tiden, sĂ„ det begynner nok Ă„ syns. Ser det ikke sĂ„ godt selv, men gĂžy og ekstra motiverende nĂ„r andre gjĂžr det😊

Men is har dessverre blitt min guilty pleasure🙊

HĂ„per det gĂ„r bra med deg, Glajenta79. Ser ut til at det bare er oss to igjen her inne😉

____________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                  Uke 11: 72,7 kg (-0,7kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                  Uke 12: 72,3 kg (-0,4kg) 

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                  Uke 13: 72,8 kg (+0,5kg)     

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                  Uke 14: 71,7 kg (-1,1kg)

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)                  Uke  15: 71,7 kg (0kg)

Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)                  Uke 16: 70,5 kg (-1,2kg)

 Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)

Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)

Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)

Uke 10: 73,3 kg (+0,3)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Wow, sĂ„ herlig med1,2 kg ned da😁 Gratulerer, du fortjener enda en is altsĂ„. Imponert👍 SkjĂžnner at du ikkje vil hive deg pĂ„ eggfaste nĂ„r du har erfaring med spiseforstyrrelser i hus. Du kan bare ta deg en is istede, det funker tydeligvis😂 Ja det var ikkje rare aktiviteten her inne, men godt det var Ned 20 i 2020, vi har no litt tid pĂ„ oss. Og forhĂ„pentlig dukker det opp igjen noen etterkvart.  

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vekt i dag 72,6 kg. Ned 1,1 fra forrige mandag. Godt fornÞyd med det og hÄper Ä sjÄ 71 tallet neste veke. I dag skal minsta pÄ skulen igjen og ho gleder seg stort til Ä treffe vennene igjen. Eg synes ogsÄ det er godt at ho skal tilbake pÄ skulen, for det er ikkje til Ä legge skjul pÄ at det har blitt mykje ipad som underholdning nÄr vi er opptatt med jobb. SÄ endelig litt tilbake til normalen. Krysser fingrer og tÊr for at det gÄr bra. 

Ha ei fin veke alle sammen😎

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ bra, Glajenta! Vi kan klappe oss selv pĂ„ skulderen for Ă„ holde utđŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ» NĂ„ er det ikke lenge til vi ser 60-tallet😁

Er enig med deg at det er godt at «normalen» begynner Ä komme tilbake. Yngstejenta mi startet i barnehagen forrige uke, og mÄ innrÞmme at det var litt deilig. OgsÄ for henne. Har vÊrt, og er, er en tÞff periode for alle med hjemmekontor, hjemmeskoler og hjemmebarnehage. Mye Ä sjonglere pÄ en gang. 
men sĂ„ lenge vekta sakte, men sikkert beveger seg nedover, er jeg happy😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kan jeg leke med dere? Jeg skal ned 20 i lÞpet av 2020. Jeg er 43, 160 og runda 82 nÄ. For meg er dette med hjemmekontor en glimrende mÄte Ä ta grep pÄ. Til vanlig reiser jeg mye i jobb og lever ustabilt liv, men nÄ kan jeg styre mÄltidene mine selv og ta tak i forhold til inntak. StÞrste utfordring er at jeg er opptatt av mat. Jeg liker Ä spise. Og jeg spiser nÄ jeg kjeder meg. Reise er en god grunn til Ä spise, men nÄr jeg begynte i ny jobb med mer reising sÄ ble det ikke sÄ bra. :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 timer siden, Selena skrev:

Kan jeg leke med dere? Jeg skal ned 20 i lÞpet av 2020. Jeg er 43, 160 og runda 82 nÄ. For meg er dette med hjemmekontor en glimrende mÄte Ä ta grep pÄ. Til vanlig reiser jeg mye i jobb og lever ustabilt liv, men nÄ kan jeg styre mÄltidene mine selv og ta tak i forhold til inntak. StÞrste utfordring er at jeg er opptatt av mat. Jeg liker Ä spise. Og jeg spiser nÄ jeg kjeder meg. Reise er en god grunn til Ä spise, men nÄr jeg begynte i ny jobb med mer reising sÄ ble det ikke sÄ bra. :) 

Det mĂ„ vel gĂ„ fint😃 Velkommen skal du vĂŠre. Litt frafall her i det siste, sĂ„ litt friskt pĂ„gangsmot er nok sunt. 

Fint om du fÄr brukt koronatida til Ä etablere nokre rutiner i matveien. Sikkert lurt Ä planlegge litt enkel reisemat til jobben tar seg opp. Kontroll pÄ Matinntaket er jo den viktigste faktoren for Ä lykkes med vektnedgang. 

Eg veg meg pÄ mandager og rapporterer da, ellers prÞver eg Ä fÞlge 16:8 periodisk faste prinsippet. Startet pÄ 80 kg i januar, er no rundt 72 kg, men har slitt litt med rutinene i koronatidene, men er no begynt Ä komme i siget igjen. 

MĂ„tte du lykkes med Ă„ nĂ„ dine mĂ„l. Tvi,tvi👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei, Selena.😀

Klart du kan vĂŠre med oss! Her inne har det, som Glajenta sier, vĂŠrt litt frafall. Men vi er to som klorer oss fast.

Jeg er 44 Är, startet pÄ 80kg i januar, og er nÄ rundt 71kg. Er, som deg, ei som spiser; kjedespiser, trÞstespiser, kosespiser osv. FÞlger nÄ lavkarbo med periodefaste. Veier meg fredag og rapporterer her. 
Synes koronatiden og hjemmekontor har vÊrt/er utfordrende i forhold til mat. Vanskelig Ä takke nei til is, vafler og «kos» som resten av familien unner seg. Vi er mye pÄ tur og det er alltid noe godt i sekken. 
Har ME, noe som gjÞr at trening blir vanskelig, men prÞver Ä opprettholde aktivitet gjennom turer.

Velkommen til oss! Og lykke til pĂ„ veien mot et lettere liv.😃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da var veiedagen her igjen, og vekta viste 71,3 kg (opp 0,8 kg)đŸ„Ž

Jeg sliter fortsatt med hjemmesituasjon, og veien er kort til kjÞleskapet. Men erfaringene mine de siste mÄnedene er at det gÄr litt opp og ned, og at det kan vÊre flere Ärsaker til litt oppgang. Likevel var det dritt og ikke se 69-tallet i dag.

Nye muligheter venter neste uke😉

____________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                  Uke 11: 72,7 kg (-0,7kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                  Uke 12: 72,3 kg (-0,4kg) 

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                  Uke 13: 72,8 kg (+0,5kg)     

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                  Uke 14: 71,7 kg (-1,1kg)

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)                  Uke  15: 71,7 kg (0kg)

Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)                  Uke 16: 70,5 kg (-1,2kg)

 Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)                 Uke 17: 71,3 kg (+0,8kg)

Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)

Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)

Uke 10: 73,3 kg (+0,3)

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Logg inn for Ă„ kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...