GĂ„ til innhold

Ned 20 i 2020😳


Anbefalte innlegg

Jaja, sÄnn er det av og til. Og heimetilvÊrelsen er definitivt utfordrende. Bedre resultat neste veke.

Det viktigste er ikkje Ă„ stresse, vi er knapt begynt pĂ„ mai mĂ„ned og 2020 har mange mĂ„nder igjen enda. Og tenk pĂ„ kor du var i starten av Ă„ret. Mange kilo siden det😉 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vekt i dag tidleg 72,7 kg, vekt i kveld 72,6 kg😅 sĂ„ i utgangspunktet gikk eg opp 100g sida forrige mandag. Men trur eg konkludera med at eg stĂ„r pĂ„ stedet hvil. Ikkje uventa egentlig, gikk pĂ„ ein sjokoladesmell i helgađŸ€Ș😬 jaja, ny veke og nye muligheter. Var pĂ„ en 50 min utetrening i dag. 20 min kondisjon og 20 min styrke. Trudde eg hadde fĂ„tt astma pĂ„ kondisjonsĂžktađŸ˜« har utvilsomt forbedringspotensiale der😆 Lykke til med ny veke damer.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

😂😂 Fra bĂ„nn er det bare en vei😂😂

Synes du er utrolig flink. Litt pÄ stedet hvil mÄ man regne med nÄr man har gÄtt ned sÄpass mye som vi har. VektplatÄer er vel ganske vanlig. Vi fÄr bare holde ut, sÄ gÄr det nok sakte men sikker nedover.

Lykke til med ny uke😃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da var det ny veiedag! Ble i dag fordi jeg vet at morgendagen blir hektisk. Vekta viste 70,0 kg noe som betyr ned 1,3 kg fra sist uke. Skal si det gĂ„r opp og ned, men hovedsaken er at totalen er ned😊 Er selvfĂžlgelig strĂ„lende fornĂžyd med det, og hĂ„per Ă„ se 60-tallet neste uke. Kan nĂ„ feire at 10 kg er borte!🇳🇮

Lykke til med dere, jenter!😃

____________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                  Uke 11: 72,7 kg (-0,7kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                  Uke 12: 72,3 kg (-0,4kg) 

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                  Uke 13: 72,8 kg (+0,5kg)     

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                  Uke 14: 71,7 kg (-1,1kg)

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)                  Uke  15: 71,7 kg (0kg)

Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)                  Uke 16: 70,5 kg (-1,2kg)

 Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)                 Uke 17: 71,3 kg (+0,8kg)

Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)                  Uke 18: 70,0 kg (-1,3kg)

Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)

Uke 10: 73,3 kg (+0,3)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Mio: SĂ„ fantastisk herlig!!! Gratulerer med 10 kg mindre. Du er super flink altsĂ„đŸ€—đŸ‘ŒđŸ‘ sikker pĂ„ at det lyser eit 6 tall pĂ„ vekta di neste veke. 

Ă…Ă„Ă„Ă„ sĂ„ gla eg blei pĂ„ dine vegne. Du fortjener eit glass bobler altsĂ„ đŸ„‚đŸŸ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bra jobba, Glajenta79!😃 600g er jo kjempebra. Alltid litt nedtur Ă„ ikke se mĂ„let, men jeg prĂžver Ă„ tenke at sakte ned er varig ned😉
Ny veiedag for meg i dag! Vekten viste 70,1 kg, og opp 0,1. Ser det som at jeg stÄr stille. Litt kjedelig Ä ikke se 60-tallet denne uka, men begynner Ä se et mÞnster. MÄlet nÄ er Ä se 60-tallet fÞr sommerferien. 
Jeg begynner nĂ„ Ă„ trives i egen kropp, noe som er en god fĂžlelse. Lenge siden jeg har gjort det.😎 
 

Lykke til med resten av uka!😊

__________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                  Uke 11: 72,7 kg (-0,7kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                  Uke 12: 72,3 kg (-0,4kg) 

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                  Uke 13: 72,8 kg (+0,5kg)     

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                  Uke 14: 71,7 kg (-1,1kg)

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)                  Uke  15: 71,7 kg (0kg)

Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)                  Uke 16: 70,5 kg (-1,2kg)

 Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)                 Uke 17: 71,3 kg (+0,8kg)

Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)                  Uke 18: 70,0 kg (-1,3kg)

Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)                  Uke 19: 70,1 kg (+0,1kg)

Uke 10: 73,3 kg (+0,3)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Mio:Ja det er vel noke med sakte ned, varig ned. Du hadde jo et stort hopp veka fĂžr, og du er jo heile 10 kg lettare en i januar, sĂ„ det er veldig bra jobba👍

Her gĂ„r eg nesten Ă„ ergrer meg over st det er 17 mai i morgen. For det betyr koldtbord og kaker pĂ„ menyen. Skal prĂžve Ă„ holde meg pĂ„ matta i matveien, men litt utskeiing er eg redd det blir. Litt kjipt Ă„ ha veiedag mandag etter 17 mai liksomđŸ˜«đŸ˜†

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Veiedag i dag, ned 600 gram. Har gÄtt ned 3,6 kilo siden start. 

Har et kne som krangler sÄ jeg har mÄttet gi opp trimturene mine som jeg bruker Ä gÄ, det er for mye nedoverbakke, like mye oppover, men kneet liker det ikke. GÄr over pÄ to halvtimes turer i flatt lende i stedet pr dag. Se om det blir bedre nÄr jeg blir lettere.. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 18.5.2020 den 13.12, Selena skrev:

Veiedag i dag, ned 600 gram. Har gÄtt ned 3,6 kilo siden start. 

Har et kne som krangler sÄ jeg har mÄttet gi opp trimturene mine som jeg bruker Ä gÄ, det er for mye nedoverbakke, like mye oppover, men kneet liker det ikke. GÄr over pÄ to halvtimes turer i flatt lende i stedet pr dag. Se om det blir bedre nÄr jeg blir lettere.. 

Gtatulerer med flott nedgang😃 Du er pĂ„ riktig spor, og viktig Ă„ lytte til kroppen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei, jenter!

SĂ„ flinke dere er!đŸ‘đŸ» Ned er ned!😉

Sist uke ble det ikke veiing pĂ„ meg. Langhelgen ble brukt pĂ„ sommerstedet og der har jeg ikke vekt. Denne uka stĂ„r jeg bom stille. Ingen oppgang, ingen nedgangđŸ„Ž Har nok truffet et vektplatĂ„ sammen med at jeg nok ikke er sĂ„ streng lengre. Skulle gjerne vĂŠrt under 70 kg fĂžr ferien. Tenker at det hadde vĂŠrt fint Ă„ stabilisert seg der i sommer, og tatt de siste 5-10 kg etter ferien.  Vi fĂ„r se hva som skjer😉

Lykke til denne uka, jenter!☀

__________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)                  Uke 11: 72,7 kg (-0,7kg)

Uke 2: 77,5 kg (-0,7kg)                  Uke 12: 72,3 kg (-0,4kg) 

Uke 3: 76,8 kg (-0,7kg)                  Uke 13: 72,8 kg (+0,5kg)     

Uke 4: 75,1 kg (-1,7kg)                  Uke 14: 71,7 kg (-1,1kg)

Uke 5: 74,7 kg (-0,4kg)                  Uke  15: 71,7 kg (0kg)

Uke 6: 74,6 kg (-0,1kg)                  Uke 16: 70,5 kg (-1,2kg)

 Uke 7: 74,2 kg (-0,4kg)                 Uke 17: 71,3 kg (+0,8kg)

Uke 8: 73,5 kg (-0,7kg)                  Uke 18: 70,0 kg (-1,3kg)

Uke 9: 73,0 kg (-0,5kg)                  Uke 19: 70,1 kg (+0,1kg)

Uke 10: 73,3 kg (+0,3).                  Uke 20/21: 70,1 kg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vekt i gĂ„r 71,2 kg. -300 g denne gangen ogsĂ„. SĂ„ klar for Ă„ komme under 70 kg, men det er bare i toppen og ikkje kroppenđŸ€” Jaja, fĂ„r bare holde ut, i teorien vil eg vĂŠre under 71 kg neste mandag om eg fortsett i samme duren. Det hadde sjĂžlvsagt vore veldig kjekt med eit nytt tall pĂ„ vekta. SĂ„ fĂ„r bare bite tenna sammen og unngĂ„ fristelser og utskeielser sĂ„ mĂ„ det vel lĂžsne litt ekstra. Ha ei fin veke damer, hĂ„per dere vil hjelpe til Ă„ holde trĂ„den oppe gjennom sommeren sjĂžlv om ein tar sommerferie😅 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ned 500 gram til tross for bÄde litt vin og snacs i pinsa, men det var kalkulert inn. Ble ikke veiing i gÄr, fordi jeg hadde ikke vekta med pÄ hytta. SÄ da veier jeg tirsdager fremover. NÄ har jeg gÄtt ned 5,1 kilo siden start og er ned en stÞrrelse. Pushe pÄ videre :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Glajenta79 skrev:

Vekt i gĂ„r 71,2 kg. -300 g denne gangen ogsĂ„. SĂ„ klar for Ă„ komme under 70 kg, men det er bare i toppen og ikkje kroppenđŸ€” Jaja, fĂ„r bare holde ut, i teorien vil eg vĂŠre under 71 kg neste mandag om eg fortsett i samme duren. Det hadde sjĂžlvsagt vore veldig kjekt med eit nytt tall pĂ„ vekta. SĂ„ fĂ„r bare bite tenna sammen og unngĂ„ fristelser og utskeielser sĂ„ mĂ„ det vel lĂžsne litt ekstra. Ha ei fin veke damer, hĂ„per dere vil hjelpe til Ă„ holde trĂ„den oppe gjennom sommeren sjĂžlv om ein tar sommerferie😅 

Det er en sunn nedgang. Man vil jo helst gÄ ned kilosvis hver uke, men det er ikke realistisk. GÄr man rolig ned Þker sjansen for at man holder vekta etterpÄ. Ä Se pÄ smÞrpakker er lurt. 300 gram er mye smÞr. :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer, jenter!đŸ‘đŸ» SĂ„ flinke dere har vĂŠrt. Det er gĂžy Ă„ se at tallet pĂ„ vekta blir lavere og lavere.

Hos meg viste vekta 69,8 kg i dag.
Bare ned 300 g, men endelig ser jeg 60-tallet!!đŸ„ł

Jeg vil gjerne fortsette i gruppa her i sommer☀GĂ„r saktere med nĂ„, og motivasjonen gĂ„r opp og ned. Tror derfor Ă„ mĂžte opp her vil holde meg pĂ„ matta i sommer. Rart dette; men det er mye lettere Ă„ gĂ„ opp enn nedđŸ„Ž

__________________________________________________

Start: 80 kg

Uke 16: 70,5 kg (-1,2kg)

Uke 17: 71,3 kg (+0,8kg)       

Uke 18: 70,0 kg (-1,3kg)

Uke 19: 70,1 kg (+0,1kg)

Uke 20/21: 70,1 kg

Uke 22: 69,8 kg (-0,3kg)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei allesammen.

Kan jeg fĂ„ bli med i gjengen deres? Det virker som om det ikke er sĂ„ mye aktivitet pĂ„ formuene...? Her ser jeg dere har komentert stĂžtt og stadig 🙂 Jeg Ăžnsker ned nĂŠrmere 25kg, men hĂ„per jeg kan gjĂžre ferden sammen med dere 🙂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Trine skrev:

Hei allesammen.

Kan jeg fĂ„ bli med i gjengen deres? Det virker som om det ikke er sĂ„ mye aktivitet pĂ„ formuene...? Her ser jeg dere har komentert stĂžtt og stadig 🙂 Jeg Ăžnsker ned nĂŠrmere 25kg, men hĂ„per jeg kan gjĂžre ferden sammen med dere 🙂

Hei, Trine!

Klart du kan det! Vi er ikke hyperaktive her heller, men sjekker inn en gang i uka eller sÄ for Ä registrere vekt. Vi har hver vÄre veiedager sÄ bare Ä finne dagen som passer for deg, og hive deg pÄ. 
Selv er jeg godt i gang med nedgang. Startet her pĂ„ 80kg i januar (var egentlig oppe i 84/85🙈fĂžr det). Har nĂ„ endelig tippet under 70kg. Er strĂ„lende fornĂžyd, og merker det godt pĂ„ klĂŠr, form og selvbildet. MĂ„let var opprinnelig 60 kg, men tenker nĂ„ Ă„ stabilisere meg pĂ„ 65 kg. De siste kiloene har vĂŠrt seige, men jeg gir meg ikke😉

Lykke til med veien mot et lettere liv! Og velkommen til vĂ„r lille gruppe💜 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Trine skrev:

Hei allesammen.

Kan jeg fĂ„ bli med i gjengen deres? Det virker som om det ikke er sĂ„ mye aktivitet pĂ„ formuene...? Her ser jeg dere har komentert stĂžtt og stadig 🙂 Jeg Ăžnsker ned nĂŠrmere 25kg, men hĂ„per jeg kan gjĂžre ferden sammen med dere 🙂

Vi mĂ„ jo inspirere og motivere kvarandre, sĂ„ velkommen skal du vĂŠre😊 Startet og i januar pĂ„ 80 kg og higer etter Ă„ komme under 70, gĂ„r i sneglefart, sĂ„ prĂžver Ă„ smĂžre tĂ„lmodigheten. 

Lykke til. Bare Ă„ finne veiedag og starte rapporteringen. Vi heier pĂ„ deg😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, MIO MIN MIO skrev:

Hei, Trine!

Klart du kan det! Vi er ikke hyperaktive her heller, men sjekker inn en gang i uka eller sÄ for Ä registrere vekt. Vi har hver vÄre veiedager sÄ bare Ä finne dagen som passer for deg, og hive deg pÄ. 
Selv er jeg godt i gang med nedgang. Startet her pĂ„ 80kg i januar (var egentlig oppe i 84/85🙈fĂžr det). Har nĂ„ endelig tippet under 70kg. Er strĂ„lende fornĂžyd, og merker det godt pĂ„ klĂŠr, form og selvbildet. MĂ„let var opprinnelig 60 kg, men tenker nĂ„ Ă„ stabilisere meg pĂ„ 65 kg. De siste kiloene har vĂŠrt seige, men jeg gir meg ikke😉

Lykke til med veien mot et lettere liv! Og velkommen til vĂ„r lille gruppe💜 

Tusen takk 🙂

SÄ flink du har vÊrt, hÄper jeg er like flink.

Jeg har akkurat startet sÄ er veldig spent.

Har valgt drop in kurs av helsemessige Ă„rsaker. PĂ„ fĂžrste innveings dag veide jrg 75,9, men jeg var  oppe i 77,2 uka fĂžr 🙂

Veldig overrasket over all maten jeg skal fÄ i meg. Men jeg sliter litt med Ä skjÞnne mattabellen, hva er ja grÞnnsaker liksom?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Logg inn for Ă„ kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...