Krølle Skrevet Januar 30, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2022 Hei, trenger motivasjon til å holde meg fornuftig i forhold til kost og mosjon. Hadde vært hyggelig med en chat her der vi motiverer hverandre for å være tro mot bestemmelsen om varig endring. Jeg vet jeg ville ha blitt fornøyd om jeg kunne klare mellom 7 og 10 kilo før juli. Er du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrideToBe Skrevet Januar 30, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2022 Hei Krølle. JA, jeg er definitivt med💪 Jeg skal gifte meg til sommeren, og må ned rundt 10kg for at brudekjolen skal sitte fint. Hva slags plan har du for å nå målet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krølle Skrevet Februar 7, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2022 Hei, beklager sent svar! Ble noe som kom i veien. Jeg skal prøve å ha "en enkel plan". Jeg er ikke en naturlig trimmer, men er glad i å gå tur. Så satser på 10 000 skritt for dag. - og jeg måler alt av matinntak. Har klart 3 kg siden 2. juledag. Men det er ikke like lett nå etter 6 uker Så spennende med bryllup! Hva gjør du av innsats? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå