Gå til innhold

Klarer ikke å slanke meg


Gjest odalouise

Anbefalte innlegg

Gjest odalouise

Ja, så er det pån igjen. Jeg melder meg inn i slankeklubben, handler inn etter oppskrifter fra Grete Roede kokebok og setter i gang. Mannen min syntes maen er ok men så er det ungene da. De orker ikke denne maten. Nei, nå begynner jeg igjen. Jeg har tusen unnskyldninger for ikke å slanke meg. Fordi jeg TRENGER MOTIVASJON. Skal i bryllup i Barcelona medio juni. Vil så gjerne gå ned 10 kilo men HVORFOR er det så vanskelig. Har jo meldt meg inn på treningstudio og alt så HVORFOR har jeg ikke vilje? Jeg hater at jeg småspiser men jeg gjør det uansett. Fødte en datter for nøyaktig 7 måneder siden og klarer ikke å bli kvitt de ekstra kiloene som fulgte med gaviditeten. Jeg må ned først og fremst 10 kilo. Jeg trenger et spark i ræva - hvem kan sparke meg hardt nok til at jeg når mitt mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Du kan sparke deg selv! Og så kan vi her hjelpe deg :(

 

Ta en titt under "Motiver meg!" - der er det mange grupper som jobber mot samme mål, og som motiverer hverandre - kanskje du finner noen der som har samme mål som deg?

 

Jeg har selv hatt store problemer med å finne motivasjonen over lengre tid, men fant den altså her på Vektklubben (eller, jeg fikk i alle fall hjelp til å beholde motivasjonen over tid, og det er jo det som teller).

 

Lykke til!! Dette klarer du fint :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna
Mannen min syntes maen er ok men så er det ungene da. De orker ikke denne maten.

 

Hva er det de ikke liker med GR maten? Her i huset har de tre barna alltid spist GR mat som ikke er annet en hva som er anbefalt som sunn kost (grovt brød, deilig pålegg, melk, juice, mye frukt, bær og grønnsaker, nøtter, rent kjøtt, fisk og sjømat og drikke mye vann). De skal jo ikke redusere kalorimengden og kan spise av hjertets lyst.

 

Jeg synes den største gevinten med GR opplegget er at det er et livslangt prosjekt med sunn og helsebringende mat og at barna forhåpentligvis får med seg sunne matvaner hjemmefra. Det er bare vi voksne som eventuelt vil redusere kalorimengden iforhold til behovet - og dermed gå ned i vekt. Våre har alltid spist denne kosten, de er vi voksne som har spist for få og store måltider og dermed redusert forbrenningen og spist for mange kalorier og gått opp i vekt.

 

Her er barna ivrige etter å bli med på turer og sanke gullepler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Jeg tror du kunne hatt stor glede og nytte av å lese "Dr.Phil Mc Graw - aldri mer vektproblemer" - Den ga meg fantastisk mye hjelp!!! Men du kan ikke bare lese den, du må faktisk gjøre det som står i den og! Men det er vel ikke noe problem? Det er uansett ditt valg. Tenk gjennom hvilket mål du har. Er det å gå ned i vekt til bryllupet? Eller er det å gå ned i vekt og holde seg der? Tenk gjennom alle valg du tar i løpet av dagen; "Vil dette valget føre meg til målet mitt?"

Jeg lånte denne boken på biblioteket :(

 

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...