Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

Au -auuuu! Du behøvde ikke sparke så hardt da korsa!! hahahaha! Jada - jeg skal gå............. Grå himmel, det snør........ joda jeg får så fryktelig lyst til å ut og gå.... :P Men jeg må jo gjøre det nå så jeg har noe å rapportere senere i dag. ;)

 

Takk for tipset korsa - men mine foretrekker det dyre Hill's spesialforet som vi bare får kjøpt hos veterinær.....! Den ene får UD-for pga urinstein, den andre CD og da må den den tredje også finne seg i å få det samme...... Orker ikke 3 forskjellige - da må jeg bygge båser for at de ikke skal stjele mat av hverandre! :)

 

Ha en fortreffelig dag - håper dere ikke skal ut å fly.. det kan bli vanskelig nå!

 

 

Klem Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Unnskyld, da, Lubina, men hjalp det, til tross for ruskevær?

 

Ja, nå er dagens balance økt gjennomført. Ja, ebelle, her har jeg virkelig funnet min treningsform. Jeg er desseverre arvelig belastet med en kropp som i utgangspunktet har masse ondter, nakke, skuldre, rygg, hofter, knær,- ja you name it. Det har i maaaaangen år vært min unnskylding for ikke å trene?!?! Nå, etter 3 månder med body balance 3 ganger i uken, har jeg hatt et utrolig resultat, og alt skjer bevegelser som passer meg og min kropp,- også funker det!!! Kan det bli bedre?!? ;).

 

I morgen får jeg ta en hvile dag. Jeg kjenner at musklene er skikkelig såre i dag. Det har vært et hardkjør denne uken. Det blir jo tur da, men ikke så lang.

 

Kos dere i kveld!

 

Klem fra Korsa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld' date=' da, Lubina, men hjalp det, til tross for ruskevær?

 

 

Klem fra Korsa [/quote']

 

Ehh.h. - nei. Men jeg har ikke sittet i ro da...... :P Skulle bare rydde litt før jeg skulle ut og gå.......... endte opp med full ommøblering! Latet som jeg var "Super-woman" og flyttet tunge møbler rundt omkring og fra et rom til et annet! :eek: Det er kjempesmart å prøve det alene med dårlig rygg - veldig spennende! :) Idioti, spør du meg. Men jeg tror det har gått bra - ihvertfall bra igjen i morra..... ;)

 

 

Ha en fin kveld!

 

 

Klem Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjenner til det der, Lubina! Sånn "Super-women" syndrom tror jeg er ganske utbredt. Det verste er jo at vi aldri lærer :eek:.

 

Håper du ikke får lide alt for mye for flyttesjauen i dag!

 

Det er litt mer vår i dag, ebelle, fuglene har ihvertfall bestemt seg. De kvitrer som bare det, men det er fremdeles veldig kaldt på morningen her hos oss. Ble det noen jogge-tur på deg, eller ......?

 

Noen andre som har trent/gått turer i det siste?

 

Jeg har vært ute å gått en god tur med tassen. Tar en runde i kveld også, men bortsett fra det skal jeg hvile meg.

 

Leste litt på sidene til Oprah Winfrey (http://www.oprah.com). Hun har masse innlegg på kost og trening. Hun sier selv at hun ikke kan fordra å trene, det er det verste hun vet. Hver morning klager hun på at hun ikke vil, mens hun gjør seg klar. Men hun trener - hver dag, fordi hun vet at gevinsten er så stor og at dette er bare noe hun MÅ gjøre. Det tar henne 7 minutter ut i treningsprogrammet (hver dag) før hun syns det er OK. Selv sier hun "this is what we call dicipline". Vel,- hvis Oprah kan,- kan jeg óg ;).

 

Ha en FLOTT dag, alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det dårlig med trening. Jeg har pådratt meg et eller annet som kroppen ikke liker og fått feber og greier. Søren og!! Kroppen er helt tom for krefter så er nok bare å ta noen hviledager dessverre....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse trøst og støtte kommer ilene herfra til deg. Det er jo ikke så lenge siden jeg lå rett ut, utålmodig som bare det...!

 

Pakk deg godt inn, finn en god myk pute, kanskje litt lesestoff??, en appelsin, litt varm drikke... Si til alle i huset at du trenger masse omsorg og kjærlighet sånn at du kan komme deg raskt.

 

GOD BEDRING ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jeg kjenner til det der, Lubina! Sånn "Super-women" syndrom tror jeg er ganske utbredt. Det verste er jo at vi aldri lærer :eek:.

 

Håper du ikke får lide alt for mye for flyttesjauen i dag![/quote']

 

Fikk litt støkken når jeg stod opp i dag! :eek: Ryggen var absolutt ikke god. Men jeg dro på trening. Tok det litt forsiktig på tredemøllen, kjente at det var smart. Pratet med treneren og han sa det var bare å trene, skulle bare kutte ut et apparat som var tøffest for korsryggen. Og det gikk kjempebra - har mindre vondt i ryggen nå faktisk! Fikk "bare" 1,9 trimpoeng, men det er jeg veldig fornøyd med - pleier å få 2,2.

 

Leste litt på sidene til Oprah Winfrey (http://www.oprah.com). Hun har masse innlegg på kost og trening. Hun sier selv at hun ikke kan fordra å trene' date=' det er det verste hun vet. Hver morning klager hun på at hun ikke vil, mens hun gjør seg klar. Men hun trener - hver dag, fordi hun vet at gevinsten er så stor og at dette er bare noe hun MÅ gjøre. Det tar henne 7 minutter ut i treningsprogrammet (hver dag) før hun syns det er OK. Selv sier hun "this is what we call dicipline". Vel,- hvis Oprah kan,- kan jeg óg .

 

[/quote']

 

Haha! Du er inne på Oprah du også ja!!! ;) Me too!

 

Nå er ikke Oprah mitt største forbilde mht til slanking - hun har gått mye opp og ned..........og opp. Det har jo jeg også da men........... :P

 

Håper du blir fort frisk igjen ebelle! Ta i bruk alle gode kjerringråd! Honning, C-vitaminer, aloe vera osv. og slapp av så godt du kan! God bedring!

 

Ha en fin fredag! Går det bra med dere andre?

 

 

Klem Lubina - "Super-woman".......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare sånn passe småfornøyd med dagen så langt. Tok ikke joggesko til jobben i dag, oppdaget fort at støveletter m/hæler (joda, ville bare være litt fin siste dagen før påskeferien) ikke egner seg til å gå RASKE timesturer med.

 

Hadde det ikke vært for denne tråden, så ville jeg vel fortsatt å være sånn mellomfornøyd med dagen, men etter å ha oppdatert meg på dere og trim her fikk jeg LYST til å sykle en tur!! Så nå logger jeg kjapt av, og tar 40 min på sykkelen. Godt å ha et sted man kan hente litt inspirasjon.

Etter den økten kan jeg nok si jeg er MEGET fornøyd med dagen!

 

Ønsker dere alle en GOD OG AKTIV PÅSKEFERIE! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innpå som kjappest på fredags-kvelden :).

 

Så FLOTT, Lubina, at du til tross for ryggen kom det på trening, og ikke minst SUPERT at det gav deg en positiv opplevelse, og at "ondten" forsvant litt. Det kan vel igrunnen ikke bli bedre!!!?!

 

Veldig artig at tråden kan være med på å insperere, Ilene. Håper du fikk en fin sykkel-økt.

 

Jeg vet jeg sa at jeg skulle ta en hvile dag i dag, men..... Det gjorde jeg altså IKKE. Jeg tok med meg datteren min i svømmehallen (var nok inspirert av "Hvalross i badedrakt... av merete28... morsomt innlegg - så ikke noen neseklype-menn, MEN de solgte neseklyper der, ha, ha ....... :P ). Fikk faktisk unnagjort 500 meter på 30 min. Så 15 min. i badstue med en appelsin og hårkur. DET var deilig det. Ganske fornøyd nå, og det frister til gjentakelse!

 

Ha en kos fredags-kveld, alle aktive trimmere ;)

 

Klem fra Korsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada,- nå har jeg nettopp kommet fra en MRL (mage, rumpe, lår) time på treningssenteret her hos meg. Det var litt vanskelig med den koreografien, jeg er ikke så flink på det, men det var moro! Fikk skikkelig puls og svettet til og med. Det er ikke ofte jeg trener til jeg svetter :eek:!

 

Nå skal datteren min og meg en liten kose-tur til by'n ;).

 

Har dere en fin lørdag?

 

Klem fra Korsa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så FLOTT' date=' Lubina, at du til tross for ryggen kom det på trening, og ikke minst SUPERT at det gav deg en positiv opplevelse, og at "ondten" forsvant litt. Det kan vel igrunnen ikke bli bedre!!!?!

 

[/quote']

 

Veldig fornøyd med det korsa! "Normalt" ville jeg brukt ryggen som grunn til å ikke trene.......... Så det holder ikke gitt!

 

Vet ikke om det blir noen aktiviteter i dag. Ønsker meg så inderlig litt sol! Skal hvertfall prøve å bade en hund eller to - da går det fort noen timer der. Det er jo en "slags" aktivitet...... ;)

 

Du er kjempeflink til å trimme da! Synd du ikke traff noen "neseklypemenn"! Hehehe! Artig tråd Merete lagde.

 

Ha en fin lørdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort innom for å rapportere!

 

Trosset det dårlige været og kom meg ut likevel! Blanding av snø/regn/vind og ........sølete........ stor trafikk der jeg gikk (på deler av runden), mye sprut fra stressede påsketurister!! Men pytt, pytt! Poenget er at jeg fikk sanket litt trimpoeng til tross for møkkaværet! :P

 

 

 

Klem Lubina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet inn fra tur jeg også. Gått en times deilig tur med vovsen og min kjære. Har planer om å ta litt Pilates senere i ettermiddag/kveld. I går ble det også en lang tur. Har fått 9.7 trimpoeng hittil denne uke. Forrige ble det bare fem. Skal klare 14 neste uke!!! Tror jeg, tralala - vet jeg tralala. Min erfaring viser at når jeg er på hytta blir det lange turer uansett vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*applaus*, *applaus*, *applaus*. Jeg syns vi er så FLINKE :P.

 

Her skal vi ikke ha noe av Janteloven. Den er totalt uvelkommen ;)! Fra nå av er det bare ANTI-JANTE.

 

Ha en god lørdags-kveld - Lets burn that fat :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javse, gnage, mumse,- å deilige epler, he, he .... :P. Jeg har javset til meg 24,9 trimpoeng denne uken. Melder meg inn som eplemonster, he, he.....

 

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en dobbeltøkt på senteret med 1 time styrke og 1 time balance. Litt støl, men deilig!

 

Planen for påske-uken er;

 

Mandag: lett arobic

Tirsdag: 1 time styrke + 1 time balance

Onsdag: Lang tur, min. 1 1/2 time

Torsdag: -

Fredag: -

Lørdag: 1 time styrke

Søndag: -

 

Håper jo at det blir noen lange gå-turer i løpet av påsken, men det får jeg ta som en bonus. Det er jo umulig å spå været på Vestlandet.

 

Ha en flott søndag i heimen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javse' date=' gnage, mumse,- å deilige epler, he, he .... . Jeg har javset til meg 24,9 trimpoeng denne uken. Melder meg inn som eplemonster, he, he.....

 

[/quote']

 

:eek: HÆ????? Nå tror jeg du har vært på epleslang!!! Hahaha! :P Jeg bruker sikkert 3 uker på det jeg! Ditt monster!! hehehe. Kjempeflink!

 

Jeg har flyttet på maaaaaase snø i dag! Gjorde en god gjerning - det har sin pris... ;) Det var den derre ryggen da......! Jaja, sikkert bedre igjen i morra...... Skrev et trimpoeng - aner ikke hvor riktig det blir. Står ikke snøflytting/hakke is...... på aktiviteter! :) Drømmer om å få til en liten tur i løpet av kvelden - får se hva det blir til. Skal hvertfall på senteret å trene i morgen og onsdag - det er det eneste som er sikkert enda.

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

 

Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempevær her jeg bor så i dag har det blitt en spasertur. Skal nok klare en til i løpet av dagen. Det ble ikke Pilates i går så jeg får ta meg i nakkeskinnet i dag. Det er utrolig behagelig trening. Håper jeg får fjerde eplet i dag. Alle monner drar.

Hvordan er formen Ebelle? Så du var blitt syk.

Ha en fin søndag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*applaus*' date=' *applaus*, *applaus*. Jeg syns vi er så FLINKE :).

 

Her skal vi ikke ha noe av Janteloven. Den er totalt uvelkommen :P! Fra nå av er det bare ANTI-JANTE.

 

Lets burn that fat.[/quote']

 

Janteloven? Hva er det? :D hehehe. Helt enig - liker den motsatte varianten MYYYYE bedre! Ja vi ER flinke!! Så er vi heldig som kan skryte så mye av oss selv og andre i gruppa da! Hjelper det vettu! ;)

 

 

 

Klem Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Det var den derre ryggen da......! Jaja' date=' sikkert bedre igjen i morra...... [/quote']

Tja, så var det den Pilatesen, da, Lubina ;)! Der jobber vi mye med styrke rygg og rotasjon. SUPERT for vondte rygger. Jeg LOVER! Eller kanskje instruktøren på treningssenteret ditt kan gi deg noen egne øvelser? Sånne rygger er en pest og plage. Det skulle vært reklamasjonsrett på dem......... :)

 

Du kan skrive snø-skuffingen din under "klippe gress". I boken gir det like mangen poeng.

 

Ja, her er det uhemmet, ubegrenset skryting! Applaus, bølgen og trampeklapp! Jo mer, desto bedre. OG - vi fortjerner virkelig hvert eneste ord!

 

Håper du får deg en god Pilates-trening i dag, Bibine. Det er nydelig trening!

 

Hvordan har du det, Ebelle?

 

Klem fra Korsa ANTI-JANTE :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja' date=' så var det den Pilatesen, da, Lubina ! Der jobber vi mye med styrke rygg og rotasjon. SUPERT for vondte rygger. Jeg LOVER! Eller kanskje instruktøren på treningssenteret ditt kan gi deg noen egne øvelser? Sånne rygger er en pest og plage. Det skulle vært reklamasjonsrett på dem.........

 

[/quote']

 

Hehe! :P Pilates ja......... Kanskje jeg får åpne den boka jeg har kjøpt.....? Eller gå inn å lese tråden din..........? Jeg vet jo forferdelig lite om Pilates.....Skal snakke litt med treneren i morgen. Reklamasjonsrett? Ja, det hadde vært supert! Men her er det nok bare dårlig "avl" hahaha! :) Familyproblem! Og det største problemet mitt er vel at jeg "later" som overfor meg selv at jeg har en super rygg....!;)

 

Takk for tipset om snømåkingen - da skal jeg gå inn og rette det.

 

 

Klem Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flinke dere har vært i helga!!! Jeg er imponert og bøyer meg i støvet!!

Jeg har vært på fjellet sammen med venner. Var jo skikkelig pjusk med feber onsdag og torsdag, men kom meg utover fredagen. Det tror jeg er en av fordelene av det nye, sunne livet mitt, kroppen får mer styrke til å motstå sykdommer og kan riste av seg de virusene som ikke er altfor alvorlige i alle fall!! Bra bonus fra treningen det?? ;)

Så i helga har jeg som sagt vært på fjellet. Pga dårlig vær så ble det ikke kjempelange turer, men for meg som ikke er skivant så har musklene fått strevd litt uansett. Og 9 trimpoeng tilsammen for turene i dag og i går får meg opp på 18 poeng denne uka, og med 3 treningsfrie dager pga feber så syns jeg det er kjempebra! :P Men det ble mye god mat og drikke i helga da....

La oss ta bølgen og trampeklapp og skryte enda litt mer av oss selv!!

Kjempeflinke er vi!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk meg en runde med Pilates-DVD'en i dag. Og fikk mitt fjerde eple. Ryggen er mye bedre, og jeg gjorde alle øvelsene i dag. De to første gangene var jeg litt forsiktig med noen av øvelsene.

Lubina - du må også prøve, det er kjempeartig. Spesielt dagen etterpå når alle magemusklene roper høylytt at de har kommet frem fra glemselen. Les Korsa sin tråd under trim og trening.

Korsa du er vel forbi treningsverkens dager. Du er råsprek. Imponert over innsatsen din.

Har fått 11½ trimpoeng denne uka og det er jeg fornøyd med.

Flott du ble så fort bra igjen Ebelle - ja, det gjør noe med immunforsvaret også å leve sunt.

Jeg drar til hytta i morgen så jeg er ikke blitt borte fra tråden selv om det kanskje blir noen dager jeg ikke skriver. Håper vi har masse trim å rapportere til hverandre etter påske.

Stor klem fra Bibine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble over en time på treningssenteret i dag! 30 min på tredemølle og 40 minutter styrke. Til tross for ryggen gikk det ganske greit. Og den følelsen etter dusjen - ut i det nydelige været - ja den kan ikke beskrives. Satt 45 min i solveggen og bare nøt den herlige følelsen. Stor var overraskelsen da jeg så et veldig klart skille etter så kort tid.... :eek: Må nok leite fram solkremen ja!

 

Noen i familien har "truet" med å komme innom meg i morgen kl, 06.45 for å dra på morgensvømming....... :eek: Jeg kommer sikkert til å ta den utfordringen - skal jammen sitte klar på trappa jeg ja! hahahaha. Rapport følger........

 

Jada korsa og bibine - nå har jeg lest den derre tråden da....! ;) Skal innrømme at det høres veldig bra ut! Men jeg må prøve å bli helt stabil mht treningen på senteret før jeg våger å tilføre noe mere. Merker at det er vanskeligere å gå turer nå - ble nok litt lei sørpeføret og hundebæsj overalt. Plutselig går det mange dager uten tur, og vips er det litt tungt å komme i gang igjen.... Litt har det jo blitt da.

 

For første gang har jeg et null-resultat etter veiing i dag. Har riktignok satt på bremsen, men har jo vært flink. Mulig jeg kanskje har greid å bygge litt muskler på senteret? Det skal vel veie litt mer enn fett.....? Det kjennes hvertfall ut som jeg har gått ned i forhold til klær, men vekta viste hvertfall det samme.

 

Rapporterer om evt svømming i morra. Nå skal jeg prøve å finne ut om jeg har badedrakt.....! :P

 

 

Hilsen Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her i sjokk over at jeg har presset meg selv ut for å gjøre det jeg hater mest av alt; nemlig jogge! Er så stolt!! Jogga bare 20-25 min da, og ikke så raskt akkurat, men jeg er stolt som en hane for det. Og det var faktisk ikke så ille allikevel!

Så nå skal jeg sette på pilates-dvd'n og få inn litt styrketrening også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her i sjokk over at jeg har presset meg selv ut for å gjøre det jeg hater mest av alt; nemlig jogge! Er så stolt!! Jogga bare 20-25 min da' date=' og ikke så raskt akkurat, men jeg er stolt som en hane for det. Og det var faktisk ikke så ille allikevel!

Så nå skal jeg sette på pilates-dvd'n og få inn litt styrketrening også :P[/quote']

 

Så bra! Jeg kan garantere deg at jeg ikke skal "herme" etter deg! ;) Aldri i verden om jeg orker å jogge. Gå fort ja, men 20 - 25 min med jogging hadde jeg aldri greid!

 

Jeg sier det igjen - vi har den sprekeste tråden på forumet! Go girls! :)

 

 

Hilsen Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...