Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

Hallo dere!

 

Nå har jeg allerede vært oppe i over 3 timer - det er vel snart tid for lunsj....? ;) Jada - jeg har vært på svømming i dag! Veldig allright. Ryggen syns kanskje ikke det, måtte svømme en del på ryggen og jeg er hvertfall ikke verre. Oppdager stadig nye muskler som har ligget i dvale....... Det gir bare motivasjon til mere svømming. Ikke en eneste "neseklypemann" var å se - bare noen med fantombriller!

 

En deilig følelse å samle 1,9 trimpoeng så tidlig på dagen. Solen skinner, :cool: påskeliljene på terrassen blomstrer og jeg skinner i takt med solen! :P Kaffen smaker spesielt godt i dag. Merkelig hva det gjør med psyken - ikke ukjent men deilig å kjenne at man blir så oppløftet av fysisk trening.

 

Ha en flott dag dere andre også! :)

 

Klem Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

*bølgen*, *bølgen*, *bølgen*, Lubina (og det passer jo bra, siden du har vært i vannet, mener jeg ..... ha, ha, ha ...) Også sånn på morgenkvisten da! Skremmende.... :P.

 

Og *bølgen*, *bølgen*, *bølgen*, til deg også Ebelle for joggingen din og Pilates etterpå (?) - SUPERT.

 

Til Bibine blir det en STOR *applaus* for det 4 gulleple. U go girl!

 

Det er ikke tvil om at vi er i trim-siget!!

 

Jeg var en tur på lett arobic (MRL) i går morges. Det var deilig, men jeg får fremdeles ikke helt til disse trinnene. For sikkerhets skyld var det en annen instruktør, sånn at det var nye trinn :eek:, skrekk og gru. Får masse trøst av Datter, da. Hun danser og sier at vi trener oss opp til å ta koreografi. Jeg lar meg trøste og går på med krum nakke.

 

I dag har jeg vært en liten tur med vov'en og så blir det en time styrke og en time balance i kveld.

 

Var på kurs i går og hadde gått ned 2,4 kg siden forrige gang - YES! Målene mine har stort sett stått stille de siste ukene, men det er jo igrunnen ikke noe rart, syns jeg - så raskt som de første 50 cm forsvant :).

 

Ha en flott dag i Påske-solen (her på Østlandet i hvertfall) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

vi er tilbake fra en flott uke på fjellet. Status på mandag ble opp 400g på tross av at jeg hadde 43 trimpoeng forrige uke. Brenner litt kalorier når man trekker pulk med to gutter oppi;)

All treningen jeg har bedrevet de siste månedene har gitt resultater for jeg har en mye sterkere kropp nå enn før. Klarte å brenne 2000kcal på den ene skituren... Ellers ble det en del aking med ungene og noen raske turer for meg selv uten pulk. Været var så som så med både strålende sol og masse vind og snø.

For den kommende uken er målet å ikke gå mer opp i vekt(aller helst ned de 400g igjen) samt å få 30 poeng også denne uken. Har ingen unnskyldninger for ikke å trene siden treningssenteret er åpent hver dag i påsken. Men jeg satser ikke på slanking i påskedagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 trimpoeng forrige uke. Klarte å brenne 2000kcal på den ene skituren...

UÆÆÆÆÆ :eek:. Det kan da umulig være sunt?!?!?! (ha, ha, ha .......)

 

Bravo, stbs! Og, velkommen tilbake. Lurte litt på hvor du var blitt av. Jeg hadde selvfølgelig helt glemt at du skulle på fjellet (tror jammen jeg har "slanket" hjernecellene, óg....).

 

Ha en FLOTT dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle eplemonstre og trimfantaster! Håper det er plass til meg også her, ble tipset om dere av korsa, som også er på en annen link hvor jeg er. Kan være fint med noen flere som dytter i ryggen og motiverer ;)

 

Har ikke hatt noen tendens til å trene så mye, jobb og andre dårlige unnskyldninger har ført til ofte 0 trimpoeng på en uke. Det høyeste er 5,4 så jeg nettopp... Ingenting å skryte av, mao, men jeg håper nå at jeg er på vei inn i en stim hvor jeg blir avhengig av gylne epler og støle muskler! I allefall trente jeg i går kveld, noe jeg absolutt aldri gjør (trene på kvelden, altså) - helt av egen fri vilje, bare fordi jeg hadde lyst rett og slett! Og nå har jeg trent igjen, og fått 2 nye poeng! Tirsdag, og 4,5 trimpoeng, ikke værst. (Og jeg trente fredag og søndag, så det er 4 dager i rimelig sammenheng. Det er jeg særdeles fornøyd med!!)

 

Skal ha litt nattevakter utover i uka, og da blir det ikke trim, for kroppen min takler nattejobbing dårlig, men jeg håper på aktivtet på sluttet av uka/i helga.

 

Nå skal ikke jeg som helt ny komme å si at ting skal gjøre annerledes, men har bare et lite forslag.... Hadde det vært en ide å ha dato bak Fatburners (Som feks "Fatburners 11.04.06"), for da er det litt lettere å lese hvordan det går fra dag til dag, enn når man må lese gjennom hele linken? Bare et forslag, og hiver mg med her om jeg får, uansett hvordan dere vil ha det :P

 

Ha en fin dag, Xray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle eplemonstre og trimfantaster! Håper det er plass til meg også her' date=' ble tipset om dere av korsa, som også er på en annen link hvor jeg er. Kan være fint med noen flere som dytter i ryggen og motiverer [/quote']

 

Heisan!

 

Velkommen skal du være! På denne tråden kan du ikke unngå å bli smittet! :P

 

 

Nå skal ikke jeg som helt ny komme å si at ting skal gjøre annerledes' date=' men har bare et lite forslag.... Hadde det vært en ide å ha dato bak Fatburners (Som feks "Fatburners 11.04.06"), for da er det litt lettere å lese hvordan det går fra dag til dag, enn når man må lese gjennom hele linken? Bare et forslag, og hiver mg med her om jeg får, uansett hvordan dere vil ha det

 

Ha en fin dag, Xray[/quote']

 

Sorry! Er dessverre ikke enig med deg. Jeg er fryktelig lei alle trådene med tall i...... :eek: Og nye tråder i eninga. Jeg vil heller rulle nedover med "hjulet" - går så fort atte!! ;)

 

 

Lubina :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....dårlige unnskyldninger har ført til ofte 0 trimpoeng på en uke. Det høyeste er 5' date='4 så jeg nettopp... Ingenting å skryte av, mao, men jeg håper nå at jeg er på vei inn i en stim hvor jeg blir avhengig av gylne epler og støle muskler! I allefall trente jeg i går kveld, noe jeg absolutt aldri gjør (trene på kvelden, altså) - helt av egen fri vilje, bare fordi jeg hadde lyst rett og slett! ......[/quote']

For denne tråden gjelder vel: Stumpen ut av sofa'n... hahaha.....

 

Jeg vet at sånne nattevakter skikkelig tar innersvingen på en, men her er det ikke om å gjøre å trene mest (tror jeg ;)), men å komme i gang. En liten runde i nabolaget f.eks. Selv begynte jeg med litt lengre turer hver dag, noe som vov'en syns er topp. Det viktigste er at du finner noe som passer deg, og som du kan holde på med over tid.

 

Velkommen som epleknasker..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og også til Trinny, som nå skulle være ultra-aktiv her, var det ikke så?

Og gratulerer med kjempenedgang til Trinny og Korsa!! Selv har jeg utsatt veiingen til i morgen.... men frykter at det har gått feil vei... ble ALTFOR mye mat og vin i helga... jaja, man får bare bite i seg skuffelsen over egne nederlag og fortsette arbeidet...

Det ble en halvtime pilates etter jogginga i går ja. Og nå har jeg presset støle, skrikende muskler gjennom 50 min aerolates. SÅ nå er jeg i gjenge igjen. :)

Stoler nå på Korsas råd om at styrketrening er tingen for å få fart på vektnedgangen ;)

Skal nok rekke noe trening i morgen også før jeg setter meg på flyet hjem til mor og far. :D

De passer forresten hunden til bror min, så det burde jo øke sjansene for å få bevegd seg litt. Jeg har ikke noe greie på vofser, men de må jo luftes må de ikke? :P

God kveld til dere alle på denne tråden, som helt klart er den sprekeste tråden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ta vov'en en laaaaaang tur ut, Ebelle ;). Det blir mye mindre søl inne og så blir de så blid og fornøyd..... og det blir vi óg!

 

Jeg syns liksom at Lubina alltid tar en ekstra økt når hun er på trenings-senteret, ikke sant,-? Så i dag tenkte jeg at jeg ikke ville være noe dårligere, så litt ekstra innsats på styrke i dag. Dro på ekstra vekter på ALLE apperatene og tok et par ekstra apperater for mage og lår - mmmmmm - det svei godt, ja!

 

Så en time Balance for å strekke og tøye riktig godt ut og "litt" utfordring på styrke her óg - ÅÅÅÅÅ - du skjønne velvær, hvorfor har jeg ikke oppdaget deg før...?

 

Er ganske tung i musklaturen i kveld, så det skal bli spennende å se (les kjenne) hva musklene sier i morgen. Tenkte forresten å prøve på en time som heter Body Pump. Skal være spesielt effektivt - vi får se.....? :P.

 

Hva er aerolates, Ebelle?

 

Tastes i morgen ....?!?!?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns liksom at Lubina alltid tar en ekstra økt når hun er på trenings-senteret' date=' ikke sant,-? Så i dag tenkte jeg at jeg ikke ville være noe dårligere, så litt ekstra innsats på styrke i dag. Dro på ekstra vekter på ALLE apperatene og tok et par ekstra apperater for mage og lår - mmmmmm - det svei godt, ja!

 

[/quote']

 

Haha! Det er sant ja - ikke bare på liksom en gang! :P Haha! Det som er fint med den treningsformen på det senteret jeg går er at du merker veldig fort når du må øke vektene. De to-tre siste på hvert apparat skal du bare akkurat greie - hvis det går for greit, har en for lite vekt, og må øke. Og det deilige med at en må øke, er jo at det merkes at det går den rette veien! Når en er ferdig med alle apparatene er det deilig å ta det lille ekstra på tredemøllen igjen. Føler at hvert eneste skritt på den er EXTRA! Og med pulsmåler følger jeg med slik at jeg kan ha den rette hastigheten hele tiden så jeg ikke bare sliter meg ut, men istedet brenner fett og øker kondisjonen.

 

Var tidlig oppe i dag for å ta en økt i svømmehallen før jeg skulle trene videre på senteret. Men i dag føltes det ikke riktig med to treningsformer før kl 9, så jeg velger å bare ta treningssenteret. Det kalles vel å lytte til kroppens signaler...... les: rygg........ ;) Ser frem til at den blir litt blidere - vil så gjerne trene litt hardere på rygg/mage, men prøver å være tålmodig......- ikke min sterkeste side det men.. :)

 

Jeg lurte også på hva aerolates er ebelle. Du behøver ikke forklare alt for grundig - vil ikke risikere smitte! haha

 

Ha en fin aktiv dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er ganske tung i musklaturen i kveld' date=' så det skal bli spennende å se (les kjenne) hva musklene sier i morgen. Tenkte forresten å prøve på en time som heter Body Pump. Skal være spesielt effektivt - vi får se.....? ;).

 

Hva er aerolates, Ebelle?

 

Tastes i morgen ....?!?!?! :P[/quote']

 

Bodypump er bra styrketrening, gir litt pulsøkning også.

Jeg har tenkt meg på 1t15min med spinn/pump i dag, først 30min spinn og så 45min pump. HAr forsøkt før og det gjør en gangske så svett.

 

Har selv en dvd med aerolates, er en slags pilates/aerobic som går i litt raskt tempo.

 

Lubina, du er jo skikkelig rå på trening. Er storimponert over deg som trener så tidlig på morgenen. Jeg har nok med å få ungene og meg selv opp og ut slik at jeg er på jobb til 07.30

Men etter påske skal jeg også trene før frokost, satser på å begynne å sykle på jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det aktivitet så tidlig om morgenen :P Jeg har nettopp stått opp, har fri i dag. Nå skal jeg spise frokost, rydde og pakke og så blir det nok en trenigsøkt før jeg tar fly hjem til mor og far.

Som stbs sa så er Aerolates en dvd med et treningsprogram som er en blanding mellom pilates og aerobic. I går var første gang jeg klarte å gjøre alle øvelsene og en del av dem også på vanskeligste nivå. Så musklene har virkelig fått prøvd seg i det siste... uvante treningsformer som skigåing i helga og jogging på mandag, samt tøffe styrkeøvelser gjennom pilates og aerolates... i dag skriker de om nåde, men jeg er nådeløs! He he. ;)

Har vært på vekta i dag, og det gikk som forventet. 600 gram opp... men 0,5 cm inn rundt midja så da bryr jeg meg ikke så mye om kiloene enn så lenge... de løsner vel etterhvert. Har bare gått ned 2,4 kilo siden jeg starta 27. februar så det skal visst ikke gå så lett for meg. Jaja, jeg blir jo sprekere i alle fall!

Høres ut som dere alle har store planer for dagen så jeg får komme i gang med rydding og pakking slik at jeg også rekker trening! Vil jo ikke bli hengende etter.

Har ikke fått spilt squash på 2 uker nå, men etter påske kommer jeg i gang igjen der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig i farten dere var på morgenkvisten, da - moro!

 

Jeg hadde bare tenkt meg en sånn liten "do"-tur med vov'en i morges, men kroppen var så klar for å bevege seg (ikke støl, bare litt "tung") så vi endte opp med en tur på 1 1/2 time. Det var litt surt og regnet, men jeg er glade i å være ute så det var i grunnen bare deilig. Tenkte på deg og dine små hvite nøster, Lubina. Det hadde ikke vært noen fornøyelse for dem å gå i skogen i dag, huff og huff - de blir vel helt grå i dette været. Sånn sett fint med sort hund, men han drar jo med seg denne sølen inn allikevel, da. Det er syns spesielt godt i gangen disse dagene! I dag er det bad og klipping. Må være fin til vi skal vestover, må vite :).

 

I tillegg til vov'e stell, blir det en liten økt i huset + pakking. Er litt sugen på den Pumpen i kveld, men det er litt sent (20-21), så jeg vet ikke om jeg gidder å vente så lenge. Kanskje det blir en styrketime på ettermiddagen i steden for?!? Er litt sånn ambivalent skal/skal ikke, tok jo styrke i går - jeg får se..... ;).

 

Nå blir det bading.

 

Ha en FLOTT dag og kos dere! Husk også MASSE ros og skryt for en aktiv dag :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Er innom en liten snartur. Er på hytta, men kjørte en tur hjemom for å hente mer mat. Vi har ikke strøm så det blir begrenset hvor mye middag en kan ta med.

Det har blitt noen fine spaserturer og litt yoga på hyttegolvet. Har planer om en laaaang skogtur fredag så det regner jeg med blir noe av.

Snakkes.

Liten påskehilsen fra Bibine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Tok i litt ekstra på treningssenteret i dag korsa!!! :P hehe. Tok 30 minutter på tredemølla etter treningen - tenkte på deg da....! hehe

 

Solen har ikke akkurat vist seg så mye i dag, så annen tur ble det ikke. Det har vært ganske vått her, og ja korsa - mine hunder er godværshunder!! Helt håpløst å gå tur med 3 hvite hunder i søla..... ;) Det blir så mye jobb etterpå, og det passer ryggen min veldig dårlig akkurat nå. Passer på å ta de med når de likevel skal bade - da blir det en laaaaang tur.

 

Treningssenteret er heldigvis åpent på lørdag så da satser jeg på en tur dit. Da har jeg ikke "tapt" noe pga påskeferien for da får jeg 3 ganger denne uka, og målet er 2 ganger. Men jeg ønsker å spise litt ekstra og da er det en fordel med litt mere trening.

 

Dere er en kjempeflott gjeng som ikke bare er aktive med trening men også veldig aktive her! Kjempebra! Det er alltid hyggelig å gå inn her å lese innlegg. Stå på jenter! :)

 

 

Hilsen Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden, Lubina og dere andre, at dere ønsker rulletekst ;)

 

Syns jammen dere er en enormt sprek gjeng her, får se hvor lenge jeg klarer å holde følge...

 

Korsa; Hunden var vel helt utslitt etter den turen, hehe.

 

Det blir ikke trening på meg i dag, har jobbet davakt, skal straks på natt og har brukt tiden hjemme til å spise og sove. Etter nattevakter er kroppen ødelagt, men håper på å få trent senest på fredag, om jeg ikke klarer ei lita økt på ellipsen i morgen mellom to nattevakter.

 

Jeg går ikke på teningsstudio, som det virker som mange av dere her inne gjør. Jeg har tenings dvd'er hjemme, både med en slags aerobic (med min "kamerat" Billy Banks ), og pilates (Winsor), og en ellipse maskin. Når det blir litt tørrere ute, håper jeg på å få gått litt, for det er jeg glad i, selv om jeg vegrer meg for turer ut alene... Sykkel har jeg også, men litt for mange bakker i området til at det frister riktig ennå. Kanskje når jeg blir lettere å dra opp bakken :P ?

 

Hei så lenge!

 

Xray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så har jeg prøvd Body Pump. Det var ikke noe for meg. Holdt ut hele timen, men det gikk hardt utover både rygg og knær. Det var jo litt synd, men jeg kan jo ikke holde på med alt heller. Skal holde meg til MRL, balance og styrke i tillegg til turer.

 

Ja, du kunne vel ikke dy deg, Lubina. Det er jo SUPERT at du syns det er så gøy! Tenk hvor vi var for bare 3 månder siden...... Jeg skal nok ta igjen. Tar med meg treningstøyet vestover og skal ha meg en økt på senteret der på lørdag. Da skal jeg ta i, hehehe....... Men ikke tredemølla for meg til oppvarming, jeg ror. Går så mye tur ellers så jeg syns det er deilig med noe annet. Til ekstra skal jeg kjøre på med noen ekstra øvelser for mage, rompe, lår. Det er der nesten alle mine overvektskilo sitter - helt PÆRE ...... ;).

 

Kos at du rapporterer inn Xray! Sprekheten her har bare økt og økt etter vi startet denne tråden,- så her er det store håp og potensialer for ALLE!

 

Kjører tidlig i morgen (jeg kommer helt sikker til å tenkte på dere). Ha en KOS og AKTIV Påske.

 

Stor Påskeklem fra Korsa i farten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja' date=' du kunne vel ikke dy deg, Lubina. Det er jo SUPERT at du syns det er så gøy! Tenk hvor vi var for bare 3 månder siden...... Jeg skal nok ta igjen. Tar med meg treningstøyet vestover og skal ha meg en økt på senteret der på lørdag. Da skal jeg ta i, hehehe....... Men ikke tredemølla for meg til oppvarming, jeg ror. Går så mye tur ellers så jeg syns det er deilig med noe annet. Til ekstra skal jeg kjøre på med noen ekstra øvelser for mage, rompe, lår. Det er der nesten alle mine overvektskilo sitter - helt PÆRE ......

 

[/quote']

 

Jeg kunne nok ikke dy meg nei!! :) Mange måter å få motivasjon på du!! hehe. Skulle gjerne ha trent hardere pga magen - det er der det sitter igjen litt... :P Men skal man trene mage må man trene rygg - henger veldig sammen det gitt. Så sånn sett er det litt kjedelig med vond rygg. Men min store utfordring nå blir TÅLMODIGHET......

 

Skal tenke på deg på lørdag når jeg er på senteret! Da skal jeg øke vekt på 6 apparater...... :D Helt sant. De apparatene var litt for lett å greie i dag, så da blir det en liten økning igjen. Så hva gjør du med det du???

 

Ja det er rart å tenke på at for vel 3 måneder siden var det et ork bare å komme seg ut å gå en liten tur....... Det har skjedd drastiske forandringer ja! Gøy å se tilbake på den veien vi har gått på så kort tid. Grunn til å bli imponert!

 

Ha en riktig god påske korsa og alle dere andre! Husk at dere må gå en hel time hvis dere trøkker i dere et marsipanegg...... Ville bare minne dere på det.... ;)

 

 

Hilsen Lubina - hjemmeferierende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, skulle tro det var 1. april i dag.... Det ble store endringer i Korsa og Datters Påske-planer, så vi blir her. Egentlig litt deilig - så slipper vi 2 dager av ferien i bil. Det er ikke så mange dager å ta av.

 

Skal tenke på deg på lørdag når jeg er på senteret! Da skal jeg øke vekt på 6 apparater...... :P Helt sant. De apparatene var litt for lett å greie i dag' date=' så da blir det en liten økning igjen. Så hva gjør du med det du???[/quote']

Vel, da blir jeg jo hjemme på lørdag, så jeg tenker jeg kan ta en time MRL kl 10.00 og en time styrke (m/litt ekstra apperater for mage og lår) på ettermiddagen. Det gir meg 4,7 trimpoeng..... Det skal jeg gjøre med det , hehehe.... ;).

 

I og med at det regnet sidelengs i morges og treningssenteret er steng, tok jeg meg en kikk igjennom gamle videoer. Der fant jeg en gamel video av Kari Jackeson, Vitamin 2, så jeg kjørte det programmet. Leeeenge siden sist, men jammen santen satt ikke movene fremdeles, moro. Det var ganske godt tempo og en trim-time som gjorde godt.

 

I kveld skal Korsa og Datter på kino og se Istid 2. Noe skal vi jo finne på!!

 

Ha en helsebringende og aktiv skjærtorsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' da blir jeg jo hjemme på lørdag, så jeg tenker jeg kan ta en time MRL kl 10.00 og en time styrke (m/litt ekstra apperater for mage og lår) på ettermiddagen. Det gir meg 4,7 trimpoeng..... Det skal jeg gjøre med det , hehehe.....

 

[/quote']

 

Hmmm.m. Da må jeg finne på noe mer.........;) hahaha Det er deilig å ha en humoristisk tone dere!! :) Jeg har treningsfri i dag med god samvittighet. Har vært på besøk og blitt servert deilig ostekake! Nam-nam. Hakke peiling på hvor mange kalorier det blir men jeg skrev 250 - blir vel fort det tenker jeg. Men det var greit med bare et stykke - hadde ikke lyst på flere heller. Så dette har jeg kontrollen på gitt. :P Har noen sabotører i familien som setter frem konfekt når jeg er der - men den rører jeg ikke! Det er ikke verdt det. Da måtte jeg fort ha tatt noen strafferunder.......

 

I morgen har jeg atter en gang bestilt sol!! :)Da har jeg lyst til å gå meg en lang tur. Ellers ingen fastlagte planer for morgendagen.

 

 

Hilsen Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til alle nye som leser dette:

 

Vi er (foreløpig) noen få' date=' men ikke mindre aktive freshe jenter som støtter og oppmuntrer hverandre til trim og trening i hverdagen. Her er det til tider full fart. Felles mål er et aktivt og sunt liv, med "BARE" gode vaner (he, he....).

 

Minstemål for å være med er fysisk aktivitet. Det behøver ikke være mye, kanskje bare en liten tur for dagen, men vedkommende som taster her må få stumpen ut av sofa'n ....... ;)

[/quote']

 

Heisann!! Da melder jeg min ankomst hos dere:) Har store planer om å komme tilbake til ett aktivt liv. Jeg trener ikke på trenings-senter ennå, har planer om det fra høsten av. Førløpig har jeg en flott ergometersykkel; med 13 forskjellige programm, Kari Jaquesson aerobic + styrketrening med strikk, 2 pilates dvd`er: power of pilates og winsor pilates og fine muligheter til å gå tur:) Jeg er ca 35 kg overvektig så alt er forholdvis tungt ennå, og må stadig kjempe mot lysten til å gi f...

Dagen har bestått av mye avslapping og god mat, men nå i kveld har jeg trått til med 1,5 trimpoeng:) De fikk jeg av en kjapp gå tur, og lett aerobic i 20minutter. Deilig! Jeg gleder meg til å melde til dere fremover!

 

Klem Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne være med jeg og?? Går en del turer,har en spinningsykkel som jeg bruker mye også har jeg fått meg kinetic treningsprogram.. så her er det bare og stå på:-) men har fått meg en kink i ryggen,så det har blitt lite trening siste dagene,men håper og komme igang igjen snart...

 

 

Fortsatt god påske til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... hahaha Det er deilig å ha en humoristisk tone dere!! :)

Ja, Lubina, uten humor hadde livet vært kjipt. Nei, vi må ha latter og spøk i hverdagen, da tar vi også utfordringene på strak arm ;).

 

En stor applaus til Trinny's 1,5 trimpoeng - Flott jobbet!!!

 

Og, Synøve, forsiktig med ryggen,- kanskje bare en liten rolig gåtur - til postkassen eller rundt huset???

 

Velkommen begge to - trenger virkelig ikke å gå på treningssenter for å taste her. Her gjelder all form for fysisk aktivitet, men det må være litt aktivitet, da :D!

 

Den bestillingen din gikk inn, den, Lubina! Her skinner solen fra knallblå himmel. I dag skal jeg ta med tassen ut på en laaaang tur og så skal jeg sette meg i solen med boken min og nyte resten av dagen. Deiling med disse fridagene!

 

Ha en Flott dag, alle sammen - ut av sofa'n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt dagens økt:) Det ble 20minutter med aerobic og 20minutter med styrketrening. Hele 2,3 trimpoeng fikk jeg for det; noen fordeler ved at man er overvektig..

Kroppen reagerer skikkelig surt og verkete på trimmen som den får, skjønner vel knapt hva som skjer:p Er tross alt nesten 4år siden jeg trente fast og nå har det jo klistret på seg en del ekstra kilo siden den gang. Skulle nesten hatt fast time hos massør i denne tiden:)

 

Ha en fin dag folkens!

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg prøvd meg på tur med denne ryggen min,den er gudsjelov mye bedre idag:-) Så min mann,hund og jeg har vært ute og gått en rolig tur på en time,deilig.. godt og klare røre seg litt mere. Så vis dette fortsetter skal jeg prøve meg på litt spinning imorgen og styrketrening..

 

Men nå har endelig fin været kommet til østlandet også,så nå skal resten av dagen nytes ute i solen...

 

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...