Gå til innhold

Bailine


jajaaa

Anbefalte innlegg

På mandag har eg prøvetime på Bailine-behandling..... :eek:

 

Gratis prøvetime utan forpliktelsar - MEN SÅ: var det 1700 kr for 5 gonger, 1300 for dei neste 5, så 850 for dei neste 5 .... Me får sjå etter mandag om eg føler for å prøva dette - hjelp, kva har eg gjort?!?

 

HildeAstrid! Skulle ikkje du og prøva eller?!? Har du prøvd kanskje?

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om du rapporterer etter timen. ;)

 

Hvordan det var. Virket det. Og er de veldig pushy på å selge flere behandlinger med en gang?

 

Hvor skal du hen?

 

Nysgjerrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår det slik at behandlingen foregår i ein treningssimulator..?! Skal visst berre ligga i ro tilkobla ?! mens kroppen vert trena - oppstamma... he-he ;)

Høyrest ut som humbug spør du meg, men eg har snakka med kollegaer som har prøvd og dei var fornøgd (bortsett frå prisen!) Eg ser på dette som eit forsøk + premiering til meg sjølv for det eg allerede har tatt av...Skal rapporere etter behandling på måndag :eek:

 

God helg!

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sånn prøvetime en gang - jada prøvd det også! :P Festet mange "duppeditter" rundt på kroppens problemsområder. Og der lå jeg da - og kjente det rykka og nappa.. :eek: Men jeg hadde ikke noe tro på det - kjenner flere som har prøvd - så jeg syns ikke det var verdt å bruke penger på.

 

Nå trener jeg på treningsstudio, og det er hvertfall verdt pengene!

 

Men - lykke til! ;)

 

 

Hilsen Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjenner fleire som har prøvd dette, og det er ikkje tvil om at det fungerer...

 

...på kort sikt.

 

Problemet er berre at med ein gong du er ferdig, byrjar alt å "siga" utover att, med mindre du då er veldig flink til å trena for å halda det ved like. Det vil seia at dei gode treningsvanane du treng for å bli sterkare og slankare treng du òg for å halda bailine-effekten ved like.

 

Difor vil eg kanskje heller tilrå å bruka pengane på treningsstudio i utgangspunktet òg. Men det er klart at det å bli smalare ved hjelp av Bailine kanskje kan gje ein motivasjon til å koma i gang med treninga etterpå... kanskje...

 

Lukke til, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda1234

Altså Bailine funker glimrende for meg.

Er det slik at en er så stor at en føler det er vondt i hele kroppen og dra på helsestudio, så kan Bailine hjelpe med å gjøre deg sterkere slik at du klarer å trene selv uten smerter.

 

Alt er på kort sikt hvis du ikke holder det vedlike, så om en fortsetter på Bailine eller om en går over til helsestudio så vil ikke fettet sige på igjen.

En må jo klare å holde vedlike musklene en har opparbeidet. Det må en jo uannsett hvordan en gjør det.

 

Vær klar over at hvis en veldig fet så kan det være vanskelig å kjenne elektrodene, fordi det er så langt ned til musklene.

 

Jeg har fått nesten fått flat mage nå, etter at jeg har hatt tre store bilringer på magen. (De to på ryggen er også borte) Så nå tar elektrodene sikkelig godt på meg. Ingen situp klarer å matche den treninga.

Så jeg har gått på Bailine siden 2003 og kommer nok til å gå i mangen år til. Prisen blir ikke ett problem for meg, sålenge det hjelper muskelplagene mine såpass mye at jeg slipper å være sengeliggende. Og jeg klarer å gå på jobb å tjene egne penger. (Trygdepenger e kjipt.)

 

Jeg er i midten av tyve åra, så om det er effektivt på eldre kvinner, det vet jeg ikke, men det er iallefall utrolig mangen av dem så går og de ser iallefall veldig fornøyde ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jepp - eg har vore på prøvetime :eek: I begynnelsen syntes eg det var svært ubehageleg! Men ein kan jo styre strømstyrken sjølv, så eg skrudde ned litt for så å auke sakte opp att.

Ikkje noko press på å ta fleire behandlingar - fekk fakta om prisane : 5 behandlinger 1700 kr, 1300 for dei 5 neste, 850 for dei neste 5 deretter...Eg hopper på tilbodet om 10 behandlingar for 3000 kr! + ein gratisbehandling (Har ikkje diskutert det med min kjære....) skal ta 2 behandlingar i veka framover...så får eg sjå om eg fortsetter! Eg blei målt "overalt" + ho målte fettprosenten + eg fekk ei bok om figurforming,oppskrifter, trening osv.

 

Jaja- eg skal skrive to-tre ord om nokre veker...så får eg sjå om det virkar eller ei!

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei.

Jeg har gått på Bailine siden ifjor sommer. Gikk inn 28 cm på tyve behandlinger. Så det er klart at det fungerer, men det må holdes ved like. Går to ganger i uken for å stramme opp, etterhvert kan man ta en gang i uken for å holde ved like. En Bailine-time tilsvarer ca tre timers intensiv trening i helsestudio. Det lønner seg å ta tyve timer først, etter dette blir man stamkunde og prisen blir halvert, iallefall der jeg går. Bailine simulerer ulike treningsprogram. Musklene blir sterkere, og det er lettere å drive styrketrening ved siden av. Absolutt verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg har hørt at bailine er smertefullt..? jeg har prøvetime i morgen,etter å ha lest folks innlegg her og andre steder,ser jeg at mange syns det virker!

 

men kan det virke? muskler vokser og blir bedre av motstand,det får de jo ikke her..

 

og hva menes med at man må holde dette vedlike? kan jeg bare fortsette treningen min på studio for å holde dette,eller må det intensiveres?

 

dere som prøvde ut dette i april,hva syns dere? ser dere forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt at bailine er smertefullt..? jeg har prøvetime i morgen' date='etter å ha lest folks innlegg her og andre steder,ser jeg at mange syns det virker!

 

men kan det virke? muskler vokser og blir bedre av motstand,det får de jo ikke her..

 

og hva menes med at man må holde dette vedlike? kan jeg bare fortsette treningen min på studio for å holde dette,eller må det intensiveres?

 

dere som prøvde ut dette i april,hva syns dere? ser dere forskjell?[/quote']

 

Hei.

Tror at man kan fortsette å trene i helsestudio for å holde det ved like, og ikke må være nødt til å ta Bailine resten av livet. Men det er jo behagelig å bare ligge på en benk mens man trener. Treningen er simulert, så effekten burde være det samme. De har ulike treningsprogram, muskler blir strekt, som for eksempel på en måte som tilsvarer situps. Effekten er derimot mye bedre med Bailine, enn om man gjør det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må innrømme at jeg er fortsatt er veldig skeptisk.. jeg har hatt 2 prøvetimer på 2 "salonger"...

 

det er jo veldig lett å måle feil med målebåndet,også med vilje.. har dere som har prøvd SETT forandringen,eller KJENT den? eller har dere bare blitt fortalt at det er så og så mange cm inn?

 

også er det så forbanna dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...