Gå til innhold

Trenger gode tips mot vann i kroppen


tirben

Anbefalte innlegg

Rett før mensen kommer samler det seg bestandig masse vann i kroppen. Føler det gjør utslag i kilovis.....

 

Er det noen som har noen gode tips for at ikke det skal samle seg så mye vann i kroppen ????

I morgen er det veiedag for min del og det haddevært så inmari ok å ikke gå opp men ned noen 100 gram... Har fulgt opplegget med riktig og nok mat hele uka og trimma opp til 15 poeng så jeg synes det er så " urettferdig" å bli " straffet" for de man er kvinne...og må igjen dette måndelige systemet..

 

ALLE RÅD TAES I MOT MED STOR TAKK

 

Hilsen Tirben vanntank i dag...og i dagene framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tizure

I perioder der jeg ser at jeg har samlet en del vann i kroppen så har jeg brukt BioDrain rensekur. Dette over en periode på 6 ukerr. Det tar tid før vannet er ute av kroppen med den, men resultatet holder seg lenge.

 

En annen ting jeg har funnet effektivt er AquaMin tabletter fra helsekosten. De er vanndrivende.

 

En del teer er også vanndrivende, f.eks. bjørk og kjerringrokk. Smaker pyton!

 

Drikk også mye vann, vann fordriver vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jomjom
Rett før mensen kommer samler det seg bestandig masse vann i kroppen. Føler det gjør utslag i kilovis.....

 

Er det noen som har noen gode tips for at ikke det skal samle seg så mye vann i kroppen ????

I morgen er det veiedag for min del og det haddevært så inmari ok å ikke gå opp men ned noen 100 gram... Har fulgt opplegget med riktig og nok mat hele uka og trimma opp til 15 poeng så jeg synes det er så " urettferdig" å bli " straffet" for de man er kvinne...og må igjen dette måndelige systemet..

 

ALLE RÅD TAES I MOT MED STOR TAKK

 

Hilsen Tirben vanntank i dag...og i dagene framover...

 

Hei, Tirben

Trøsten er jo at du vet det er midlertidig. Men å drikke vann skal være et godt råd - ikke kutt ut noen av vannglassene, ta heller et ekstra! Kjerringrokkte skal være lett vanndrivende, hvis du vil prøve noe slikt.

Men du kan jo kanskje heller se fram mot mulig vektslipp uken etter?

Lykke til, iallfall, spent på å se hvordan det går med deg i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett før mensen kommer samler det seg bestandig masse vann i kroppen. Føler det gjør utslag i kilovis.....

 

Er det noen som har noen gode tips for at ikke det skal samle seg så mye vann i kroppen ????

I morgen er det veiedag for min del og det haddevært så inmari ok å ikke gå opp men ned noen 100 gram... Har fulgt opplegget med riktig og nok mat hele uka og trimma opp til 15 poeng så jeg synes det er så " urettferdig" å bli " straffet" for de man er kvinne...og må igjen dette måndelige systemet..

 

ALLE RÅD TAES I MOT MED STOR TAKK

 

Hilsen Tirben vanntank i dag...og i dagene framover...

 

Hei !!!

 

Ja slik er det vel med alle innimellom, at en føler at kroppen er full av vann. Ser du har fått de fleste rådene jeg kan gi deg allerede med de andre.

 

Jeg har mest troen på vann, kjerringrokk te, som de skriver om her hjelper også det vet jeg. Men i alle fall pass på att du får i deg nok drikke, gjerne mere en det du skal ha.

 

Ser du har trimmet mye denne uken, dette kan også gjøre at du samler vann, jeg sliter selv med dette at jeg samler vann i kroppen, spesielt når jeg trener mye slik jeg gjør nå, drikker myyyyye vann hver dag nå, og det hjelper nå. Ikke like enkelt å kombinere vanndrikkingen og jobben, for det blir nå som naturlig er mye do springing også med det at man drikker mye vann.

 

Lykke til i morgen, skal innom her i morgen kveld/onsdag for å se hvordan det har gått med deg, du har vært og er kjempe flink.

 

 

Vi skrives !!!

 

H. Evelyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...