Gå til innhold

Situps og planke hver dag..??


Gjest YMCA

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvor mange situps tar dere hver dag for å oppnå resultater, og hvor lenge og antall repitisjoner tar dere planken? Jeg har elendige magemuskler, og MYE fett rundt livet som jeg vil ha vekk. Vil ihvertfall begynne å se resultater...

 

Er det andre øvelser som er lette og gjøre hver morgen/kveld? Vet det er flere artikler om det på nettet, men det hadde vært interessat å høre hvordan mine med-slankere gjør det.

 

Var sløv med treninga denna uka. Gikk fra 39 trimpoeng til 21....

 

Stay strong folks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! om du vil miste fett på maven,bør du trene mer kondisjon! det er eneste måten å bort maven på,du kan ha aldri så mye magemuskler men som ikke syns pga fett.. veldig lurt å gjøre begge deler da,men mer kondisjonstrening! de sier også at kostholdet er det viktigste for å få bort mavefettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tizure

Som det nevnes, kondisjonstrening for fettforbrenning. Se også litt på sammensetingen av kostholdet ditt. For meg hjalp et noe mindre karbohydratinntak på magefettet. Ikke lavkarbo, men litt mindre enn det som er anbefalt.

 

Selv trener jeg magen tre dager, og har en dag fri. Da tar jeg 15*10 sit-ups, ti forskjelligestillinger. Planken tar jeg sammen med annen magetrening. Holder nå 20 sekunder hver gang, og gjentar 10 ganger. I tillegg tar jeg sidelengs planke. Da ligger jeg med en albue i gulvet og føttene i gulvet. Denne holder jeg i 5*20 sekunder på hver side.

 

Resultatene kommer, men det tar jo litt tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på mitt 2. internettkurs nå, og trener mye kondisjon.

Spinning, jogger, kickboksing, step, tai chi (ikke akkurat kondis det da..), jazzercise og pilates. Men problemet er at jeg har så fryktelig dårlige magemuskler... Jeg må gi meg lenge før alle de andre, når vi holder på med mageøvelser, og må ta pauser ofte. Jeg har ikke gjort noe mageøvelser hjemme, men skjønner jeg må begynne med det.

 

Har minsket noen cm rundt midja de siste ukene, men jeg merker egentlig ikke noe forskjell. Buksene er like stramme som før. Har gått ned fra 80 til 75 i bh str da, deilig!

 

Fikk et tips om en bra artikkel som jeg skal begynne å gjøre:

 

http://www.kk.no/php/art.php?id=287641

 

Skal til Hawaii om to uker, så her er det bare å hive seg i hardtrening;)

 

Kos dere i vår-varmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...