Gå til innhold

søndagslinken for 5 kg før jul


Gjest nina81
 Share

Anbefalte innlegg

I dag skal vi i bursdag, kommer nok til å ta et kakestykke. men skal være flink resten av dagen, skal ikke ødelegge alt selv om jeg tar et kakestykke.

Fikk ikke trent i går pga brystbetennelse og feber og får ikke trent i dag siden jeg ikke er helt i form enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, jeg spiste altfor mye igår, klarte bare ikke å la være, har så dårlig samvittighet idag, kvir meg til veiieng, tør ikke tenke på hvor mange kcal jeg fikk i meg, spiste sjokolade, og ikke bare en bit!! idag, blir det ingen(!) utskeielser, bare trening...=/

Men, men, ny dag idag, håper alle får en fin dag i det nydelige været, kan gå laang tur idag.. deilig!!! ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avslutta gårsdagen med en herrlig svintung treningsøkt, jeg tror ikke jeg har vært så sliten på veldig lenge! Styrketrening for overkroppen er veldig tungt når man ikke akkurat er veldig sterk fra før av! Har satt meg nå som mål å trene samme program minst en gang i uka, så håper jeg at jeg skal ha mulighet til å fullføre det skikkelig, uten å knekke sammen, rundt juletider kanskje?

 

Dagen i dag har begynt veldig sunt gitt; jeg tok meg en 30 min gåtur før frokost. Bakker og ulendt terreng og det hele! :) Været var så flott da jeg gikk ut, litt lei meg for at jeg ikke tok med meg kamera, men jeg får vel sjangensen igjen! Og nå er det frokosttid og jeg sitter og spiser en porsjon havregrynsgrøt laget med ekstra lett melk og servert med litt margarin, bittelitt sukker og masse kanel :( Ikke helt favorittmaten min, men sunt og veldig mettende!

 

Resten av dagen skal jeg nok klare å holde meg i skinnet tror jeg, smugtitta nemlig på vekta i stad, og den har hoppet nedover, så dersom jeg gjør alt riktig i dag så hopper den kanskje enda litt ned til i morgen som er den offisielle veiedagen min :)

 

Ha en fin søndag alle sammen! Og hold dere til dietten nå, ingen unnskyldning for å sprekke på søndag :)

 

Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flink i helgen jeg synes jeg.Kjæresten min kjøpte seg en stor pose med smågodt i går og jeg tok bare noen få biter og koset meg med chips som var kosemerkene mine for denne uken. Av erfaring vet jeg at jeg går treigt ned i vekt, men hvis jeg har gått ned en halv kg denne uka blir jeg veldig glad! Så vi får vente å se. Har en del ting hjemme som må ordnes i dag, men håper jeg får tid til trening etterhvert. Hvertfall det som er planen. Tvi tvi for i morgen som er min veiedag!

 

Kjæresten min sa faktisk til meg i går at det virker som jeg tar slankingen mere seriøst etter vektklubben startet! Det er jo veldig positivt da, får jo masse mere motivasjon. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en nydelig søndag,har gått en lang tur idag med datteren min og vår hund..det var deilig. ellers så synes jeg at jeg har kommet meg greit igjennom helgen..noen sjokoladebiter igår kveld. men tror ikke det ødelegger noe.. man må kose seg litt,ellers så hadde det blitt kjedelig. klar for en ny uke..ha en fortsatt fin søndag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da det ble litt lørdagsgotteri i går kveld men ikke for masse. En må vite å kose seg litt. For meg er det lørdagene det er verst når det gjelder gottesuget. Barna får lørdagsgotteri og vi koser oss litt ekstra i heimen.

 

Vi har et nydelig søndagsvær her i dag så jeg må bare ut en tur og gå i fjellet. Sanke noen trimpoeng....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-på meg også. Brukte 5 kosemerker på en håndfull peanøtter! Setter jammen mer pris på godsaker nå enn før - da var det jo bare å hive innpå uten å tenke! Med unger i hus er det god tilgang på godterier på lørdagene, men tør ikke smake i frykt for å sprekke. Klarer å balansere det bedre når jeg holder meg til nøtter fordi smågodt er det beste som fins!

Velkommen i klubben til Ragnhild og evt flere nye!

Ragnhild lurte på hvodan vi skulle gjøre det med veiing og sånn, og da var det slik at vi tenkte å bruke onsdager til sammenligningsdag, men det er bare å bruke resultatene fra den veiedagen du selv har satt deg, eller den veiedagen du har fått tildelt på kurs...

Har ikke fått trimmet i dag, og med pms og vann i kroppen gruer jeg litt til veiingen! Tåler stillstand men ikke vektøkning!

Blir litt spennende å se, da!

Fortsatt fin søndag, folkens!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er ennå ei helg ferdig. Må innrømme at fredag og lørdag har heller vært dårlige, flink med trim, men ikke fullt så flink med inntaket av mat. Har vært flink i dag da. ser fram til hverdagen igjen. Alt er så mye lettere da synes jeg. merker iallefall at motivasjonen er på topp, og at denne vektklubben er en liten pådriver. har nå ett lite håp om at delmålet på 5 kilo før jul er innen rekkevidde.

 

Litt om meg selv som jeg glemte forleden dag:

 

Alder: 34

Høyde: 180 cm

Vekt idag 88,3

Ønsket vekt: 80

Veiedag: mandag

 

Aktiv med trim, trener 3 gang i uka på treningssenter, spinn, step og aerobic. Går lange turer langs veier og i tur og mark 3-4 gang i uka.

 

Gikk ned 20 kg i fjor, opp fire igjen.

Gift , to barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...