Gå til innhold

SØndags-link For Ned 20-30kg


Gjest trinny
 Share

Anbefalte innlegg

I dag er en deilig dag med skikkelig fint vær her jeg bor:-) og det skal benyttes. Får i det minste gå en tur for å få igang trimingen min. Den er jeg for slapp til. Det har blitt en slik runddans etter overvekten ble høy- man orker ingenting og man blir trettere og trettere:( Flere som erfarer det?

I morgen er det veiedag, så spennende om dette har gitt resultater denne uken.

 

Følger selvfølgelig med på slankekrigen; det er inpirasjon å hente der;) Heia Norge!

 

Ha en fin søndag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et flott høstvær:-) Nyter å være hjemmeværende nå:-). I dag god lang spasertur "hjem" på middag. Der middag ble fortært og som den gode mor hun er hadde min mor laget dessert. TYPISK. Jeg måtte jo bare smake. Ja ja det var de kosemerkene.

Grugleder meg til veining imåren...:-(:-)

 

Nå starter slankekrigen GO NORGE

 

Kyss å klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline

her fant jeg en tråd for min vektklasse :) Er det noen som legger denne ut hver dag? jeg kan godt være med på å legge den utom morgenen.

Hoff, har holdt på i 3 uker og gått ned 2,5 kg. Men i dag så har jeg syndet. Har spist en 150 g burger og kylling kebab. Men ser selvfølgelig på SLANKEKRIGEN! og starter på nytt igjen med fornyet håp :(, det er så veldig lett å gi opp, men der inspirerer meg. neste helg skal jeg ta opp episoden på video for å ha på dårlige dager.

 

Har nå trent 20 min Pilates og skal hive meg på elipsemaskinen.

 

Wish me luck:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slankekrigen er SUPER. Jaquesson er en god motivator og trener. Det var litt av et vekttap denne uken... iallefall ift siste uke. Kan vi våge å tro at vi kan bli like gode:-)?

 

Synes det ville være kjekt om det ble lagt ut en link hver dag. da har en et sted en kan skrable litt ned. ellers blir det mye det samme hver dag... Målet måtte jo være å følge hverandre litt tettere og være hverandres støttespillere.. eller???

Så hvis du er morgenfugl hvorfor ikke lage en link??

 

Natti natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...