Gå til innhold

Fortsatt "fødselskiloer" som skal bort?


Gjest pyntedukka
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest pyntedukka

Hei dere!

Regner med at det er flere enn meg som vil ha bort flere kg etter fødsel. Vel jeg kan vel si at jeg har vært flink allikavel, la på meg 28kg og gikk ned 30kg. og nå har jeg gått opp 3kg igjen og datteren min har akkurat blitt 1år. Jeg gikk på GR kurs som hadde 4uker i juni og så 4uker i aug/sep. ble dårlig med slanking i sommerferien,men gikk ned totalt 5kg. og så har jeg fått helt kick på godteri igjen og da skulle det ikke mye til 3kg rett opp..tilbake til gamle synder,men poenget mitt her da.. skulle så gjerne hatt bort 8kg til og lurer på om det er noen som har lyst til å jobbe med saken sammen med meg.. Jeg begynte idag....

 

litt mer om meg da:

 

26 år

173 cm og 78kg

1 barn; jente 1 år..

jobber 100% som Styrer i Barnehage

Veldig liten tid til trening..

 

håper flere vil være med meg her,så kan vi motivere hverandere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har noen kilo etter to svangerskap som jeg gjerne vil bli kvitt! Minstejenta er nå 20 måneder. Har gått ned 8 kilo siden januar, men det har stått bom stille siden i sommer. Begynte på 87 kg, ligger nå rundt 79 kg. Jeg er 27 år og 174 cm høy. Ønsker også å komme ned mot 70 kg som jeg var før graviditetene. Så vi har jo nesten samme utgangspunkt og samme mål! Artig! Jeg vil gjerne være med på litt motivering, jeg trenger det masse for jeg kjenner at jeg begynner å bli lei når det aldri skjer noe med vekta. Begynte å trene for en måned siden, og prøver å trene 3 ganger i uka, pluss at jeg går en del turer. Jeg har krympet i cm, men ikke i vekt etter at jeg begynte å trene. Håper det løsner etter hvert, men cm er jo faktisk viktigere enn hva vekta sier! Lykke til videre! Når har du forresten veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammadalt

Jeg skal også ned noen kilo etter 3 svangerskap. Nylig blitt mamma igjen, så det sitter selvsagt en del kilo extra. Jeg har alltid hatt problemer med å gå ned etter svangerskapene, har gjerne nådd trivselvekta akkurat tidsnok til å bli gravid igjen :-)! Trener ukentlig hos fysioterapaut pga bekkenløsningsplager, og har gjort det det siste halve året. HUn vil holde på meg til jul iallfall -og er en kjempefin støtte nå som jeg har begynt å trene mer. La på meg 17 kg siste svangerkap -og sliter nå med de 10 siste(ikke akkurat sliter, for som sagt er det ikke lengesiden minstejenta ble født) -men jeg er ganske opptatt av å trene og stramme opp litt her og der. Er overhode ingen treningsnarkoman, men har lyst til å komme i form og rett og slett bli mer fornøyd med kroppen min. (har vel litt med eget selvbilde å gjøre det...)Sluttet å amme nå forrige uke, strevde endel med ammingen, og gav vel litt opp på slutten:-(, men sånne er nå det.... Litt om meg:

 

28 år, gift

mor til 3 barn på 6 år, 3 år og 3 mndr.

Er 171 cm høy, og vekta nå er 74 kg( -1 kg forrige uke)

Trives best rundt 64 kg.

Jobber som legesekretær når jeg ikke er i fødselspermisjon.

Mål: Komme iform og nå trivelsvekta innen sommeren(helst før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...