Gå til innhold

Motivasjonstråd for juniklubben 05


Gjest Emma79
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg også kommet inn her.

 

Har ting jeg burde ha gjort ikveld, men blir nok sittende her for å gjøre meg kjent inne på denne siden.

Akkurat som om jeg trengte enda en nettside å bli avhengig av. NOT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gomler på min første gulrot og koser meg med vann!

 

Har spist frokost og kom på over 300 kcal på den... Jeg drikker et stort glass med ekstra lett melk og tror jeg må bytte til skummet melk. I tillegg spiser jeg syltetøy fra en slik sqeezy-flaske og der er det jo MASSE sukker. Kjøper de siden de er så lett å bruke til storesøster :(

Så jeg må handle inn litt andre matvarer som er litt mindre sukker i.

 

Here we go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosten min kom på 219 kcal... men jeg drikker bare vann da. Sikkert mye å si det...

 

Veide meg i dag og er 62.5. Bare 2.5 kg igjen til før-gravid vekt nå! Så med litt sunnere matvaner og litt mere trim så bør snart alle graviditets-kiloene være vekke... så da er det bare de ekstra igjen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det kyllingfilet' date=' stekt i olivenolje, krydret med Tandori Masalakrydder. Salat og Pitabrød til. Dressing var mager Kesam med hvitløk i! Nam![/quote']

 

Nesten samme mat som meg... Jeg spiste skinkebiff stekt i olivenolje og salat i pita!

 

Kom opp i 1400 kcal i dag. Etter den formelen som stod i den andre tråden burde jeg jo spise myye mer... Men jeg spiser meg jo mett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...