Gå til innhold

"10-kg gruppa"


Gjest LSK
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, hvordan har det gått med dere andre i helga?

Har veiedag i dag, og etter første uka stoppet vektnåla på 67 kg

Dvs at jeg har tatt av 3 kg. Nå 'lyger' nok det resultatet litt, for forrige veiing var midt på dagen, mens jeg var på vekta kl. 0700 i dag morges.

Får ta tidlig veiing neste uke også, men gledelig er det i allefall at det går rette veien! Styrte ganske godt unna de store utskeielsene i helga, men det ble en Bocca sjokolade både lørdag og søndag........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skal man unne seg når det er helg, du har jo kosemerker!

 

Mine første to uker har gått bra, men har skeiet litt ut i helga som gikk for hadde to feriedager før den. Men nå er jeg tilbake og har tenkt å holde meg i nakken, for jeg begynner kurs på onsdag. Vurderte litt for og imot om jeg skulle melde meg på kurs, siden motivasjonen min er så stor nå, men jeg vet av erfaring at det kommer tyngre stunder og da kan jeg trenge personlig oppbacking. Så får det være at det koster litt, men nå er jeg lei av å veie 10 kg ++ for mye!!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sols og lsk

 

Jeg synes at det må kunne gå an å ta litt "mange" kosemerker en gang i blant - kanskje ikke lurt helt i starten av kostomleggingen - men senere iallefall. Det er hverdagene det er mest av og dersom en spiser litt mange kalorier til en spesiell anledning så fortsetter en med vektklubbdietten neste dag. Men det må jo ikke bli spesielle anledninger hver uke ;^). Vi må være litt generøse med oss selv, blir vi for firkantet er det så lett å gi opp totalt og det er jo verste alternativet.

 

Selv gjør jeg dette mest for å dra mannen min igang - og han har deltatt med liv og lyst og vi trives begge med formatet. Han ønsker å ta av mange kilo. Selv vil jeg tilbake til trivselsvekten som jeg hadde før jeg fikk våre tre barn (-10).

 

Vi har selskap i hele helgen kom kommer - en fødselsdag og en stor familie og vennefest. Jeg kommer til å styre unna kakefatene og spise av det sunne som serveres.

 

Den anbefalte kosten er virkelig fantastisk god og sunn mat (jeg har bare drevet på med matregistrering i litt mer enn en uke). Dette er maten jeg har spist til vanlig i åresvis - men jeg har ikke passet på posjonene og har spist for mye frukt og spist uke på restaurant litt for ofte. For meg var sist uke første uken og det ble et stort vekttap (-1.6) til tross for lite trimpoeng (bare 4) - men håper igrunnen at jeg ikke tar av mer enn 0.5 kg i uken videre.

 

Lykke til alle sammen - er blitt litt mange tråder her - men håper at dette er en flott motivasjonstråd for 10-kg klubben. Vi tastes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med andre uken og pilen peker fremdeles nedover. Denne uken var vekttapet (-0.8 kg) mer etter planen (0.5 kg/uke). Fryktelig stolt av meg selv etter helgen - føler nesten at jeg har helgenglorie. Hadde fødselsdagsselskap for eldstejenten - laget stor kake med Harry Potter på men smakte ikke kaken selv. Vi var også i stort selskap med fabelaktig mat og drikke denne helgen. Jeg forsynte meg bare av fruktfatet til dessert (dessertbordet bugnet), spiste mest fisk (bakt eller sushi) og salater/grønnsaker - men drakk to glass vin.

 

Fremdeles veldig lite trimmerker - men det ble for mye innetid med selskaper eller forberedelser til selskaper. Det er godt at jeg har mange trapper jeg kan gå opp til jobben, men kommer sterkere tilbake fra trimsiden.

 

Hvordan har det gått med dere andre i 10-kg gruppen (mandagsveiing)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Hei!

Litt usikker på om jeg gjør dette riktig. Meldt meg inn idag.

Surrer litt rundt og prøver å finne ut av ting. Litt dumt med gram istedenfor

stk på registrering av mat syns jeg. Har jo ingen vekt her.....ah...må jo kjøpe Grete Roede vekt selvfølgelig. Skal 10 kg ned og håper virkelig at jeg klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...