Gå til innhold

Stegtellerklubben


Gjest Melona

Anbefalte innlegg

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar
Gjest Friskus_jenta

Glemte å ta på meg måleren, men skal huske det i morgen, og legge den på nattbordet... hehe

 

Så får vi se... ;)

Dere er forresten kjempeflinke. Jeg er virkelig spent på hvordan jeg ligger an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hatt meg en formiddagstur på drøyt 4000 steg. Det gjorde godt etter den litt slappe helga. Nå skal jeg kose meg med lunch med riktig god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoppet telleren min på litt i underkant av hvor jeg vil den skal stoppe. Men det ble 14664 steg etter en litt lengre skogstur med nydelig vær' date=' og kun et par korte innlagte vannpauser. Bratt og ulent terreng gjorde at jeg brukte to og en halv time på turen.

Melona, kom du deg ut i heia en tur for å øke antallet for dagen? Du har ellers en rekord du kan være stolt av ser jeg:-)

Og dere andre, jeg er spent på hvilke tall tellerene stoppet på;-)

 

STÅ PÅ! :-)[/quote']

Du er da helt rå til å gå!!!! Gjett om jeg skal få slått den rekorden din! Førstemann til 30 000 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det å gå, rett og slett bare gå kan bli så morsomt.... :-)

Du slo meg i antall skritt i dag Melona, her stoppet telleren på 16156 Ble sittende pal foran pc'en med planlegging av morgendagen her i kveld. Det blir dessverre ikke registrert på skrittmåleren;-)

Trucker, - alt over 10000 er kjempebra!

Melona, jeg tar utfordringen... den første over 30 000.... men jeg må nok vente noen dager før jeg prøver meg på den, tiden strekker ikke til enda. Skal jobbe ut denne uka, og så har jeg FERIE!! Kanskje noen av dere andre også blir med på den utfordringen? Spennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

GJETT hvem som har glemt den derre stegtelleren da....? Den dagen jeg bestemte meg for å huske å ta den på meg når jeg sto opp, ble den GODT liggende igjen på nattbordet...

Men I DAG....! ;)

 

Jeg skal på heldagsshopping, og har lagt den oppå de rene klærne jeg skal ta på meg etter jeg har dusja... og da kan jeg ikke glemme det! ( for å dusje glemmer jeg IKKE.........he he)

 

Ha en aktiv dag alle sammen! Jeg kommer nok til å "sprenge alle rekorder i dag", bare så dere vet det... :D (geipe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snillemor

Jeg har og fått meg stegteller (på lørdag), har lagt på 8-11000. Når jeg leser hvor flinke dere er, så skjønner jeg at jeg må prøve å bli flinkere:) Jaja gøy å ha den er det i alle fall. Ha en fin og aktiv dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest queen78

Kan jeg få bli med også ?? Har en skritteller i skuffa i gangen. Når jeg leser om dere som er så flinke,så får jeg skikkelig dårlig samvittighet av at den bare ligger der.Så går det greit,så henger jeg meg på. NÅ SKAL DET GÅ`S... KLAR -FERDIG -GÅ----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og fått meg stegteller (på lørdag)' date=' har lagt på 8-11000. Når jeg leser hvor flinke dere er, så skjønner jeg at jeg må prøve å bli flinkere:) Jaja gøy å ha den er det i alle fall. Ha en fin og aktiv dag.[/quote']

8-11 000 er jo kjempebra, særlig hvis du kommer over 10 000. Det er utrolig hvor motiverende en slik liten sak kan være. Jeg gjør nesten hva som helst for å få noen ekstra steg. Det gjør ingenting lengre om jeg ikke finner parkeringsplass så nær butikken som mulig, pyttsann, flere steg ;) Og hva gjør det vel hvis jeg ikke har bil en dag? Ingenting! Det blir 3000 steg på telleren det å spasere til butikken og handle. Og det er helt slutt med å ta heis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

hei..jeg har også kjøpt meg stegteller fra gr butikken.har ikke prøvd den enda,men igår fikk jeg den til å virke;-)

 

håper å klare å gå minst 10000 skritt pr dag eller noe rundt det..;-)

 

lykke til alle sammen.

 

Minni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Jeg droppet jobben i dag for skulderen var kjempevond. Så ved ti tiden hentet jeg skritt telleren og gikk en tur men etterpå så jeg noe jeg ikke forsto. Antall steg var10048 og så stod det aerobic 7768 steps, hva betyr det da? Vel kvelden er ikke over og jeg har ikke stoppet beina ennå, men er det noen mer drevene enn meg som kan svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en tur! Aerobic steps betyr de av de 10048 stegene som var sammenhengende minst 60 steg i minuttet i minst 10 minutter. Tok du den ;) Altså totalt 10048 steg, men av disse 7768 aerobic steps. Flink du har vært :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Takk Melona, det var oppklarende ;) Nå føler jeg meg flink også for jeg førte turen min bare på rolig gange. Aerobic er vel ennå litt bedre det :D Vel, jeg går litt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rugderypa

Bestemte meg for å gå en lang tur i kveld, så totalt med til og fra jobben ble det 18277 skritt. Det er virkelig ny rekord for meg. men så kjenner jeg det i beina også..ler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabelaktig!!!!!! Wow, sier jeg bare!! I dag slår du meg grundig. Min teller står i skrivende stund på 13456, og jeg tror ikke det blir så mye mer i dag. Nå må jeg få sagt at over halvparten av disse er rask stavgang, så det ble endel trimpoeng av det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner bøtter og spann.....på tvers!!!! Men til butikken skulle og måtte jeg - og når man ikke har bil så er det bare å ta beina fatt! 10 minutter rask gange nedoverbakke, og 10 minutter rask gange oppoverbakke. 2278 ekstra steg på telleren. Alle monner drar, men det er ikke sikker det blir så mange flere turer på meg i dag i dette været ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gått så mye i dag.rundt 3000.skritt. ikke mye.er no sykemeldt fra jobb så jeg tar heller i å svømmer. har faktisk en mye bedre effekt på meg. skal svømme i dag 1000m gjer da alltid. og skal på sentralbadet i morgen før de stenger for sommeren.er teit.er jo om sommeren folk har lyst til å svømme.

Så er jeg flink har jeg svømt 5000m denne uken.var på tirsdag og. er ikke lett å få meg ut av bassenget nei.heehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner bøtter og spann.....på tvers!!!! Men til butikken skulle og måtte jeg - og når man ikke har bil så er det bare å ta beina fatt! 10 minutter rask gange nedoverbakke' date=' og 10 minutter rask gange oppoverbakke. 2278 ekstra steg på telleren. Alle monner drar, men det er ikke sikker det blir så mange flere turer på meg i dag i dette været ;)[/quote']

 

 

 

 

MEN DÅRLIGE KLÆR. er lettere å komme seg ut når en er godt innpakket i regnklær. er faktisk veldig forfriskande å gå ute i slikt vær. og la dråpene dette på hendane.e hærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...