Gå til innhold

Stegtellerklubben


Gjest Melona

Anbefalte innlegg

men lot regnet pøse ned og tok bussen fra jobb i ettermiddag. Noen skritt ble det da likevel, 8337 stoppet måleren på i dag. Fredag reiser jeg til varmere land, med skrittelleren i bagasjen. Den skal på hver eneste dag! Ikke noe unnaluring her i gården nei.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Litt i minste laget, skulle ha vært over 10 000, men...ikke så verst likevel...i regnværet. Jo-da, regntøy har jeg, og det er deilig å være ute i regnvær, men en plass går det en grense ;) Og det er ikke like behagelig å trimme med støvler....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rugderypa

Trimme med støvler er ikke noe behagelig. i dag ble det ikke så mye på meg, kom bare opp i 7.756 skritt. Regnet her også, jeg gikk med paraply siden jeg klarte å kjøpe meg en regnjakke uten hette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig i gang ! Hittill i dag har jeg gått 7300. Det er ikke så mye men . Men dagen er ennå ung ! ! !

Vel, du ligger foran meg - foreløpig har jeg 6321.........Tipper jeg spurter forbi deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 11304 i går og 9322 i forgårs. Ikke all verdens, men ikke så galt heller. Har 14, 2 trimpoeng så langt denne uka (siden mandag) Det er jeg fornøyd med!

 

Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Etter en hektisk arbeidsuke med mange timer jobb hver dag har jeg tatt meg en hviledag. Synes egentlig det er fortjent. Dere er så kjempeflinke og jeg er glad jeg får være en del av fellesskapet her. Kommer sterkere tilbake det kan jeg love dere, men akkurat nå er jeg totalt utslått.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør godt med en hviledag av og til, tror man trenger det. Jeg har fått med meg beina på 12 000 steg i dag, ikke verst på en St. Hansaften.

 

Hvordan går det med energiinntaket ditt? De siste tre dagene har jeg klart å komme opp i rundt 1600. Men nå føler jeg slett ikke at jeg slanker meg!! Skal bli spennende å se hva vekta sier på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Det gjør godt med en hviledag av og til' date=' tror man trenger det. Jeg har fått med meg beina på 12 000 steg i dag, ikke verst på en St. Hansaften.

 

Hvordan går det med energiinntaket ditt? De siste tre dagene har jeg klart å komme opp i rundt 1600. Men nå føler jeg slett ikke at jeg slanker meg!! Skal bli spennende å se hva vekta sier på tirsdag![/quote']

;): Helt enig Melona, jeg føler IKKE at jeg slanker meg, det har vært litt opp og ned denne uka, i går klarte jeg 1875 men det var bare fordi jeg spiste pizza til middag, torsdag 1045 og resten av tiden ca 1500. ærlig talt jeg er ikke vant til å spise så mye, men kursleder påpeker at det er viktig for å få opp forbrenninga. Hun har sikkert rett for vekta viser mer nedgang dersom jeg får i meg nok. Et paradoks ikke sant, ete seg stappmett på slankekur! Vanligvis spiser jeg sunn vanlig mat og det gjør jeg nå også, men altså veldig mye mer av det.

Du er fantastisk flink til å gå, jeg har noe å strebe etter skal jeg følge deg og de andre her inne. Får se hva jeg klarer å få til, men er litt utslått om dagen. Jeg er ikke psykisk utstyrt til å takle onskapsfulle mennesker og har vært tvunget til å forholde meg til et slikt denne uka. Blir så sliten av det, men... vi får se, det ordner seg nok. Fortsett som du stevner du, flink har du vært og jeg tror sikkert at du får uttelling for det. Ha en fortreffelig lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Stakkars stegtelleren min tror sikkert den har ferie. 3690 skritt hittil på lørdag ;):

men jeg har 40 min hard sykling, 20 min styrketrening og 15 min svømming :):

Så får jeg klare meg med litt ferre skritt i dag da

Ha en flott lørdagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir ikke mange stegene av styrketrening, og det går vel ikke så bra å ta med telleren i badebassenget ;) Tenker du fikk endel trimpoeng, det samler vi jo også på.

 

Jeg har 13500 steg til nå i dag, fornøyd med det. Nå har jeg kost meg med 1 1/2 pitapizza med kjempegod samvittighet. Ååååååå, så mye bedre maten smaker når man har jobbet litt for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fantastisk flink til å gå' date=' jeg har noe å strebe etter skal jeg følge deg og de andre her inne. Får se hva jeg klarer å få til, men er litt utslått om dagen. Jeg er ikke psykisk utstyrt til å takle onskapsfulle mennesker og har vært tvunget til å forholde meg til et slikt denne uka. Blir så sliten av det, men... vi får se, det ordner seg nok. Fortsett som du stevner du, flink har du vært og jeg tror sikkert at du får uttelling for det. Ha en fortreffelig lørdag ;)[/quote']

Takk for det, jeg håper jo å få litt lønn for strevet. Jeg kjenner at jeg er blitt i mye bedre form, det er lønn i seg selv, så får vekttapet komme som en bonus

 

Ja, det er ikke noe en blir så utslitt av som psykiske påkjenninger. Håper det går i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

God søndag folkens, jeg var oppe leenge før de andre i huset. Regnet spruta ned så jeg laget frokost og krøp sammen i godstolen med en bok. Etter en stund tittet det fram solstråler :D vel en del av meg sa... kos deg inne det begynner å regne igjen, den andre delen sa; ta deg en tur i Øvstedalen og finn ut hvordan det er der. Plukke markblomster åååå, vel... den ikke late delen vant. Jeg kjørte oppover og oppover, kom til en bom, fant en parkeringsplass og tok vannflaska mi og gikk. Etter ti min angret jeg bittert. Melkesyra hylte i lår og legger og det var ikke ende på den p****rs oppoverbakken. Og så BRATT. Ok jeg holdt i 30 min....fortsatt like bratt oppover så jeg snudde og gikk ned igjen. Aua det og :):

Satte meg i bilen og sjekket telleren. Ynkelige 4000 steg og av dem var det 3620 aerobicstep. Ikke rart.. bratt da. Vel var ikke fornøyd så jeg fant en annen vei, en annen parkeringsplass og gikk igjen. Her var det da sletter innimellom. Nå er kl 13 og jeg er hjemme igjen.

Telleren viser hittil 7264 steg (6259 aerobic ). Lunsj står på programmet. Er litt fornøyd med meg selv men har planer om en fjelltur til i løpet av kvelden.

Hei så lenge :D

 

Nå er klokken blitt 19.30 og jeg gjorde alvor av å ta meg en spasertur til. Resultatet i dag er 17049 skritt ( aerobic av dem 13016 ) Alt er ført opp som rolig gange og resulterte i 4,3 trimpoeng. Nå tar jeg fri resten av kvelden ;):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slo meg med 450 steg!!!!! Jeg har også vært på tur i dag i heia. Gubben dro meg med ut og hadde jeg visst hva jeg gikk til hadde jeg nok blitt hjemme ;) Vi klatret opp fjellsider og ned fjellsider og opp og ned og opp og ned - vi gikk og vi gikk - i TRE TIMER!!!!!!! 16600 står telleren på nå og jeg har IKKE tenkt å gå mer i dag. Og du - jeg førte det som rask gange, 7 trimpoeng - et helt eple i et jafs. Det syns jeg minst jeg kan gjøre, selv om det ikke gikk så veldig fort oppover fjellsidene, var det GØØØØØØØRtungt - lurte en stund på om jeg skulle føre det som fjellklatring (11,4 tp) men jeg slo det fra meg :) Ble litt sur da telleren bare viste 10916 aerobic steps :mad: men det er nok fordi det var så ujevn gange, noen steg tok sikkert to sekunder oppover fjellsidene.

 

Vel, fliiiinke har vi vært i dag. Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Hylte melkesyra i beina dine også???? det er ikke godt altså, Jeg har forresten bestemt meg for at jeg skal til topps på det fjellet! For hver sving tenkte jeg... nå flater det ut, men neida!!!! Oppover og oppover. Vel, neste søndag skal jeg minst fem svinger høyere, og slik skal jeg fortsette hver søndag til jeg når den hersens toppen ;): men du.... vi har vært flinke i dag, ikke sant :)

Fjellklatring er forresten ekstremsport spør du meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rene hylekoret :)

 

Nei, jeg tror ikke jeg slår meg på fjellklatring :cool:

 

Vet du. Jeg skulle ikke gå mer i dag, skrev jeg, men så fikk jeg meg en høyst ufrivillig luftetur på et kvarters tid. Resultat: telleren passerte 18 000 ;)

 

Akkurat hvor mange søndager tror du du må ha for å nå toppen? Dette blir litt av en triller :D

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snillemor

Jeg har på meg steg telleren, og har gått og vandret i byen i dag, hadde god tid, gikk store omveier bare for å få masse steg, og trim. (14000) hadde det vært før hadde jeg sikkert hatt et par turer på kafe. Hadde det og, men ikke så lenge. i morgen skal jeg og min datter ta fløybanen opp og så gå ned igjen. tenker å ta meg en liten rask spasertur i kveld og.

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Det var rene hylekoret :)

 

Nei' date=' jeg tror ikke jeg slår meg på fjellklatring :cool:

 

Vet du. Jeg skulle ikke gå mer i dag, skrev jeg, men så fikk jeg meg en høyst ufrivillig luftetur på et kvarters tid. Resultat: telleren passerte 18 000 ;)

 

Akkurat hvor mange søndager tror du du må ha for å nå toppen? Dette blir litt av en triller :D

 

God natt![/quote']

Det vet jeg ikke, det er søren så høyt! Får gå og gå så finner jeg det vel ut. Det er traktorvei et godt stykke da. HELDIGVIS. Deggern, du slo meg denne gangen også og i dag har jeg hatt masse kjøring og hittil 11000 skritt ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag slår du meg grundig! 4276 til nå, og det blir ikke så veldig mye mer i dag. Har vel en slik dag du hadde på fredag. Må roe ned kroppen litt før jeg tar fatt på ei ny uke. 28,4 trimpoeng denne uka, FIRE epler!!!!

 

Nå grugleder jeg meg til å gå på vekta i morgen, med all den maten jeg har stappet i meg ;) Kryss fingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på meg steg telleren' date=' og har gått og vandret i byen i dag, hadde god tid, gikk store omveier bare for å få masse steg, og trim. (14000) hadde det vært før hadde jeg sikkert hatt et par turer på kafe. Hadde det og, men ikke så lenge. i morgen skal jeg og min datter ta fløybanen opp og så gå ned igjen. tenker å ta meg en liten rask spasertur i kveld og.

Ha en fin dag[/quote']

Så flink du har vært til å gå! Ler litt :) Før var det om å gjøre å finne korteste vei, nå tar vi gladelig lange omveier ;) Er det ikke rart hva en sånn liten duppedings kan få oss til å gjøre?

 

God tur i morgen, gleder meg til å høre hvor mange steg det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
I dag slår du meg grundig! 4276 til nå' date=' og det blir ikke så veldig mye mer i dag. Har vel en slik dag du hadde på fredag. Må roe ned kroppen litt før jeg tar fatt på ei ny uke. 28,4 trimpoeng denne uka, FIRE epler!!!!

 

Nå grugleder jeg meg til å gå på vekta i morgen, med all den maten jeg har stappet i meg ;) Kryss fingre![/quote']

betale seg Melona!!! Krysser fingrene for oss begge jeg, men du er rå til å trimme.

Dette skal gå bra......før eller senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Ikke mange skritt å skryte av hittil i dag, kl er 13. Anntallet er 2800, MEN..folkens, jeg har 50 min sykling 15 km t, OG 30 min styrketrening ført på middels, men fy søren. Den var hard den. Svetten hagler og jeg erhvervet 4 trimpoeng!

Kanskje jeg går en tur i kveld... det er så varmt nå ;):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du har trimmet, Trucker! Må visst få fart på beina, jeg også. Bare 1502 :eek: steg i dag!!!!!!!!!!!!! Hvordan går det an?!?!?! Får ta meg en tur i heia og det fort :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Kunne jo ikke la stegtelleren ligge helt i ro heller :): Sendte gubben på buttikken jeg, det er 7,5 km herifra. Syntes han somlet veldig med å reise så jeg begynnte å gå og sa at jeg skulle fortsette med det til han kom tilbake. Gikk samme vei som han kjørte og fikk meg 35 min spasertur. Ikke all værden med steg i dag da, 7986 står den på nå og jeg tror jeg tar kvelden. Dagens fangst totalt er 5,1 trimpoeng og det får holde.

Har klart å dytte inn 1320 kcl og vet det er for dårlig. Har ikke lyst på mer mat i dag ;):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...