Gå til innhold

Stegtellerklubben


Gjest Melona

Anbefalte innlegg

Gjest snillemor

Så er jeg hjemme igjen fra Bergensturen min. Hadde to flotte dager. I dag gikk min datter og jeg først tur på fløyen, og så gikk vi ned igjen til byen.14121 står telleren min på no. Vi var på Indisk resturang og spiste deilig mat. Den var godt krydret, men ikke fetene sto det i menyen:-)

Kjøpte stegteller til min datter på Clas Ohlson, den kostet 119.- Jeg har betalt 230 for min (helt lik) og synes min var billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Nå fikk Melona fart på beina! 1 time og 20 min rask stavgang. 4,4 tp - over et halvt eple. Det gjorde godt. 11 136 steg til nå, kanskje blir det noen få til, men nå går jeg i dusjen og så er det marsj i seng ;)

 

God natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg hjemme igjen fra Bergensturen min. Hadde to flotte dager. I dag gikk min datter og jeg først tur på fløyen' date=' og så gikk vi ned igjen til byen.14121 står telleren min på no. Vi var på Indisk resturang og spiste deilig mat. Den var godt krydret, men ikke fetene sto det i menyen:-)

Kjøpte stegteller til min datter på Clas Ohlson, den kostet 119.- Jeg har betalt 230 for min (helt lik) og synes min var billig.[/quote']

Kjempeflott innsats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Vel jeg hadde en rolig dag i går og 1,6 trimpoeng. I dag har det blitt flere skritt, nemlig 11472. Vet det ikke er noen rekord men innimellom alt det andre er jeg fornøyd ;): Trimpoeng i dag: 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snillemor

Jammen blir en motivert av stegtelleren:-)

Jeg måtte på buttikken og ha en ting, istedet for å ta bilen gikk jeg 6000 steg. Tilsammen 13500 i dag. Er kjempefornøyd. Og så er det snart helg og tur til campingvognen, der er jeg veldig flink å tenke på meg selv, og å gå tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenk sluttet å gå!!!! Jeg hadde en rolig dag i går med 7452 steg, litt piggere i dag med 10506 takket være en kveldstur i heia. Men nå er det snart på tide med en skikkelig utblåsning igjen. Får lade opp til helga ;)

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat fått tilsendt stegtelleren fra GR butikken. Har hatt den på meg idag, fikk 13000 kritt på jobb idag. Veldig motiverendes å se hvor mye man faktisk rører på seg. Men trinnene går nok litt tregere imorgen...... Men skal ihvertfall prøve å få 10000 skritt imorgen selv om planen bare var å ligge å daffe på stranda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Hei!!!! Velkommen til oss, her kommer en advarsel: Du blir smitta ;): Jeg som alltid har HATET alt som smaker av trim har begynnt å like det! Disse jentene her inne får til det utroligste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melona

Velkommen i klubben!

 

Ja, tenk så mye gøyere det er å gå når en kan telle stegene :) En blir helt hekta. Se i går f.eks, vi var på lang biltur, over 4 1/2 time frem og tilbake, fikk ikke gått stort i det hele tatt. Da vi kom hjem i 9-tida stod telleren på 1700 :eek: Det kunne jeg jo bare ikke vedkjenne meg, så den som fikk på seg joggesko og fòr til skogs en lørdagskveld, det var Melona ;) (mens de andre satt helt oppslukt av en dum fotballkamp) Nesten 8000 steg ble det tilsammen, ikke allverdens, men myyyye mer presentabelt enn 1700. Takket være stegtelleren ble det 1, 6 trimpoeng i stedet for null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Helt rett Melona, og så flink du var! Jeg fikk heller ikke mye tid til trim i går, lørdag er liksom sosialt samværdagen i og med at jeg har det så hektisk i uken, men....gubben tok bilen og kjørte til et vennepar av oss, jeg tok på stegtelleren og tilbakela veien til fots. 7995 skritt ble det og med to runder på elipsemaskina fikk jeg 2 trimpoeng. Stolt av meg selv, og sender dere en varm takk fordi dere har vridd hodet mitt og fått meg til å se at trim er ok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melona

Hatt meg en søndagstur i heia. 1 time rask gange, 7500 steg og 2,3 trimpoeng. Føltes godt. og enda er ikke dagen over, har ikke tenkt å gi meg med dette ;)

 

Flink du også, Trucker! Og jeg er også såååå glad for at dere ble med meg på denne stegtellinga! Å gå er omtrent den eneste trimmen jeg får, så jeg trengte virkelig motivasjon for å få fart på beina - og det gir dere meg. Tusen takk!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snillemor

Har hatt meg 2 fine fjellturer lørdag og søndag, ca 13000 steg begge dager, er kjempefornøyd. Og været er jo bare helt flott (nesten for varmt, men jeg klager ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ;)

 

Får å prøve å få litt fart over trimmingen har jeg fått meg en stegteller, det var på torsdag, siden har den ligget i lomma mi same hvor jeg har vært, kjempe gøy er det, hadde vært morro om jeg kunne fått vært med her slik at jeg kunne fortelle hvor mye jeg har gått i løpet av en dag.

 

Hilsen Evelyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melona

Så gøy at du blir med i klubben!!!!! Gleder meg til å se resultatene dine! Selv ramlet jeg ned på drøyt 13 000 steg i dag, etter en time i heia og en tur med stavene nå i kveld + alt det jeg har gått ellers i dag. Hvor mye har du gått, da? Fortell, fortell???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melona
Har hatt meg 2 fine fjellturer lørdag og søndag' date=' ca 13000 steg begge dager, er kjempefornøyd. Og været er jo bare helt flott (nesten for varmt, men jeg klager ikke:-)[/quote']

Kjempebra!!!!!! Jeg har også drøyt 13 000 i dag! Fornøyd med meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Med skam å melde har stegtelleren ligget på badet i HELE dag ;) Jeg har gått minimalt og brukt alle mine krefter på klargjøring av campingvogna .15 min på elipsemaskina og 1 trimoeng er hele fangsten. Vel... kan ikke klare alt hver dag.

Ha en god natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å få være med, morro med disse stegtellerene, i dag har jeg skaffet meg 4,8 trimpoeng, er netoppkommet inn etter min andre tur i dag, har gått 15888 steg i dag, og det er nå bra. Hadde ikke mere en 8670 i går.

 

Har vært fint vær å være ute i i dag, så derfor litt mere gåing også, er spent på hvor mye jeg kommer på i morgen, da ska jeg for første gang ha den på meg på jobb,og der går jeg mye, sitter veldig lite i ro. Men nå er det kvelden her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Vel 15000 steg på meg i dag og med trappeklatring kan jeg godskrive litt over 4 trimpoeng. I morgen begynner en ny uke for meg, med veiing, måling og hele styret. Kryss fingrene da.... vil gå ned litt denne uka også :)

Ukas fangst av trimpoeng er 19,7 ok eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melona

Så flinke dere er!!!! Selv hadde jeg en dovendag i går med bare 4289 :eek: steg. Skylder på hodepinen som kom snikende utover ettermiddagen, så jeg ikke kveldsturen min fikk! Håper jeg får bevegd meg mer i dag, selv om det er vaaaarmt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei!

Jeg fikk 11068 skritt på søndag (veldig bra til å være meg på en søndag). Gikk en lang tur på kvelden, så det var vel det som hjalp meg denne dagen. Igår fikk jeg litt over 17000 skritt. Prøvde å gå så mye som mulig hele dagen, jeg har en veldig aktiv jobb så mange av skrittene får jeg "gratis" de dagene i uka jeg jobber. Idag har jeg vært skikkelig daff, skal prøve å få gått en skikkelig tur til kvelden da, er ikke så fristende når det er altfor varmt og solen steker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Gir meg for i dag, 15232 skritt og telleren legges på baderomshylla til i morgen. Timmer litt elipse når varmen gir seg litt. Hittil 3,6 trimpoeng ....vel bør ha 4 innen søvnen tar meg :):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg 10562 steg, ikke helt fornøyd,men har skaffa meg 4,2 tripoeng i dag og det er jeg nå fonøyd med, i går mandag hadde jeg 11 856 når dagen var omme.

 

Har vært veldig varmt nå i dag, og merker da att det er tyngre å gå tur og gjøre andre trimaktiviteter, når en er ute hele dagen på jobb så er en ganske sliten når en kommer hjem, og da er det mindre energi til å trimme også, men jeg er som sagt fornøyd jeg, har veie dag i morgen og totalt 20 trimpoeng denne uken så jeg er kjepmefornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Kan eg vere med her? Treng litt pushing på å gå kvar dag. Og dere var jo utrolig flinke til å få høge tall på skritttelleren da. Heilt imponert! Er glad i å gå på tur, men så har eg nokre veldig rolige dager innimellom. Så da tenkte eg at eg måtte bli litt flinkere for å holde tritt med dere. I dag har eg gått uten skritt teller, men tok den med på fjelltur. Så det vart 11156 skritt på den siste turen, men med bratte bakker så vart det eindel trimpoeng. God natt, no skal to trøtte bein krype til køys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig med her!

 

Er svært fornøyd etter første dag med teller. Kom opp i 16.160 skritt uten å gjøre noe veldig spesielt (gikk en runde rundt blokka for å runde 16.000...).

 

Har hun da, så han pleier jo å dra meg ut, men i varmen er han helt "dørmatte". Så vi var ute en time i kveld. Ellers går jeg en del på jobb, men hadde en ganske rolig dag der.

 

Målet er å få like mange skritt i morgen.

 

JEG GLEDER MEG TIL JEG SKAL PÅ FJELLET!

 

Katla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melona

Så gøy at vi blir mange her! og så flinke dere har vært til å gå!

 

Eve, Trucker og Zusanne: Kjempeflotte resultater! Eve: 20 trimpoeng!!!! Gratulerer!

 

For meg er alt over 10 000 veldig bra, så jeg får være fornøyd med meg selv også i går, som snek meg over 10 000 på kveldsturen min. Ja, for det blir bare med den kveldsturen akkurat nå, er ikke så glad i varme, så når gradestokken kryper oppmot 30, ja da kryper Melona inn i skyggen :) Men jeg må jo si at den kveldsturen ikke var noen romantisk rusletur akkurat, det var full fres med stavene så svetten rant i 50 minutter. Herlig! Andre som går med staver? Det kan anbefales, du bruker mye mer energi og får dermed flere trimpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...