Gå til innhold

MOTIVASJONSTRÅD Resultater uke1


Gjest smiley
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da er 1 uke gått for mange av oss! Vet de er forskjellige veiedager så det er bare å fylle på etterhvert som uken går!

Jeg trodde først jeg hadde veiedag på mandag,så trodde jeg tirsdag helt frem til i dag hvor jeg ser at det er mandager jeg skal veie meg(tirsdag er starten på en ny uke!) Jeg har derfor ikke fått veiet meg i dag tidlig så jeg legger inn raport i morgen.

Håper på mye fin vektnedgang og god motivasjon for neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uka mi også. Veide meg i dag tidlig, og hadde ikke gått ned noe.

Det er jo litt kjedelig, når en føler at en både har vært flink med maten, og trent ganske bra. Håper resultatene kommer etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et kilo den gale vegen denne gangen,men vet at det skydes bestemte hendelser,så er vel egentlig ikke så bekymret,får heller se å gjøre det bedre neste gang.Men jeg har 8 trimpoeng og er ganske fornøyd med det.

Gratulerer til alle med nedgang..uansett om det er masse eller lite...det er jo riktig veg.

Ha en fin uke.

fig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min veiedag er egentlig tirsdag, men har ikke fått lagt det inn før nå. Jeg skeia skikkelig ut i helga. Det var bursdagsfeiring og kaffeselskap, og jeg klarte ikke bremse. Så denne uka har jeg gått opp 0,3, er altså 60,5. Har tatt meg i sammen denne uka, men det er så vanskelig! Tenker jo mat hele tiden! Klarer ikke å få så mange trimpoeng denne uka. Er litt for lite alenetid til det. Men, jeg er ganske motivert, så jeg skal klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det må kunne gå an å ta litt mange kosemerker en gang i blant - kanskje ikke lurt helt i starten av kostomleggingen - men senere. Det er hverdagene det er mest av og dersom en spiser litt mange kalorier til en spesiell anledning så fortsetter en med vektklubbdietten neste dag. Men det må jo ikke bli spesielle anledninger hver uke ;^). En må være snill og litt generøs med seg selv, blir vi for firkantet er det så lett å gi opp totalt og det er jo verste alternativet.

 

Vi har selskap i hele helgen kom kommer - en fødselsdag og en stor familie og vennefest. Jeg kommer til å styre unna kakefatene og spise av det sunne som serveres.

 

Jeg synes igrunnen at det fine med denne dietten etter hva jeg har skjønt (er ny i vektklubben) er at dette er fantastisk god og sunn mat. Kanskje enkelt for meg å si for dette er maten jeg har spist til vanlig - men jeg har ikke passet på posjonene og har spist for mye frukt. For meg var det første uken og stort vekttap (-1.6) til tross for lite trimpoeng (bare 4) - men håper igrunnen at jeg ikke tar av mer enn 0.5 kg i uken videre.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...