Gå til innhold

Ned ca. 15 kilo


Gjest Melona

Anbefalte innlegg

hei denne uken ble det ingen endring i vekten min og endringen i cm på maven er mikroskopisk..Men jeg ser at kroppen har blitt strammere den siste tiden så treningen har innvirkningpå fasongen. Godt å se at kroppen ikke er helt myk lengre.

Fin nedgang Nikkoline 3 kg på 3 uker- bra. Jeg trener også Pilates og det vises godt når det gjøres jevnt og så er det så godt da

 

Foresten var jeg å kjøpte meg sommerklær i går og alle var i str 40 så jeg har gått ned en klesstr i vår Det gjorde godt for kropp og sjel ;)

 

Nå drar jeg på ferie i tre uker og får prøve å holde kosten og treningen ved like di disse ukene. Men så lenge får dere ha en rktig fin sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

I dag.... første dagen på veeeeldig lenge så har jeg endelig kommet meg ut på tur med hunden.. OGså har jeg syklet litt. Tilsammen har jeg da trent en time. Føles veldig veldig godt iallefall... JEg skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det hele tiden altså... Gleder meg til tur i morgen også..

 

Håper alle har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I dag har jeg handlet klær på salg, og vet dere hva........jeg tok dem en størrelse under der jeg er nå.

 

Så hvis jeg ikke klarer å nå målet mitt, så blir det en dyr fornøyelse - men klarer jeg å nå målet mitt så blir jeg fin, altså.

 

Så har jeg noe valg ??

 

Ha en god natt alle sammen, godt å vite at dere er der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig gode ord.. Det hjelper på motet mitt. I sta da jeg var inne klarte jeg å overse innleggene..

JEg har spist masse is.. JEg er faktisk ikke så nøye med kosemerkene heller.. Så lenge jeg holder det innenfor det kcaloriinntaket jeg skal ha. Selvfølgelig spiser jeg ikke mye godis.. Men unner meg litt mer enn hva vi har lov til.. Men har jo allikevel gått ned gjennomsnittlig en kilo i uken siden jeg begynte..

 

Så spis litt is med god samvittighet.. Spes saftis. Da får vi jo i oss drikke også..

 

God natt allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I dag har jeg handlet klær på salg' date=' og vet dere hva........jeg tok dem en størrelse under der jeg er nå.

 

Så hvis jeg ikke klarer å nå målet mitt, så blir det en dyr fornøyelse - men klarer jeg å nå målet mitt så blir jeg fin, altså.

 

Så har jeg noe valg ??

 

Ha en god natt alle sammen, godt å vite at dere er der ![/quote']

 

Hei hei.. Det er så deilig når man faktisk merker det på klærne... Deilig når buksene begynner og slenge og man kan kjøpe litt mindre klær....

 

Å.. vi skal bli så flotte allesammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I dag har jeg handlet klær på salg' date=' og vet dere hva........jeg tok dem en størrelse under der jeg er nå.

 

Så hvis jeg ikke klarer å nå målet mitt, så blir det en dyr fornøyelse - men klarer jeg å nå målet mitt så blir jeg fin, altså.

 

Så har jeg noe valg ??

 

Ha en god natt alle sammen, godt å vite at dere er der ![/quote']

Wow! Det blir spennende å se om de passer snart! Jeg kjøpte meg en sommerkjole på salg for noen år siden. Fikk ikke brukt den den sommeren, den var litt for trang, men jeg tenkte, pytt, til sommeren igjen sitter den som et skudd. Men, akk! Sommeren etter var den enda trangere, og sommeren etter fikk jeg ikke tredd den på meg i det hele tatt. Nå er det gått tre somre, og i år SKAL den på! Prøvde den for et par dager siden, og jaggu smatt den på, litt trang rundt rumpa, men om et par uker sitter den! Gjett om jeg gleder meg! For meg er det en stor motivasjonsfaktor å oppleve at klær som var for små, passer igjen! Skikkelig tøft av deg å kjøpe for små klær! Du MÅ fortelle hvordan det går! Lykke til! Dette klarer du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy når man endelig får på seg noe man har ventet på og hatt et lite håp om at man en dag skal få på seg.... JEg har x- antall bukser som ligger å venter på meg... MEn de SKAL på en dag..

 

JEg har en så flott dag i dag.. JEg våknet kjempe tidlig og startet dagen med en laang gå tur i skogen med hunden.. Pluss at jeg har gjort masse husarbeide.. Så i dag har jeg forbrent de kcaloriene jeg skal for å si det sånn... Nå skal jeg ha kaffebesøk med goood samvittighet

 

Ha en fin dag allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønte ikke helt den meldingen din........

 

Jeg har altså kjøpt klær som er mindre enn det jeg kommer i pr. idag. Så jeg må bare stå på.

 

I morgen reiser jeg på ferie i 14 dager, så da vet jeg ikke hvordan det er med nettkontakt.

 

Jeg tenker på dere, selv om jeg blir fraværende i 2 uker - kommer sterkt tilbake, ha, ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jeg skjønte ikke helt den meldingen din........

 

Jeg har altså kjøpt klær som er mindre enn det jeg kommer i pr. idag. Så jeg må bare stå på.

 

I morgen reiser jeg på ferie i 14 dager, så da vet jeg ikke hvordan det er med nettkontakt.

 

Jeg tenker på dere, selv om jeg blir fraværende i 2 uker - kommer sterkt tilbake, ha, ha!![/quote']

 

Men nå har jeg altså skjønt det.. he he...

God ferie:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, vil gjerne være med, må ned ca 15 kg. har bare økt i vekt siden ca påske, men må er det nokk. Håper at jeg vil klare det, men trenger nok mere motivasjon. Veier nu 79 kg og ønsker å komme ned til ca 64 kg. Har snart ikke noen klær som passer....... Noen som kjenner seg igjen??? Har dere noen gode tips og råd så mottas de med takk. Hvor mange kcal bør jeg ligge på, noen som vet? skal ha veie dag på mandag så det blir spennende å se hva vekten sier da. Hvor lang bør en bruke på 15 kg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg har vært så flink denne uka, trimmet masse og spist tett oppunder 1600 kcal pr dag. Og så blir det ned 0,2!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ble så sur at jeg tok en ekstra stor porsjon rabarbrapai og is til dessert i dag! Angrer litt nå, men i morgen er det full sjerpings igjen

 

Vekt: 72,3 - ned 0,2 - totalt 5,7

Midje 78- som sist - ned 8

Energiinntak: 1594

Trimpoeng 22,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra å innrømme dette,men ferien ble slik som jeg i mitt hode fryktet at utfallet ville bli. Ikke så rart når det er lagret en teori i hjernen som ga oppskrift til "hvordan hindre deg i å nå dine mål". Teorien gikk ut på at i bilen greier ikke du la være å spise litt snop, ergo spiste jeg litt snop.På kafe spiser du de middagene som du liker uten å tenke på kaloritabeller,fulgte denne teorien og.Det positive har vært at jeg under selve oppholdet ikke spiste snop,heller ikke potetgull,is eller kaker.Resultatet er uansett at jeg ikke tør gå på vekta.Har ellers hatt en fantastisk uke.FLOTT vær på Lillehammer. Har gått opp alle trappene til hoppavsatsen i olympiaparken, og ned igjen.Jeg har og vært på Hafjell, gikk to timers tur på fjellet.Jeg går ikke på vekta akkurat nå, men kjenner motet stiger i takt med skriveriene mine. Jeg gir ikke opp.Aldri i livet!Nå kjenner jeg lysten til å kle på treningstøy og komme meg ut. Har kun slanket meg i ferien,hvordan skal jeg angripe saken når jeg begynner på jobb?.Det blir vanskeligere å følge med inntaket. Hvordan planlegge?.Ser at dere og er opptatt av sommertøy.Til neste sommer skal jeg og shoppe de klærne jeg liker,ikke gå med en (stor) lupe og lete etter størrelse hest,som nå.Det siste må leses med godt humør. Det er nå litt artig å se sin fasong i ulike klær.Har vært godt å ha med en porsjon sjølironi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig spent på vekta i dag siden det gikk så tregt forrige uke. Denne uka har jeg spist mer og trimmet mindre - og gått ned MER!! Merkelige greier

 

Vekt: 71,6 - ned 0,7 - totalt 6,4

Midje: 77,5 - ned 0,5 - totalt 8,5

Energiinntak: 1610

Trimpoeng: 16,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere melona med vektnedgang.Kjempeflott at du har gått ned i vekt. Det er saker som inspirerer.Jeg har planlagt å gå på vekta i morgen,gruer meg mye mer enn jeg gjorde til eksamen i fjor.Det er så viktig for meg å lykkes nå i starten,vil så gjerne gå ned i vekt.Det som skremmer er usunn mat i forrige uke,men jeg må kvinne meg opp...høres.Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei' date=' vil gjerne være med, må ned ca 15 kg. har bare økt i vekt siden ca påske, men må er det nokk. Håper at jeg vil klare det, men trenger nok mere motivasjon. Veier nu 79 kg og ønsker å komme ned til ca 64 kg. Har snart ikke noen klær som passer....... Noen som kjenner seg igjen??? Har dere noen gode tips og råd så mottas de med takk. Hvor mange kcal bør jeg ligge på, noen som vet? skal ha veie dag på mandag så det blir spennende å se hva vekten sier da. Hvor lang bør en bruke på 15 kg??[/quote']

Tro hvordan dette blir å se ut.. Jeg forsøker å hente "siter" opp.Har ikke peiling på hvordan dette funker, men det vil vi få svar på om litt.Skulle ønske personen med mange bokstaver og tall velkommen sammen med oss. Jeg er selv ny,kjenner ikke til Grethe Roedes nye matplan så godt,men med et kg vektnedgang i uka er ok mål.Da sprikker en ikke så lett..tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da tok jeg fornuften fatt og gikk på vekta,har gått ned 200 gram.Da har jeg ikke lagt på meg i ferien, og kan starte friskt opp igjen,jippi!Det er litt surt at 80 tallet fortsatt lyser mot meg,veier 80.2.Har gått ned 3.2 kg siden 25 juni,klager ikke,men mener jeg må gå ned til 79.2-79.6,neste uke.Trener denne uka i motsetning til forige uke.Det er så stilt her inne,hvordan går det med dere?Jeg ser lyst på fremtiden her inne sammen med dere.Det blir en positiv høst med trening i skog og mark,skal forbedre meg- være mer i aktivitet,gå ned i vekt og bidra til at vi holder sammen, og jobber aktivt mot et felles mål.(hørtes veldig vettig ut, ha, ha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake fra ferien.... Vekten står helt stille... Rikker seg ikke... Begynner virkelig å bli klar for å gå ned litt igjen... Men... jeg er veldig flink til å trimme, så det er bare litt matskjerpings som må til...

I går syklet jeg i en time.. det var så deilig. Kjenner at jeg er litt støl bak i dag da men.. he he...

 

Ha en fin dag allesammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så jeg som har vært så slurven siste uka! Har vært på ferie, er bare hjemom for å vaske litt tøy, vanne planter og se til kattene. I dag bærer det av sted igjen, med svigermor på slep denne gangen ;) Ikke det, energiinntaket er helt OK denne uka, gjennomsnittet i det minste, men det har blitt mye gal mat, langt mellom måltider av og til og nesten ingenting trim!!!! Håper ikke det er muskelmassen som har forsvunnet!

 

Tallene mine denne uka:

Vekt: 70,3 - ned 1,0 - totalt 7,7

Midje: 77 cm - ned 0,5 - totalt 9 cm

Energiinntak: 1588

Trimpoeng: 1,6 :eek:

 

Lykke til alle sammen! Blir her et par timer til før vi reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så jeg som har vært så slurven siste uka! Har vært på ferie' date=' er bare hjemom for å vaske litt tøy, vanne planter og se til kattene. I dag bærer det av sted igjen, med svigermor på slep denne gangen ;) Ikke det, energiinntaket er helt OK denne uka, gjennomsnittet i det minste, men det har blitt mye gal mat, langt mellom måltider av og til og nesten ingenting trim!!!! Håper ikke det er muskelmassen som har forsvunnet!

 

Tallene mine denne uka:

Vekt: 70,3 - ned 1,0 - totalt 7,7

Midje: 77 cm - ned 0,5 - totalt 9 cm

Energiinntak: 1588

Trimpoeng: 1,6 :eek:

 

Lykke til alle sammen! Blir her et par timer til før vi reiser.[/quote']

Grattis, og hurra for oss alle som følger det samme programmet, sånn ca. Du gidder kanskje å gi oss litt av din dyrebare tid(når du får tid)å fortelle litt i dagboka di om hvordan du har oppnådd en uke med godt resultat.Bare hvis du gidder da..er like gla i deg uansett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi-sann' date=' her var det visst et nytt forum. Ja, jeg skal ned rundt 15 kilo, har kvittet meg med 4,1 - 10,9 kilo igjen. Flere i samme situasjon? Heng dere gjerne på ;)

 

Melona[/quote']

Skal det skje, må det vere denne hausten her. Håper på å gå ned iallefall 10-12 kg, kanskje meir. Alt for mykje ettersleng etter tre svangerskap. Sistemann er snart 7 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nikkoline

 

Du har akkurat samme vekt som meg' date=' og jeg vil også ned 15 kilo - vi klarer dette, det skal bli gøy å følge deg![/quote']

 

Vi hadde samme vekt, hvordan går det med deg nå ?

 

Jeg har hatt to uker ferie, og da gikk jeg bare ned 0,7 kilo, så nå viser vekten 79 kilo.

Satser på å komme inn igjen i hverdagens rutiner og at det går bedre da.

 

Send noen ord, da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, nå er ferien over og de prøvelser det innebar. Men jeg er førnøyd med å ha gått ned. Det ble ikke mer enn ca 0,3kg pr uke, men alt er bedre enn ingenting. Nå har jeg 13 kg igjen til målet mitt.

 

Jeg synes det er litt enklere å følge meny og kalorier når jeg jobber, blir tvunget til fastere måltider og planlegger litt mer i forhold til middag etc.

 

Hvis ingen andre sier det får vi vel si det selv.

 

Jeg synes vi er flinke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde samme vekt' date=' hvordan går det med deg nå ?

 

Jeg har hatt to uker ferie, og da gikk jeg bare ned 0,7 kilo, så nå viser vekten 79 kilo.

Satser på å komme inn igjen i hverdagens rutiner og at det går bedre da.

 

Send noen ord, da ![/quote']

HEI

Så bra at du venter å høre fra meg.Jeg har ikke gått ned så veldig mye i det sis te,men det ble allikevel en personlig opptur.Grunnen til det er at jeg så 79-tallet.Vekta viste 79.8.Du har altså en liten ledelse.Har gått ned 3.6 kg totalt.Jeg må bare være fornøyd.Jeg spiste mye pizza i ferien.Gikk ned bare 0.2.Jeg trener lite etter ferien, så da kan jeg ikke forvente så mye.Kjenner inspirasjonen vokser når man er her inne og har kontakt med dere.Skal øke trimmen. Må bare fortelle at jeg følte meg slank i går etter å ha vært på vekta.Tilværelsen fortonet seg mer realistisk etter hvert,jeg var på et nødvendig oppdrag i byen og var på sluttsalg av sommerklær.Måtte jo enda inn i ganske store størelser da,men - 3.6 har allikevel rasert noen steder på kroppen.Har litt mere midje.HURRA for oss alle som minker mye eller lite.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegøy at du også så 7 tallet først - sant vi aldri skal over 80 igjen ?!

 

Nå får vi kjempe videre ned mot 75, da skal jeg unne meg en premie.

Jeg har ikke vært så flink til å trene i ferien, og det ble noen pizza på meg også. Skulle likt å visst hvor mange kcal. det er i noen stykker med Peppes Pizza - sikkert ikke få.

 

Men nå er vi igang igjen, begge to. Det skal bli gøy å følge deg.

 

Klem fra ariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...