Gå til innhold

Ned ca. 15 kilo


Gjest Melona

Anbefalte innlegg

Jeg har våknet så tidlig at jeg har hav av tid.Skulle egentlig ha gjort meg klar for to timers mosjon i form av marsj over fjellet.Idrettsklubben arrangerer dette hvert år.Hadde tenkt å gå enda i år,men til neste år være i så god form at jeg kunne løpe.

 

Så fikk jeg svar på MR røngten,betennelse under hælen.Jeg tør ikke provosere,tar sykkelen med i stedet og sykler etter veien mens jeg venter på resten av fam.Har vært inne på nettet og lest om tilstanden i foten,ofte kommer det av dårlige sko,for mye strekk i buen under foten.Eller om man går med sko som er banan formet.Man må ha god såle og skohæl som er avrundet.Dermed er dere advart nå som flere beveger seg mer.Tenk også på jobbsko.Mange blir langtidssykemeldt med tilstanden.

 

Ergelig nå som jeg er kommet så godt i gang med fjellklatring,har fått bedre pust og syntes til og med dette er gøy..

 

Ser at noen har gått ned masse i vekt,andre har gitt gode råd,får nistirre på det dere har skrevet så jeg holder motivasjonen oppe,ikke faller for fristelsen å begynne og trøstespise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Jeg er ny her. Tenkte at viss jeg også hang med, så får jeg nok litt ekstra motivasjon. Har ikke vært så veldig motivert denne gangen. Begynte på kurs før sommeren, men har ikke tenkt på kosthold i hele sommer (det har jo da resultert at vekta er høyere nå enn når jeg begynte) Men nå er det på an igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=:-/

 

nuvel, helgekosen tok litt vel av, men er forhåpentligvis tilbake i modus.

trente såpass hardt på onsdag at jeg er fortsatt støl i låra... erdetmuuulig?!?!

syklibg er veldig bra trening det da nikkoline. jeg har kombinert det med gymball og terapimaster mye og det er kjempeeffektivt det. så bare hold ut!

sliter med skader selv, så har erfart at det finnes plenty med alternativer, men at man ikke alltid kan gjøre det man selv synes er festligst.

 

men mitt store problem idag er:

JEG VIL HA SJOKOLADE!!!

 

ugh!

 

;)

 

gos søndag alle sammen!!

v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her. Tenkte at viss jeg også hang med' date=' så får jeg nok litt ekstra motivasjon. Har ikke vært så veldig motivert denne gangen. Begynte på kurs før sommeren, men har ikke tenkt på kosthold i hele sommer (det har jo da resultert at vekta er høyere nå enn når jeg begynte) Men nå er det på an igjen[/quote']

Hyggelig at du blir med.Motivasjonen min har økt i takt med vektnedgangen,selv om det går tregt.For mitt vedkommede hjalp det og ikke ha så store mål i slengen,og så tenker jeg kostomlegging,at jeg jobber med noe som skal vare,noen avsporing blir det,men det blir det jo hos de "tynne" og.Det er bare å glemme og forsøke å finne tilbake til den smale stien.Flott at du er igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er nyankommet i dag etter å ha lagt på meg 4 kg til de siste ukene....

Skal ned 12 kg (fra 82 kg til 70 kg( i første omgang og gjerne 5 til ...

Husker å ha følt meg veldig vel på 65 kg;) Men 70 er bra det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...