Gå til innhold

Nytt forum for kommende bruder!


Gjest AnneL

Anbefalte innlegg

Skal du gifte deg og vil ned i vekt før den store dagen? I dette forumet kan du møte flere kommende bruder (eller brudgommer) og sammen kan dere motivere hverandre mot målet!

 

MVH

Anne Langås

Grete Roede AS

(Selv kommende brud i juni -07 ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

siden ingen svarer, kanskje det er fordi vi som er litt "over normalen" allerede ER kapret??!?!??

 

He he, menn liker jo damer med litt former... :)

 

Og Anne: ååå, gratulerer med å ha satt datoen! :) Jeg giftet meg i 2003, og hadde en fantastisk feiring!!! Alt ble perfekt, og vi hadde den beste dagen ever...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

og eg prøver febrilsk å gå ned maaaaange kilo...hehe...ikkje så mange vekene å gå på då. Sidan eg har ei lita jente på 5 mnd som eg fullammer går det saaakte men sikkert nedover på vekta...Har tatt av 3,5 kg på 4 veker, og hadde vert kjempeglad om eg kunne gått ned 8 kg til til bryllupet...Det er vel kanskje mykje å håpe på men hååååååååper....

eg har laga meg dagbok under gravide og ammende. alle som vil-ts en titt

 

eg elsker mannen min og vil vere flottast mulig på dagen. (når det er sagt har aldri mannen klaga på vekta,det er det eg som har gjort...)

 

gleder meg så enormt til bryllupet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dermed startet vektreduksjonsprogrammet i god tid.... starta ca 1. mars med 86,2 kilo og 102 cm rundt livet... i dag, mange treningsøkter senere er vekta 82,1 kilo og 93 cm. Det går med andre ord fremover, sakte men sikkert, og det er vel den tryggeste måten å gjøre det på.

Skal ned en del kilo til før jeg begynner å prøve brudekjoler... Målet er 67 kilo, kanskje i overkant ambisiøst, men jeg nekter å gi opp så lett.

Nå har jeg vært 10 dager i Spania og fått inn lite trim så jeg er spent på hva vekta vil vise denne uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 2,6 kg nå siden slutten av mai.. ikke særlig mye, men jeg merker det bra selv! Håper på å veie så nermt 75 kg som mulig i september.. Vi har funnet ut hvor mye mat vi kan spise for å holde vekten, så med trening i tillegg har vekten begynt å gå riktig vei.. liker å få nye tall på vekten!

 

Ønsker dere andre som også skal gifte seg snart lykke til! Jeg tror det kan bli lettere å klare dette sammen enn alene! :-)

 

Kibou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...