Gå til innhold

Ned 40kg tilsammen:)


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Hei Trinny' date='

 

Er det her du er? Har savna deg i linken vår!

 

Gratulerer med vekttapet. Så bra!

 

Lykke til, og fortsatt god sommer;)

 

queen[/quote']

 

Hei du:) Her havnet jeg. Jeg lete etter dere jeg også, men fant ikke noen linker som dere kjente var:( Vil gjerne følge dere videre også, så gi meg ett hint hvor du/dere er:) Kjempeglad for vektnedgangen!!!

Vi tastes snart! God sommer til deg også!

 

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar
Hei!

Jeg skal også gå ned ca 30 kilo' date=' og trenger litt moralsk stötte. Veier nå i underkant av 95 kilo. For ca 4,5 år siden gikk jeg på Gr kurs, og gikk da ned nesten 10 kilo (91,4 til 82,3) Som dere ser, har jeg gått opp igjen. Skeia litt vel mye ut da jeg var gravid for andre gang.

 

Jeg skulle gjerne ha gått på GR-kurs igjen, men siden jeg bor i Sverige nå, er det litt vanskelig. Begynte på Vikt-väktarna (Weight Watchers) her i Sverige, men det er ikke det samme. Det jeg savnet mest, var å möte de samme menneskene ved hvert möte, det er litt lettere å föle stötten på den måten, og at kurslederen kjenner deg. På Vikt-väktarna betaler man for hver gang man kommer, så det kunne väre alt fra 6-40 personer på en kurskveld, og man kjente ingen. Ingenting for meg.

 

Her derimot ser jeg at det er de samme som dukker opp stadig vekk, så jeg håper det vil gi meg motivasjon og inspirasjon til å nå målet mitt.

 

Godt jobbet alle sammen ![/quote']

 

Velkommen hit. Her inne kan vi motivere og inspirere hverandre til å stå på videre. Det er mye kjekkere å være flere sammen enn å stå alene :-)

 

I kveld har jeg og samboeren gått tur - nettopp kommet inn. Har gått i 45 minutter og den siste halvtimen er bare oppoverbakke. Det var hardt men du så deilig å komme seg ut.

 

Lurt også for tidligere i kveld var vi på kinarestaurant og spiste middag. Jeg stod over favoritten min - sataysaus (peanøttsaus) og valgte istedet stekt oksekjøtt med brokolli. Er forsiktig med risen når jeg slanker meg og spiser heller opp alle grønnsakene. Wokka brokkoli er jo bare så godt !! Og siden jeg alltid blir stappmett av middagen slapp jeg å i hele tatt å reflektere over at jeg ikke kunne spise dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet inn etter kveldens tur. Det er så deilig å gå sent på kvelden når det begynner å bli litt kjølig i lufta. De siste to dagene har samboeren og jeg tatt på oss skrittellerne (fra Clas Ohlsen) for å sjekke hvor mange skritt vi går. Jeg blir så sur for mens jeg har gått 2900 skritt har han gått 4100 skritt. Det til tross for at vi går i samme tempo og med samme skrittlengde. I morgen skal han få ha begge skrittellerne på seg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så stille det er her inne. Er alle sammen dratt på ferie eller ??

 

Jeg har veid meg i dag og vekten sa - 0.8 kg. Nå har jeg gått ned 2 kg på 2 uker og fortsetter jeg sånn så blir jeg kjempegla :-)

 

I dag har jeg skeia ut med en friskis og det skulle jeg nok ikke gjort for jeg endte opp med å få is utover hele meg. Men det var deilig å kaldt etter å ha vært i sommerfuglparken hvor det var tropevarme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ettersom sykdommen min "tillater" meg å drive meg selv så hardt. Jeg har akkurat begynt, men nå veier jeg 100 kg, er 160 høy og måler 113 cm rundt livet. Er veldig spent på torsdagen da jeg skal veie meg igjen. skal rapportere om resultatet her. Håper jeg skal lykkes denne gangen, for jeg har prøvd så mange ganger før. Er bipolar og har lavt stoffskifte, så jeg har vært mye syk de siste 12 årene. Nå er jeg inne i en god periode og forsøker å gjøre så godt jeg kan med å leve sundt og fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. alle sammen;)

 

Er innom en tur etter en uke på hytte med masse jobbing. Her har det gått i ved hogging og stabling i mange dager. Har skaffet en hel haug med trim poeng og er veldig spent på vekten i morgen tidlig. Håper hvertfall en kg ned.. vi får se..Ellers så drar jeg tilbake i morgen ettermiddag og blir der til torsdag kveld.

 

Velkommen hit Sandia:) Jeg er også godt kjent med helseproblemer; har også lavt stoffskifte. Vi får støtte hverandre fremover:)

 

Hei Thiro:) Nå er snart ferien over og det kommer sikkert til å bli mere fart her igjen. Jeg er på plass igjen i slutten av uken. Gratulerer med flott vekttap!!

 

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest exploria

Tror jeg hiver meg på denne tråden, hvis det er ok! Fant frem vekta, og fikk sjokk! Har lagt opp løpet til å gå ned ca. 40 kg. Har greid mange kilo før, men de renner på igjen! Nå viste vekta 120,4 og det var da jeg fikk sjokk!! Heldigvis var det tidlig morgen, og det var bare å finne frem GR boka fra to år tilbake. Motivasjonen er iallefall på topp. Lagde middag etter en oppskrift fra GR og mine tre tenåringsdøtre og samboer spiste med god apetitt, ja, jeg også da! :-) Trim ble det også! Nå er jeg i gang! Motiverende å lese andres tanker og erfaringer, vet at det hjelper å være flere i samme båt! En ny flott dag venter! :-)

 

Hilsen

en motivert exploria :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at det er nye folk her inne. Sandia, jeg har samme utgangspunkt som deg når det gjelder høyde og vekt så da blir det litt ekstra kjekt å følge deg på veien nedover :-)

 

Exploria velkommen hit du også. Jeg har også planer om å finne frem gamle Grete Roede bøker for å få ideer til nye oppskrifter, men til nå har det blitt med tanken.

 

 

I morgen er det veiedag for meg også Trinny og jeg jeg er veldig spent på om det er noen nedgang i morgen.

 

De siste ukene har kostholdet blitt merkbart mye sunnere. Desverre har jeg falt for fristelsen til å spise is et par dager denne uka. Det har vært så utrolig varmt og jeg har drevet og pusset opp her hjemme i varmen. Ble litt for frista av isen i fryseren da... Pga alt arbeidet her i huset på ettermiddager og kvelder har det ikke blitt overskudd og tid til å mosjonere, men det har blitt masse trappegåing

:-)

 

Nei nå må jeg se til å komme meg i seng. I morgen er det langdag på jobb og jeg skal jobbe 0800 - 1730. Gjett om jeg gruer meg til det i varmen. Heldigvis har vi full gjennomtrekk og så har jeg vifte som blåser frisk luft rett i ansiktet mitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wææææææææææææhhhhh, i morgen er det veiedag igjen... Jeg er så spent! Har jo som mål å veie 125kg i utgangen av juli og det er jo på mandag det.. Ja, skriver inn i morgen utpå dagen.. Tvi, tvi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi ja ja jippi jippi ja!!!! Jeg har gått ned til 122.9 kg:) Jeg er så fornøyd! Da har jeg gått ned hele 7,1 kg siden begynnelsen av juni. Åh, så fornøyd jeg er nå;) Dette gir jo helt klart ekstra motivasjon fremover:)

 

Venter i spenning på hvordan det går med dere andre??

 

Lurer ellers på om vi skal starte en ny tråd for hver uke? kanskje lettere å følge med og kanskje vi blir mer aktive utover høsten.

 

Hilsen fra en dansende :)

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen at det skulle ta to uker för jeg fikk kommet meg inn på her igjen, men det ble nå sånn. I löpet av disse to ukene har jeg ihvertfall klart å gå ned 1,4 kilo, jeg veier nå 93,5.

 

Jeg lengter til ungene skal tilbake på skole og barnehage nå, for da får jeg endelig tid til å trene ordentlig igjen!

 

Gratulerer alle dere andre som også har gått ned i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Trinny. Gratulerer :-) Helt herlig at du har nådd det målet du satte deg. Det er jo en stor inspirasjon til å stå på videre. Gleder meg til å følge med deg fremover :-)

 

Uketråder høres greit ut det. Håper virkelig at aktiviteten her inne vil ta seg opp nå som sommeren er over.

 

Svea 1,4 kg på 2 uker er bra. Det er jo så herlig å se at det går nedover. Lykke til videre.

 

Selv har jeg bare gått ned 0.5 gram denne uka og 2,5 totalt på tre uker. Vekta står nå på 97,5 og selv om jeg skulle ønske det hadde gått ned fortere så er jeg kjempefornøyd med at det går jevnt nedover hele tiden. Jeg har ikke hatt overskudd til å trene eller gå turer for all ledig tid har gått til å male og rydde her i huset. Vi holder på å pusse opp to rom samtidig og vil helst bli ferdig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgang Svea og Tihro:)

 

Jeg håper også at aktiviteten tar seg opp nå fremover!! Det er nesten litt "kjedelig" her nå. Vi får virkelig stå på vi som er godt igang og støtte hverandre:) Da starter vi ukestråder da:)

 

Ha en fin søndag!

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carpediem

Jeg så denne tråden og tenkte den var noe for meg!

Idag stoppet vekten på 99,9 og har ikke lyst til å bli 3-sifret! Jeg gikk på Grete Roede-kurs for 2 år siden. Trives svært godt med GR-kostholdet, men trivdes ikke fullt så godt på kurs. Så jeg kommer til å følge boken jeg har.

 

Ser det er mange flinke slankere her(kanskje jeg ikke skal si slankere heller kostholdomleggere). Så her er det masse motivasjon å sanke!

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så kjekt å komme inn her og se at det faktisk er innlegg siden jeg var inne i går. Jeg trenger nemlig all den motivasjon jeg kan få for å klare å gjennomføre dette.

 

I går skulle jeg finne et bilde av meg selv som tanteungen kunne ha i barnehageboka si og det var ikke kjekt. Samboeren har tatt noen bilder av meg da vi var på ferie og jeg ser jo grusom ut. Jeg får sjokk hver gang jeg ser et bilde av meg der jeg sitter. Magen er jo så diger og den dobbelthaka skulle jeg gjerne vært foruten. Egentlig burde jo bilde vært en stor motivasjonsfaktor for å slanke seg, men "out if sight, out of mind" det jeg ikke ser det glemmer jeg.

 

Jeg har som julemål å komme ned til 80 kg. Det betyr 17,5 kg igjen. Mye ja men jeg er helt overbevist om at med sunt kosthold og trening så skal jeg klare det!! Og motivasjonen jeg kan hente her inne er kjempeviktig for å klare det!!!

 

Sammen er vi sterke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne tråden og tenkte den var noe for meg!

Idag stoppet vekten på 99' date='9 og har ikke lyst til å bli 3-sifret! Jeg gikk på Grete Roede-kurs for 2 år siden. Trives svært godt med GR-kostholdet, men trivdes ikke fullt så godt på kurs. Så jeg kommer til å følge boken jeg har.

 

Ser det er mange flinke slankere her(kanskje jeg ikke skal si slankere heller kostholdomleggere). Så her er det masse motivasjon å sanke!

 

Camilla[/quote']

 

Hei Camilla.

 

Så kjekt å ha det med på laget :-)

 

Uff ja den der 100 kg terskelen er ikke kjekk. Jeg husker jeg gråt den dagen jeg kom dit. Så flott at du klarer å ta tak i det før du kom dit. Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...