Gå til innhold

vanskelig i sommervarmen


Gjest Christina82

Anbefalte innlegg

Gjest Christina82

sliter med å få til et regelmessig og sundt kosthold nå som det er så varmt ute. Når gradestokken viser over 20 grader til langt ut på kvelden, så er det også vanskelig å motivere seg for en trimtur. Har mest lyst til å sitte i sola, spise is å drikke isvann og ikke gjøre noe. Men går jo ikke ann å ha hele dagsrasjonen bestående av is heller. Og matlyst får man jo ikke i varmen. For et luksusproblem...klarer ikke spise nok... :) Men jeg skal nok komme ned de 5kg likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i nord har vi ikke akkurat vært borskjemt med fin vær, så sliter ikke der :) Men jeg vet hvordan det er, jeg har bodd et år i florida, og der er det jo varmt nesten hele året. Men det blir da igjen en vanesak. Tror bare man må spise selv hvor lite lyst man har. Salater og kylling er jo lett og godt å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på så lite klær som mulig og ta en gå tur. Det gjorde jeg i dag. Ble brun på skuldrene og armene.. deilig.

 

Gikk en time i solsteiken. Hadde selvsagt vann i veska det trenger mann i sommervarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest innspurt

Sykle er fint! Jeg sykla tur i Marka i dag, fikk 4 trimpoeng på ca 5 kvarter. Hvis det er litt kupert, blir det masse kcal av det. Og det er så nydelig å sykle nå, når sola skinner og folk du møter er blide og fornøyde. En liten kaffe-/vannpause på et koselig sted hører selvsagt med.

Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

KJEMPEBRA..innspurt.du er KJEMPEFLINK.

 

jeg orker heller ikke¨å trimme i denne varmen...går på halvt gir...drikker masse!!!

 

Det er ikke lett å være motivert i denne varmen,det er sikkert og visst.Lettere å ta en sjokolade enn en brødskive...suk.k..

 

flotters vær da,var og tok en svømmetur igårkveld...flotters!!!

 

god sommer!!!

klems fra Minni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har et fettfattig tips i sola. REKER! Reker er fettfattig, full av protein og det tar laaaang tid å bli mett. Perfekt å spise i solvarmen.

Stå på videre, sommeren er en fin tid å bruke naturen og bli sommerbrun mens man er i aktivitet og forbrenner de hærsens kaloriene. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissKris

Jeg synes det er topp i sommervarmen! Har mindre matlyst som de fleste andre og varm, klissete sjokolade er ikke fristende. Jeg drikker masse og spiser lett sommerlig mat; grillet laks med ris/bakt potet og salat er herrlig. En svømmetur er en avkjølende trim-mulighet. Det beste med sola er at man blir brun og dermed føler seg mye friskere og finere! For det verste er jo hvit, vinterdvask hud..? For å holde motivasjonen må jeg tenke positivt og utnytte det som er; gled dere over sommeren folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...