Gå til innhold

10-15 kg ned


Gjest Kaninen

Anbefalte innlegg

Gjest Kaninen

Så flott at vi har fått oppdelt forum! Jeg skal ned 10-15 kg, men det går treigt. Er ikke den sterkeste psykisk og er bitter fordi jeg ikke har gjort noe veldig galt for å få de ekstra kg'ene. Derfor er det vanskelig å ikke bli helt opphengt! Jeg har ikke drukket mye brus, ikke spist mye godis i ukedagene, ikke spist mye junk food. Det viser seg at jeg ikke kan gjøre noe av dette, ikke litt engang. Det er surt! Eneste jeg vet er at jeg er en flink småspiser/kjedespiser. Dette vekttapet har også vært ett så sterkt ønske i så mange år at jeg blir utålmodig. Jeg har ikke tid eller råd til å fly på treningsstudio, men gjør pilates hjemme og går tur hver dag. Mitt første mål er at foreldrene mine skal se en vesentlig forskjell på meg da de kommer hjem fra ferie! Neste er da - 10 kg. Vil helt ned til -15, men stresser ikke.. prøver hvertfall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har meldt meg inn i klubben i dag.Nesten litt skummelt å få det svart på hvitt ,bekrefte for seg selv at man er blitt så overvektig.Jeg har satt trivselsvekta til 62 kg,men klarer jeg å komme nedi 65 som kanskje er mer realistisk mål blir jeg utrolig fornøyd. veier 82 kg- skal gå ned i allfall 17 kg-hjelp.Har veiedag i morgen.Har vært inne og lest her i noen dager før jeg bestemte meg, tror man kan hente støtte og motivasjon.PS har veiedag i morgen for jeg har begynt å legge om kosten for to uker siden i morgen, har gått ned et kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ariann
Hei' date=' har meldt meg inn i klubben i dag.Nesten litt skummelt å få det svart på hvitt ,bekrefte for seg selv at man er blitt så overvektig.Jeg har satt trivselsvekta til 62 kg,men klarer jeg å komme nedi 65 som kanskje er mer realistisk mål blir jeg utrolig fornøyd. veier 82 kg- skal gå ned i allfall 17 kg-hjelp.Har veiedag i morgen.Har vært inne og lest her i noen dager før jeg bestemte meg, tror man kan hente støtte og motivasjon.PS har veiedag i morgen for jeg har begynt å legge om kosten for to uker siden i morgen, har gått ned et kg.[/quote']

 

Du har akkurat samme mål som meg ;-)

 

Er nå 81,5 kilo

Skal ned til 65 kg

Det betyr 16,5 nedgang!

 

Stå på dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får brette opp arma og stå på.Jeg er liksom litt redd meg selv,at jeg av gammel vane snubler over noe ulovlig som bare spretter opp i lufta og havner i munnen min.Hittil har det gått bra, var faktisk gått ned et kg, veier 81.Den letteste fella for meg nå er at jeg spiser for mye av vanlig sunn mat, det kreves årvåkenhet så man ikke går opp igjen.Har ment å begynne å spinne på spinningssykkelen min tre gange halv time i uka,samt sit ups.Kom gjerne med treningstips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' har meldt meg inn i klubben i dag.Nesten litt skummelt å få det svart på hvitt ,bekrefte for seg selv at man er blitt så overvektig.Jeg har satt trivselsvekta til 62 kg,men klarer jeg å komme nedi 65 som kanskje er mer realistisk mål blir jeg utrolig fornøyd. veier 82 kg- skal gå ned i allfall 17 kg-hjelp.Har veiedag i morgen.Har vært inne og lest her i noen dager før jeg bestemte meg, tror man kan hente støtte og motivasjon.PS har veiedag i morgen for jeg har begynt å legge om kosten for to uker siden i morgen, har gått ned et kg.[/quote']

 

Hiver meg på her jeg også.Ønsker også å komme ned til ca 65 kg og ligger nå på 80,4.

Har en tendens til å svinge litt,før jeg reiste på ferie var jeg nede på 76.9 ,gikk noe opp i ferien,,,,,å enda mer etter jeg kom hjem.Klarer liksom ikke kvitte meg med ferie modusen.Men nå bare MÅ jeg.

 

Dette skal vi klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at vi har startet opp to nesten identiske tråder. Hadde det ikke vært gøy om vi kunne samles under en tråd? Ser at dere her inne også skal ned ca 15 kg. Kom over på tråden "ned ca. 15 kg" Så kan vi følge hverandre mot målet!

 

Hilsen Melona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og vil gjerne ned 16, 5 kg =:-/

vil gjerne slenge meg på og følge dere om der er plass.

målet før sommeren var å iallefall gå ned iallefall fire kg, for å orke å ikle meg bikini, men gikk da selvfølgelig opp fire istedet... aaargh...

så nå er der ingen bønn, for å si det på den måten.

 

:)

 

v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser og at vi har to like tråder.Men kan ikke "svikte" denne tråden før de andre kommer over til den andre.Denne uka har jeg gått ned 0.6 kg.På tre uker 3 kg ned.Fikk i går kveld første kommentar fra en av ungene, hun så at jeg var trukket litt sammen,ha ha. Om ikke vekta går så fort ned akkurat nå,tror jeg det er en invistering i seinere vektnedgang som foregår.Jeg trimmer mer, ergo så får man litt mere muskler. Muskler veier mer enn fett,men de trenger mer energi,så på sikt forbrenner jeg mer energi, og håper på videre vektnedgang.Jeg ble overumplet i går. Kjøpte og spiste peanøtter. Da jeg skulle regne ut kaloriinntaket hadde jeg kommet over det lovlige.Du milde måne hvor mye eneri det er i slike saker.Jeg forstår mer og mer om årsaken til min overvekt. Ofte har jeg ikke spist så veldig mye,men hatt feil kost. Det blir en lang sykkeltur i dag.Drar på ferie i ettermiddag,noen timer forsinket, måtte på verksted med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har akkurat samme mål som meg ;-)

 

Er nå 81' date='5 kilo

Skal ned til 65 kg

Det betyr 16,5 nedgang!

 

Stå på dette klarer du![/quote']

Hei, jeg er også i den båten... samme utgansvekt , og samme mål.

Jeg veier nå 81,5 kg. (veide inn i morges)

skal ned til ca. 65 kg.

 

Godt vi er flere. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...