Gå til innhold

Ungdomstråden


Gjest jentungen

Anbefalte innlegg

Gjest jentungen

Halla.. er du rundt 20 år og skal ned 10 - 20 kg? da er dette tråden for deg :) jeg er selv 18 år og følte meg ikke helt i samme situasjon som de som skal ta av det overvektige etter n-te unge, gifte seg osv.. derfor startet jeg denne tråden for de som er litt yngre her.. jeg er 171,5 høy og har 60 kg som trivselsvekt.. det betyr ca 18 kg ned.. hva med deg???

 

Mvh jentungen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Hei og hopp!

 

Jeg er litt 20+ jeg da, men har 10-15 kg igjen som jeg endelig skal prøve å bli kvitt etter mange snodige forsøk på å oppnå "idealvekten"..:)

 

Jeg er ei jente på 24, singel med verken barn eller mann, bikkje eller campingvogn men med bostedsadresse i Ålesund og Østlandsjente opprinnelig!

 

Er selv 168,5 uten stilett, og har i første omgang et drømmemål om 65 kg, kanskje 60 hvis jeg kommer så langt. Til første mål har jeg 10 kg igjen, og motivasjon trengs i aller høyeste grad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justme91

hei. åssen kom du ned så mange kilo?

jeg er ca : 1.67 og veier 69! =( je vil så gerne ned til 60, kan du hjelpe meg? vær så snill.

hilsen desperat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irene24

Litt 20+ her og enno.. men kunne vært greit å hatt folk på sin egen alder å forholde seg til i disse tider...

 

Er fra Bergen, og har akkurat kommet hjem fra et meget vellykket opphold i Australia. Vellykket i den forstand at eg klarte å kvitte meg med 20 kg.. så no veier eg bare(!!) 85 kg.. er 166 høy hadde tenkt meg rundt 60 kg som trivselsvekt.. men egentlig så tar eg d mest så det kommer.. får se kor eg føler meg vel hen..

 

Forøvrig er eg 24 år, bosatt i Åsane og skal begynne på UIB til høsten...

 

klem irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Velkommen i gjengen alle sammen.. fint å se dere :) jeg har hatt ein ganske slapp sommer i matveien, men nå blir det full oppstramming!!! det er lurt og sette seg et par delmål slik at du får deg små seire underveis.. jeg har delmål på 5 kg, som jeg gir en periode på 8 uker til å ta av..

da blir det ca slik:

3 september - 70 kg

29 oktober - 65 kg

24 desember - 60 kg

Gjett om jeg gleder meg til julaften da.. det hadde vært så gøy å ta på seg en inntilsittende julekjole og bare strålt som en sol hele kvelden, vitende om at den beste julegaven var den nye kroppen jeg gav til meg selv.. :)

 

Jeg skal prøve å besøke tråden hver dag slik at vi kan ha en god kommunikasjon, jeg er en person som trenger mye motivasjon hvertfall nå i sommer.. vi må hjelpe hverandre og stå sammen mot kiloene!! hva sier dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Da er jeg tilbake etter den verste sprekkhelgen noensinne... jeg visste egentlig at det ville skeies ut ganske mye men ikke at det skullle være så ille... så denne uken må man vel belage seg på at vekten har økt betraktelig desverre.. har ikke tort å gå på vekten en gang for å si det sånn..

 

Så idag blir det spinning for å prøve å bøte på litt av alle utskeielsene i helgen; 2 fester med tilhørende drikkerier, snacks og snop, 2 besøk på dollys og ellers ingen trening og snop... jada..

 

Men hvordan jeg klarte de forrige kiloene? Den eneste måten å gjøre det det; trene mer og spise mer rett gjennom et balansert kosthold og måtehold med det meste... men som du ser av hva jeg skriver over her så er man bare menneskelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

nå har jeg lagt alle utskeielser bak meg!! begynner med blanke ark i dag og so far so good..:) skal virkelig greie det denne gangen.. :) men fest i helga må til, det er sommer og jeg unner meg det da.. skal heller drikke litt mindre og ikke spise snacks..

 

går nok bra Zora.. etter spinning i dag får du sikkert forbrent en del.. :) jeg gikk opp 5 kg på en uke etter å nesten ha levd på polarbrød med nugatti og uten trening.. det skal av!! trening og riktig kosthold er eneste riktige løsningen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeelsker

Hei, jeg er 1,66 høy og veier nå 73 kg (snart 74..:-S) Sommer'n, med alkohol og is har dessverre gitt meg 1,5 kg mer siden skoleslutt... Betyr bare en ting: SKJERPE SEG..! Aldri mer..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på snart 22 fra Bergen! Siden begynnelsen av januar har jeg gått ned 14 kilo, og har nå 12 kilo igjen til målet mitt som er 62 kilo!

 

Ligger og vipper mellom meny 2 og 3 så har bestemt meg for å spise mellom 1700-1800 kcal. Prøver å få trent ca 4-5 ganger i uken, og pleier å ligge på +-10 trimpoeng i uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei jente på snart 20 år fra Oslo som skal ned 12 kg. Går ikke på kurs, men vurderer om jeg skal begynne på et. Har prøvd å gå ned før, men nå skal jeg virkelig klare det !

 

klemmer fra Johanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

jeg har akkurat kommet tilbake fra utlandet og er endelig tilbake i Oslo igjen. Nå har jeg endelig bestem meg da, jeg SKAL nå den forbanna trivselsvekten. Jeg er kanskje den personen jeg vet om med dårligst selvdisiplin, så at dette kan bli en utfordring er vel bare forbokstaven. Men jeg har begynt.. For å fortelle litt om meg selv så er jeg 25 og veide i går 82,0 kilo. Nå skal det sies at den sto på nesten 87 for en måned siden, så jeg har hold på i en måned. Jeg har lyst til å gå ned til 65kg, så det er 17 kg igjen da. Det høres så forbanna mye ut!

 

Ja, ja. Tenkte det ville være fint å være med på den tråden her, trenger å få litt motivasjon når det røyner som værst. Jeg har lagt om kostholdet mitt den siste tiden, men jeg har bestemt meg for at alkohol får være ok i helgene. Men jeg har ikke spist godteri på 4 uker, og da tror jeg at jeg har skrevet personlig historie ettersom jeg er utrolig sjokoman. Har vanligvis spist en sjokolade om dagen... det har jeg tenkt litt på den siste tiden. Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uka, og en sjokolade hver dag i en måned det tilsvarer nesten 15 treningsøkter a 3 timer... UGGG

 

Det skal også sies, jeg haaatet egentlig å trene på treningssenter.. men nå har jeg lært meg å drite i det. Ikke bare jeg som er svett der tydligvis, og det er jo litt hyggelig å se at tynne folk faktisk må trene de og. Føles jo noen ganger som "de tynne" ALDRI trener.. mens jeg kan se på en sjokolade og legge på meg 5 kg.

 

Uansett, jeg kommer til å være på denne tråden her utover. Jeg har forstått at dette kommer til å ta tid!! Gøy å lese hvordan det går med dere andre!

 

Let's do it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig morsomt å lese innlegget ditt da jeg bare kjente meg så sinnsvakt igjen!!! :)

 

Det er faktisk mulig å gjøre noe med disse kiloene som sniker seg på når man sover, men det tar pokker så lang tid å komme ned i denne såkalte trivselsvekten som jeg aldri har vært nedi..:) Så nå prøver jeg for harde livet - og kjemper sammen med resten av gjengen her! Heng deg med, masse gode tips, mye humor og endel frustrasjoner over at noen kan spise hva de vil - uten at det verken synes på kropp eller sjel, eller som meg - hvor alt synes...:)

 

Jeg er en som velger å ha litt kos i helgene, både gjennom litt fest og litt snop - fordi det vil være endel av livet mitt også etter livsstilsendringen - vil ikke gi kroppen sjokk første gang jeg tar meg en drink for å si det sånn! :)

 

Velkommen hit, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det du skriver om å kose seg i helgene og så videre... for meg er det viktig å leve på en måte jeg kan resten av livet. Er ingen vits i å jogge hver dag og nekte seg sjokolade for all fremtid hvis det ikke er sånn du har tenkt til å fortsette. Da vil kiloene bare komme snikende når du er tilbake til "normalen".

 

I morgen er det veiedag, målet er 81 kg! Kryss fingrene for meg ;)

 

klem fra Johanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerkicket

...en tråd jeg kjenner meg igjen i! Jeg føler meg ikke hjemme i "første, andre og tredje barn, nå skal jeg ned i vekt".

Litt om meg; jeg er 28 år, i full og stillesittende jobb på et senter, hvor jeg sliter med å spise til faste tider.

Jeg begynte for en stund siden, og fasit i dag er 78,9 kg, som er ned 2,8 kg.

Håper på litt mer trimpoeng, er ikke så flink med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ungdom16

Jeg er en jente på 16 år. I en alder av 14.5 veide jeg 86 kg, og klarte innen jeg ble 15 å slanke meg 22.5 kg!;) Så da veide jeg 63 kg en stund, før det begynte å sakte, men sikkert legge seg på igjen...Når vekta viste 80 kg for noen dager siden, bestemte jeg meg: at nå var det nok! Jeg skal begynne på videregående, og vil ha en normal kropp, trenger ikke være tynn. Men jeg vil kunne gå i vanlige klær uten å skjemmes!! Jeg er 169, og mitt foreløpige mål er å gå ned 10 kg, og veie 70 kg når jeg begynner på skolen 21.august;)

 

Håper å få motivasjon & hjelpe her da;)

 

klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte jeg skulle skrive noen linjer før jeg hopper i seng etter en laaaaaaaaaaaang dag på jobben.. sommerjobb vel å merke..men det er nesten verre for da har man jo søern ikke ferie! Men men.. Jeg syns det er så innmari kult å lese om hvordan det går med alle dere andre, da er jeg ikke aleine i båten min liksom :( Og Zora, jeg tror at vi har det på samme måte!

 

Jeg fikk meg verdens beste latter i dag da.. haha.. Fikk melding fra en gutt som jeg skal møte i helga, ja en date el noe. Jeg aner ikke. Uansett, han lurte på om vi skulle møtes og bade.. HAHAHAHAHAH.. Da lo jeg høyt, tenkte bare: "Det var faen meg det dårligste forslaget han kunne ha kommet med!" Akkurat som det er aktuellt at jeg skal vagle rundt i Bikini foran han veltrente brune fyren der.. på første daten.. haha.. Plutselig var jeg "veldig" opptatt på dagen og hintet frempå at det kanskje ble kaldt å bade hvis vi skulle møtes på kvelden.. GESUS:. jeg håper han ikke er en nattbader.. da er det i tilfelle godt at sola har snudd og at det blir tidligere mørkt :) Første som slo meg: hjelp! nesten naken, vått hår og uten sminke.. det kan umulig være noe lurt for å gjøre noe godt inntrykk???

Jaja, skal legge inn en liten rapport etter jeg har møtt han..

 

Har trent i dag da.. phu.. i dag hilste en av trenerne på SATS på meg, så da tenkte jeg.. bra CAMI nå har du vært her noen ganger.. også tenkte jeg.. fy faen, synd han ser meg kliss gjennomvåt av svette med mascara helt ned til knærne hver gang vi møtes.. sukk..

 

Let me know how you are doing ;) kleeeeeeeeeem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe cami... du vet å gjøre et godt inntrykk :)

Veiinga i dag gikk strålende ;) Ned til 79,6 kg, jeg er under 80! Gått ned nesten en og en halv kilo mer enn "planlagt"!

 

 

Ønsker dere god helg alle sammen.

Klemmer fra Johanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du beskriver ting så på kornet at jeg lurer på om vi ble separert ved fødselen!

 

La meg starte med det første først; jeg går masse på spinning - hvor det også beveger seg mange menn i til tider litt for trange, og litt for korte tights - men en lekkerbisk eller tre er det jo faktisk innom.. sprek som man føler seg når man klyver på sykkelen forandres til et mareritt når man prøver å få stumpen av igjen; kliss gjennombløt, nærmere lilla enn rød i ansiktet, hår som en mopp og sminkerestene kliiiint utover steder hvor det ikke er vanlig å ha på mascara! så mye for "imponere" noen for å si det sånn :( Selvfølgelig, man er jo der for å trene - men likevel, noen ganger kunne jo det vært greit å føle seg hakke fresh når det sitter en lekker liten instruktør foran deg..

 

..og apropos bikinisesong; hvem fant opp bikini i utgangspunktet???? skjønner jo poenget med å få sol steder man vanligvis ikke får til vanlig, og også en genial måte for menn å sikle og glo - men first date??! Hm... kanskje fyren bare rett og slett synes du er fabelous - både med og uten bikini, mopphår eller uten..? Men må flire litt, kan ikke si at drømmedaten er badedate for å si det sånn; hva med en møøøørsk restaurant med dempet belysning slik at disse kiloene man har litt mye av her og der rett og slett bare forsvinner??? og "forsvinner" gjør de garantert både for deg og meg og hvem som helst fyr etter en god flaske vin.. eller tre...;) Da er jeg fotomodell før jeg vet ordet av det... glise!!! :D

Men tilbake til bikini; jeg elsker sol så lar ikke min altfor store facsinasjon for sjokolade og snop overgå det faktum at jeg MÅ ha på meg bikini for å få sol på denne kroppen... dog selv om bildet av en strandet hval stadig dukker opp i bakhodet sånn i ny og ne...

 

Det er fredag, her er det litt sol - tjoho til en forandring fra stiv kuling, 9 grader og regn - og det er båtfestival... en liten tur på byen i gjære, og kanskje et lite møte med en søt gutt også... hm... der har vi også denne killerbody'n som man bare for prestasjonsangst av å se på.... hjeeeelp!!! kan noen fortelle meg hvorfor vi jenter får så vanvittig angst over dette? gutter er jo tross alt ikke blinde... kanskje de rett og slett ikke er så utseendefiksert som vi vil ha det til??? :)

 

Fredagskleeeeeem til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aviendha

Slenger meg med på denne tråden jeg og gitt :) Jeg er da for tida 18 år, og følte meg mest hjemme her.

 

Har store planer for sommern, tenkt å trene masse, spise sunt og alt det der som man alltid har planer om.. Bare at jeg har tenkt å gjøre det og nå!!!

Ehem... skal vel ned rundt 12 kilo framover, begynte med registrering her om dagen, så nå gleder jeg meg virkelig til å se resultatene komme jah ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHUUUUUUU......... det er HEEEEELG ;) Jeg må si at jeg er sterkt imponert over både spinningsprestasjoner og ikke Johanna, gratulerer. Under 80, I'm working with it :D

 

Ble ferdig tidlig på jobben i dag og løp til bussen! Fikk melding i går fra "bade-daten" min om at han skulle ringe meg. Jubelen sto i taket og jeg tenkte at dette måtte være bra motivasjon for å fortsette med denne krigen mot kiloene. Jeg har absolutt ikke noe imot å bli oppringt av kjekke manfolk... motivasjon motivasjon. Og han ringte nettopp!!! Vi skal ta en kaffe i morgen.. juhu. Et lite problem da, egentlig så er jeg på landet på besøk hos mine kjære foreldre på Flisa. Og for å gjøre historien kort så møtte jeg jo badenymfen her for 2 uker siden på den årlige festen hvor alle møtes. Og det beste av alt han bor i Oslo, MEN han er her i helga. Tilbake til problemet, hvor får man kjøpt kaffe på Flisa bortstett fra på Shell??? UPS.. blitt litt for urban kanskje.. jaja.. ler.. vi skal i allefall møtes og drikke kaffe i morgen en gang.. om det så blir på Shell så blir det ikke no pølse i alle fall.. :) OG, jeg klarte å lure meg unna badingen...10 poeng til meg.. hehe.. Hvem trenger treningspoeng, når man kan få guttepoeng??

 

Og jeg har funnet ut at det kan være lurt å ha et forblide, så da tok jeg .... SHAKRIRA... (ler meg skakk).. Men den sangen hun har passer så bra for jeg tror ikke hipsa mine lyver.. men jeg tenkte jeg kanskje skulle høre med de om de kan lyve litt under kaffen i morgen. Hadde jo vært fint om de løy på seg å være litt mindre enn de er. Men kiloer er kiloer, hehe.. bare synd han så meg sist etter 3 flasker vin :( For det er helt rett Zora, det funker som faen. Skulle gjerne sjenket han opp litt, men på kaffe så går vel det dårlig... haha

 

Kos dere i helga jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanna, jeg tror jeg har glemt å skrive norsk midt oppi alt dette guttestyret. Det jeg skulle si var at jeg var sterkt imponert over idrettsprestasjonene dine, go girl ;) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...