Gå til innhold

Ungdomstråden


Gjest jentungen

Anbefalte innlegg

Joda, jeg kommer i fra de dype skoger langt inne på Østlandet ;)... Har akkurat vært på kaffe date, må summe meg litt.. legger inn en liten tilstandsrapport etterpå. Har ikke syndet el spist pølse.. ler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Joda, nå har jeg summet meg etter den omtalte bade-daten som endte opp i en kaffedate på Esso...ler.. Ja, jeg er faktisk ikke helt sikker på om det var en date da..Det høres ikke så idyllisk ut kanskje, men det var veldig koselig. Sitte ute på en parkbenk, bare vi to, drikke kaffe fra Esso mens bjørkene rislet over oss.. Og jeg var sååååå nervøs (jeg bidro til den bjørkerislingen ass, skalv som ett aspeløv sjæl...) og snakket aaaaaaaalt for mye.. Fuck jeg angrer. Hvorfor kan jeg ikke lære meg å bare holde kjeft!! Typisk meg å la skravla gå når jeg er nervøs. Astrengelsene for å virke kul må ha kostet meg MINST 500 kalorier. Å herreguuuuud, tenk om han ikke liker meg lenger??

 

Hmm... nå skal jeg liksom bruke hele kvelden på å analysere alt vi snakket om... å det er såååå jentete. GESUS. Når han sa at det var veldig koselig å se meg igjen.. (ja, for han sa det gjorde han ikke??)... hva mente han med det? Og når han sa at jeg skulle ringe han, mente han det el?? Herregud, hadde SATS vært åpent så hadde jeg spurta bort dit med en gang..ååå jeg er så sinna på meg selv. Hvorfor har jeg dytta i meg all denne dritten og ikke trent? Hva i alle dager er det jeg har tenkt?? Går jeg glipp av all morro her eller?? Nå skal jeg tenkte på det i 5 min til, så skal jeg ringe en venninne å trygle henne til å bli med ut for å ta en jentesnakk over noen øl.. ;)

 

Gutter... de er såå nydlige.. shit man dude..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut ;) Har vært på hyttetur med venninner i helga jeg så det har vel blitt litt mye nei-mat, men det er da lov å kose seg i blandt også. Vi jentene planla at vi skulle på sydentur til neste år, og da begynte jeg å fantasere om en 12 kilo lettere meg i bikini på stranda! Åååå jeg gleder meg sånn.

 

Håper dere andre har hatt en fin helg!

 

Klemmer fra Johanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne85
Joda' date=' jeg kommer i fra de dype skoger langt inne på Østlandet ;)... Har akkurat vært på kaffe date, må summe meg litt.. legger inn en liten tilstandsrapport etterpå. Har ikke syndet el spist pølse.. ler..[/quote']

 

Hvor da?

Hanne-Våler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elinpelinster

Morsomste tråden jeg har lest hittil!!! :) Jeg har begynt å telle kalorier og trene jeg også i år. Har jo alltid så mange planer, men det skjer liksom ikke noe før man sitter og griner over at det er mer over buksa enn nedi buksa - så nå har jeg endelig tatt meg sammen da. :( (Pluss at jeg løper i løpetights! DET er noe for seg selv!)

 

Er temmelig imponert over at dere er med på spinning, jeg! Jeg synes det ser så skummelt ut at jeg har holdt meg til løping foreløpig. Har begynt å trene litt styrke nå da - det trengs jo det også. ;) På tide å la Sats få slite litt for alle pengene jeg har gitt dem i støtte tidligere i år. Ikke rart de har filialer over hele byen.....

 

Har begynt å trene med pulsklokke også. Det er litt mer motivasjon! Fikk en med da jeg begynte å abonnere på Iform, men den funker jo ikke i det hele tatt! Plutselig så har jeg lavere puls enn jeg har som hvilepuls når jeg peser i ett sett på runden rundt Sognsvann.... Så nå har jeg kjøpt en ny en! Og venter spent på posten. Skikkelig dårlig unnskyldning for å kjøpe seg noe nytt, men...

 

Nei - jeg får vel begynne å jobbe litt... Ville bare si at tråden var morsom og at dere skriver mye bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens!

 

Jeg ser at administrator har skryti på meg en stranddate her - beklager Cami - var vel du som skulle tilegnes den daten.. jeg hadde bare noen synspunkter på akkurat dette med strandet hval på land jeg...;)

 

Men kaffedate ja, så kjææækt da!! Venter i spenning på fortsettelsen, blir det ny kaffedate, nå neste gang på Shell for å teste ut kaffevariantene? Og når det gjelder prating, tro meg - han foretrekker nok at du prater i vei enn at du kun sitter der og rister som et aspeløv.. det kunne nemlig blitt ganske så stusselig..:)

 

Jeg har hatt mor på besøk og i finværet her på vestlandet, en gang i dette århundret, har det i tillegg vært båtfestival... med andre ord; har nå klart å helle i meg noen bøtter med hvitvin, spist fjortenhundre bedre middager og hiver du med et tonn med snop i tillegg så har vi den "perfekte" slankekur, strake veien til hell.... resultatet? vel, jeg ser mer ut som en oppblåst badeball enn den elegante havfruen jeg hadde forestilt meg da.... iiiiik!!!! badeballen har i løpet av helg klart å snike på seg 2,5 kg.... hm... tror vekta mi var i ekstremt dårlig humør idag morges og fant ut at det kunne gå utover meg rett og slett.. dårlig gjort - eller mer dårlig samvittighet tror jeg det heter... sukk... det verste er at det er ekstremt selvforskyldt...

 

Apropos Shakira; jeg kan personlig garantere henne at disse hips'a ikke lyver heller, og stakkars jenta må gjerne låne litt av mine altså.. for å få noen egne...:( Kanskje jeg skal lage min egen versjon, dog hoftene mine kanskje ikke blir så mye vrikkende - heller mer vraltende... oh baby when you dance like that sier nå bare jeg...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go Zora!!!!!!!Da har du i allefall hatt en kjempe fin helg, og de kiloene det er bare vann.. hehe. Guaranteed. Forrige uke så gikk jeg også opp nesten 2 kg, og jeg tenkte at det var som f.. ettersom jeg ikke hadde spist noe sjokolade. Jeg hadde visstnok kikka på noen, men serrriøst.. jeg hadde angst. Så skjønte jeg det litt etterpå da, det var bare tante rød som kom på besøk. SHit, hun er ikke mye trivelig.

 

Og joda, jeg har fått melding fra daten dagen etterpå... JIPPI ;) Han lurte på om jeg var på stranda.. ler.. tror ikke det altså. Nå får det se til å bli litt kaldere i lufta! Jeg klarer ikke å finne på flere unskyldninger snart. Men han ville i allefall se meg igjen, vi får se hvordan det går. Utolmodige meg, håper han ikke syns jeg virker kjip som avviser de badegreiene hele tiden. Jeg kategoriserer det som hard to get. Etter en sånn date ville jeg blitt hard to want, så det får bli sånn inntil videre... Gutter liker visst at jenter er litt vansklige, jeg er av den mindre vansklige typen så det kan jo hende at det ikke er så dumt alikevel..

 

Maybe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt igjen... tre ganger før har jeg tatt av 8 kilo, og de kommer alltid tilbake igjen. Denne gangen har de tatt med seg noen venner også... Det er utrolig surt å være 24 å veie over 80 kilo!!! Jeg skal helt ned til 60, og det føles helt uoverkommelig ut.. Hjelp!!

 

Utrolig bra at det er andre i 20-åra som også trenger å gå ned:) (for meg i allefall). Denne tråden så lovende ut. Trenger ekstra motivasjon denne gangen. Noen som har gode tips for å holde motivasjonen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanneMaren

Likte denne ungdommstråden =D Smart ;) Koslig å ha jevnaldrene å snakke med!!

 

Jeg har bestemt meg for å komme ned til 65, i hvertfall, før russetiden. Litt under ett år på meg, men håper virkelig det går! =D Jeg er 18 år, omtrent 173 i sokkelesten og veier omtrent 88.. Har alltid vært litt kraftig av meg, men nå er jeg lei! Ser så frem til å bli russ, og det skal bli den beste tiden i livet mitt så langt, og jeg har så lyst til å se bra ut til det!!!

 

Nå skal jeg ut å gå av meg en middag :) Håper vi snakkes, alle sammen! =)

 

~*~kLeMmEr~*~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er ny her startet den 16.07.06 jeg har fått nytte av inf,råd og oppskrifte men jeg føler meg litt motivert og har ikke noen ved siden av meg som støtter meg jeg kommer fra en stor familie og allle er glad kjemp glad i mat og søt sakker di nytter maten og det gjøre jeg til slutt veier jeg 84,6 og er 171cm jeg vil gjern gå ned i vek så jeg håper jeg finner nye venner her som kan støtte meg og hjelp til og jeg håper jeg kan gjøre det samm. mvh abbi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, 1 gulleple på en dag. D e neimen ikkje dårlig, kordan klarte du d då! D beste eg har klart på en dag e 5 trimpoeng. Men då har eg trent hardt!!!

No for tiden går d dårlig med treningen og eg har syndet litt med kostholdet så har gått opp 1 kilo! Snufs...

Men skal vel klare å fortsette å gå ned i vekt! Lykke til alle sammen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elinpelinster

Er det bare meg som har verdens kjipeste vekt? Jeg trener og spiser sunt, men det virker som om vekta mi bare vil oppover og ikke nedover. Leser at folk legger på seg en kilo etter en helg og sånt, men min vekt hopper på et intervall på nesten 2 kilo hele tiden. Uansett om det er helg eller ikke!!!!!!

 

Blir jo så sinnsykt deppa av dette her.... Har trent i nesten to måneder nå, men kommer ikke nedover på vekta uten å sulte meg - og det har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal gjøre. Eneste reglene jeg har er å holde meg på rundt 1300 kcal dagen og å kunne spise snop i helgene for å leve mest mulig naturlig. Jeg merker jo at jeg blir strammere, men jeg går jo ikke ned noe!!!

 

Hjelpe meg... Er moro å merke musklene, men vil helst kunne dokumentere det hele i tall også. ;)

 

Jaja...Treningsdag i dag ihvertfall. MageRygg og så en time yoga etterpå. I morgen er det løpedag og da SKAL jeg komme meg ned under 25 minutter på runden! Så får man vel bare sitte og vente på at en dag bestemmer vekta for å ta til fornuft og krype nedover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

Jeg syntes 1300 kcal hørtes lite ut... har du regnet det ut ordentlig? Jeg skal ha 1550 kcal, og jeg trener bare 7 trimpoeng i uka. Hvis du spiser lite ift vekt og trening, går du heller ikke ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..jeg har skikkelig vektangst etter helgen og med tanke på at tante rød snart stikker innom på besøk her også veldig snart så nærmer jeg meg vel mer flodhestveskt enn havfrue for å si det sånn..:)

 

Og lucky you her da, fyren har jo skikkelig sansen for deg jo! Jeg hadde garantert sneket meg unna badedate jeg også, vi kaller det hard to get vi! :( Alle driver og sier til meg også at gutter liker at vi er litt vanskelige, så kanskje det forklarer singelstatusen min?? ;) Klarer ikke være vanskelig jeg, pokker - er det ikke noe som heter at man skal vise interesse også eller er vi tilbake til den tiden der man skulle sitte som veggpryd og vente og håpe og drømme om at fyren skulle ta initiativ og ta kontakt? Jeg tviler på at min ridder i skinnende rustning på den hvite hesten dukker opp på den måten... Som ihvertfall jeg har erfart, gutter er jo ikke akkurat mestere i å ta initiativ da.... eller har jeg misforstått noe? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanneMaren

Hmm.. For å svare på Cikki sitt innlegg, så gjorde jeg egentlig ikke så mye for det =S Jeg har en kjæreste som bor litt unna her, og i stede for å sykle til ham, så går jeg. Da går jeg rask gange i 15 min. Og det gjør jeg 2 ganger om dagen. Og jeg måtte handle på butikken, og den er også ett stykke unna. Rask gange 20 min (frem og tilbake)... Og jeg trener alltid litt styrketrening (ikke at det er så mange kcal forbrent, men det føles herlig;). Og så fant jeg ut at jeg ville løpe i trappene, så da løp jeg opp og ned i 5 min. Deretter ryddet jeg rommet mitt og pakket til fjellturen i dag. Det er faktisk også en del kcal som forbrennes i det! Da drev jeg med det omtrent en time, og regnet ut hvor mye jeg forbrenner i forhold til min vekt, og fant noe på listen som hadde omtrent samme mengde kcal. Så spiste vi taco på kvelden.. Og det er jo ikke av det sunneste man spiser, så jeg gikk tur. Hadde ikke tenkt å gå så langt, men det ble til at jeg gikk 1t og 40 min rask gange, med en liten stopp på en strand for å dyppe bena i herlig vann! :) Jeg er så utroooolig gla i å gå turer på kveldene, så jeg tror det hjelper.

 

Jeg har lest ett sted at (faktisk) alle kvinner mellom 18 - 24 forbrenner 2200 kcal på en vanlig dag :S Er det mulig??????

 

Jeg vet ikke hvordan dere utregner hvor mye dere forbrenner. Regner dere bare med trening på sats eller regner dere med daglige ting som turer i butikken o.l?

 

Personlig har jeg aldri hatt noe forhåld til senter trening, så jeg tar alt på sykling og gange ute i naturen! Kjempedigg :(

 

Nå reiser jeg på hytta en uke. Masse fjellturer hver dag! Det blir herlig! Får se om jeg kanskje krymper litt også ;)

 

***kLeMmEr***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanneMaren

Jeg kjenner meg skikkelig godt igjen i det du sier!!! Jeg spillte fotball i 9 år, og vekta gikk bare oppover og oppover selv om jeg trente 2 ganger i uka og hadde en kamp. Men jeg går på p-piller, og tror at de har mye av skylda for at jeg har gått opp ganske mye de siste årene (men tro meg, de har ikke all skylda ;) ). Men jeg tror du bare må bestemme deg for å holde deg på den kcal grensen du har satt. Og veien for å komme seg ned i vekt er jo å trimme bort mer kalorier enn du får i deg!! Jeg tror det hjelper for meg å notere veldig nøye det jeg har i meg. Jeg sjekker på siden her hvor mange kcal jeg får i meg ved å spise det jeg har tenkt til, og så sjekker jeg hvor mye jeg må trene. For meg så hjelper i hvertfall det! For da vet du på forhånd hvor mye du faktisk må gjøre for å få bort det måltidet e.l.

 

Noe annet som også er lurt er å ikke veie deg hver dag. Da vil vekten vise veldig forskjellige tall. Det spørs jo helt på om du akkurat har drukket ett glass vann, eller om du akkurat har spist. Kanskje du akkurat har vært på do, og da vil vekten vise mindre. Vei deg på en bestemt dag i uken, da vil du lettere se at det faktisk har skjedd noe med kroppen.

 

Men det virker jo egentlig som om du trener masse da:D Det er bare kjempe bra! Fortsett med det, og noter alle de forbrente kaloriene i skjemaet ditt, så kan du være stolt over deg selv! ..og husk at det ikke er meningen å gå ned 5 kilo på en uke! Ekspertene sier jo 0.5 - 1 kg pr uke! Så man må bare være tolmodig :)

 

Lykke til! :(

***kLeMmEr***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monique

Er en jente på 19 år, og vil gjerne være med på denne tråden deres =) er ikke så kjempe flink å følge med på hva som skjer her inne, men denne gangen skal jeg virkelig prøøve å holde meg oppdattert ;-)

selv er jeg 1.66 høy og veier 75 kilo. Målet mitt er trivselsvekten min på 60 kilo, har ikke noen spesiell dato for når jeg vil nå målet annet enn i desember..hehe, men det er vel nært nok det ja hehe

Akkurat nå har jeg gått ned to kilo siden jeg begynte, men kjenner at cm faller litt bort. Vekta...den står bom stille...noe som sliter enormt på humøret og motivasjonen...siden det er en stund siden jeg begynte. Er litt usikker på hvor mye jeg skal spise hver dag, har lagt meg på over 1300 kcal per dag. Men skal ikke over 1500 tenkte jeg. Vet ikke helt om jeg burde spise mer, mindre tror jeg ikke da 1350 er meny 1. Om noen har noen inspill så er jeg veldig villig å lytte =)

*Hilsen meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. det er vanskelig å være hard to get.. har lært meg et bra triks (spesielt for fuktige helger på byen), slett kritiske nummer på mobilen.. skriv de opp og ha de hjemme istendenfor. Og for all del, ikke lær de utenat. Det har spart meg for mye trøbbel tror jeg, også blir man så glad når man får melding av noen som ikke ligger på telefonlista.. ;) Jada, det er å lure sæ sjæl, men det funker veldig bra altså.

 

Det hele spinner seg ut i noe som jeg liker å kalle vesketeorien. Når du ser en fake veske du har skikkelig lyst på så er den rådyr, men hvis du plutselig ikke vil ha den (altså, dette gjelder på gata... de som selger fake GUCCIer og sånn).. da er den super billig. Altså.. når du ikke vil ha det så detter det rett i henda på deg. Sånn er det med gutter og. De jeg ikke vil ha de surrer rundt meg som fluer, de andre.. de er og bader..

 

Men, jeg har troen på dette prosjektet og håper at det kommer en kjæreste ut av det. For det hadde vært utrolig hyggelig... Helst en i GUCCI klassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen... Er egentlig for gammel og skal ned for mye til å være på denne tråden, men syntes denne er den morsomste jeg har lest.. Dere er bare så flinke til å skrive.. Ha en god dag alle sammen.

Klem fra ei på 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elinpelinster

Så bra med tilbakemelding på at man faktisk er litt flink allikevel. ;) Jeg vet ikke om 1300 kcal er lite, men det er det jeg må spise for å ligge under det jeg vanligvis spiser. Jeg har plutselig bare begynt å legge på meg som bare det enda jeg ikke spiser noe uvanlig enn jeg har gjort i alle år.... Og DET er ikke noe moro... :( Men man får vel bare prøve å kvele det med gode vaner så tidlig man bare kan. :D

 

Har en skikkelig dårlig dag i dag - vel.... dårlig uke heter det vel egentlig... En sånn uke som er kamuflert med gode unnskyldninger om pms og jeg heter DusteElin istedenfor Elinpelin. Så i dag morges så bestemte jeg meg for å la alle gode forsetter bare fare! Var på butikken og spiste hveteboller til frokost (og en liten sjokolade snek seg inn som "mellommåltid")... Ikke bra... Men det jeg EGENTLIG skulle fortelle er at butikken ligger like ved et sykehus - og hun foran meg i køen var anorektiker og handlet 6 epler. Hun så bort på meg og varene mine og så så hun nedover seg selv, og da ble jeg så full av F at jeg stirret på eplene hennes og så på kroppen hennes tilbake! Og så tenkte jeg at SÅNN er det man blir hvis man ikke unner seg noe godt en gang i blant - og da var jeg egentlig veldig fornøyd med meg selv. Egentlig ikke noe snilt gjort siden hun sliter mer med vekta si enn meg, men noen ganger så er det lov å være DusteElin og spise hva man vil selv om man ikke føler seg noe bedre etterpå! Så lenge jeg skal trene på kvelden ihvertfall.

 

Så i kveld blir det CorePuls på SATS! Allerede avtalt med ei venninne så den kommer jeg meg ikke unna selv om jeg har lyst til å grave meg ned under dyna og vente på en bedre dag!

 

Så til alle dere som føler at dere har lyst til å sprekke i dag så husk at man ikke føler seg noe bedre etterpå - men at noen ganger så er det en god ting å kunne sprekke og så ta seg inn igjen dagen etterpå! Det er jo sånn livet kommer til å bli etter slankekuren. Man kan spise sjokolade en dag - bare ikke HVER dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring kjære Cami så burde jeg følge ditt eksempel og rett og slett henge endel telefonnummer på kjøleskapet, evt kaste mobiltelefonen min! Det har seg nemlig sånn at når champagnen flyter over, ikke bare i glasset men også i hodet så får mobiltelefonen min uante krefter og spesifikasjoner det ikke står noe om i intruksjonsboken og begynner utspekulert å sende meldinger i hytt og pine, til mer eller mindre tilfeldige offer...;) Noen ganger har jo dette resultert i heldige sammenslåinger sånn i de sene nattetimer, men stort sett har de ført til heftig angstanfall og nerver som verken sjokolade, smågodt eller morfin kan dempe... :D

 

Slankekuren min har virkelig ligget på latsiden denne uken, og det er det jo kun jeg som får svi for - eller rettere sagt, den nye buksa mi som jeg hadde tenkt å skvise meg inn i til helgen skviser jeg meg heller ut av for øyeblikket... så tror ikke det blir så aktuelt nei..:) Derimot, humøret er på topp - det er snart fredda' og jeg skal ha Strawberry Daquiri-party på lørdag... og jammen tror jeg kanskje det dukker opp en liten hendig handbag for å si det sånn Cami.. forhåpenligvis en Dolce&Gabbana, men det vil nå tiden vise...Er litt lei disse billig sydenveskene som dukker opp overalt og som holder maks en uke - men innimellom har man kanskje flaks og gjør et røverkjøp...:(

 

Nyt sommeren dere, i just love it!

 

Klemmer ifra Zora - høy på fjelltur fra igår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dukket plutselig opp en Prada på SATS, eller kanskje mer en Bjørn Borg for han var svensk.. hehe..

 

Jaja, jeg hadde avtalt treningsveileding på SATS på onsdag. Og, jeg hadde forsikret meg om å få en jente. Jeg BA om å få en jente. Huff, treningsveiledning.. det var inntil en av bestevenninnene mine sa: "herregud, be om å få en dame da..!" at jeg tenkte.. ja, det var sannelig ikke så dumt. Jenter skjønner jenter. Jeg troppet godtroende opp på sats til avtalt tid. Og der var ingen Emma, der sto den kjekkeste treneren på hele SATS. Det var flaut. Kjempe flaut. Herregud, takk og lov at jeg ikke hadde med treningstøy den dagen. Det hadde ikke nervene mine fikset etter en hard dag på jobb. Jaja, det ordna seg jo da. Jeg hadde tenkt at jeg skulle være super ærlig med hun Emma, men det hadde jeg absolutt ikke tenkt med han kjekkasen. Så når han spurte om hva jeg hadde som mål ved å trene der så måtte jeg bare glise når jeg sa.. tja.. løpe en mil el no ;)

 

Joda, vi diskuterte trening opp og ned i mente. Og det var i grunnen ikke så værst. Jeg ble egenglig veldig fornøyd når han etter 30 min sa, "ja.. nu hör du, jag skrivar ned mitt mobilnummer til dej og sä kan du ringa mej när som helst pä dygnet.... hvis du har näga frägor om trening eller vil höra om jäg jobber och kan hjelpa dej"(hm..det nummeret kan jeg ALDRI lagre på mobilen.. shit). ..

 

og til slutt sa han bare.. husk.. "jag kommer följa med på dej.."

 

Kanskje jeg skal ringe han og si... :"... jag vil ha tuttar som struttar??" Eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle
Det dukket plutselig opp en Prada på SATS' date=' eller kanskje mer en Bjørn Borg for han var svensk.. hehe..

 

Jaja, jeg hadde avtalt treningsveileding på SATS på onsdag. Og, jeg hadde forsikret meg om å få en jente. Jeg BA om å få en jente. Huff, treningsveiledning.. det var inntil en av bestevenninnene mine sa: "herregud, be om å få en dame da..!" at jeg tenkte.. ja, det var sannelig ikke så dumt. Jenter skjønner jenter. Jeg troppet godtroende opp på sats til avtalt tid. Og der var ingen Emma, der sto den kjekkeste treneren på hele SATS. Det var flaut. Kjempe flaut. Herregud, takk og lov at jeg ikke hadde med treningstøy den dagen. Det hadde ikke nervene mine fikset etter en hard dag på jobb. Jaja, det ordna seg jo da. Jeg hadde tenkt at jeg skulle være super ærlig med hun Emma, men det hadde jeg absolutt ikke tenkt med han kjekkasen. Så når han spurte om hva jeg hadde som mål ved å trene der så måtte jeg bare glise når jeg sa.. tja.. løpe en mil el no ;)

 

Joda, vi diskuterte trening opp og ned i mente. Og det var i grunnen ikke så værst. Jeg ble egenglig veldig fornøyd når han etter 30 min sa, "ja.. nu hör du, jag skrivar ned mitt mobilnummer til dej og sä kan du ringa mej när som helst pä dygnet.... hvis du har näga frägor om trening eller vil höra om jäg jobber och kan hjelpa dej"(hm..det nummeret kan jeg ALDRI lagre på mobilen.. shit). ..

 

og til slutt sa han bare.. husk.. "jag kommer följa med på dej.."

 

Kanskje jeg skal ringe han og si... :"... jag vil ha tuttar som struttar??" Eller ikke..[/quote']

 

 

Hehe.. Så bra at du gjennomførte det da. Jeg hadde helt sikkert løpt ut i stor fart. :) Bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...