Gå til innhold

Ungdomstråden


Gjest jentungen

Anbefalte innlegg

Gjest jentungen

familien min har tendenser til å hele tiden komentere at "nå må du bremse" o.l. når man har spist 3 kakestykker, da blir jeg så provosert at jeg nesten spiser bare for pur f.. om man ikke spiser noe er det også et problem :) så de gjør nok litt deal av det når noen slanker seg, selv om de er diskre..men jeg tror jeg skal klare meg med et lite stykke av en kake å så spise saaakte ;) satser på det..noe må man ofre for å gå ned i vekt.. sikkert bra å lære seg til det for fremtiden også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Merker at jeg burde lest de siste innleggene før familiebursdagen jeg var på i dag; merker at jeg spiste for mye og gikk litt på en smell... ;) kjipt, men sant. Men tenker sånn "når skolen begynner igjen, DA skal jeg begynne med sunnere mat også". Men greia er at det hjelper jo ikke så mye å vente til da. Jeg blir ikke noe mindre av å utsette, og ikke sunnere heller...

blæ....merker jeg er litt negativt innstilt i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missmayhem

Skytte: Dumt du gikk på en smell, men det er fremdeles ikke for sent ;) Du har bare ting å vinne på å fortsette slankekuren! Ikke utsett det "til skolen begynner" "til mandag" "til planetene står på linje" etc. Det har jeg drevet med, og det eneste som skjer da er jo at du får enda flere ekstra kilo å få vekk når du begynner å slanke deg!

 

Hver gang jeg har en minisprekk har jeg prøvd å tenke "skjerpe seg NÅ" i stedet for "skjerpe seg senere", og det har hjulpet meg å holde meg i skinnet. Har klart å både gå i bursdag og på byn, men vekten kryper sakte men sikkert nedover.

 

Lykke til Skytte, dette skal vi greie begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

hadde holdt meg på matta hele dagen.. spiste litt stikkelsbærpai med fruktose i stede for sukker som jeg unnet meg, men så når klokken var rundt 23 hev jeg innpå 2-3 kakestykker i kategorien MEGET usunn.. :) snusf, det var unødvendig av meg.. når jeg blir deppa spiser jeg ofte enda mer, men ikke nå!! nok er nok.. det kommer en dag i morgen også, jeg ser imot den med høyt hode og skal være så snill og sunn mot kroppen min som det er mulig å bli ;)

 

aldri mist motet elle utsett! vi står sammen om dette og jeg har tro på oss..

 

****klem****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du jentungen..

 

jaja.. da ble det litt mer kake enn det du hadde tenkt, men kan ikke det være en motivasjon også da til å kanskje gå noen ekstra turer eller trene litt til uka. Jeg har funnet mitt gullkort når det gjelder motivasjon, og det er bare en ting som funker på meg.. det er tragisk, men sant.. gutter.. ler..

 

Jeg møtte verdens nydligste gutt i går.. sukk.. (seriøst.. jeg tenkte.. hm, han kunne jeg ha gifta meg med... tegn på at jeg begynner å bli skrullete). Uansett da.. tenk.. 31 år høy, mørk ... og ligner på Johnny Depp i den piratfilmen.. Det er min motivasjon til å holde meg unna eplekaka (min favoritt) :) Gesus.. jeg møtte han for 2 uker siden utenfor Deli de Luca, og han sang til meg... Så kapret jeg nummeret hans.. hehe.. Jeg minnet han på det i en melding da, men han husket det selvfølgelig ikke så jeg tenkte at kanskje det var mer han ikke husket.. humre.. Så jeg tok meg den frihet å skrive tilbake.. "hehe, det ante meg. Skulle bare sjekke om det var sant d du sa, at du aldri kom til å glemme meg.." (ler.. en liten hvit løgn...)

 

Jeg er superforelsket.. og hva pleier å skje.. JOda.. at jeg blir dumpa.. Denne gangen her så skal jeg få tak i denne mystiske piraten, om jeg så må gå til anskaffelse av en pappegøye. Jeg skal i allefall mye på SATS den uka her ;)

 

Ikke så keen på å ende opp med å gå planken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

litt mer trening skal bli ;) hadde meg ein fin spasertur i går + en lang tur med brystsvømming, det var tungt det!! men jeg tenkte jeg skulle gjenta svømmingen i dag :) men en ting jeg lurer på, når det ikke er jeg som lager middag og middagn ikke passer inn i GR hva gjør jeg da?? i dag f.eks. skal vi ha pannekaker og de blir ikke laget uten sukker og med ekstra lettmelk for å si det slik.. skal jeg bare lage min egen middag? eller skal jeg spise veldig lite pannekake, bare 1 liksom :) da blir jeg jo langt fra mett.. stress ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Jeg har funnet mitt gullkort når det gjelder motivasjon' date=' og det er bare en ting som funker på meg.. det er tragisk, men sant.. gutter.. ler [/quote']

ser det som en motivasjon jeg også.. en gutt jeg har falt for (for andre gang, sist da jeg var 16) er forelsket i xen, men det sier han først nå etter at han har lagt med meg og fått meg til å falle for ham IGJEN!! drittsekk.. men jeg skal vise ham, når jeg har tatt av og blitt veltrent og flott kan han bare angre seg hva han gikk glipp av.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanneMaren
litt mer trening skal bli ;) hadde meg ein fin spasertur i går + en lang tur med brystsvømming' date=' det var tungt det!! men jeg tenkte jeg skulle gjenta svømmingen i dag :) men en ting jeg lurer på, når det ikke er jeg som lager middag og middagn ikke passer inn i GR hva gjør jeg da?? i dag f.eks. skal vi ha pannekaker og de blir ikke laget uten sukker og med ekstra lettmelk for å si det slik.. skal jeg bare lage min egen middag? eller skal jeg spise veldig lite pannekake, bare 1 liksom :) da blir jeg jo langt fra mett.. stress ass..[/quote']

 

Kjenner meg igjen der. Nå er ikke jeg med på GR, men jeg spiser alltid mye salat under middagen hvis det er noe som er litt mer usunnt enn hva mitt kaloriinntak tolererer, eller så lager jeg meg salat etter maten. Vi har ofte vafler eller pannekaker vi også. Så da blir det litt av det og så en salat. Det tror jeg skal kunne gå bra :)

 

**Salat frelst** Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Jeg er ikke med på GR kurs jeg heller, men eg prøver å følge opplegget for meg selv, med god hjelp fra dere :) synes salat er kjempe godt jeg også!! Hadde salat både til lunsj og som tilbehør til middag i går, men den retten jeg vil legge vekt på i dette innlegget er desserten/mellommåltidet - ripsbær med kesam vanilje :D MmmmMmmm.. så godt det var.. Tror nesten jeg må ha det i dag og, med god samvitighet ;) er til å anbefale på det sterkeste, har du tilgang på rips så t å plukk!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanneMaren

Vet du, det hørtes godt ut! Tror nok det blir en bærplukk ute her i dag også! Pluss at mamma har kjøpt inn to kasser med jordbær og vi har både rips, solbær, stikkelsbær og bringebær i hagen! Ojj ojj.. Det blir godt asså =p Hehe

 

~*~kLeMmEr~*~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

hei dere! Dette var smart! Jeg vil henge meg på om det er plass i klubben, hehe.... Jeg er ei jente i fra telemark på 159cm og har noen kilo igjen. Jeg var ei jente på 78kg for 2 år siden men klarte å kvitte meg med 21kg. var nede i 56,4kg i en kort periode før jul og da sa kroppen stopp og etter det har jeg bare lagt på meg og jeg klarer ikke lenger å finne motivasjonen. I dag veier jeg 65kg og vil gjerne komme meg ned mellom 55-50kg. Jeg begynner på grete roede kurs i slutten av august og håper det vil gi meg motivasjon og vekttap. Heia alle oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært utrolig flink som har gått ned 20 kg!! Står respekt av det!!

 

Får kanskje presentere meg litt. Er 25 år. Bor på østlandet. Har som mål foreløbig å komme meg ned i 70-75 kg. Jeg er 170 cm høy, veier 88.9 kg etter en god ferie... Kanskje vi kunne hjeulpet hverandre litt på denne veien.. Jeg har forsøkt div ganger nå uten å lykkes... for noen år tilbake gikk jeg ned 12 kg, men etter 2 år så plutselig var de på plass igjen.. men jeg vet jeg klarer det om jeg går inn for det!!

 

Mulig vi snakkes da?

 

Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Når har dere veiedag egentlig?? Jeg veier meg hver søndag når jeg står opp.. syns det funker veldig bra for mandag er liksom første ukedag med blanke ark og nye muligheter.. hadde torsdag før, men da ble det slit at hvis jeg ikke hadde tatt noe av ble jeg så deppa at jeg trøstespiste, det opplever jeg ikke nå når jeg har søndager.. Hadde meg forresten en utseiing i går.. ;) spiste noen is og så hadde mor laget lapper til kaffe og da ble det et par slike også :D shame on me!! fikk så ddårlig samvittighet at jeg løp rett ned i kjelleren på spinningsykkelen, men ble så ivrig at jeg måtte gi meg etter ca 20 min (da var jeg helt sprengt) og fortsatte med styrke trening i stede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanneMaren

Jeg har veiedagen på mandager jeg. Greit å være ærlig og redlig med meg selv om jeg ikke har gått ned etter helga..!

 

Nå skal jeg rett i dusjen, for nå har jeg akkurat kommet tilbake fra en deilig gåtur. Gikk 12 km på 1 time 30 min. Fornøyd med det, med tanke på at jeg valgte helt feil sko, så beina mine kryr av vannblemmer nå! Hehehe.. Jaja. Godt var det uansett å gå litt ute i frisk luft ;)

 

***skvis***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appropo gutter, jeg skal ikke sette griller i hodet på noen for de styrer ikke verden.. og, han duden du forteller om høres ikke ut som noe "good stuff". Men jeg vet absolutt hvordan det er...been there. Jeg har bare ett tips, dump han ved første og beste anledning..finn noen bra noen i stedenfor. Det er mye lurere ;)

 

Jeg er litt på deppern i dag da, for "drømmemannen" har ikke svart på meldinga som jeg sendte for en time siden:( Fuck fuck fuck... Jaja, da vet jeg hva jeg skal si til treneren min i morgen. Jeg har møtt drømmemannen, jeg SKAL ha han, HJELP MEG! (PS. Han er sikkert ikke det... men da kan jeg i allefall løpe og tenke at EN DAG.. EN JÆVLA DAG.. da skal han trygle om at jeg skal møte han på en romantisk date)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Drømmegutten du ;) ah.. han vil jeg også møte!! Bare hold ut og gi jernet på trening så er det ikke lenger før han trygler skal du se :D

 

Når man snakker om min "drømmegutt".. For det første vil han jo ikke ha meg! og for det andre gidder jeg ikke bruke tid å krefter på gutter som ikke er interessert!! derfor tenker jeg ikke mer på han.. selv om han var en louis vuitton, ah.. men det som irriterer meg er at den jenta han vil ha, er skikkelig modelltynn, med langt blondt hår, ser ut som kelly, lillesøstera til barbie (hun har ikke hofter og pupper nok til å se ut som barbie)

Gutter sier de vil ha jenter med litt og ta i.. men likevel velger mange magre og formløse jenter!! Arrg.. det irriterer meg grønn.. jeg vil jo selv bli slank, men jeg vil da fortsatt ha pupper og lår!.. Er det forresten noen som vet ca hvor mye av puppene som forsvinner når man blir sunn og veltrent?? er meget fornøyd med mine for øyeblikket og vet jeg kommer til å slite litt phykisk hvis eg plutselig skal gå fra D-cup til A eller B..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanneMaren

Jeg har lest ett eller annet sted at man ikke går ned så mye i brystene når man går ned i vekt. Det er fordi det er brystvev der, og det er ikke det som blir borte når man slanker seg, for det er jo fettet. Men noen opplever jo å gå ned en del der alikevel da.. Egentlig vet jeg ikke så mye om det, men tror du får mange bra svar om du søker litt i spørsmål på forskjellige slanketips sider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmegutten du ;) ah.. han vil jeg også møte!! Bare hold ut og gi jernet på trening så er det ikke lenger før han trygler skal du se :D

 

Når man snakker om min "drømmegutt".. For det første vil han jo ikke ha meg! og for det andre gidder jeg ikke bruke tid å krefter på gutter som ikke er interessert!! derfor tenker jeg ikke mer på han.. selv om han var en louis vuitton' date=' ah.. men det som irriterer meg er at den jenta han vil ha, er skikkelig modelltynn, med langt blondt hår, ser ut som kelly, lillesøstera til barbie (hun har ikke hofter og pupper nok til å se ut som barbie)

Gutter sier de vil ha jenter med litt og ta i.. men likevel velger mange magre og formløse jenter!! Arrg.. det irriterer meg grønn.. jeg vil jo selv bli slank, men jeg vil da fortsatt ha pupper og lår!.. Er det forresten noen som vet ca hvor mye av puppene som forsvinner når man blir sunn og veltrent?? er meget fornøyd med mine for øyeblikket og vet jeg kommer til å slite litt phykisk hvis eg plutselig skal gå fra D-cup til A eller B..[/quote']

 

Har vel egentlig ikke noe i denne tråden å gjøre da jeg begynner å bli "gammel og satt" (Vræææl). Men når det gjelder dette med pupper har jeg en liten kommentar... Vekta mi har gått litt opp og ned de siste årene (65 - 95kg...)BH størrelsen har variert fra 80 D - 85 DD. Mao ikke så mye. Tror dette er veldig individuelt.

 

Når jeg leser guttehistoriene deres, er jeg litt glad jeg er gift og har vært sammne mannen de siste 11 årene. På den annen side er han "glad i meg uansett hvordan jeg ser ut" (tror ikke helt på det, men), så jag har en motivasjonsfaktor mindre...søren og, dere.

 

Katla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Enda en motivasjonsfaktor - slank med store pupper! Woho, gjett om jeg blir guttemagnet da :D neida nå skal jeg ikke bli helt utseende fokusert her, det er jo det indre som teller, eller 80% personlighet og 20% utseende.. men først går man etter utseende å så faller man for personlighet.. ofte slik med meg vertfall :D jeg gleder meg slik til å bli stolt over kroppen min, uten noen komplekser som angår størrelse, vekt og fasong.. åå :) har eg skikkelig go dag i dag altså!!

 

STOR klem fra jentungen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Off hvor jeg er fyllesyk i dag.. føler meg helt gelè! Men jeg har likevel en gla'nyhet :) jeg gikk i dag over fra overvekt til lett overvekt ;) woho.. det hjelper litt på motivasjonen! hadde veiedag i dag og resultatet var - 0,5 kg og - 1,5 cm.. selv om jeg ikke hopper av lykke (pga bakrusen) føler jeg endelig at jeg er tilbake on the right track :D trangen til junkfood er sterk på dager som denne, men i dag har jeg bare ikke lyst på! Vi skal ha fisk til middag og det er jeg meget glad for.. mmm.. sulten jeg nå :D

 

~Klem~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

I morgen er det mandag, og ny start. Har egentlig trent masse i sommer, men kostholdet mitt har vært elendig... Tror jeg skylder på at jeg har vært borte i 7 uker, og 4 av de har vært på hotell.

 

Er 25, 170 høy og veier vel rundt 81 kg. Veiedag i morgen. Fettprosenten er nok også altfor høy.

 

Målet mitt er 68 kg, kommer ikke fra noen sylfide familie, og er rimlig bred over ryggen.

 

Skal begynne mitt bedre liv etter jobb i dag, skal ta meg en tur innom Elixia.

 

Satser på at jeg hiver meg innom her stadig vekk, kanskje noen klarer å gi meg det velkjente sparket bak når jeg går lei.

 

Ha en strålende søndag folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Hvor er alle sammen?? det går flere dager mellom hver gang noen skriver.. jeg vet ikke hvordan det er med dere men jeg trenger motivasjon for å holde meg på matta.. cami,zora,hannemaren,elinpelinster,missmayhem og resten av gjengen!!

 

miss you guys..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

I'm back, og betraktelig rundere enn før ferien.. sukk - synes det har vært godt med ferie og litt ferie fra alt vektstyret, men det har jo også resultert i noen flotte kilo til rundt magen.. grim og gru.. men det var jo som forventet, bare kjipt uansett!

 

Hvordan går det med dere andre og veskeshoppingen? Jeg har rett og slett funnet en Armani altså!!! Problemet er bare at vi ikke bor i samme by, og han jobber sånn ca døgnet rundt! men gad, for en fyr! Må prøve å få han som et permanent vesketilbehør - så fin var denne vesken altså....

 

Ellers, hva skjer med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Det har ikke gått så veldig bra med meg denne uken, mye snop og usunn mat.. men jeg skal handle til neste uke og komme meg i gang med sunn matlaging på kjøkkenet.. Angående vesker har jeg nå gitt opp min vakre Louis Vuitton som jeg nesten hadde, selv hjertet hopper høyt i brystet hver gang jeg ser han må jeg akseptere at det ikke var en veske for meg :D hadde skikkelig lyst på den altså.. men akk.. det finnes flere vesker i butikken! jeg skal på date med en Friis Company i neste uke og se Miami Vince på kino ;) så det kan bli interessant :) håper bare inholdet i vesken passer meg, det er jo også ganske viktig syns dere ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. jeg ble så motivert av å lese linken deres at jeg bare måtte slenge meg med:)

 

selv var jeg flink pike før sommerferien og gikk ned noen kilo, men så kom sommerferien og jeg bodde hjem til mor en periode.. ikke noe sjakktrekk i forhold til kosthold har jeg skjønt;)

 

så sommeren resulterte i at jeg nå står på samme sted som jeg gjorde før jeg besemte meg for å gå ned!! pokkers sommer med is, potetsalat og sommerpils!!

 

men nå er jeg tilbake i leiligheten min med min egen mat og i nærheten av treningssenteret så nå skal jeg legge meg i selen igjen. har et overordnet mål om å gå ned 13 kilo til jul.. burde være overkommelig;) lov å håpe i allefall.. men ikke noe skjer om man ikke jobber for det så nå skal jeg komme meg ut av sofaen! håper det er flere i samme situasjon;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...