Gå til innhold

Utelivet Og Klær


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Gjest trinny

Nå har jeg vært myyyee hjemme de to siste årene pga mye sykdom, og unngått utelivet spesielt- har ikke hatt ork til det.. Nok om det; for I går skulle jeg ut på utelivet på første gang på utrolig lenge. Det var både nervøst, godt og ubehagelig. Nervøst for de det er så lenge siden, godt å se mennesker, og ubehagelig når man bare har får små klær og møter "gamle" kjente som ikke har sett meg så overvektig.. Man kunne nesten se tanken deres..ja,ja..antagelig var det vel verst for meg:(

Jeg følte meg langt fra vel og man kan vel vurdere om det positive veide opp for alt negative. Utelivet er verre enn å være sosial med venner på cafe osv. Rare greier hvordan man føler seg når man plutselig skal ut å leve igjen etter å ha gått i joggebukser og behagelige klær lenge; - så tykk som jeg følte meg igår har jeg ikke gjort i hele den tiden jeg har vært overvektig.. Hjemme så har jeg alltids sett ok ut, har ikke levd som en slask, men hjemme tenker man ikke så mye over om hvordan man ser ut.

Men får å snu det litt på hodet så har jeg fått nok en motivasjonsfaktor, jeg har mange fra før, men nå har jeg ført opp en ny en:) Man kan jo kjøpe seg nye, pene klær i større størrelser og se bra ut, men jeg vil heller ned i kg og føle meg bedre:) Jeg kommer til å fortsette mitt sosiale liv, men litt usikker på om jeg gidder utelivet helt ennå; går heller an å være sosial med venner, gå på cafe, kino osv. Det er jo ett hav av alternativer fremfor akkurat "ut på Byen":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du klarte å snu opplevelsen din til noe positivt. Stå på! Og glem ikke: Vi er flere i samme båt, og det er alltids noe motiverende å lese her inne, selv om man ikke alltid orker å skrive noe selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Desperat

Liker du dansebandmusikk ?

Jeg har funnet ut at dansegallaer o.l. er ok steder å gå ut - der er det alle typer mennesker i alle aldre og størrelser og jeg føler at man blir godtatt som den man er... Også er jo dans fin trim... (jeg er heldig som har en samboer som danser...)

Dette kan jo være et aktuelt "sjekkested" for de som er single også... ;)

 

GOD TUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...